فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه شیراز
کلاس: دوم2

زبان انگلیسی دوم

مدرس: رنجبر، مریم
فعالیت: Speaking and movie time Check and sign the workbooks
تکلیف: Do the worksheets

کامپیوتر

مدرس: علی ویسی، سمیه
فعالیت: با سلام و احترام آموزش نرم افزار word صفحه 62 آموزش داده شد
تکلیف: جلسه آینده 2 اسفند آزمون از ویندوز و word تا صفحه 62 برگزار میگردد دانش آموزان که سرعت عمل در پاسخ دادن به سوالات بالاتر باشد انتخاب میشوند برای مسابقات المپیاد رایانه

سواد مالی

مدرس: کاراندیش، منصوره
فعالیت: سلام و احترام. درس 15 سواد مالی با موضوع لوگو (نماد تجاری) تدریس شد. در این درس دانش آموزان عزیزم آموختند لوگوها نوع خدمات، اهداف و محصولشان را سریع‌تر به مخاطب معرفی میکنند و به واسطه خلاقیت، منحصر به فرد بودن نمادها میتوانند ماندگاری بیشتری در ذهن مخاطب داشته باشند. فعالیت کلاسی انجام شد. کلیپ مربوط به درس پخش شد.

ریاضی دوم

مدرس: رفیع، قمر
فعالیت: صفحه 93-94-95 پاسخ داده شد. ساخت اعداد سه رقمی تمرین شد.

علوم دوم

مدرس: رفیع، قمر
فعالیت: درس آشیانه بخش اول تدریس شد.

نگارش دوم

مدرس: رفیع، قمر
فعالیت: صفحه 71 و 72 پاسخ داده شد.

زبان انگلیسی دوم

مدرس: رنجبر، مریم
فعالیت: Review unit 6 Do and check the correct answers of workbook
تکلیف: Do workbook page 63 and 67

ریاضی دوم

مدرس: رفیع، قمر
فعالیت: صفحه 88 پاسخ داده شد.

علوم دوم

مدرس: رفیع، قمر
فعالیت: درس 9 بخش دوم تدریس شد.

فارسی دوم

مدرس: رفیع، قمر
فعالیت: درس 12 تدریس شد. روان خوانی فارسی انجام شد.

زبان انگلیسی دوم

مدرس: رنجبر، مریم
فعالیت: Filed trip
تکلیف: No homework

قرآن دوم

مدرس: رفیع، قمر
فعالیت: قرآن پرسیده شد،

ریاضی دوم

مدرس: رفیع، قمر
فعالیت: صفحه 86 و 87 پاسخ داده شد.

فارسی دوم

مدرس: رفیع، قمر
فعالیت: فارسی علوی درس 11 پاسخ داده شد.

املا دوم

مدرس: رفیع، قمر
فعالیت: دیکته از درس آزاد گرفته شد.

زبان انگلیسی دوم

مدرس: رنجبر، مریم
فعالیت: Review and practice the reading part Teach pages 65 and 66
تکلیف: Make sentences, use the words fridge, sink, bath, lamp, table, sofa

قرآن دوم

مدرس: رفیع، قمر
فعالیت: درس 9 جلسه سه و چهارتدریس شد.

استعداد هنری دوم

مدرس: کلانتری شاهیجانی، فخری
فعالیت: درود ومهر فعالیت امروز ساعت هنر آموزش خوشنویسی کتاب خطاط شو تا آخر درس« ف»
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: