1402/11/29
ریاضی سوم
رحیمیان، فروزان
تقسیم روی محور کار شد
حل تقسیم های نوشته شده روی تابلو با استفاده از رسم محور
فارسی خوانداری سوم
رحیمیان، فروزان
گوش کن و بگو صفحه 89 کار شد و حکایت راز جعبه تدریس شد
تمرین روخوانی درس راز جعبه
مطالعه جعبه کلمات درس نویسنده بزرگ از کتاب علوی.
مطالعه کلمات نوشته شده در دفتر لغت از درس نویسنده بزرگ، راز جعبه و خواب خلیفه
( فردا آزمونک گرفته خواهد شد)
زبان انگلیسی سوم
یزدانی، ملیکا
Review and check of science
Practice by yourself
قرآن سوم
رحیمیان، فروزان
روخوانی صفحات 53 و 54 پرسیده شد و صفحات 55 و 56 تدریس شد
تمرین روخوانی صفحات 55 و 56
1402/11/28
ریاضی سوم
رحیمیان، فروزان
حل و بررسی سوالات ریاضی ارمغان هفته شماره 16
نوشتن جدول ضرب عدد 8 با روش الگو
علوم سوم
رحیمیان، فروزان
آزمون عملکردی بصورت گروهی از دروس علوم، ریاضی ، فارسی و اجتماعی گرفته شد
فارسی سوم
رحیمیان، فروزان
روخوانی و درک مطلب خواب خلیفه پرسیده شد
زبان انگلیسی سوم
یزدانی، ملیکا
Science time
Chapter 2
Do notebook
مطالعات اجتماعی سوم
رحیمیان، فروزان
از درس 11 ، آزمونک گرفته شد و درس 12 تدریس شد
با موادی که در دسترس دارید ، یک قلک بسازید و بصورت روزانه مبلغی را در آن پس انداز کنید و نتیجه پس انداز خود را پس از یک ماه به کلاس ارائه دهید.( مهلت تا 15 فروردین 1403)
تکلیف دوم: یک پیام قرآنی یا سخنی از بزرگان یا یک بیت شعر در مورد اسراف کردن روی کاغذa4 بنویسید و درمورد آن نیز نقاشی بکشید( مهلت تا روز دوشنبه 30 بهمن ماه)
ورزش سوم
مؤمنی، زهرا
دانش آموزان در ساعت ورزش آزمون عملکردی داشتند
1402/11/26
1402/11/25
ریاضی سوم
رحیمیان، فروزان
آزمونک ضرب عدد 6 گرفته شد.
جدول ضرب عدد 7 با روش های مختلف گفته شد
ارمغان هفته شماره 16 بطور کامل حل شود بجز درس اجتماعی
تمرین جدول ضرب عدد 7( روز شنبه آزمونک گرفته خواهد شد)
علوم سوم
رحیمیان، فروزان
کتاب وزارتی درس نیرو همه جا 1، قسمت اول تدریس شد
مطالعه صفحات 72 تا 74 علوم وزارتی و ساخت کاردستی مربوط به آن
فارسی خوانداری سوم
رحیمیان، فروزان
درس خواب خلیفه تدریس و روخوانی و درک مطلب کار شد
تمرین روخوانی درس خواب خلیفه
سواد مالی
کاراندیش، منصوره
سلام و احترام.
درس 15 سواد مالی با موضوع لوگو (نماد تجاری) تدریس شد. در این درس دانش آموزان عزیزم آموختند لوگوها نوع خدمات، اهداف و محصولشان را سریعتر به مخاطب معرفی میکنند و به واسطه خلاقیت، منحصر به فرد بودن نمادها میتوانند ماندگاری بیشتری در ذهن مخاطب داشته باشند.
فعالیت کلاسی انجام شد.
کلیپ مربوط به درس پخش شد.