1402/09/22
ریاضی پنجم
زارع، الهام
تدریس ریاضی
پیک ارمغان شماره 11 حل شود
فارسی پنجم
زارع، الهام
آزمون پرلز گرفته شد
زبان انگلیسی پنجم
یزدانی، ملیکا
Pairs test
And my dear students were checking an exam by themselves
Quiz test from chapter one and two
Do the workbook till you can
ورزش پنجم
مؤمنی، زهرا
آموزش ایروبیک آموزش حرکت ایت و تمرین تکرار حرکات جلسات گذشته با موزیک به صورت گروهی
مهارت اجتماعی
دوانی، الهه
Voice message etiquette
1402/09/21
ریاضی پنجم
زارع، الهام
تدریس ریاضی
حل ریاضی علوی
فارسی پنجم
زارع، الهام
کاربرگ فارسی
مطالعات اجتماعی پنجم
زارع، الهام
حل سوالات مطالعات
هدیههای آسمان پنجم
زارع، الهام
تدریس درس رنگین کمان جمعه
استعداد تحلیلی پنجم
رضایی، زهرا
با عرض سلام و احترام
حل صفحه 25 سوال 1
حل کامل صفحات 26 و 27
حل سوال 1 صفحه 28
صفحه 25 سوال 2
صفحه 28 سوال 2
صفحه 29 سوال 3
صفحه 38
1402/09/20
ریاضی پنجم
زارع، الهام
تدریس ریاضی
علوم پنجم
زارع، الهام
تدریس درس چه خبر1
فارسی پنجم
زارع، الهام
تدریس درس وطن دوستی
نگارش پنجم
زارع، الهام
حل کتاب نگارش
هدیههای آسمان پنجم
زارع، الهام
تدریس درس رنگین کمان جمعه
تحقیق دررابطه با حضرت مریم کشیدن نقاشی متناسب با آن در برگه A4
ورزش پنجم
مؤمنی، زهرا
آموزش حرکت تاس در بدمینتون تمرین و تکرار با دانش آموزان
استعداد هنری پنجم
کلانتری شاهیجانی، فخری
درود ومهر
فعالیت امروز ساعت هنر آموزش کاردستی ساخت دستبند یلدایی هندوانه
1402/09/19
ریاضی پنجم
زارع، الهام
تدریس ریاضی درسی
حل نمونه سوال
علوم پنجم
زارع، الهام
تدریس درس چه خبر1
نگارش پنجم
زارع، الهام
ص 44 ،45درس دفاع از میهن از کتاب نگارش
زبان انگلیسی پنجم
یزدانی، ملیکا
Practice and review of to be verb
Comparative and superlative
Practice and answer to comparative and adjective
مطالعات اجتماعی پنجم
زارع، الهام
آزمون مطالعات گرفته شد
قرآن پنجم
زارع، الهام
آزموش قرآن درس پنجم
1402/09/15
ریاضی پنجم
زارع، الهام
تدریس ریاضی ص55،56
حل ریاضی علوی
پیک ارمغان شماره 10 حل شود
علوم پنجم
زارع، الهام
ارائه جزوه علوم
املا پنجم
زارع، الهام
املا درس دفاع از میهن گرفته شد
زبان انگلیسی پنجم
یزدانی، ملیکا
Do workbook
Practise
ورزش پنجم
مؤمنی، زهرا
انجام تکالیف مربوط به کتاب تربیت بدنی و ورزش
مهارت اجتماعی
دوانی، الهه
Social media
How to send a message properly