1402/10/13
ریاضی پنجم
مدرس:
زارع، الهام
فعالیت:
تدریس فصل چهارم
دست ورزی ریاضی
تکلیف:
پیک ارمغان 13
علوم پنجم
مدرس:
زارع، الهام
فعالیت:
آزمون علوم گرفته شد
ورزش پنجم
مدرس:
مؤمنی، زهرا
فعالیت:
آموزش ایروبیک آموزش حرکت جدید شاسه، تمرین و تکرار حرکات قبل با موزیک
1402/10/12
ریاضی پنجم
مدرس:
زارع، الهام
فعالیت:
تدریس فصل چهارم
علوم پنجم
مدرس:
زارع، الهام
تکلیف:
کاربرگ علوم
فارسی پنجم
مدرس:
زارع، الهام
فعالیت:
تدریس نام نیکو
حل فارسی علوی
1402/10/09
ریاضی پنجم
مدرس:
زارع، الهام
تکلیف:
تدریس ریاضی فصل 4
فارسی پنجم
مدرس:
زارع، الهام
فعالیت:
آزمون فارسی گرفته شد
زبان انگلیسی پنجم
مدرس:
یزدانی، ملیکا
فعالیت:
Practice math
تکلیف:
Practice by yourself
مطالعات اجتماعی پنجم
مدرس:
زارع، الهام
تکلیف:
حل مطالعات علوی درس کشور چگونه اداره می شود
استعداد تحلیلی پنجم
مدرس:
رضایی، زهرا
فعالیت:
باعرض سلام و احترام
حل کامل صفحه 37 و سوال 4و5 صفحه 38
تکلیف:
صفحه 41
رایانه
مدرس:
علی ویسی، سمیه
فعالیت:
با سلام و احترام
کتاب مهارت رایانه تا صفحه 46 آموزش داده شد
تکلیف:
گل دخترها میتوانند یک موضوع از کتاب مهارت رایانه تا صفحه 46 را انتخاب کنند و کنفرانس دهند جلسه آینده
قبل از کنفرانس به من اطلاع دهید
1402/10/06
ریاضی پنجم
مدرس:
زارع، الهام
فعالیت:
تدریس فصل چهارم
علوم پنجم
مدرس:
زارع، الهام
فعالیت:
تدریس علوم درس چه خبر
فارسی پنجم
مدرس:
زارع، الهام
تکلیف:
حل نمونه سوال فارسی
املا پنجم
مدرس:
زارع، الهام
فعالیت:
املا گرفته شد
قرآن پنجم
مدرس:
زارع، الهام
فعالیت:
تدریس درس ششم
ورزش پنجم
مدرس:
مؤمنی، زهرا
فعالیت:
آزمون مداد قرمز
مهارت اجتماعی
مدرس:
دوانی، الهه
فعالیت:
Conversation etiquette
Watch some videos and say the problem of each
1402/10/05
ریاضی پنجم
مدرس:
زارع، الهام
فعالیت:
آزمون ریاضی فصل سوم گرفته شد
املا پنجم
مدرس:
زارع، الهام
تکلیف:
از درس نام آوران دیروز،امروز ،فردا املا گرفته شود
زبان انگلیسی پنجم
مدرس:
یزدانی، ملیکا
فعالیت:
Free discussion
Math time
تکلیف:
Share your voice about a topic that I sent into the group
استعداد تحلیلی پنجم
مدرس:
رضایی، زهرا
فعالیت:
با عرض سلام و احترام
حل کامل صفحات 34 و 35 و 36 .
تکلیف:
صفحه 37 حل گردد تا شنبه
مهارت زندگی
مدرس:
ابهم، الهام
فعالیت:
باسلام و احترام
آموزش خطاهای شناختی
اغراق ،تعمیم افراطی ،بایدها و نبایدها ،فاجعه انگاری