فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجابک 1

ریاضی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: با سلام کتاب درسی تا صفحه 4 حل شد و تدریس شد.
تکلیف: کتاب درسی تا انتهای کار در کلاس صفحه 5 حل شد. سوال 5 پایین صفحه 4 حل شود. ضرب های داده شده در کلاس در دفتر مشق حل شود.

زیبانویسی

مدرس: اکبری، ربابه
فعالیت: با سلام خدمت اولیا گرامی و دانش آموزان عزیزم- با گفتگو و نظرات دانش آموزان تعیین مسئولیت بین آن ها در زنگ خوشنویسی انجام گردید. آموزش زیبا نویسیِ حرف" الف" تدریس شد و تمرین زیبانویسی آن در کتاب صفحه 6 انجام گردید
تکلیف: دختران عزیزم، برای جلسه بعد تاریخ 17/مهرماه تکالیف ملاحظه و رفع اشکال می شود. از آنجائی که زیبانویسی نیاز به صبوری و تمرکز بسیار دارد از دختران عزیزم می خوام با صبر و بردباری و توجه لازم تمرینات خود را انجام داده و خود را برای تغییر در نوشتار و زیبانویسی آماده کنند.

ریاضی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: با سلام تدریس فصل اول شروع کردیم و تا قبل از کار در کلاس صفحه 3 حل شد .
تکلیف: کار در کلاس صفحه 3 در کتاب درسی حل شود . لازم به ذکر است که یک سوال از کار در کلاس در صفحه 4 قرار دارد. تکالیف دانش آموزان در کلاس چک می‌شود و نیازی به ارسال در پرتال نمی‌باشد مگر درشرایط خاص و غیبت. یا به هر دلیل در وضعیتی غیر از حضوری قرار داشته باشیم.

فارسی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: با سلام تدریس درس ستایش را شروع کردیم .
تکلیف: از روی درس ستایش یک مرتبه نوشته شود.

هنر پنجم

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: نقاشی تکنیک مداد رنگی دخترک در کلاس انجام شد جسله بعدرنگ امیزی در کلاس انجام میشود وسایل لازم جلسه بعد مدادرنگی رنگی
تکلیف: نقاشی تکنیک مداد رنگی دخترک در کلاس انجام شد جسله بعدرنگ امیزی در کلاس انجام میشود وسایل لازم جلسه بعد مدادرنگی رنگی

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: در این جلسه آموزشی دانش آموزان با مفهوم اتیکت و آداب اجتماعی آشنا شدند. در ابتدای کلاس از همه دانش آموزان خواسته شد هر زمان توپ رل در دست گرفتند با این جملات "سلام، روزتون بخیر، من(نام دانش آموز) هستم، از دیدار شما خوشحالم". همکلاسی‌ها پاسخ دادند" سلام (نام دانش آموز) جان، ما هم همچنین." معرفی خود را به شکل صحیح تمرین کنند. در ادامه برای موقعیت اتوبوس و مترو یک رفتار درست و یک رفتار اشتباه بحث شد به این صورت که دانش آموزان به گروه های سه نفره و چهار نفره تقسیم شدند و برای هر گروه یک دبیر گروه(مسئول نت برداری از صحبت های درون گروهی را بر عهده داشت) و یک سخنگوی گروه مواردی که گروه یادداشت کرده بود با کلاس به اشتراک میگذاشت.
تکلیف: برای جلسه آینده برای هر یک از موقعیت‌های رستوران یا کافه، آسانسور، تاکسی، مطب دکتر، سینما یا تئاتر، پیاده‌رو، کلاس درس یک رفتار درست و یک رفتار اشتباه یادداشت شود تا در کلاس در مورد آن صحبت کنیم.
فعالیت: با سلام خدمت اولیای گرامی و دانش آموزان عزیزم-لطفاً فایل pdf منوی ناهار مهرماه را از درس *** مهارت اجتماعی*** بارگزاری بفرمائید. لطفاً جهت دیدن منوی غذایی مهرماه به پیوست درس مهارت اجتماعی مراجعه بفرمائید. با تشکر

ریاضی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: مروری بر سال گذشته در مبحث اعداد نویسی انجام شد. آزمون کلاسی از مبحث کسر و ضرب گرفته شد.
تکلیف: از تمامی ضرب های 1 تا 9 از هر کدام دو بار نوشته شود. تمام ضرب ها پرسیده میشود.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: تدریس درس اول را تا انتهای مبحث گفتگو انجام دادیم .
تکلیف: درس اول برای جلسه آینده ی مطالعات طبق برنامه کلاسی پیش خوانی شود.

ورزش پنجم

مدرس: کاظمی، مریم
فعالیت: سلام گل های زیبا..سال تحصیلی جدید مبارک..سال تحصیلی خوبی داشته باشید و در کنار یادگیری دانش یک عالمه تجربه های خوب با دوستان خوبتون داشته باشید. گزارش چهارشنبه 401/07/06 یوگا و ورزش گروه بندی دانش آموزان بصورت دایره ای و خطی و دویدن پشت سرهم و جابجایی مسیر با صدای صوت در جهت تقویت سرعت و عکس العمل . برای فاز دو تمرین دانش آموزان بصورت ستونی قرار گرفتند و در سبک دو امدادی مهارت پنجه والیبال را با بادکنک تمرین کردند.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: با سلام خدمت اولیای گرامی و دانش آموزان عزیزم-لطفاً فایل pdf منوی ناهار مهرماه را از درس *** مهارت اجتماعی*** بارگزاری بفرمائید. لطفاً جهت دیدن منوی غذایی مهرماه به پیوست درس مهارت اجتماعی مراجعه بفرمائید. با تشکر

ریاضی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: با سلام امروز جدول ارزش مکانی و عدد نویسی مرور شد .
تکلیف: دانش آموزان عزیزم طبق سوالات حل شده در کلاس، 5 عدد 8 یا 9 رقمی مثال بزنید و به ترتیب از بزگ به کوچک در جدول ارزش مکانی قرار دهید و هر کدام را به حروف بنویسید. ضرب های اعداد 5و 7و 9 پرسیده میشود.

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: با سلام خدمت اولیا و دانش آموزان عزیزم ضمن تبریک شروع سال تحصیلی جدید، در جلسه اول امروز بعد از خوشامدگویی و احوالپرسی، با بچه ها در ارتباط با تعریف سواد مالی و نقش آن در زندگی روزمره بچه ها صحبت کردیم. در ادامه در ارتباط با پول و انواع پول و تاریخچه پول نقش آن در جامعه صحبت شد‌. با اسکناس های مخالف از 100 تومانی گرفته تا 10 هزارتومانی آشنا شدیم. و از آنها چند مورد از کاربردهایی سواد مالی که هرروزه با آن درگیر هستند را به بحث و گفت و گو پرداختیم.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم، برای جلسه چند مورد از کاربرد سواد مالی و پول که در زندگی روزمره با آن درگیر هستید در جامعه را برای جلسه بعد 11/07/1401 روز دوشنبه یادداشت و به کلاس بیاورید. همچنین توضیحاتی درباره تصاویر اسکناس هایی که در کلاس به آنها پرداختیم را یادداشت و برای جلسه بعد با خود همراه داشته باشید.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: با سلام خدمت اولیای محترم و دانش آموزان عزیز و ورزشکار امروز معارفه به صورت بازی " بادی پِرکاشِن" که موجب ایجاد انگیزه و هیجان در آشنائی با ورزش ریتم و گیم است، انجام شد. آشنائی دانش آموزان با ساز چوبک و ریتم گرفتن با موسیقی"خونه مادر بزرگه" اجرا شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم برای ریتم گرفتن هر چه مطلوب تر با موسیقی خونه مادربزرگه" در کلاس ریتم و گیم، پیشنهاد می شود این موسیقی پر خاطره را دانلود کرده و شعر آن را در صورت تمایل بخاطر بسپارند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: