فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجابک 1

ریاضی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: مبحث کسر ها و مقایسه کسر ها در کلاس مرور شد. کاربرگ الگو ی جلسه قبل در کلاس رفع اشکال شد. فایل سودوکو در کلاس حل شد.
تکلیف: برای جلسه آینده کاربرگ کسر داده شده ، حل شود.

فارسی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: درباره مولانا و زندگی نامه آن در کلاس صحبت شد. فیلم کوتاه از زندگی نامه مولانا در کلاس پخش شد. دانش آموزانی که از قبل تحقیق آماده کرده بودند در کلاس ارائه دادند.
تکلیف: برای جلسه آینده درباره ی فردوسی دانش آموزانی که تمایل دارند تحقیق آماده کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: باسلام و روز بخیر 1-پرسش سوالات وارم اپ توسط دانش اموزان از یکدیگر در کلاس 2-تدریس متن مرتبط با عنوان tourism تمرین روخوانی جملات 3-بازی با برگه ( مرتب سازی جملات و ساخت متن ) دخترای عزیزم فردا دفتر های سه خط خودرا به همراه بیاورید.
تکلیف: دخترای عزیزم تصویری که برایتان از متن فرستاده شده را بادقت بخوانید و تمرین کنید . و با دقت و رعایت اصول نوشتاری یکبار از متن در دفترتان رو نویسی کنید.

موسیقی

مدرس: صدر بایگی، فرحناز
فعالیت: باسلام و احترام. جلسه امروز آموزش تکنیک صدا سازی در اجرای سرود صدای نور
تکلیف: دانش آموزان عزیز برای جلسه آینده سرود را حفظ کنند.باسپاس
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی و دانش آموزان عزیز لطفاً وسایل فوق بصورت روزانه همراه دانش آموزان باشد: پوشه دکمه دار،دفتر سه خط زبان، جامدادی لوازم تحریر "مداد،پاکن،تراش" همچنین: قمقه، الکل ، یک ماسک اضافه و دستمال جیبی- با تشکر معاون آموزشی کیهان
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی و دانش آموزان عزیز لطفاً وسایل فوق بصورت روزانه همراه دانش آموزان باشد: پوشه دکمه دار،دفتر سه خط زبان، جامدادی لوازم تحریر "مداد،پاکن،تراش" همچنین: قمقه، الکل ، یک ماسک اضافه و دستمال جیبی
فعالیت: با سلام- امیدواریم اردوی برج میلاد جذاب بوده باشه- از دانش آموزان عزیزم می خواهم لطفاً برای روز شنبه پاسخ سودوکوهای خود را برای معلم خود بیاورید تا پاسخ صحیح را با هم در کلاس چک کنید و توانائی های خود را بیشتر کشف کنید .با تشکر کیهان معاون آموزشی
فعالیت: سلام به دختران عزیز علوی - شروع کلاس های تابستانر ا تبریک گفته و برایتان روزهای خوشی را آرزومندیم. با تشکر کیهان - معاون آموزشی دبستان علوی

ریاضی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: با سلام ضمن تبریک شروع دوره تابستانه کاربرگ ارائه شده با موضوع الگو در کلاس حل شد کاربرگ بازی و ریاضی با موضوع جمع و تفریق کسر ها در کلاس حل شد مطالب توضیح داده شده در کلاس برای یادآوری دروس سال چهارم بوده است .
تکلیف: دانش آموزانی که در کلاس کاربرگ را کامل نکرده اند در منزل وقت دارند تا هفته آینده کامل کرده و تا روز شنبه همراه داشته باشند تا رفع اشکال شود.

فارسی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: موضوع کلاس فارسی امروز آشنایی با سعدی بوده که در کاربرگ ارائه شده آمده است . کلیپی درباره زندگی نامه سعدی در کلاس ارائه شد. انیمیشن حکایتی از سعدی در کلاس پخش شد.
تکلیف: کسانی که دوست دارند برای هفته آینده درباره‌ی مولانا تحقیق کننند و در کلاس ارائه دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: با سلام ضمن تبریک شروع دوره تابستانه با ارزوی موفقیت برای دخترای گلم... 1-انجام مکالمه جهت آشنایی با دانش اموزان و مشخصات آنها 2-بیان قوانین کلاس زبان انگلیسی 3-تدریس متن با عنوان tourism روخوانی و انجام فعالیت های مرتبط با موضوع 4 بازی .... لطفا دختران گلم برای جلسه بعد شنبه آینده دفتر سه خط انگلیسی (با تاکید فقط سه خط)با مارک نهال همراه داشته باشند.

موسیقی

مدرس: صدر بایگی، فرحناز
فعالیت: با سلام- امروز آشنائی با دانش آموزان و آموزش محتوای موسیقی با شعرهای " سرود ملی و شعر صدای نور " تکرار و تمرین محتواهای شعری انجام شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز به پیوست محتواهای فوق را تکرار و تمرین نمایند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: