فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجابک 1
فعالیت: **هفته پژوهش** سلام دانش آموزان عزیز: در خصوص موضوعات پیشنهادی "هفته پژوهش" موارد فوق را بررسی کرده و در این خصوص با آموزگار خود مشورت کرده و موضوع انتخابی خود را مشخص بفرمائید ، تا بهتر و مطلوب تر فعالیت خود را انجام دهید. فرصت انجام فعالیت و آوردن کارهای پژوهشیتان تا 22/ آذرماه می باشد و بعد از آن کارها بصورت نمایشگاهی برپا خواهد شد و منتخبین به مرکز علوی و اداره آموزش و پرورش ارائه خواهد شد. ادبیات علوم انسانی: تحقیق در خصوص شاعر و نویسنده و داستان نویسی خلاقیت و کارآفرینی: ابداع و اختراع یا طرح اولیه اگر دارید رباتیک: فعالیت های انجام شده در کلاس رباتیک نجوم: روزنامه دیواری همراه با ماکت و هر تحقیقی مورد قبول است حتما پاورپوینت هم داشته باشد گیاهان دارویی و فناوری هوا و حمل و نقل می توانید با موضوع آزاد یا متناسب با محتوای درسی انجام دهید زیست فناوری: در خصوص انسان و حیوان می توانید تحقیق کنید و بدن انسان آزمایش تجربی: هر محتوایی در علوم پایه خود و حتی فراتر از آن لازم بذکر است پایه های سوم تا ششم بایستی پاورپوینت فعالیت عملی خود را نیز داشته باشند. با تشکر کیهان معاون آموزشی

ریاضی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: تمرین های کتاب درسی ریاضی مبحث نسبت های مساوی در صفحات 54 و 55 حل شد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی مبحث نسبت های مساوی حل شود. ارمغان هفته حل شود.

علوم پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: پاورپوینت مبحث چشم و دیدن به همراه فیلم آموزشی در کلاس پخش شد و به سوالات دانش آموزان پاسخ داده شد.
تکلیف: مبحث چشم و کار کرد آن در بدن پرسیده میشود.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: سنجش پرلز در کلاس اجرا شد.
تکلیف: درس های 8 و 9 و 7 پرسیده میشود.

ورزش پنجم

مدرس: کاظمی، مریم
فعالیت: گزارش چهارشنبه 401/09/16 ورزش. هدف جلسه: هماهنگی عصب و عضله، افزایش ظرفیت قلبی و عروقی، _گرم کردن پویا _آموزش طناب زنی ساده _سرد کردن

استعداد تحلیلی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: سنجش تیمز در کلاس اجرا شد.
تکلیف: جلسات 8 و 9 حل شود.
فعالیت: با سلام و احترام به اطلاع می رساند ارزیابی بین المللی " پرلز" با محتوای درک مطلب فارسی از سال های قبل دانش آموز و محتوای امسال تا هر بخشی که تدریس شده است همچنین ارزیابی بین المللی "تیمز" با محتوای ریاضی و علوم از سال قبل دانش آموز و تا هر بخشی که از درس ریاضی و علوم امسال تدریس شده است ارزیابی انجام می گردد. "تیمز و پرلز "روز چهارشنبه16/آذرماه در مدرسه بصورت تستی برگزار می شود. مدت زمان آزمون پرلز 90 دقیقه و آزمون تیمز 75 دقیقه می باشد. لازم بذکر است این ارزیابی جایگزینی برای روز های بعد غایبین به هیچ عنوان نداشته و بصورت سراسری در کل شعب علوی اجرا می گردد. با تشکر کیهان معاون آموزشی
توضیح: **هفته پژوهش** سلام دانش آموزان عزیز: در خصوص موضوعات پیشنهادی "هفته پژوهش" موارد فوق را بررسی کرده و در این خصوص با آموزگار خود مشورت کرده و موضوع انتخابی خود را مشخص بفرمائید ، تا بهتر و مطلوب تر فعالیت خود را انجام دهید. فرصت انجام فعالیت و آوردن کارهای پژوهشیتان تا 22/ آذرماه می باشد و بعد از آن کارها بصورت نمایشگاهی برپا خواهد شد و منتخبین به مرکز علوی و اداره آموزش و پرورش ارائه خواهد شد. ادبیات علوم انسانی: تحقیق در خصوص شاعر و نویسنده و داستان نویسی خلاقیت و کارآفرینی: ابداع و اختراع یا طرح اولیه اگر دارید رباتیک: فعالیت های انجام شده در کلاس رباتیک نجوم: روزنامه دیواری همراه با ماکت و هر تحقیقی مورد قبول است حتما پاورپوینت هم داشته باشد گیاهان دارویی و فناوری هوا و حمل و نقل می توانید با موضوع آزاد یا متناسب با محتوای درسی انجام دهید زیست فناوری: در خصوص انسان و حیوان می توانید تحقیق کنید و بدن انسان آزمایش تجربی: هر محتوایی در علوم پایه خود و حتی فراتر از آن لازم بذکر است پایه های سوم تا ششم بایستی پاورپوینت فعالیت عملی خود را نیز داشته باشند. در این خصوص نظرات و موضوعات پیشنهادی خود را می توانید با راهنمائی و همراهی آموزگار مشخص نمایند. با تشکر کیهان معاون آموزشی

فارسی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: تدریس درس نام آوران انجام شده و کلمات مهم املایی و معانی و بندهای درس مشخص شد. تدریس مفعول و ترکیبات وصفی و اضافی مجدد انجام شد.
تکلیف: مفعول های پارگراف های زوج درس نام آوران را مشخص کرده و وارد دفتر کنید. تمامی ترکیب های کلمات را از بندهای فرد درس نام آوران پیدا کرده و مشخص کنید کدام صفت میباشد.

هدیه‌های آسمان پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: تدریس درس رنگین کمان جمعه را شروع کردیم و تا نیمی از درس تدریس شد.
تکلیف: ارمغان هفته شماره 8 تا روز یکشنبه حل شود و آورده شود. هفته آینده از دو درس آخر هدیه ها سنجش کلاسی خواهیم داشت.

قرآن پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: تدریس درس چهارم از کتاب قرآن تمام شد. نکات مهم درس توصیح داده شد. روخوانی تمرین شد.
تکلیف: برای جلسه آینده تمام پیام های قرآنی پرسیده میشود.

ورزش پنجم

مدرس: کاظمی، مریم
فعالیت: درود دختران ورزشکار بمنظور تمرین فاکتور آمادگی جسمانی و مهارت طناب زنی با خود طناب همرا داشته باشید در چهارشنبه 401/09/16 زنگ ورزش

رایانه

مدرس: نظری، الهه
فعالیت: با عرض سلام و ادب خدمت والدین گرامی و دانش آموزان عزیزم امروز عزیزان با قلمو و تغییر حالت های آن و تغییر سایز آن آشنا شده سپس ابزار ترسیم شکل را فراگرفتند. و در انتها با رنگ آمیزی آن آشنا شدند.
تکلیف: خواهشمندم برای هفته بعد عزیزانی که در منزل رایانه دارند مطالب تدریس شده را تمرین کرده تا در صورتی که مشکلی دارند هفته های دیگر راهنمایی اشان کنم. با تشکر .

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: ساعد، الهه
فعالیت: 1. Greetings و مرور قوانین کلاسی، تمرین مکالمات روزانه و خواندن آیت الکرسی 2. تماشای ویدئوی مبحث Quadrilaterals 3. مرور مبحث quadrilaterals 4. پرسش مبحث quadrilaterals

ریاضی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: تدریس نسبت های مساوی انجام شد و تا ابتدای تمرین های صفحه 54 حل شد.
تکلیف: تمرین های صفحه 54و 55 حل شود. کتاب کار صفحه های 65 و 66 و 67 حل شود. فردا کتاب ریاضی همراه داشته باشید.

علوم پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: تدریس مبحث چشم از فصل 6 هم از روی کتاب درسی و هم کتاب کار کامل انجام شد.
تکلیف: برای جلسه آینده روز 4شنبه فصل 5 و مبحث چشم پرسیده میشود.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: تدریس درس 8 و 9 با موضوع حمل و نقل کامل شد.
تکلیف: کتاب کار درس 8 حل شود. روز 4شنبه درس 7 و 8 و 9 پرسیده میشود. برای فردا پارگراف های فرد از درس فارسی دفاع از میهن ، که برای روز قبل بود و می‌بایست نوشته میشد همراه داشته باشید.

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: عرض سلام و احترام. در این جلسه سواد مالی،به صورت اجمالی درباره تقاضا، عرضه و قیمت ،به گفت و گو پرداختیم. دختران عزیزم به خوبی ،با این مفاهیم آشنا شدند و مثال های کاربردی برای آنها آورده شد،تا کاملا با این مفاهیم آشنا شوند.
تکلیف: برای جلسه بعد،صفحه 57 تکلیف در منزل انجام شود." تا هفته بعد فرصت دارند"

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: مبحث بررسی پیامدهای تصمیم گیری تدریس گردید

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر والدین و دانش آموزان فعال، امروز با یک آهنگ تند با ریتم 3 تایی warm up انجام دادیم تا کمی هیجان و نشاط در دانش آموزان فعال گردد. سپس بر روی آهنگ شب یلدا مجدد تمرین و تکرار گردید.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: مبث نور بخش اول تدریس شد.
تکلیف: با توجه به صفحه 17 کتاب کاغذ دیواری همانند تصویر صفحه 17 کتاب درست کرده و اورده. مهلت تا 26 اذر.جملات دور شکل حتما با حرف بزرگ شروع شود و دقیقا با دیکته درست همانند کتاب نوشته شود در غیر این صورت فاقد اعتبار میباشد.

ریاضی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: تدریس مبحث نسبت تمام شده و تا انتهای صفحه 51 حل شد. درباره ی نسبت های مساوی توضیحاتی داده شد. کتاب کار مبحث نسبت حل شد.
تکلیف: تمرین های داده شده از بخش پذیری در دفتر حل شود.

علوم پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: کلاس بدون دیوار برگزار شدو ماکت اسکلت بدن در کلاس درست شد.
تکلیف: مطالعات برای فردا تا انتهای درس 7 در کتاب کار حل شود. درس 8 پرسیده میشود.

فارسی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: نگارش درس دفاع از میهن حل شد. درباره نام آوران توضیح داده شد.
تکلیف: از روی پاراگراف های فرد درس دفاع از میهن نوشته شود.

املا پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: ارمغان هفته شماره 7 در کلاس حل شد و تصحیح شد.
تکلیف: برای هفته آینده از دو درس آخر فارسی املا گفته می‌شود.

زیبانویسی

مدرس: اکبری، ربابه
فعالیت: باسلام واحترام رفع اشکال حروف (ح.ج.چ.خ.) ودادن3 برگه سرمشق جلسه 2 و3 و4
تکلیف: نوشتن سرمشقها برای جلسه اینده

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: چرخه اب دوره انجام شد .
تکلیف: با توجه به صفحه 17 کتاب کاغذ دیواری همانند تصویر صفحه 17 کتاب درست کرده و اورده. مهلت تا 26 اذر.جملات دور شکل حتما با حرف بزرگ شروع شود و دقیقا با دیکته درست همانند کتاب نوشته شود در غیر این صورت فاقد اعتبار میباشد.

ریاضی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: کتاب کار مبحث ضرب اعداد مخلوط کامل حل شد. تدریس مبحث نسبت را شروع کرده و تا صفحه 50 حل کردیم .
تکلیف: صفحه 51 کتاب درسی حل شود. سنجش کلاسی از مبحث بخش پذیری گرفته خواهد شد.

علوم پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: تدریس فصل ششم را آغاز کردیم. درباره ی قرنیه و عنبیه و مردمک توضیح داده شد.
تکلیف: برای فردا گوش پاک کن و چسب مایع و مقوای کوچک و قیچی همراه داشته باشید.

فارسی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: کتاب کار درس دفاع از میهن کامل شد. کتاب های کار و نگارش تصحیح شد.
تکلیف: از روی پاراگراف های زوج درس دفاع از میهن یک مرتبه نوشته شود. کسانی که کتاب کار و نگارش آن ها کامل نبود تا فردا فرصت دارند تا آن ها را کامل کنند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: ساعد، الهه
فعالیت: 1. Greetings و مرور قوانین کلاسی، تمرین مکالمات روزانه 2. مرور مبحث quadrilaterals 3. تدریس مبحث multiples 4. انجام فعالیت های مرتبط
تکلیف: مبحث quadrilateral که در دفتر نوشته شده است را مطالعه کنید.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: در این جلسه آموزشی ادامه اتیکت میز غذاخوری تدریس شد.
تکلیف: دانش‌آموزان دستمال سفره را طبق آموزشی که دیدند تزیین و تصویر آن را در پرتال ارسال بفرمایند و یا والدین بازخورد خود را مرقوم بفرمایند. لطفا تمامی دانش‌آموزان برای شنبه 19 آذرماه به منظور ادامه آموزش اتیکت غذا خوردن، با خود بشقاب، دستمال سفره و چاپستیک همراه داشته باشند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: