فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجابک 1
فعالیت: می گویند کم کم شهریور در حال رفتن است. و مهر آغاز می شود. چه خوش خیالند! مهر برای ما مدتهاست که آغاز شده، مهر آنهایی که دوستشان داریم، و مهر آنهایی که دوستمان دارند. "مهر" به ماه نیست، مهر به "دل" است. مهرتون پرمهر و پاییزتون مبارک- شروع سال تحصیلی را به دانش آموزان عزیز علوی، بانوان موفق فردای ایران تبریک می گوئیم. با تشکر دبستان دخترانه علوی

ریاضی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: با سلام و عرض تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی ،امیدوارم سالی پر از موفقیت و شادی برای دختران عزیزم باشد. امروز درس عدد نویسی دوره و تمرین شد. لطفا فرم های داده شده در جلسه تکمیل کرده و روز دوشنبه به بنده تحویل دهید. کتاب هایی که می بایست روز دوشنبه همراه بیاورند کتاب های آموزش و پرورش ریاضی ،فارسی و علوم می باشد‌. به دانش آموز فاطمه ثنا یارلو کتاب های درسی و علوی تحویل داده شد.
تکلیف: امروز به جهت آغاز سال تحصیلی تکلیف داده نشد. لطفا دانش آموزانی که امروز غایب بودند از روز دوشنبه در کلاس حاضر باشند زیرا که تدریس درس ها شروع خواهد شد. این هفته دانش آموزان ساعت 12:30 خواهند شد و سرویس از روز دوشنبه کار خود را شروع خواهد کرد.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: با سلام و وقت بخیر خدمت اولیا محترم و تبریک بابت سال تحصیلی جدید موارد کار شده در این جلسه: معارفه با دانش آموزان عزیز و یادآوری قوانین مهم کلاسی دوره و مرور مهارت اجتماعی سال قبل و آنچه که برای سال تحصیلی لازم است دانش آموزان جهت آموزش مطلوب تر پیگیری و مطالعه داشته باشند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: