فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجابک 2

ریاضی پنجم

مدرس: شهنازی، فاطمه
فعالیت: سلام درس جدید همراه با بازی گروهی شروع شد تمارین حل شد
تکلیف: کار در کلاس صفحه 3 و 4 بجز جدول آبی در کتاب حل شود

فارسی پنجم

مدرس: شهنازی، فاطمه
فعالیت: درس ستایش خوانده شد و کلمات با معنی گفته شد
تکلیف: از روی درس ستایش یکبار نوشته شود

هنر پنجم

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: نقاشی تکنیک مداد رنگی دخترک در کلاس انجام شد جسله بعدرنگ امیزی در کلاس انجام میشود وسایل لازم جلسه بعد مدادرنگی رنگی
تکلیف: نقاشی تکنیک مداد رنگی دخترک در کلاس انجام شد جسله بعدرنگ امیزی در کلاس انجام میشود وسایل لازم جلسه بعد مدادرنگی رنگی

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: در این جلسه آموزشی دانش آموزان با مفهوم اتیکت و آداب اجتماعی آشنا شدند. در ابتدای کلاس از همه دانش آموزان خواسته شد هر زمان توپ رل در دست گرفتند با این جملات "سلام، روزتون بخیر، من(نام دانش آموز) هستم، از دیدار شما خوشحالم". همکلاسی‌ها پاسخ دادند" سلام (نام دانش آموز) جان، ما هم همچنین." معرفی خود را به شکل صحیح تمرین کنند. در ادامه برای موقعیت اتوبوس و مترو یک رفتار درست و یک رفتار اشتباه بحث شد به این صورت که دانش آموزان به گروه های سه نفره و چهار نفره تقسیم شدند و برای هر گروه یک دبیر گروه(مسئول نت برداری از صحبت های درون گروهی را بر عهده داشت) و یک سخنگوی گروه مواردی که گروه یادداشت کرده بود با کلاس به اشتراک میگذاشت.
تکلیف: برای جلسه آینده برای هر یک از موقعیت‌های رستوران یا کافه، آسانسور، تاکسی، مطب دکتر، سینما یا تئاتر، پیاده‌رو، کلاس درس یک رفتار درست و یک رفتار اشتباه یادداشت شود تا در کلاس در مورد آن صحبت کنیم.
فعالیت: با سلام خدمت اولیای گرامی و دانش آموزان عزیزم-لطفاً فایل pdf منوی ناهار مهرماه را از درس *** مهارت اجتماعی*** بارگزاری بفرمائید. لطفاً جهت دیدن منوی غذایی مهرماه به پیوست درس مهارت اجتماعی مراجعه بفرمائید. با تشکر

ریاضی پنجم

مدرس: شهنازی، فاطمه
فعالیت: سلام وقت بخیر آخر هفته بسیار خوبی داشته باشید تکالیف روز دوشنبه چک شد جدول ضرب پرسیده شد آزمون جمع و تفریق و مقایسه کسر ها گرفته شد .
تکلیف: روز شنبه امتحان مجدد از بخش کسر ها . حفظ کردن جدول ضرب و پرسش مجدد و به دانش آموزانی که محول شد جدول ضرب را مجدد بنویسند برگه امتحان توسط اولیا امضا شود سوالات امتحان یکبار دیگه در دفتر حل شود . برگه امتحان همراه دانش آموزان باشد.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: شهنازی، فاطمه
فعالیت: فهرست کتاب توضیح داده شد و در رابطه با ارتباط با دیگران و خانواده و دوستان سر کلاس صحبت کردیم.
تکلیف: درس اول پیش خوانی شود.

ورزش پنجم

مدرس: کاظمی، مریم
فعالیت: سلام گل های زیبا..سال تحصیلی جدید مبارک..سال تحصیلی خوبی داشته باشید و در کنار یادگیری دانش یک عالمه تجربه های خوب با دوستان خوبتون داشته باشید. گزارش چهارشنبه 401/07/06 یوگا و ورزش گروه بندی دانش آموزان بصورت دایره ای و خطی و دویدن پشت سرهم و جابجایی مسیر با صدای صوت در جهت تقویت سرعت و عکس العمل . برای فاز دو تمرین دانش آموزان بصورت ستونی قرار گرفتند و در سبک دو امدادی مهارت پنجه والیبال را با بادکنک تمرین کردند.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: با سلام خدمت اولیای گرامی و دانش آموزان عزیزم-لطفاً فایل pdf منوی ناهار مهرماه را از درس *** مهارت اجتماعی*** بارگزاری بفرمائید. لطفاً جهت دیدن منوی غذایی مهرماه به پیوست درس مهارت اجتماعی مراجعه بفرمائید. با تشکر

ریاضی پنجم

مدرس: شهنازی، فاطمه
فعالیت: با سلام خدمت اولیا عزیز و دخترای گلم : یک جدول ارزش مکانی برای نمونه به همراه سوال حل شد و میلیون ها به صورت امتحان گرفته شد تمامی تکالیف به صورت مجزا توضیح داده شد
تکلیف: جدول ضرب به صورت کلی حفظ شود و جدول های گفته شده به دخترای گلم نوشته شود. برای عدد 435769201 جدول ارزش مکانی رسم شود و به سوال ها پاسخ داده شود. پنج عدد نه رقمی یا هشت رقمی مثال بزنید و در جدول ارزش مکانی بگذارید و به حروف بنویسید( اعداد به ترتیب از بزرگ به کوچک باشد)

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: با سلام خدمت اولیا و دانش آموزان عزیزم ضمن تبریک شروع سال تحصیلی جدید، در جلسه اول امروز بعد از خوشامدگویی و احوالپرسی، با بچه ها در ارتباط با تعریف سواد مالی و نقش آن در زندگی روزمره بچه ها صحبت کردیم.در ادامه در ارتباط با پول و انواع پول و تاریخچه پول نقش آن در جامعه صحبت شد‌. با اسکناس های مخالف از 100 تومانی گرفته تا 10 هزارتومانی آشنا شدیم. و در پایان خواستیم چند مورد از کاربرد های سواد مالی که در زندگی روزمره با آنها درگیر هستند را نام ببرند.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم، برای جلسه چند مورد از کاربرد سواد مالی و پول که در زندگی روزمره با آن درگیر هستید در جامعه را برای جلسه بعد 11/07/1401 روز دوشنبه یادداشت و به کلاس بیاورید. همچنین توضیحاتی درباره تصاویر اسکناس هایی که در کلاس به آنها پرداختیم را یادداشت و برای جلسه بعد با خود همراه داشته باشید.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: با سلام خدمت اولیای محترم و دانش آموزان عزیز و ورزشکار امروز معارفه به صورت بازی " بادی پِرکاشِن" که موجب ایجاد انگیزه و هیجان در آشنائی با ورزش ریتم و گیم است، انجام شد. آشنائی دانش آموزان با ساز چوبک و ریتم گرفتن با موسیقی"خونه مادر بزرگه" اجرا شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم برای ریتم گرفتن هر چه مطلوب تر با موسیقی خونه مادربزرگه" در کلاس ریتم و گیم، پیشنهاد می شود این موسیقی پر خاطره را دانلود کرده و شعر آن را در صورت تمایل بخاطر بسپارند.
فعالیت: با سلام و احترام- آرزومندم سال تحصیلی خوب توام با اتفاق های رنگی و شادابی برای دانش آموزان عزیزمان باشد و سالی از پیشرفت های آموزشی و تحصیلی مطلوبی را با یکدیگر تجربه کنیم. با تشکر معاون آموزشی کیهان **هنر** دانش آموزان عزیز برای شنبه 1401/7/9 دفتر نقاشی،مداد رنگی ، ماژیک همراه داشته باشند.

فارسی پنجم

مدرس: شهنازی، فاطمه
فعالیت: به نام خدا با عرض تبریک سال تحصیلی جدید خدمت اولیا محترم و دختر های گلم امروز برای شروع یک سال تحصیلی جذاب امروز برنامه ها به صورت سرگرمی توأم با درس بود قوانین کلاس به دانش آموز ها گفته شد در رابطه با نحوه تدریس و حل کتاب کار در طی سال گفته شد فهرست کتاب ها توضیح داده شد و با بچه ها بازی کردیم خسته نباشید
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: