1401/09/16
فعالیت:
با سلام و احترام
گزارش آموزشی و ابزارهایی که در هفته پیش رو لازم می باشد به شرح ذیل خدمتتان اطلاع رسانی می گردد:
از شنبه 19/آذرماه تا چهارشنبه 23/آذرماه
*ادامه ی تدریس نشانه (ای) تا روز یکشنبه
*دوشنبه تدریس نشانه ز
*چهارشنبه تدریس نشانه اِ
ابزارهای مورد نیاز هفته:
*فوم ساده زرد رنگ و فوم اکلیلی مشکی از هر کدام یک عدد
*پیدا کردن سنگ برای درس علوم
"جهت نقاشی روی سنگ یا کاردستی با سنگ"
موفق باشید و تعطیلات به شادی و آرامش
توضیح:
**هفته پژوهش**
سلام دانش آموزان عزیز: در خصوص موضوعات پیشنهادی "هفته پژوهش" موارد فوق را بررسی کرده و در این خصوص با آموزگار خود مشورت کرده و موضوع انتخابی خود را مشخص بفرمائید ، تا بهتر و مطلوب تر فعالیت خود را انجام دهید. فرصت انجام فعالیت و آوردن کارهای پژوهشیتان تا 22/ آذرماه می باشد و بعد از آن کارها بصورت نمایشگاهی برپا خواهد شد و منتخبین به مرکز علوی و اداره آموزش و پرورش ارائه خواهد شد.
ادبیات علوم انسانی:
تحقیق در خصوص شاعر و نویسنده و داستان نویسی
خلاقیت و کارآفرینی:
ابداع و اختراع یا طرح اولیه اگر دارید
رباتیک:
فعالیت های انجام شده در کلاس رباتیک
نجوم:
روزنامه دیواری همراه با ماکت و هر تحقیقی مورد قبول است حتما پاورپوینت هم داشته باشد
گیاهان دارویی و فناوری هوا و حمل و نقل
می توانید با موضوع آزاد یا متناسب با محتوای درسی انجام دهید
زیست فناوری:
در خصوص انسان و حیوان می توانید تحقیق کنید و بدن انسان
آزمایش تجربی:
هر محتوایی در علوم پایه خود و حتی فراتر از آن
لازم بذکر است پایه های سوم تا ششم بایستی پاورپوینت فعالیت عملی خود را نیز داشته باشند.
دانش آموزان عزیز در پایه های اول و دوم می توانند با راهنمائی و همراهی آموزگار موضوع خود را مشخص نمایند.
با تشکر کیهان معاون آموزشی
فارسی اول
توحیدی شندی، بهاره
فعالیت های آموزشی امروز:
- تمرین و تکرار صدا و نام نشانه های "ای"
- تمرین و تکرار جایگاه نشانه ی " ای " در کلمات
- آموزش" می " کاری
- پخش کلیپ جهت تثبیت آموزش " می " کاری
- شعر خوانی برای "می" کاری ( من می کار کن هستم/ به کسی نمیدم دستم / کاراتو بده به دستم / از تنبلی بیزارم / ببین چقدر پر کارم)
- تمرین روان خوانی
- انجام صفحه ی 83 کتاب کار فارسی علوی
- انجام صفحه ی 84 کتاب کار فارسی علوی
- انجام صفحه ی 85 کتاب کار فارسی علوی
- گفتن املا تا نشانه ی " ن "
- تصحیح دفاتر املا
دختران عزیزم:
1- صفحات 110 ، 111 ، 113 ، 114، 115 و 117 دفتر نشانه ها انجام شود.(هر روز 2 صفحه انجام شود.)
2- حتما امشب نیم ساعت دخترانم کارت بازی انجام دهند.
3- ارمغان هفته انجام شود.
4- روز شنبه مجدد تا نشانه ی " ن " املا خواهیم داشت ( از اولیای عزیزی که در کارت بازی و روان خوانی همراه من هستند و به تثبیت یادگیری دخترانم کمک می کنند بسیار سپاس گزارم و ممنون می شوم سایر عزیزان هم، کارت بازی و روان خوانی را جدی بگیرند.)
- لطفا دفاتر املا، رویت و پس از امضا شنبه دخترانم با خود به مدرسه بیاورند.
سواد مالی
خان بابایی، مریم
عرض سلام و ادب و احترام. در این جلسه به صورت بازی و سرگرمی،درباره کارتخوان به صورت اجمالی صحبت کردیم.
لطفا،صفحات 16 ،66 ، برای جلسه بعد کامل شود. همچنین یک نمونه قلک با کمک بزرگترها،به عنوان کاردستی سواد مالی،تهیه و به کلاس بیاورید.
هوش و ریاضی
توحیدی شندی، بهاره
فعالبت های آموزشی امروز:
تکمیل صفحه ی 13 کتاب کار ریاضی و هوش
انجام صفحه ی 20 کتاب کار ریاضی و هوش
- ساخت دسته های ده تایی با نی و کش
- توضیح نحوه ی کار کردن با نی ها، ساخت دسته و قرار دادن دسته ها در کیسه ی حساب
- اجرای مسابقه ی خانم و آقای ریاضی و اعلام نفرات برتر به معاون آموزشی
ریاضی به زبان انگلیسی
پریشان، مهسا
گزارش کلاس ریاضی به زبان انگلیسی (Math)
کلاس: سنجاقک1 (Dragonfly 1)
روز : چهارشنبه Wednesday
تاریخ: 1401/9/16
1.گوش دادن به فایل های
Hello song, colours song, ABC song.
2.مرور مکالمه پرسش و پاسخ نام دانش آموزان و احوال پرسی
3.مرور شمارش اعداد 1 تا 20
4.مرور رنگ ها
6.تدریس مبحث اعداد کمتر از ده و مقایسه ی اعداد با عدد 10
Three is fewer than ten.
Two is fewer than ten.
Five is fewer than ten.
Six is fewer than ten.
تکلیف: دختر گلم تکلیفی ندارد.
با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی.
Ms.Parishan
1401/09/15
ریاضی اول
توحیدی شندی، بهاره
فعالیت های آموزشی امروز:
- آموزش علامت مساوی و بازگویی داستان آن
- تمرین و تکرار مفهومی علامت مساوی همراه با چینه و چوب خط
- اجرای داستان ننه بلقیس و آقای همسایه ( یک نمایش کاملا خلاق که از سمت معلمان پایه ی اول طرح ریزی شد و با یک اجرای جذاب برای دانش آموزان پایه ی اول به اجرا درآمد و دخترانم با عدد 10 آشنا شدند. )
- آموزش مفهومی عدد 10
- آموزش جدول کشی ( یکی و ده تایی)انتهای دفتر تمرین اضافه
- آموزش نحوه ی خواندن عدد 10
- اموزش جای گذاری و کشیدن شکل این عدد در جدول
- انجام صفحه ی73 کتاب ریاضی
- انجام صفحه ی 75 کتاب ریاضی
- انجام صفحه ی 79 کتاب ریاضی
- انجام صفحه ی 81 کتاب ریاضی
- انجام صفحه ی 83 کتاب ریاضی
- انجام صفحه ی 84 کتاب ریاضی
اولیای عزیز و همراه من، فایل ضمیمه نمونه ی کامل عدد نویسی از عدد 10 به بعد می باشد.
از این پس، برای هر عددی بعد از عدد 10 این روند ادامه خواهد داشت.
لطفا جهت تسهیل امر نوشتن و زمان برای تکرار بیش تر، جدول را آماده برای دخترانم بکشید.( هر صفحه از دفتر را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید. و در هر قسمت یک جدول ( می شود دو جدول در یک صفحه) بکشید.هم چنین لطفا عبارت یعنی 1 دسته ی ده تایی و 0 یکی را نیز همانند تصویر در هر ردیف بنویسید، منتها جای اعداد را نقطه چین بگذارید تا با آموزش هر عدد جدید، دخترانم جای خالی را تکمیل کنند.
ممنون می شوم جهت حفظ نظم نوشتن اعداد و تثبیت یادگیری همانند نمونه عمل نمایید.
*** لطفا فردا همه ی دانش آموزان نی و کش همراه داشته باشند، تا بتوانبم کار عملی خود را انجام دهیم. ***
فارسی اول
توحیدی شندی، بهاره
فعالیت های آموزشی امروز:
- تمرین و تکرار نشانه ی " ای "
- تمرین و تکرار جایگاه نشانه ی " ای " در کلمات
- کلمه مثال زدن و شناسایی جایگاه " ای "در آن
- ممنون از خانم اژدرپور عزیز و ملینا جانم که برای جشنواره ی ایران من، برای تمامی دخترانم آش دوغ محلی پختند.
دختران عزیزم:
1- صفحات 106، 107، 108 و 109 دفتر نشانه ها انجام شود. 2- حتما امشب نیم ساعت دخترانم کارت بازی انجام دهند. 3- کارت های بازی بچه ها تکمیل شود و حتما فردا همراه دخترانم باشد.4- فردا در کلاس تا نشانه ی " ن " املا خواهیم داشت.
نگارش اول
توحیدی شندی، بهاره
فعالیت های امروز:
- انجام صفحه ی 55کتاب نگارش
- انجام صفحه ی 56 کتاب نگارش
سرود
صدر بایگی، فرحناز
اجرا و تکرار محتواهای آواهای جلسات قبل با هدف شناسایی توانمندی دانش آموزان
علوم به زبان انگلیسی
پریشان، مهسا
گزارش کلاس علوم به زبان انگلیسی (Science)
کلاس: سنجاقک1 (Dragonfly 1)
روز : سه شنبه Tuesday
تاریخ: 1401/9/15
1.گوش دادن به فایل های
Hello song, colours song, ABC song.
2.مرور مکالمه پرسش و پاسخ نام دانش آموزان و احوال پرسی
3.مرور شمارش اعداد 1 تا 20
4.مرور رنگ ها
مرور مباحث ترم اول به صورت کلی:
5.مرور مبحث اعضای بدن
Parts of body: head, shoulders, arms, eyes, ears, ...
6.مرور مبحث تعداد اعضای بدن
How many eyes have you got? 2
How many ears have you got? 2
How many noses have you got? 1
How many legs have you got? 2
7.مرور حواس پنج گانه
I can see with my eyes.
I can hear with my ears.
I can touch with my hands.
I can taste with my tongue.
I can smell with my noes.
8.مرور حرکات مختلف انسان
Different ways of movement:
I can jump/swim/ride/dance/... .
9.مرور مبحث موجودات زنده و غیر زنده
Living things: cat/dog/rabbit/girl/boy
Non living things: TV, lamp, pen, pencil, book, table, chair, ...
10.مرور مبحث حیوانات و بچه های آن ها
Bear(bear cub)
Lion(lion cub)
Panda(panda cub)
Cow(calf)
Elephant(elephant calf)
Whale(whale calf)
Chicken(chick)
Parrot(parrot chick)
تکلیف: دختر گلم تکلیفی ندارد.
با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی.
Ms.Parishan
1401/09/14
ریاضی اول
توحیدی شندی، بهاره
امروز مجدد اعداد 0 تا 9 برای دخترانم گفته شد و دانش آموزان باهم شعر اعداد را خواندند.
فارسی اول
توحیدی شندی، بهاره
عناوین آموزشی امروز:
- آموزش درس " ای " توسط ننه ی آقای آبادی ( امروز مادر آقای آبادی از شهر ساری ، نگهبان جنگل الفبا مهمان کلاس ما بود. درس امروز ما را ننه تدریس کرد و به دانش آموزان که بسیار مشتاق حضور ایشان بودند، وعده داد تا مجدد به کلاس بیاید. )
- آموزش و تکرار نشانه ی " ای " و نام آن ها و هم چنین جایگاه آن در کلمات
- آموزش دوستی " ای" با سایر حروف ( به صورت مجزا نشانه ها را با " ی وسط " و " ی آخر چسبان " ترکیب نمودیم و برای هر ترکیب به صورت جداگانه کلمه مثال زدیم و داخل تخته نوشتیم. )
- انجام صفحه ی 104 دفتر نشانه ها و تمرین و تکرار مجدد ترکیب ها و نوشتن مثال کلمه ای برای هر ترکیب
- برگزاری جشن ایران من ( در این جشن دخترانم غذاهای محلی شهر یا روستای خودشان را به مدرسه آوردند و عزیزانی که لباس محلی داشتند بر تن کردند و همگی یک صدا سرودهای ایران را خواندیم و به احترام نام کشور عزیزمان، پرچم هایی که در دست داشتیم به احتزاز درآوردیم و ساعات خوشی را در کنار هم گذراندیم و برای نشانه ی " ای " خاطره سازی کردیم تا بهتر در ذهن دانش آموزان ماندگار شود. )
دختر دانای من :تکلیف امشب شما از دفتر مشق خلاق صفحات 101الی 105است با دقت و تمیز انجام بده و فردا به مدرسه بیاور.
رایانه
نظری، الهه
با عرض سلام و ادب خدمت والدین گرامی و دانش آموزان عزیزم
بچه های گل ما امروز علاوه بر مرور مطالب قبلی تدریس شده با نحوه ی تغییر رنگ پنجره ها آشنا شده و سپس با آیکون های صفحه دسکتاپ کار کردند و در حین تدریس مطلب درگ اند راپ با نحوه ی جا به جایی آنها آشنا شده و توانستد آیکون های صفحه را جا به جا کنند. سپس آنها با دابل کلیک کار کردند و برنامه و پوشه ها را باز نمودند.
والدین عزیزم با عرض سپاس از همه دانش آموزانی که تکالیف خود را انجام دادند با توجه به نزدیک شدن زمان ارزیابی عملی برای دانش آموزان خواهشمندم عزیزان مباحث تدریس شده را با راهنمایی گرفتن از کتاب هایی که امروز بین عزیزان توزیع شد، تمرین کرده تا اگر مشکلی دارند متوجه شده و به من اطلاع دهند تا با ایشان بیشتر کار شود.
ریاضی به زبان انگلیسی
پریشان، مهسا
گزارش کلاس ریاضی به زبان انگلیسی (Math)
کلاس: سنجاقک1 (Dragonfly 1)
روز : دوشنبه Monday
تاریخ: 1401/9/14
1.گوش دادن به فایل های
Hello song, colours song, ABC song.
2.مرور مکالمه پرسش و پاسخ نام دانش آموزان و احوال پرسی
3.مرور شمارش اعداد 1 تا 20
4.مرور رنگ ها
6.مرور مبحث صفات بلندتر و کوتاه تر
longer/shorter
7.تدریس مبحث حدس و شمارش اعداد 1 تا 20
Estimating and counting numbers
8.انجام فعالیت های کتاب
تکلیف: دختر گلم در کاربرگ داده شده در قسمت اول شکل کرم بلندتر را بکشد و در قسمت دوم شکل کرم کوتاه تر را بکشد.
با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی.
Ms.Parishan
مهارت اجتماعی
مقاره عابد، مهشاد
در این جلسه آموزشی پارت دوم اتیکت میز غذاخوری تدریس شد.
دانشآموزان نکات اتیکت میز غذاخوری را طبق آنچه در کلیپ آموزش دیدند رعایت کنند و والدین بازخورد خود را در پرتال مرقوم بفرمایند.
1401/09/13
فعالیت:
*توضیح جشنواره ی اقوام ایرانی**
جشنواره اقوام مختلف ایرانی با هدف آشنایی با فرهنگ های مختلف در روز دوشنبه مورخ 9/14در مدرسه در زنگ فارسی(تدریس نشانه ی ای) با مشارکت دانش آموزان عزیز اول علوی برگزار خواهد شد. دختران گلم که لباس محلی شهرِ آبا و اجدادی خود را دارند(به صورت دلخواه و داوطلبانه می باشد) در روز دوشنبه با لباس محلی به مدرسه آمده و در مورد شهر ،زبان مادری ،غذا ،آداب و رسوم و فرهنگ آن برای دوستانشان صحبت می نمایند.
مادران عزیز هم می توانند دسر،شیرینی ،ترشی و یا سوغات شهر خود را تهیه کرده تا دانش آموز به مدرسه بیاورد و در خصوص آن ها صحبت نماید.
(یادآور می گردد پوشیدن لباس و تهیه موارد کاملاً اختیاری بوده و به صورت دلخواه می باشد.)
سپاسگزاریم
ریاضی اول
توحیدی شندی، بهاره
فعالیت های آموزشی امروز:
- آموزش عدد 9 همراه با شعر
- تمرین عدد نویسی با چوب خط از عدد 1 تا 9
- انجام صفحه ی 71 کتاب کار ریاضی علوی (مبحث عدد 6 )
- انجام صفحه ی 72 کتاب کار ریاضی علوی (مبحث عدد 6 )
- انجام صفحه ی 73 کتاب کار ریاضی علوی (مبحث عدد 7 )
- انجام صفحه ی 74 کتاب کار ریاضی علوی (مبحث تقارن )
- انجام صفحه ی 75 کتاب کار ریاضی علوی (مبحث سودوکو )
دختران عزیزم
لطفا طبق آن چه سر کلاس شرح و توضیح داده شد، سرمشق های داخل دفتر شطرنجی را انجام دهید.
فارسی اول
توحیدی شندی، بهاره
عناوین آموزشی امروز:
- تمرین روخوانی
- انجام ارزیابی روخوانی کلاسی
دختران عزیزم:
1- لطفا تمامی صفحات روخوانی دفتر نشانه ها مجدد تمرین شود ، تا دخترانم برای ارزیابی دوباره ی کلاسی روز دوشنبه آمادگی لازم را داشته باشند . ( صفحات 15 ، 21 ، 32 ، 43 ، 55 ، 66 ، 77 ، 88 و 100 )
2- حتما امشب نیم ساعت دخترانم کارت بازی انجام دهند.
3- صفحات 98 و99 از دفتر نشانه ها انجام شود.
هنر اول
آقایی، مرجان
امروز در کلاس نقاشی خرس زمستانی تکنیک ماژیک و مدادرنگی انجام شد
امروز در کلاس نقاشی خرس زمستانی تکنیک ماژیک و مدادرنگی انجام شد در منزل تکمیل گردد
وسایل لازم جلسه بعد :پاستل روغنی و ماژیک و کاغذ و فوم اکلیلی در رنگ های سبز و زرد و قرمز و آبی چسب ماتیکی و قیچی همراه داشته باشید
بازی استراتژیک
بابایی، الناز
گرم کردن با موزیک و طراحی خوب بچه ها و تجربه گرداندن کلاس توسط خود بچه ها ،بازی با چوبک
علوم به زبان انگلیسی
پریشان، مهسا
گزارش کلاس علوم به زبان انگلیسی (Science)
کلاس: سنجاقک1 (Dragonfly 1)
روز : یکشنبه Sunday
تاریخ: 1401/9/13
1.گوش دادن به فایل های
Hello song, colours song, ABC song.
2.مرور مکالمه پرسش و پاسخ نام دانش آموزان و احوال پرسی
3.مرور شمارش اعداد 1 تا 20
4.مرور رنگ ها
5.مرور مبحث اعضای بدن
Parts of body: head, shoulders, arms, eyes, ears, ...
6.مرور مبحث تعداد اعضای بدن
How many eyes have you got? 2
How many ears have you got? 2
How many noses have you got? 1
How many legs have you got? 2
7.مرور حواس پنج گانه
I can see with my eyes.
I can hear with my ears.
I can touch with my hands.
I can taste with my tongue.
I can smell with my noes.
8.مرور حرکات مختلف انسان
Different ways of movement:
I can jump/swim/ride/dance/... .
9.مرور مبحث موجودات زنده و غیر زنده
Living things: cat/dog/rabbit/girl/boy
Non living things: TV, lamp, pen, pencil, book, table, chair, ...
10.مرور مبحث حیوانات و بچه های آن ها
Bear(bear cub)
Lion(lion cub)
Panda(panda cub)
Cow(calf)
Elephant(elephant calf)
Whale(whale calf)
Chicken(chick)
Parrot(parrot chick)
تکلیف: دختر گلم تکلیفی ندارد.
با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی.
Ms.Parishan
1401/09/12
فعالیت:
با سلام و احترام خدمت اولیای گرامی و ارجمند- از شما والدین گرامی خواهشمندیم در امر آموزش همراهی مطلوب تری با مدرسه و آموزگار داشته باشید! بعد از حدود "یک ماه" از اطلاع رسانی کیسه حساب ریاضی همچنان عده ای از دانش آموزان عزیزمان کیسه حساب برایشان تهیه نشده است! امیدواریم به این موضوع مهم توجه داشته باشید که در فعالیت های گروهی عدم تهیه ابزار مناسب آموزشی ،علاوه بر خلل در امر آموزش روحیه دانش آموز عزیزمان را نیز در گیر ناراحتی و عدم اعتماد به نفس خواهد کرد و توجه به دلبندان و آینده سازان کشور مان از هر امر مهمی مهم تر است. خواهشمندیم دختر دلبندمان را دریابید که در امر آموزش حمایت و دیده شدن از هر امری واجب تر و ضروری تر است. با تشکر کیهان معاون آموزشی
ریاضی اول
توحیدی شندی، بهاره
فعالیت های انجام شده ی امروز:
انجام صفحه ی 72 کتاب ریاضی ( مبحث تقارن و تساوی)
انجام صفحه ی 74 کتاب ریاضی ( عدد 8 )
انجام صفحه ی 76 کتاب ریاضی ( مبحث عدد نویسی و چوب خط )
انجام صفحه ی 77 کتاب ریاضی ( مبحث کار با خط کش )
لطفاً والدین گرامی که هنوز کیسه حساب دانش آموز عزیزمان را آماده نکرده اند هر چه سریع تر اقدامات لازم آموزشی را زحمت کشیده و محیا نمایند. به دلیل آماده نبودن کیسه حساب برخی اندک از دانش آموزان برنامه ی آموزشی را تغییر داده ایم تا یک آموزش یکدست و بی نقصی اجرا شود البته با همراهی و خوش وعدگی همیشگی شما والدین گرامی و عزیز.
منتظر کیسه حساب های قشنگ و خوش رنگتان هستیم.
علوم اول
توحیدی شندی، بهاره
امروز به جهت یاد آوری و دوره ی مبحث آموزش داده شده در روز چهارشنبه یعنی فصل " زمین خانه ی پر آب ما " مطالب مجدد تکرار گردید و در نهایت ارزشیابی صفحات 74، 75 و76 کتاب کار علوم علوی انجام داده شد.
فارسی اول
توحیدی شندی، بهاره
فعالیت های انجام شده:
- انجام صفحه ی 71 کتاب کار فارسی علوی (درس ر )
- انجام صفحه ی 72 کتاب کار فارسی علوی (درس ر )
- انجام صفحه ی 73 کتاب کار فارسی علوی (درس ر )
- انجام صفحه ی 74 کتاب کار فارسی علوی (درس ر )
- انجام روخوانی صفحه ی 75 کتاب کار فارسی علوی (درس ر )
- انجام صفحه ی 76 کتاب کار فارسی علوی (درس ر )
- انجام صفحه ی 77 کتاب کار فارسی علوی (درس ن )
- انجام صفحه ی 78 کتاب کار فارسی علوی (درس ن )
- انجام صفحه ی 79 کتاب کار فارسی علوی (درس ن )
- انجام صفحه ی 80 کتاب کار فارسی علوی (درس ن )
- انجام روخوانی صفحه ی 81 کتاب کار فارسی علوی (درس ن )
- انجام صفحه ی 82 کتاب کار فارسی علوی (درس ن )
دختران عزیزم:
1- لطفا تمامی صفحات روخوانی دفتر نشانه ها مجدد تمرین شود ، تا دخترانم برای ارزیابی دوباره ی کلاسی روز یک شنبه آمادگی لازم را داشته باشند . ( صفحات 15 ، 21 ، 32 ، 43 ، 55 ، 66 ، 77 ، 88 و 100 )
2- حتما امشب نیم ساعت دخترانم کارت بازی انجام دهند.
* با توجه به این که دانش آموزان در کلاس تمرین نوشتاری به اندازه انجام دادند، لطفا در منزل تمرین نوشتنی داده نشود و فقط بر روی روخوانی و کارت بازی تمرین انجام شود.*
قرآن اول
توحیدی شندی، بهاره
فعالیت های آموزشی امروز:
- یادآوری مجدد آداب قرآن خواندن
- گوش جان سپردن به سوره ی توحید و هم خوانی با آن
- گوش جان سپردن به سوره ی کوثر و هم خوانی با آن
- تمرین و تکرار پیام های قرآنی از اولین پیام تا آخرین پیام
مادران بزرگوار
لطفا این سوره ها را در منزل برای دانش آموزان بگذارید تا گوش کنند.
ورزش اول
کاظمی، مریم
گزارش شنبه 401/09/12 ورزش
گرم کردن فعال و پویا
هدف جلسه: آشنایی با فعالیت تیمی و علاقه مندی به فعالیت در گروه با گرفتن امتیاز از مربی بابت همکاری که داشتند در گروه
هدف انگیزشی: بازی تونل بادکنک
آزمایشگاه
توحیدی شندی، بهاره
در ساعت آخر از کلاسمان، دختران عزیزم با کاردستی های خلاقانه اشان، چرخه ی آب را برای سایر دوستانشان توضیح دادند.
ممنونم از دختران و اولیای همراه و خلاق من