فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجاقک 1

ریاضی اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - آموزش نحوه صحیح نوشتن عدد 1 همراه با شعرخوانی ( 1 یه خط راسته). - آمدن تک تک دانش آموزان به پای تخته و نوشتن عدد 1. - آموزش نحوه صحیح نوشتن عدد 2 همراه با شعرخوانی ( 2 سرش به راسته ). - آمدن تک تک دانش آموزان به پای تخته و نوشتن عدد 2. - آموزش نحوه صحیح نوشتن عدد 3 همراه با شعرخوانی ( 3 دندونه داره ). - آمدن تک تک دانش آموزان به پای تخته و نوشتن عدد 3. - آموزش نحوه صحیح نوشتن عدد 4 همراه با شعرخوانی ( 4 مثل آچاره ). - آمدن تک تک دانش آموزان به پای تخته و نوشتن عدد 4. - آموزش نحوه صحیح نوشتن عدد 5 همراه با شعرخوانی ( 5 یه قلب برعکس ). - آمدن تک تک دانش آموزان به پای تخته و نوشتن عدد 5.
تکلیف: دخترانم می‌بایست مطابق با سرمشقی که در همین قسمت خدمتتان ضمیمه گردیده در دفتر شطرنجی خود 5 خط از عدد 1 تا 5 بنویسند؛ لطفاً به نحوه ی صحیح نوشتن اعداد و هم چنین یک خط در میان نوشتن دلبندانم، نظارت داشته باشید. جهت بررسی تمرین نوشتن اعداد فرشتگانم در منزل، حتماً دفتر شطرنجی فردا به مدرسه آورده شود.

علوم اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - مرور و تکرار فصل 1 ( زنگ علوم ) در صفحات 8 و 9 کتاب کار. ( مبحث فصل اول، زنگ علوم) . ( مبحث فصل اول، زنگ علوم) . - انجام صفحه ی 10 کتاب کار ( مبحث فصل اول، زنگ علوم) . - انجام صفحه ی 11 کتاب کار ( مبحث فصل اول، زنگ علوم) . - انجام صفحه ی 12 کتاب کار ( مبحث فصل اول، زنگ علوم) . - گفت و گو در ارتباط با سایه بازی و آیتم یک تجربه درصفحه ی 13 کتاب کار ( مبحث فصل اول، زنگ علوم) .
تکلیف: پس از انجام کتاب کار علوم و گفتگو در ارتباط با آیتم " یک تجربه " به دانش آموزان پیشنهاد شد که در منزل همراه شما والدین بزرگوار به سایه بازی بپردازند و عکس زیبایشان را تا روز دوشنبه 1403/07/16 در پرتال ارسال نمایند.

فارسی اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - تمرین و تکرار روزهای هفته و شمارش آن با انگشتان دست. - تمرین و تکرار فصل های سال همراه با ویژگی هایشان و شمارش آن با انگشتان دست. - روخوانی از روی جدول الفبا و تاکید بر صداهای بلند و کوتاه و ویژگی های آن ها . - مروری کوتاه بر مباحث نگاره های قبلی . - آموزش نگاره ی چهارم ( به مدرسه رسیدیم ) . - آموزش رنگ های پرچم کشورمان. - آموزش این که هر رنگ در پرچم کشورمان، نماد چه چیزی است. - آموزش قوانین داخل مدرسه. - تکرار گفت و گو در ارتباط با خوردن خوراکی و استفاده از سرویس بهداشتی در حیاط دبستان. - گفت و گو در ارتباط رعایت بهداشت در خوردن آب و خوراکی در حیاط دبستان. - آموزش واژه ی " رهبر ". - بخش کردن کلمات این نگاره. - شناسایی صدای اول کلمات نگاره. - یافتن صدای آخر کلمات نگاره. - پیدا کردن کلمات هم آغاز نگاره ی چهارم . - پیدا کردن کلمات هم پایان نگاره ی چهارم . ساخت پرچم ایران توسط دخترانم ( کاردستی امروزشان به منزل ارسال شده است. ) . - هم خوانی شعر" در راه مدرسه". - آموزش نحوه ی ساخت داستان و تلفیق آن با تخیل.
تکلیف: دلبندان من، لطفا: - صفحات 10، 37 و 38 دفتر مشق خلاق انجام شود. ( در انجام صفحه ی 6 به بعد، خواهشمندم به گذاشتن فاصله یکسان و زیر هم نوشتن دقت و توجه بسیار فراوان داشته باشید؛ هم چنین به دلیل اینکه کلاً سه خط در دفتر مشق برای نوشتن در نظر گرفته شده، دخترانم می‌بایست هر سه خط را بنویسند. )

نگارش اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - آموزش لوحه ی شماره ی هفت با شعر: شبیه یه سرسره / از بالا سر می‌خوره / سرش بالا می‌مونه / پاش رو خط زمینه. - آموزش لوحه ی شماره ی هشت با شعر: ماهیه دهانش بازه /ماهی زیبای ما / انگار که گشنش شده / رفته تو دل دریا. - انجام صفحه ی 8 کتاب نگارش ( مبحث لوحه نویسی) . - انجام صفحه ی 9 کتاب نگارش ( مبحث لوحه نویسی) .

قرآن اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: انشاالله پس از پایان مهر ماه زیبا و بارانی، دلبندانم با برگزاری جشنی به یاد ماندنی کتاب‌های قرآن خود را هدیه می‌گیرند و آموزش قرآن از هفته ی اول آبان ماه آغاز خواهد شد.

هنر اول

مدرس: سیاح مفضلی، پرستو
تکلیف: با سلام و عرض ادب خدمت اولیا مهربون ، لوازم مورد نیاز فردا سه شنبه 10 مهر: دفترنقاشی _ مدادرنگی _ماژیک رنگی _پاک‌کن و تراش .

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: مبحث سلام کردن تدریس شد . والدین گرامی لطفا جدولی مطابق نمونه تهیه فرمایید و ساعت شروع تکالیف ،اتمام تکالیف ،ساعت خواب و نظم در منزل را از روز شنبه تا چهارشنبه در آن وارد نمونه و روز چهارشنبه دختر گلمان با خود آورده و به اینجانب تحویل دهد. لزومی به تایپی بودن نیست و می تواتد به صورت دستی نوشته شود.با تشکر

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: با میزکار (Desktop)آشنا شدیم و تعویض پس زمینه را آموختیم.
تکلیف: مرور و تمرین انجام شود.

ریاضی اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - انجام صفحه ی 8 کتاب کار ریاضی ( مبحث شمارش) . - انجام صفحه ی 9 کتاب کار ریاضی ( مبحث شمارش) . - انجام صفحه ی 10 کتاب کار ریاضی ( مبحث الگو) . - انجام صفحه ی 11 کتاب کار ریاضی ( مبحث تناظر یک به یک و شمارش) .

علوم اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: در این ساعت، مبحث فصل 1 علوم ( زنگ علوم) تمرین و تکرار مجدد شد.

فارسی اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - تمرین و تکرار روزهای هفته و شمارش آن با انگشتان دست. - تمرین و تکرار فصل های سال و شمارش آن با انگشتان دست. - روخوانی از روی جدول الفبا و تاکید بر صداهای بلند و کوتاه و ویژگی های آن ها . - مروری کوتاه بر مباحث نگاره ی یک و دو. - آموزش نگاره ی سوم ( یک، دو، سه، راه مدرسه) - گفت و گو با دانش آموزان در ارتباط با قوانین راهنمایی و رانندگی. - آموزش واژه ی" مسئولیت شهروندی ". - آموزش واژه ی" حقوق شهروندی ". - گفت و گو در ارتباط با علت تدوین قوانین و چرایی ملزم بودن اجرای آن. - آموزش در ارتباط با چراغ راهنمایی و رانندگی. - گفت و گو با عزیزانم در مورد رعایت حقوق شهروندی. - آموزش واژه ی" قانون " و " قانون گذار ". - آشنایی با پلیس راهنمایی و رانندگی و وظایف آنان. - آشنایی با پلیس نیروی انتظامی و وظایف آنان. - بخش کردن کلمات این نگاره. - شناسایی صدای اول کلمات نگاره. - یافتن صدای آخر کلمات نگاره. - پیدا کردن کلمات هم آغاز نگاره ی سوم. - ساخت چراغ راهنمایی و رانندگی توسط دخترانم ( چراغی که نازنین های من ساختند، به منزل آوردند).
تکلیف: دلبندان من، لطفا: - صفحات 9، 35 و 36 دفتر مشق خلاق انجام شود. ( در انجام صفحه ی 6 به بعد، خواهشمندم به گذاشتن فاصله یکسان و زیر هم نوشتن دقت و توجه بسیار فراوان داشته باشید؛ هم چنین به دلیل اینکه کلاً سه خط در دفتر مشق برای نوشتن در نظر گرفته شده، دخترانم می‌بایست هر سه خط را بنویسند. )

نگارش اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - آموزش لوحه ی شماره ی پنج با شعر: از رو زمین به بالا/ شبیه هواپیما / یه خط صاف به بالا / نگاه بکن تو حالا. - آموزش لوحه ی شماره ی شش با شعر: مثل یه بشقاب هستم / که روی خط نشستم /می خوام که زیبا باشم / آخ نزنی به دستم / خیلی کوچیکم نکن / مثل بشقاب میوه / با لبه های کوتاه / اما کمی خمیده. - انجام صفحه ی 6 کتاب نگارش ( مبحث لوحه نویسی) . - انجام صفحه ی 7 کتاب نگارش ( مبحث لوحه نویسی) .

بازی استراتژیک

مدرس: ساداتی، مبینا
فعالیت: با عرض سلام و احترام : وارم آپ به سبک ریتمیک آشنایی با چوبک و ساخت ریتم بازی ریتمیک با چوبک و موزیک

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در زنگ علوم انگلیسی جذاب و پر ماجرا ما ، مبحث موجودات زنده و غیر غیر زنده مرور شد. زبان آموزان عزیزم این مفاهیم را درک کردند و درنهایت موجودات زنده و غیر زنده را نقاشی کردند .

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: سلام وقت بخیر. در این جلسه نحوه آشنایی با افراد در اولین روابط اجتماعی و همچنین رفتارهای صحیح و ناصحیح آموزش داده شد. عکس ارسال شده در پیوست دانش آموزان در حال یادگیری موضوع تدریس شده از طریق بازی هستند.

ریاضی اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - انجام صفحه ی 5 کتاب ریاضی آموزش و پرورش ( مبحث الگو ) . - انجام صفحه ی 6 کتاب ریاضی آموزش و پرورش ( مبحث تناظر یک به یک ) . - انجام صفحه ی 7 کتاب ریاضی آموزش و پرورش ( مبحث شمارش و الگو ) .
تکلیف: قابل توجه اولیای عزیزم، با توجه به صحبت‌های جلسه ی روز جشن شکوفه‌ها، خدمتتان توضیح دادم که دانش آموزان باید خط کشی که عکسش در صفحه ی آخر کتاب ریاضی نیز وجود دارد و مخصوص کلاس اول است، تهیه نمایند تا بتوانند تمرین‌های داخل کتاب را به درستی انجام دهند؛ نمونه ی خط‌کش در همین قسمت، خدمتتان ضمیمه گردیده است؛ لطفاً در تهیه ی این خط کش اقدامات لازم را انجام دهید.

علوم اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز : _ آموزش فصل اول علوم (زنگ علوم). _ آموزش مجدد چگونگی تشکیل سایه و علت به وجود آمدن آن. _ آموزش مجدد جایگاه های مختلف قرار گرفتن منبع نور و جهت تشکیل سایه با توجه به آن. _ آموزش مجدد تغییر اندازه سایه با توجه به فاصله ی منبع نور با جسم. - آموزش واژه های " ایجاد سوال، ساخت فرضیه و انجام آزمایش ". - انجام آزمایش " زیر آب، روی آب" با وسایل گوناگون. - آموزش این که چه اجسامی به زیر آب می روند و چه اجسامی روی آب می مانند. - گفت و گو در ارتباط با این که اگر دستمال یا کاغذ را داخل آب بیاندازیم، چه اتفاقی می افتد.

فارسی اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - تمرین و تکرار تاریخ نویسی. - تمرین و تکرار شمارش روزهای هفته همراه با انگشتان دست. - تمرین و تکرار شمارش فصل ها و ویژگی های مهم آنان. - روان خوانی از روی جدول الفبا. - تمرین و تکرار مبحث آتشنشان ها و ویژگی صدای آنان. - انجام صفحه ی 8 کتاب کار فارسی علوی ( مبحث لوحه نویسی و نگاره ی 1). - انجام صفحه ی 9 کتاب کار فارسی علوی ( مبحث لوحه نویسی و نگاره ی 1). - انجام صفحه ی 11 کتاب کار فارسی علوی ( مبحث لوحه نویسی و نگاره ی 2). - انجام صفحه ی 12 کتاب کار فارسی علوی ( مبحث لوحه نویسی و نگاره ی 2).
تکلیف: دلبندان من، لطفا: - صفحات 8، 30 و 31 دفتر مشق خلاق انجام شود. ( در انجام صفحه ی 6 به بعد، خواهشمندم به گذاشتن فاصله یکسان و زیر هم نوشتن دقت و توجه بسیار فراوان داشته باشید؛ هم چنین به دلیل اینکه کلاً سه خط در دفتر مشق برای نوشتن در نظر گرفته شده، دخترانم می‌بایست هر سه خط را بنویسند. )

ورزش اول

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: باسلام امروز دخترای گلم: تمرین پرش ساده از مانع-تمرین زیگ زاگ با کله قندی ها-اموزش زانو بلند ساده را تمرین کردند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در زنگ ریاضی انگلیسی جذاب و پر از هیجان ما، با مفهوم سایز های (big, medium , small)(بزرگ ، متوسط ،کوچک ) انواع اجسام ، اشکال و حیوانات آشنا شدیم و در نهایت غالب جمله بکار بردیم.
فعالیت: به نام خداوند جان و خرد * تقویم آموزشی از شنبه تاریخ 1403/07/07 تا چهارشنبه 1403/07/11 : *فارسی: -آموزش نگاره ی 3 و نگاره ی 4. -آموزش لوحه های 5 ،6، 7 و8. * ریاضی: _تکمیل تم 1 کتاب ریاضی. _آموزش و تکمیل تم 2 کتاب ریاضی. * علوم: _آموزش فصل 1 ( زنگ علوم)

ریاضی اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - آموزش مجدد مبحث الگوها و تاکید بر منظم و تکرار شونده بودن آن. - آموزش خواندن الگوها ( از چپ به راست) . - آموزش تشخیص قسمت تکرار شونده ی الگوها. - ساخت الگو با استفاده از چینه. - انجام صفحه ی 2 کتاب ریاضی آموزش و پرورش ( مبحث شمارش ) . - انجام صفحه ی 3 کتاب ریاضی آموزش و پرورش ( مبحث شمارش ) . - انجام صفحه ی 4 کتاب ریاضی آموزش و پرورش ( مبحث الگو ) .

فارسی اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز : _ مروری بر نگاره ی شماره ی یک / _ آموزش نگاره ی شماره ی دو (بچه ها ، آماده!)/ _ آموزش کلمات هم آغاز نگاره / _ آموزش کلمات هم پایان نگاره / _ روخوانی و بخش کردن کلمات نگاره / _ آموزش مفهوم مسئولیت پذیری و نتیجه عدم مسئولیت پذیری/ _ گفت و گو در ارتباط با مسئولیت پذیر بودن یا نبودن /_ گفت و گو در ارتباط با مسئولیت پذیری هر یک از افراد خانواده /_ گفت و گو در ارتباط با مسئولیت خود دانش آموزان در خانه /_ گفت و گو در ارتباط با جمله ی "بهشت زیر پای مادران است"./ _ گفت و گو در ارتباط با این که" پدران ستون خانواده "هستند./ _ تمرین شعر خوانی" خدای مهربان " همراه با حرکات پیرامید /
تکلیف: نازنین های من، لطفا: - صفحه ی 4، 6 و 7 دفتر مشق خلاق انجام شود. ( دلبندانم طبق آموزش های داده شده، حتما به زیر هم زیر هم نوشتن دقت و توجه کافی را داشته باشند. در هر صفحه 4 خط کشیده شده که دانش آموزان می‌بایست هر چهار خط را بنویسند.) - کتاب نگارش دانش آموزان جهت رویت شما عزیزان به منزل ارسال گردید؛ لطفاً روند آموزشی در این هفته را بررسی و در صفحه ی 5 نامتان و تاریخ روز را ذکر و امضا نمایید.

نگارش اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت آموزشی امروز: - تمرین و تکرار قانون یک خط می نویسم و یک خط نمی نویسم. - تمرین و تکرار نوشتن از سمت راست در درس فارسی. - آموزش سومین لوحه همراه با شعرخوانی (شعر لوحه: یه خط صاف، یه نقطه؛ به من نگو که سخته.). - آموزش چهارمین لوحه همراه با شعرخوانی ( شعر لوحه: از اون بالا به پایین / یه خط صاف رو زمین / پایین اون گرد باشه/ یه وقت نشه فراموش / اگر که تیزش کنی / کمر اونو می شکونی ) .

املا اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: شعر " خدای مهربان " در قسمت زیر خدمتتان لینک شده است. لطفا این لینک را کپی کرده و داخل اپلیکیشن گوگل جای گذاری ( past ) نمایید. دلبندانم می بایست این شعر را تا پایان مهرماه حفظ نمایند.
تکلیف: https://as3.asset.aparat.com/aparat-video/de52b8e21ed5b1c596e969675c1fa72025143198-720p.mp4?wmsAuthSign=eyJhbGciOiJIUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJ0b2tlbiI6IjFhYmRmMThhYjZjMjAyNjM2MjllZTY0ODg4MTA5OWYzIiwiZXhwIjoxNzI3MjgyMTk4LCJpc3MiOiJTYWJhIElkZWEgR1NJRyJ9.VjZq7x53Zy4i7dYfJOp-LKsR67l0xIHpUbj9QdtJC7o

ورزش اول

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: باسلام امروز دخترای گلم: بازی استپ حرکت(هدف تعادلی)- پرش های ساده در حلقه های رنگی-پرش های ساده یک‌پا(هدف:هماهنگی عصب-عضله)-زیگزاگ در بین مانع های رنگی را انجام دادند.

سواد مالی

مدرس: غلام زاده، منیره
فعالیت: سلام و عرض ادب باورهایی که انسان از طریق کلام به ذهن بچه ها منتقل میکند ، تاثیر به سزایی در زندگی و آینده آنها دارد . ساختن ذهنی ثروتمند برای همه دانش آموزان سرزمینمان آرزوی قلبی من است . امروز درس اول پول تدریس شد . دخترهای گلم با شخصیت های اصلی کتاب سواد مالی ( دریک و پولک ) وبا اسکناس ها و سکه ها آشنا شدند . انیمیشین پاتریک پول نداره پخش شد .تمرین صفحه 12 و 13 انجام شد
تکلیف: صفحه 14 و 15 و 16 انجام شود عزیزانی که امروز کتاب همراه نداشتند صفحه 12 و 13 هم انجام دهند

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در زنگ علوم انگلیسی جذاب و پر هیجان ما ، زبان آموزان عزیزم با موجودات زنده و غیر غیر زنده آشنا شدند .
فعالیت: با سلام و احترام- با تشکر از پیگیری پرتال توسط والدین و دانش آموزان عزیزمان خواهشمندیم در خصوص وسایل شخصی دانش آموزان نهایت همراهی را با مدرسه و معلم داشته باشید و همه ابزارهای شخصی دانش آموزان دارای برچسب اسم و فامیل و ذکر کلاس باشد. در زنگ های تفریح و اردوها و موارد دیگر لازم و ضروری است دانش آموزان در حفظ وسایل خود کوشا باشند. معلمین محترم در رعایت این امر یادآوری های لازم را انجام می دهند ولیکن "مسئولیت حفظ وسایل شخصی به عهده دانش آموزان عزیز است" با تشکر کیهان معاون آموزشی

ریاضی اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - تمرین و تکرار مبحث ردیف و ستون. - آموزش جدول سودوکو و قانون آن. - انجام بازی " ماسک های زیبا " جهت تثبیت آموزش جدول. - انجام بازی " ستاره های بازیگوش " جهت تثبیت آموزش جدول.
تکلیف: جدول سودوکوی نمدی و 9 عدد ستاره فومی جهت تمرین و تکرار مبحث مهم جدول سودوکو به دانش آموزان داده شد. دلبندانم در منزل با شما به تمرین بپردازند. ( حتی می‌توانید مسابقه ی خانوادگی برگزار کنید. ) لطفا این جدول و ستاره‌ها فردا به مدرسه بازگردانده شود.

فارسی اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - تمرین و تکرار تاریخ نویسی. - تمرین و تکرار شمارش روزهای هفته همراه با انگشتان دست. - تمرین و تکرار شمارش فصل ها. - آموزش ویژگی های مهم فصول. - بازگویی قصه ی" آتش نشان های جنگل الفبا " و تاکید بر ویژگی های این صداها. - روخوانی از روی جدول الفبا و آشنایی با انواع صداها.
تکلیف: نازنین های من، لطفا: - صفحه ی 2 و 3 دفتر مشق خلاق انجام شود. ( دلبندانم طبق آموزش های داده شده، حتما به زیر هم زیر هم نوشتن دقت و توجه کافی را داشته باشند. ) * یک نکته ی حائز اهمیت * طبق قراری که در جلسه ی معارفه با یکدیگر گذاشتیم، یادداشت کردن ساعت شروع و پایان انجام تکالیف ولو نقاشی برای بنده اهمیت بسیار دارد؛ لذا خواهشمندم دقت لازم را به این نکته داشته باشید. ( با تشکر ویژه از خانم ها اسدی و خان ویردیلو جهت توجه به این موضوع مهم).

نگارش اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت آموزشی امروز: - تمرین و تکرار قانون یک خط می نویسم و یک خط نمی نویسم. - تمرین و تکرار نوشتن از سمت راست در درس فارسی. - انجام کاربرگ با هدف یادآوری مجدد مبحث فاصله و زیر هم نوشتن. - آموزش اولین لوحه همراه با شعرخوانی (شعر لوحه: از آسمون به پایین. کشیدمش رو زمین. دستت رو بالا بزار. حالا بیارش پایین. بزار اونو رو زمین). - آموزش دومین لوحه همراه با شعرخوانی ( شعر لوحه: از روی خط شروع میشه، میره تو زمین تموم میشه) .

هنر اول

مدرس: سیاح مفضلی، پرستو
فعالیت: به منظور ارائه آینده بهتر برای دانش آموزان عزیز بر خود می دانیم که از تلاش شما اولیا گرامی تقدیر و تشکر شود. به همین دلیل در این شروع سال تحصیلی جدید فرصت را مناسب دیدیم تا تبریکات خود را نثار شما عزیزان کنیم. والدین گرامی آغاز سال تحصیلی جدید مبارک! با ارزش سلام و خسته نباشید خدمت اولیا گرامی . درکلاس هنر چه گذشت: اجرا نقاشی با موضوع (دوست داشتی الان کجا بودی؟) با امید آینده ای روشن برای تک به تک دلبندانم.

هوش و ریاضی

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: قابل توجه اولیای عزیز، پیرو گفت و گوهایی که در روز جشن شکوفه‌ها و غنچه‌ها با شما بزرگواران داشتیم، مقرر گردید همه ی وسایل دانش آموزان از کوچک‌ترین تا بزرگ‌ترین وسیله، دارای برچسب اسم باشد. خواهشمندیم در این زمینه نهایت همکاری را با مدرسه داشته باشید و در نظر بگیرید مسئولیت نگهداری از وسایل خصوصاً در زنگ‌های تفریح با خود دانش آموزان می‌باشد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در زنگ ریاضی انگلیسی جذاب و پرهیجان ما ، شمارش ، تشخیص و ترتیب اعداد 1 تا 10 آموخته شد . درنهایت در غالب یک بازی هیجان انگیز زبان آموزان عزیزم اعداد 1 تا 10 را به ترتیب مرتب کردند .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: