1404/08/21
فعالیت:
به نام خداوند دشت های پر پروانه
* تقویم آموزشی از شنبه تاریخ 1404/08/24 چهارشنبه 28 /1404/08:
* فارسی:
- آموزش نشانه ی ( ت ) .
- آموزش نشانه ی ( ر ) .
*ریاضی:
آموزش تم 8
* علوم :
تکرار و تمرین فصل 4.
* وسایل آموزشی خواسته شده برای این هفته:
1- ارسال یک عدد عکس دو نفره ی مادر و دانش آموز در پرتال - در روز شنبه 1404/08/24 ( نکات قابل توجه برای عکس: 1- مادر حتما حجاب داشته باشد. 2- عکس بسیار ساده و معمولی باشد و بک گراندش دیوار ترجیحاً خالی باشد. 3- لطفا به زمان ارسال عکس توجه بفرمایید تا در روز انجام دست ورزی دخترم بدون ابزار نباشد. )
2- ساخت کارت صدای ( ت ) برای روز یک شنبه 1404/08/25
3- ساخت کارت صدای ( ر ) برای روز سه شنبه 1404/08/27 .
4- آوردن روزنامه دیواری " حیوان مورد علاقه ی من " برای روز چهارشنبه 1404/08/28
5- ساخت کیسه حساب تا روز چهارشنبه 1404/08/28 ( مهلت ساخت تا یک هفته ی بعد)
ریاضی اول
مدرس:
توحیدی شندی، بهاره
فعالیت:
فعالیت های آموزشی:
- پرسش و پاسخ جمع عدد 5 از همه ی دانش آموزان.
تکلیف:
قابل توجه اولیای عزیز، با توجه به اهمیت مبحث اعداد در پایه ی اول و هم چنین ادامه ی تدریس این موضوع در پایه دوم، این مورد مستلزم تمرین و گذاشتن وقت بسیار برای آموزش و صد البته تثبیت آن است؛ برای آموزش عدد 10 دانش آموزان میبایست یک کیسه ی حساب که دارای جدول یکی و ده تایی است، درست کنند؛ این که کیسه ی حساب از چه جنسی ، در چه اندازه و در چه شکلی باشد، همگی بستگی به سلیقه و خلاقیت شما دارد.
جهت ایده، یک فایل در همین قسمت خدمتتان ضمیمه میگردد؛ برای ساخت کیسه ی حساب یک هفته مهلت دارید.
این کیسه باید برای هفته ی آینده چهارشنبه 1404/08/28 به مدرسه آورده شود تا این مبحث که آموزش داده شد، دخترانم بتوانند از آن استفاده کنند.
علوم اول
مدرس:
توحیدی شندی، بهاره
فعالیت:
فعالیت های آموزشی:
- تمرین و تکرار مباحث آموزش داده شده در جلسه قبل.
- آموزش مشاغلی که با حیوانات در ارتباط هستند.
- آموزش انواع تولید مثل حیوانات ( بچه زا بودن یا تخم گذار بودن) .
- آموزش انواع پوشش بدنی حیوانات.
- آموزش نحوه ی صحیح رفتار ما با حیوانات خیابانی.
- ارائه ی کنفرانس در مورد اسباب بازیهای حیواناتی که دخترانم آورده بودند.
تکلیف:
دلبندانم ، با توجه به آموزش فصل 4 ( دنیای جانوران) حیوان مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید و برای آن یک روزنامه دیواری درست کنید تا بتوانید مطالب روزنامه دیواری اتان را در کلاس برای سایر دوستانت ارائه دهید .( مهلت تحویل پروژه ی علوم تا تاریخ چهارشنبه 1404/08/28 است.)
فارسی اول
مدرس:
توحیدی شندی، بهاره
فعالیت:
فعالیت آموزشی : - تمرین و تکرار روزهای هفته همراه شمردن با انگشتان دست. - تمرین و تکرار فصل های سال. - تمرین و تکرار تاریخ نویسی. - تمرین و تکرار 9 ماه اول سال. - بی صدا بازی ( روخوانی جدول الفبا و تاکید بر ویژگی های امدادگرها ). - تمرین و تکرار نام، صدا و جایگاه نشانه ی" آ ا " تا" س " . - روخوانی از روی جدول الفبا.
- انجام صفحه ی 59 کتاب کار ( مبحث نشانه ی س) .
- انجام صفحه ی 60 کتاب کار ( مبحث نشانه ی س) .
- انجام بازی " لیوان های کلمه دار " جهت تقویت مهارت خواندن و نوشتن
تکلیف:
دلبندان من، لطفا:
1- دفتر مشق ( جلد دوم) : صفحه ی 28، قسمت املای شماره ی 2 با خطی خوش نوشته شود.
2- ارمغان هفته به دانش آموزان تحویل داده شد؛ دلبندانم تا روز چهارشنبه 1404/08/28 مهلت دارند، ارمغان خود را تکمیل و تحویل آموزگار دهند. * نکته ی بسیار مهم: دانش آموزان حتماً هر روز میبایست 15 دقیقه کارت بازی انجام بدهند. انجام کارت بازی در پایه ی اول، نمونه ی بارز معجزه در املا و روان خوانی است؛ خواهشمندیم انجام کارت بازی را در اولویت تکالیف دانش آموزان قرار دهید.*
املا اول
مدرس:
توحیدی شندی، بهاره
فعالیت:
امروز دخترانم ارزشیابی مداد قرمز 1 - درس املا را داشتند.
پس از انجام املا، معاونت دبستان خانم کیهان به کلاس آمدند و پس از بررسی عملکرد دانشآموزان، شخصاً برگههای املا را همراه با جوایز به دانش آموزان اهدا نمودند.
تکلیف:
برگه ی ارزشیابی املا به منزل ارسال گردید. لطفاً پس از بررسی عملکرد دلبندم، برگه را امضا نموده و برای روز شنبه 1404/08/24 مجدد به مدرسه بازگردانده شود.
ورزش اول
مدرس:
بهرامی، فاطمه
فعالیت:
باسلام امروز دخترای گلم:
تمرین دارت بادکنکی را انجام دادند.
هوش و ریاضی
مدرس:
توحیدی شندی، بهاره
فعالیت:
کتاب ریاضی آموزش و پرورش و کتاب کار ریاضی علوی جهت تمرین و تکرار به منزل ارسال گردید. دانش آموزانم شنبه 1404/08/24 با آمادگی به مدرسه بیایند. لطفا دلبندانم شنبه هر دو کتاب را به مدرسه بازگردانند. صفحاتی که فرشتگانم می بایست مطالعه نمایند: کتاب ریاضی آموزش و پرورش: از صفحه ی 2 تا صفحه ی 35 / کتاب کار ریاضی علوی: از صفحه ی 8 تا صفحه ی 41.
تکلیف:
لطفاً پس از بررسی کلی عملکرد دانش آموزان در صفحه ی 49 کتاب ریاضی آموزش و پرورش و هم چنین صفحه ی 54 کتاب کار ریاضی علوی، تاریخ و نام زیبایتان را درج نموده و حتماً امضا بزنید.* صفحات بازی و سرگرمی کتاب کار ریاضی علوی: همان طور که قبلاً هم خدمتتان عرض شد، انجام این صفحات کاملاً اختیاری است و اگر دانش آموزی مایل است، میتواند آن را انجام دهد.
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
سلطانی متهور، حانیه
فعالیت:
درکلاس علوم انگلیسی جذاب ما ، زبان آموزان عزیزم با حواس پنجگانه آشنا شدند .
1404/08/20
ریاضی اول
مدرس:
توحیدی شندی، بهاره
فعالیت:
فعالیت های آموزشی:
- انجام خانم و آقای ریاضی شماره ی 3.
- انجام صفحه ی 52 کتاب کار ( مبحث الگوی شطرنجی و عدد 2).
- انجام صفحه ی 54 کتاب کار ( مبحث الگوی شطرنجی و تقارن ).
علوم اول
مدرس:
توحیدی شندی، بهاره
فعالیت:
دلبندان من، لطفا برای فردا اگر عروسک یا فیگور حیوانات دارند، با خود به مدرسه بیاورند.
لطفا به موارد زیر توجه بفرمایید: 1- عروسک یا فیگور بزرگ نباشد. 2- هر دانش آموز فقط یک عروسک یا فیگور بیاورد. 3- هدف ارائه ی کنفرانس علمی و تقویت اعتماد به نفس و سخن وری دانش آموزان است، از آوردن عروسک و فیگورهای فانتزی خودداری شود.
فارسی اول
مدرس:
توحیدی شندی، بهاره
فعالیت:
فعالیت آموزشی :
- تمرین و تکرار روزهای هفته همراه شمردن با انگشتان دست.
- تمرین و تکرار فصل های سال.
- تمرین و تکرار تاریخ نویسی.
- تمرین و تکرار 9 ماه اول سال.
- بی صدا بازی ( روخوانی جدول الفبا و تاکید بر ویژگی های امدادگرها ).
- تمرین و تکرار نام، صدا و جایگاه نشانه ی" آ ا " تا" س " .
- روخوانی از روی جدول الفبا.
- روخوانی از روی جدول دوستی.
- آموزش نشانه ی ( او ، و) با ایجاد انگیزه ی اسپند دود کردن در جنگل الفبا.
- حضور مامان های مهربان مدرسه جهت اسپند دود کردن برای دخترانم .
- انجام بازی شاد و مهیج ( زو) همراه با دودهای رنگی.
- آموزش جایگاه و اسم نشانه ی ( او ، و).
- زدن مثال از کلماتی که نشانه ی ( او ، و) دارند و تعیین جایگاه ( او ، و ) در کلمات مختلف.
- آموزش نحوه ی صحیح نوشتن" و " وقتی به چیزی می چسبد؛ مانند: مو.
- آموزش نحوه ی صحیح نوشتن" و " وقتی به چیزی نمی چسبد؛ مانند: دود.
- روخوانی از روی درس" توت " کتاب آموزش و پرورش.
- روخوانی از روی درس " توت " کتاب کلمه های کوچولو .
- پخش گنجینه ی شماره ی 3 و پرسش و پاسخ در ارتباط با دانش آموزان.
تکلیف:
شیرین گندمک های من ، لطفا:
1- دفتر مشق ( جلد دوم ) : صفحه ی 30 را با دقت تکمیل و رنگ آمیزی کنید.
2- دفتر مشق ( جلد دوم ) : صفحه ی 32 را با دقت، همراه با خواندن و رعایت مواردی که در جلسه گفته شد، بنویسید .
نگارش اول
مدرس:
توحیدی شندی، بهاره
فعالیت:
فعالیت های آموزشی :
- انجام صفحه ی 43 کتاب ( مبحث نشانه ی او ) .
- انجام صفحه ی 44 کتاب ( مبحث نشانه ی او ) .
املا اول
مدرس:
توحیدی شندی، بهاره
فعالیت:
دختران من فردا ارزشیابی مداد قرمز 1- درس املا را دارند؛ لطفاً از نشانه ی ( آ ) تا نشانه ی ( د ) تمرین و تکرار کافی داشته باشند.
نیاز به آوردن دفتر املا نیست؛ دانش آموزان املای خود را داخل برگه A4 خواهند نوشت.
سواد مالی
مدرس:
غلام زاده، منیره
فعالیت:
به نام خدای مهربون . درس 1 تا 6 مرور شد .
با هیجان بازی حافظه لوگوی بانکها را اجرا کردیم . دخترانم کارتها را برعکس میگذارند، با دقت نگاه میکنند و با هر بار برداشتن دو کارت، نام بانکها را در ذهن حک میکنند تا جفت مشابه را پیدا کنند
این روش یادگیری چشمی و مهارتی، نه تنها نام و شکل بانکهای ایرانی را به کودکان آموزش میدهد، بلکه تمرکز، دقت و حافظه آنها را نیز به شکلی سرگرمکننده تقویت میکند
بازی استراتژیک
مدرس:
ساداتی، مبینا
فعالیت:
اهداف بازی اول: بازی با کاپ گیم و بادی پرکاشن: اهداف مهارت های حرکتی: تقویت تعادل و هماهنگی دو نیمکره بدن (استفاده از پای مخالف) تقویت هماهنگی چشم، دست و پا تقویت توان کنترل عضلات درشت و ظریف افزایش تمرکز در انجام حرکات هماهنگ با ریتم اهداف شناختی: درک و تشخیص تغییر ریتم و واکنش به آن پیروی از دستورالعملها و هماهنگی با علائم شنیداری (سوت، ریتم) افزایش توجه و تمرکز شنیداری اهداف اجتماعی و عاطفی: تقویت همکاری و تعامل گروهی افزایش احساس اعتماد و مسئولیت متقابل تقویت مهارت حل مسئله مشترک (هماهنگی برای بلند کردن لیوان) ایجاد احساس شادی، انگیزه و نشاط گروهی اهداف بازی دوم: بازی با حلقه و کاپ گیم: اهداف مهارت های حرکتی: تقویت چابکی، سرعت واکنش و هماهنگی حرکتی تمرین حرکت در ریتم مشخص تقویت قدرت کنترل و دقت در حرکت و توقف اهداف شناختی: تقویت حافظه دیداری و الگوسازی (تکمیل الگو با رنگها) تمرین دقت، تمرکز و پیروی از دستورالعملها تشخیص توالی و نظم رنگی اهداف اجتماعی و عاطفی: تقویت روحیه همکاری و رقابت سالم ایجاد حس تعلق گروهی و کار تیمی
هوش و ریاضی
مدرس:
توحیدی شندی، بهاره
فعالیت:
در این ساعت ارزشیابی مداد قرمز 1 _ استعدادهای فضایی برگزار گردید.
1404/08/19
ریاضی اول
مدرس:
توحیدی شندی، بهاره
فعالیت:
فعالیت های آموزشی:
- انجام صفحه ی 50 کتاب کار (مبحث کم کردن و باقی مانده) .
- انجام صفحه ی 51 کتاب کار (مبحث عدد 1 و جدول سودوکو ) .
- انجام صفحه ی 53 کتاب کار (مبحث عدد 1و 2 ) .
فارسی اول
مدرس:
توحیدی شندی، بهاره
فعالیت:
فعالیت آموزشی :
- برگزاری ارزشیابی مداد قرمز 1.
- تمرین و تکرار روزهای هفته همراه شمردن با انگشتان دست.
- تمرین و تکرار فصل های سال.
- تمرین و تکرار تاریخ نویسی.
- تمرین و تکرار 9 ماه اول سال.
- بی صدا بازی( روخوانی جدول الفبا و تاکید بر ویژگی های امدادگرها ).
- تمرین و تکرار نام، صدا و جایگاه نشانه ی" آ ا " تا" س " .
- روخوانی از روی جدول الفبا.
- روخوانی از روی جدول دوستی.
- انجام صفحه ی 55 کتاب کار (مبحث نشانه ی م) .
- انجام صفحه ی 56 کتاب کار (مبحث نشانه ی م) .
- انجام صفحه ی 57 کتاب کار (مبحث نشانه ی م) .
- انجام صفحه ی 58 کتاب کار (مبحث نشانه ی م) .
- انجام مسابقه ی سیب خوری و اعطای کارت امتیاز به داوران مسابقه و برندگان.
تکلیف:
زیبارویان من ، لطفا:
1- دفتر مشق ( جلد دوم ) : صفحه ی 27 را با دقت تکمیل کنید.
2- دفتر مشق ( جلد دوم ) : صفحه ی 28، قسمت املای شماره یک را با دقت و همراه با خواندن بنویسید .
قرآن اول
مدرس:
توحیدی شندی، بهاره
فعالیت:
فعالیت آموزشی:
- گفت و گو در مورد نعمت های خدا. (صفحه ی 22 کتاب) .
- پخش شعر " نعمت های خدا " . (صفحه ی 23 کتاب) .
- پخش سوره ی کوثر و هم خوانی با آن ( صفحه ی 24 کتاب) .
- پخش آهنگ سوره ی کوثر ( صفحه ی 25 کتاب) .
- آموزش پیام قرانی جدید ( صفحه ی 26 کتاب) .
هنر اول
مدرس:
سیاح مفضلی، پرستو
فعالیت:
هنر را در آغوش بگیر یقینا بهترین دوستت خواهد شد.در کلاس هنر چه گذشت: اجرای طرح نهایی روی مقوا برای (طرح دوسالانه هنر) با موضوع آلودگی هوا / آلودگی آب ها در کلاس انجام شد .
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
سلطانی متهور، حانیه
فعالیت:
درکلاس ریاضی انگلیسی جذاب ما ، اعداد 1 تا 10 را مرور کردیم و درنهایت صفحه 13 از کتاب ریاضی را تکمیل کردیم .
1404/08/18
ریاضی اول
مدرس:
توحیدی شندی، بهاره
فعالیت:
فعالیت های آموزشی:
- انجام دست ورزی خط تقارن با خط کش و مداد رنگی.
- انجام صفحه ی 46 کتاب ( مبحث الگوهای شطرنجی و ویترین ) .
- انجام صفحه ی 48 کتاب ( مبحث اعداد 1 و 2 ) .
- انجام صفحه ی 49 کتاب ( مبحث تقارن ) .
علوم اول
مدرس:
توحیدی شندی، بهاره
فعالیت:
فعالیت های آموزشی:
- آموزش فصل 4(دنیای جانوران).
- آشنایی با موجودات زنده و غیر زنده.
- آشنایی با اندازه و ابعاد حیوانات.
- آشنایی با تغذیه ی حیوانات.
- آشنایی با نوع حرکت حیوانات.
تکلیف:
دلبندانم ، با توجه به آموزش فصل 4 ( دنیای جانوران) حیوان مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید و برای آن یک روزنامه دیواری درست کنید تا بتوانید مطالب روزنامه دیواری اتان را در کلاس برای سایر دوستانت ارائه دهید .( مهلت تحویل پروژه ی علوم تا تاریخ چهارشنبه 1404/08/28 است.)
فارسی اول
مدرس:
توحیدی شندی، بهاره
فعالیت:
فعالیت آموزشی :
- تمرین و تکرار روزهای هفته همراه شمردن با انگشتان دست.
- تمرین و تکرار فصل های سال.
- تمرین و تکرار تاریخ نویسی.
- تمرین و تکرار 6 ماه اول سال.
- آموزش سه ماه سوم سال ( مهر- آبان- آذر) .
- بی صدا بازی( روخوانی جدول الفبا و تاکید بر ویژگی های امدادگرها ).
- تمرین و تکرار نام، صدا و جایگاه نشانه ی" آ ا ".
- تمرین و تکرار نام، صدا و جایگاه نشانه ی" ب ".
- تمرین و تکرار نام، صدا و جایگاه نشانه ی" اَ ".
- تمرین و تکرار نام، صدا و جایگاه نشانه ی" م ".
- آموزش نشانه ی ( س) با ایجاد انگیزه ی داستان جنگل الفبا.
- آموزش جایگاه و اسم نشانه ی" س".
- زدن مثال از کلماتی که نشانه ی" س" دارند و تعیین جایگاه" س " در کلمات مختلف.
- آموزش ترکیب" س " با امدادگرها.
- آموزش رسم الخط نشانه ی "س".
- روخوانی از روی درس" کلاس " کتاب آموزش و پرورش.
- روخوانی از روی درس " کلاس " کتاب کلمه های کوچولو .
تکلیف:
زیبارویان من ، لطفا:
1- دفتر مشق ( جلد دوم ) : صفحه ی 26 را با دقت تکمیل کنید.( طبق قرارمان، قسمت ترکیب کن، پس از انجام با رعایت قوانین رنگ آمیزی، رنگ شود.)
2- کتاب خوانداری آموزش و پرورش، کتاب نگارش آموزش و پرورش، کتاب کار فارسی علوی جهت تمرین و تکرار بخش اول (نگارهها) و بخش دوم (آموزش نشانهها 1: درس اول (آ ا _ ب ب)) به منزل ارسال گردید. دانش آموزانم فردا با آمادگی به مدرسه بیایند. لطفا دلبندانم دوشنبه 1404/08/15 هر سه کتاب را به مدرسه بازگردانند.
صفحاتی که فرشتگانم می بایست مطالعه نمایند:
کتاب خوانداری آموزش و پرورش: از صفحه ی 2 تا صفحه ی 29 / کتاب نگارش آموزش و پرورش: صفحه ی 2 تا 30 / کتاب کار فارسی علوی: از صفحه ی 8 تا صفحه ی 46.
* نکته ی حائز اهمیت * مورد اول: دانش آموزان حتماً هر روز میبایست 15 دقیقه کارت بازی انجام بدهند. انجام کارت بازی در پایه ی اول، نمونه ی بارز معجزه در املا و روان خوانی است؛ خواهشمندیم انجام کارت بازی را در اولویت تکالیف دانش آموزان قرار دهید. مورد دوم: دانش آموزان باید حتماً بخوانند و بنویسند. خواندن هنگام نوشتن چرخه ی آموزش را در پایه ی اول تکمیل می کند.
نگارش اول
مدرس:
توحیدی شندی، بهاره
فعالیت:
فعالیت های آموزشی :
- انجام صفحه ی 40 کتاب نگارش ( مبحث نشانه ی س).
- انجام صفحه ی 41 کتاب نگارش ( مبحث نشانه ی س).
- انجام صفحه ی 42 کتاب نگارش ( مبحث نشانه ی س).
دست ورزی
مدرس:
توحیدی شندی، بهاره
فعالیت:
دختران من، لطفا برای فردا دوشنبه 1404/08/19 یک عدد سیب درسته و کامل ( نه پوست کنده شود و نه برش خورده باشد) با خود به مدرسه بیاورند.
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
سلطانی متهور، حانیه
فعالیت:
در کلاس علوم انگلیسی جذابمان، بخشهای مختلف اعضای بدن را مرور کردیم و در پایان، برای تثبیت آموختهها، یک فعالیت هیجانانگیز انجام دادیم.
1404/08/17
ریاضی اول
مدرس:
توحیدی شندی، بهاره
فعالیت:
فعالیت های آموزشی:
- انجام صفحه ی 44 کتاب ( مبحث اضافه کردن و جدول سودوکو) .
- انجام صفحه ی 45 کتاب ( مبحث عدد 1 ) .
- انجام صفحه ی 47 کتاب ( مبحث عدد 2 ) .
علوم اول
مدرس:
توحیدی شندی، بهاره
فعالیت:
فعالیت های آموزشی:
- برگزاری ارزشیابی درس علوم .
- انجام صفحه ی 30 کتاب کار ( مبحث سالم باش، شاداب باش) .
- انجام صفحه ی 31 کتاب کار ( مبحث سالم باش، شاداب باش) .
- انجام صفحه ی 32 کتاب کار ( مبحث سالم باش، شاداب باش) .
- انجام صفحه ی 33 کتاب کار ( مبحث سالم باش، شاداب باش) .
- انجام صفحه ی 34 کتاب کار ( مبحث سالم باش، شاداب باش) .
فارسی اول
مدرس:
توحیدی شندی، بهاره
فعالیت:
فعالیت های آموزشی:
- تمرین و تکرار روزهای هفته همراه شمردن با انگشتان دست.
- تمرین و تکرار فصل های سال.
- تمرین و تکرار تاریخ نویسی.
- تمرین و تکرار 3 ماه اول سال و تاکید بر 31 روزه بودنشان.
- روخوانی از روی جدول الفبا.
- بی صدا بازی( روخوانی جدول الفبا و تاکید بر ویژگی های امدادگرها ).
- تمرین و تکرار نام، صدا و جایگاه نشانه ی ( آ ا) .
- تمرین و تکرار نام، صدا و جایگاه نشانه ی ( ب ) .
- تمرین و تکرار نام، صدا و جایگاه نشانه ی ( اَ ) .
- تمرین و تکرار نام، صدا و جایگاه نشانه ی ( د ) .
- تمرین و تکرار نام، صدا و جایگاه نشانه ی ( م ) .
تکلیف:
زیبارویان من ، لطفا:
1- دفتر مشق ( جلد دوم ) : صفحه ی 13 را با دقت تکمیل کنید.
2- دفتر مشق ( جلد دوم ) : صفحه ی 18 را با دقت، خطی خوش، فاصله ی برابر، زیرهم نوشتن و طبق آموزش آموزگار کامل نمایید.
* نکته ی حائز اهمیت * مورد اول: دانش آموزان حتماً هر روز میبایست 15 دقیقه کارت بازی انجام بدهند. انجام کارت بازی در پایه ی اول، نمونه ی بارز معجزه در املا و روان خوانی است؛ خواهشمندیم انجام کارت بازی را در اولویت تکالیف دانش آموزان قرار دهید. مورد دوم: دانش آموزان باید حتماً بخوانند و بنویسند. خواندن هنگام نوشتن چرخه ی آموزش را در پایه ی اول تکمیل می کند.
نگارش اول
مدرس:
توحیدی شندی، بهاره
فعالیت:
فعالیت های آموزشی:
- انجام صفحه ی 38 کتاب ( مبحث نشانه ی م) .
- انجام صفحه ی 39 کتاب ( مبحث نشانه ی م) .
ورزش اول
مدرس:
بهرامی، فاطمه
فعالیت:
باسلام
امروز دخترای گلم:
بازی توپ و ورق(هدف:تعادل و هدف گزاری) را تمرین کردند.
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
سلطانی متهور، حانیه
فعالیت:
درکلاس ریاضی انگلیسی جذاب ما ، زبان آموزان عزیزم با اعداد 1 تا 10 آشنا شدند .
مهارت اجتماعی
مدرس:
مواسات، سمانه
فعالیت:
در این جلسه، دانشآموزان با وسایل میز غذا آشنا شدن.
آنها با دیدن فیلم آموزشی، تزئین دستمال سفره را تمرین کردند.
تکلیف:
دانش آموزان دستمال سفره را تزئین کنند و عکس آن را ارسال نمایند.