فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجاقک 2
فعالیت: به نام خالق زیبایی ها *تقویم آموزشی از شنبه تاریخ 1403/08/12 تا چهارشنبه 1403/8/16 فارسی: -آموزش نشانه های ( او و) و (ت ). -یکشنبه 1403/8/13 : تدریس نشانه ی (او و). -سه شنبه 1403/8/15تدریس نشانه ی (ت). نگارش: -(نشانه او و- ت). ریاضی: - آموزش تم7کتاب ریاضی. (جدول شگفت انگیز ،الگویابی، آموزش عدد 1 و 2 ، تقارن). علوم : - آموزش فصل 4 دنیای جانوران.

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - انجام مسابقه ی خانم و آقای ریاضی. - انجام صفحه ی 43 کتاب کار ( مبحث اضافه کردن) . - انجام صفحه ی 44 کتاب کار ( مبحث کم کردن) . - انجام صفحه ی 45 کتاب کار ( مبحث شمارش ) . - انجام صفحه ی 46 کتاب کار ( مبحث کم کردن) . - انجام صفحه ی 47 کتاب کار ( مبحث خط تقارن ) .

فارسی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - تمرین و تکرار روزهای هفته همراه شمردن با انگشتان دست. - تمرین و تکرار فصل های سال. - تمرین و تکرار تاریخ نویسی. - تمرین و تکرار 6 ماه اول سال و تاکید بر 31 روزه بودن آن ها. - تمرین و تکرار سه ماه سوم سال ( مهر- آبان- آذر) . - بی صدا بازی( روخوانی جدول الفبا و تاکید بر ویژگی های امدادگرها ). - تمرین و تکرار نام، صدا و جایگاه نشانه ی" آ ا ". - تمرین و تکرار نام، صدا و جایگاه نشانه ی" ب ". - تمرین و تکرار نام، صدا و جایگاه نشانه ی" اَ ". - تمرین و تکرار نام، صدا و جایگاه نشانه ی" د ". - تمرین و تکرار نام، صدا و جایگاه نشانه ی" م ". - تمرین و تکرار نام، صدا و جایگاه نشانه ی" س ". - انجام اولین گنجینه ی ماه آبان. - انجام صفحه ی 54 کتاب کار ( مبحث نشانه ی د ) . - انجام صفحه ی 58 کتاب کار ( مبحث نشانه ی م) . - انجام صفحه ی 59 کتاب کار ( مبحث نشانه ی س) . - انجام صفحه ی 60 کتاب کار ( مبحث نشانه ی س) . - انجام املای پای تخته ای.
تکلیف: فرشتگان من، لطفا: * دفتر مشق ( جلد دوم) : صفحه ی 30 با دقت و خطی خوش نوشته شود.( توجه داشته باشید که حتما کل صفحه املا نوشته شود.) - * پرسش کلاسی: روان خوانی صفحه ی 31 دفتر مشق خلاق و صفحات 1 تا 8 کتاب کلمه های کوچولو، داستان های بزرگ - * املا: روز شنبه 1403/08/12 به دانش آموزان املا گفته خواهد شد. - *ارمغان هفته: ارمغان هفته ی 6 به دانش آموزان تحویل داده شد. دخترانم تا شنبه ی 1403/08/12 مهلت دارند تا ارمغان را انجام بدهند و با خود به مدرسه بیاورند. * نکته ی حائز اهمیت *دانش آموزان حتماً هر روز می‌بایست 15 دقیقه کارت بازی انجام بدهند. انجام کارت بازی در پایه ی اول، نمونه ی بارز معجزه در املا و روان خوانی است؛ خواهشمندیم انجام کارت بازی را در اولویت تکالیف دانش آموزان قرار دهید.

نگارش اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: کتاب کلمه های کوچولو، داستان های بزرگ به دانش آموزان تحویل داده شد؛ روز شنبه 1403/08/12 پرسش کلاسی از صفحات 1 تا 8 خواهیم داشت؛ دلبندانم، لطفاً تمرین و تکرار کافی داشته باشند.

املا اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: قابل توجه اولیای عزیز و همراه ما روز شنبه 1403/08/12 به دلبندانم املا گفته خواهد شد. دفاتر املای دانش آموزان در منزل است، اگر اولیایی مایل است، می تواند، دفتر دخترم را تزیین نماید.( تزیین دفتر املا کاملاً اختیاری و دل به خواه است و اجباری در این کار نیست.)
تکلیف: املا از نشانه های " آ - ب - اَ - د - م " گفته خواهد شد.

ورزش اول

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: باسلام امروز دخترای گلم: تمرین حلقه و توپ( هدف:هماهنگی-عصب عضله)و حمل استپ را تمرین کردند.

سواد مالی

مدرس: غلام زاده، منیره
فعالیت: به نام خدای مهربان . سلام . امروز درس 5 ( پس انداز) تدریس شد . دلبندانم با مفهوم پس انداز و روشهای پس انداز آشنا شدند . انیمیشین آموزشی مرتبط پخش شد .دخترهای زرنگم تمرین صفحه 44 و 46 را انجام دادند
تکلیف: لطفا با مواد بازیافتی ( بطری،جعبه و ...) قلک بسازید .عزیزانم برای انجام این تکلیف تا آخر آبان ماه فرصت دارند

هوش و ریاضی

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: کتاب کار ریاضی علوی به دانش آموزان تحویل داده شد؛ لطفاً عملکرد دخترمان در این شش تم را با دقت بررسی نمایید و در انتهای صفحه ی 47 تاریخ و نام زده شود و حتماً امضا نیز بفرمایید. روز شنبه 1403/08/12 دخترانم کتاب را همراه خود به مدرسه بیاورند. لازم به ذکر است که صفحات 13، 20، 27،34، 41، 48 با عنوان سرگرمی را می توانید به دلخواه و تمایل دانش آموزان انجام دهید.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در رنگ علوم انگلیسی جذاب و پر از ماجرا ما ، زبان آموزان عزیزم با قسمت های مختلف از اعضای بدن اشنا شدند ، شعر مربوط به اعضای بدن را خواندیم و درنهایت با کمک خمیر بازی اعضای بدن را ساختیم .
فعالیت: با سلام و احترام خدمت والدین گرامی- با توجه به ارسال ارمغان های هفته بر اساس شماره و آموزش مورد نظر به منزل و همچنین ارسال کتاب کارهای علوی به صورت رندوم با نظر آموزگار محترم به منزل در روزهای چهارشنبه خواهشمندیم والدین محترم کتاب کار مورد نظر و ارمغان هفته دانش آموز عزیزمان را ملاحظه و امضاء نمایند تا آموزگار کلاس از امضای والدین متوجه پیگیری و ملاحظات شما بزرگواران باشد. از همراهی شما عزیزان نهایت سپاس و قدردانی را داریم. با تشکر کیهان معاون آموزشی

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: -انجام صفحه 43 کتاب کار ریاضی علوی.(مبحث انتقال). -انجام صفحه 44 کتاب کار ریاضی علوی.(مبحث شمارش و کم کردن (مقدمات تفریق) و چوب خط). -انجام صفحه 45 کتاب کار ریاضی.(مبحث الگویابی (الگوهای پیوسته-الگوهای خطی) و چوب خط).

علوم اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - مرور، تکرار و پرسش کلاسی از فصل 1 ( مبحث زنگ علوم) . - مرور، تکرار وپرسش کلاسی از فصل 2 ( مبحث سلام، به من نگاه کن ) . - مرور، تکرار و پرسش کلاسی از فصل 3 ( مبحث سالم باش، شاداب باش ) . - پرسش و پاسخ از سه فصل اول علوم از همه ی دانش آموزان انجام شد.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت آموزشی امروز: -تکرار و تمرین تاریخ نویسی و روز هفته. -تکرار و تمرین فصل های سال و روز های هفته. -تکرار و تمرین روخوانی نشانه های شهرک الفبای فارسی. -تکرار و تمرین جدول دوستی و ساخت کلمات از ترکیب هایی که دانش آموزان تا کنون یاد گرفتند. -تکرار و تمرین شعر های (خدای مهربان) و (راه مدرسه)(صد دانه یاقوت). - تمرین و تکرار نام، صدا و جایگاه نشانه ی" آ ا ". - تمرین و تکرار نام، صدا و جایگاه نشانه ی" ب ". - تمرین و تکرار نام، صدا و جایگاه نشانه ی" اَ ". - تمرین و تکرار نام، صدا و جایگاه نشانه ی" م ". -آموزش نشانه ( س) با ایجاد انگیزه درست کردن سوپ. -آموزش جایگاه و اسم نشانه ی ( س). -زدن مثال از کلماتی که نشانه ی ( س) دارند و تعیین جایگاه ( س ) در کلمات مختلف. -روخوانی از درس 3(کلاس) توسط همه ی دانش آموزان کلاس. -آموزش رسم الخط نشانه (س). -تکرار و تمرین کلمه گویی وجمله سازی از درس 3 (کلاس). -فعالیت های آموزشی امروز: - انجام روخوانی از صفحه ی 1 کتاب کلمه های کوچولو توسط همه ی دخترانم. - انجام روخوانی از صفحه ی 2 کتاب کلمه های کوچولو توسط همه ی دخترانم. - انجام روخوانی از صفحه ی 3 کتاب کلمه های کوچولو توسط همه ی دخترانم. - انجام روخوانی از صفحه ی 4 کتاب کلمه های کوچولو توسط همه ی دخترانم. - انجام روخوانی از صفحه ی 5 کتاب کلمه های کوچولو توسط همه ی دخترانم. - انجام روخوانی از صفحه ی 6 کتاب کلمه های کوچولو توسط همه ی دخترانم.
تکلیف: دختران عزیز من، لطفا: * دفتر مشق ( جلد دوم) : صفحات 27، 28 و 29 بادقت و خطی خوش نوشته شود. صفحه ی 31 قسمت روان خوانی پرسش کلاسی خواهیم داشت. *نکته ی حائز اهمیت *دانش آموزان حتماً هر روز می‌بایست 15 دقیقه کارت بازی انجام بدهند. انجام کارت بازی در پایه ی اول، نمونه ی بارز معجزه در املا و روان خوانی است؛ خواهشمندیم انجام کارت بازی را در اولویت تکالیف دانش آموزان قرار دهید.*

نگارش اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: -انجام صفحه 40 کتاب نگارش. نشانه ی(س). -انجام صفحه 41 کتاب نگارش.نشانه ی (س). -انجام صفحه 42 کتاب نگارش. نشانه ی(س)،جمله سازی و جدول دوستی.

هنر اول

مدرس: سیاح مفضلی، پرستو
فعالیت: تو نقاشِ زندگی خودتی قلمِ نقاشیتو به هیچکس نده... درکلاس هنر چه گذشت:نقاشی ی گربه ی هنرمند که مشغول کشیدن پرتره ی خود می باشد.

هوش و ریاضی

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت آموزشی امروز: -صفحه 15 کتاب ریاضی و هوش(هوش تحلیلی). -صفحه 16 کتاب ریاضی و هوش (مبحث انتقال). -صفحه 17 کتاب ریاضی و هوش(هوش تحلیلی).

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس ریاضی انگلیسی جذاب و شاد ما ، مبحث اشکال هندسی را با زبان آموزان عزیزم آموختیم، سپس برای تثبیت بهتر مطالب یک فعالیت جذاب با تاس انجام دادیم .
فعالیت: با سلام و احترام خدمت والدین گرامی- با توجه به ارسال ارمغان های هفته بر اساس شماره و آموزش مورد نظر به منزل و همچنین ارسال کتاب کارهای علوی به صورت رندوم با نظر آموزگار محترم به منزل در روزهای چهارشنبه خواهشمندیم والدین محترم کتاب کار مورد نظر و ارمغان هفته دانش آموز عزیزمان را ملاحظه و امضاء نمایند تا آموزگار کلاس از امضای والدین متوجه پیگیری و ملاحظات شما بزرگواران باشد. از همراهی شما عزیزان نهایت سپاس و قدردانی را داریم. با تشکر کیهان معاون آموزشی

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - آموزش مبحث تقارن با داستان خط جادویی در جنگل ریاضی . - انجام دست ورزی با خط کش شابلون دار جهت تثبیت آموزش مبحث تقارن. - انجام صفحه ی 42 کتاب ریاضی ( مبحث تقارن).

علوم اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - مرور و تکرار فصل 1 ( مبحث زنگ علوم) . - مرور و تکرار فصل 2 ( مبحث سلام، به من نگاه کن ) . - مرور و تکرار فصل 3 ( مبحث سالم باش، شاداب باش ) . - پرسش و پاسخ از سه فصل علوم از همه ی دانش آموزان.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت آموزشی امروز: - تمرین و تکرار روزهای هفته همراه شمردن با انگشتان دست. - تمرین و تکرار فصل های سال. - تمرین و تکرار تاریخ نویسی. - تمرین و تکرار 6 ماه اول سال. - آموزش سه ماه سوم سال ( مهر- آبان- آذر) . - بی صدا بازی( روخوانی جدول الفبا و تاکید بر ویژگی های نجات دهنده ها ). - تمرین و تکرار نام، صدا و جایگاه نشانه ی" آ ا ". - تمرین و تکرار نام، صدا و جایگاه نشانه ی" ب ". - تمرین و تکرار نام، صدا و جایگاه نشانه ی" اَ ". - تمرین و تکرار نام، صدا و جایگاه نشانه ی" م ". - انجام صفحه ی 55 کتاب کار ( مبحث نشانه ی م) . - انجام صفحه ی 56 کتاب کار ( مبحث نشانه ی م) . - انجام صفحه ی 57 کتاب کار ( مبحث نشانه ی م) .
تکلیف: آب نبات های شیرین من، لطفا: * دفتر مشق ( جلد دوم) : صفحات 23، 25 و 26 دقت و خطی خوش نوشته شود. صفحه ی 26 قسمت روان خوانی پرسش کلاسی خواهیم داشت. *نکته ی حائز اهمیت *دانش آموزان حتماً هر روز می‌بایست 15 دقیقه کارت بازی انجام بدهند. انجام کارت بازی در پایه ی اول، نمونه ی بارز معجزه در املا و روان خوانی است؛ خواهشمندیم انجام کارت بازی را در اولویت تکالیف دانش آموزان قرار دهید.*

قرآن اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - گفت و گو در ارتباط با آداب قرآن خواندن. - گفت و گو در ارتباط با نشانگر و کارایی آن. - پخش سوره ی توحید ( صفحه ی 18 کتاب). - هم خوانی سوره ی توحید توسط دانش آموزان. - خواندن شعر سوره ی توحید و انتخاب نام مناسب برای آن ( صفحه ی 19 کتاب) .

هنر اول

مدرس: سیاح مفضلی، پرستو
تکلیف: باسلام و احترام : لوازم مورد نیاز کلاس فردا سه شنبه 8 آبان : ماژیک رنگی _مدادرنگی _دفتر نقاشی .

ورزش اول

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: با سلام امروز دخترای گلم: بازی حلقه و مانع(هدف:عکس العمل)-تمرین جفت و حلقه،بازی بادکنک (هدف:جا به جایی) را تمرین کردند.

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: مبحث غذای سالم تدریس گردید

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: با انجام فعالیت در پرتال (اشتراک گذاری برنامه ها به عنوان مثال برنامه ی paint) آشنا شدیم.

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: -انجام صفحه 38 کتاب ریاضی آموزش و پرورش مبحث چوب خط. -انجام صفحه 40 کتاب ریاضی آموزش و پرورش مبحث کم کردن،مقدمات تفریق با استفاده از چینه،مبحث چوب خط.

علوم اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت آموزشی امروز : - انجام صفحه ی 30 کتاب کار (مبحث فصل 3- سالم باش، شاداب باش). - انجام صفحه ی 31 کتاب کار (مبحث فصل 3- سالم باش، شاداب باش). - انجام صفحه ی 32 کتاب کار (مبحث فصل 3- سالم باش، شاداب باش). - انجام صفحه ی 33 کتاب کار (مبحث فصل 3- سالم باش، شاداب باش). -تکرار و تمرین از فصل 1، 2 و 3.
تکلیف: کتاب کار علوم در روز یکشنبه 6 آبان همراه دخترانم به منزل ارسال شد. لطفا تکرار و تمرین جهت پرسش کلاسی انجام شود و دخترانم کتاب کار علوم خود را برای روز سه شنبه 8 آبان همراه خود به مدرسه بیاورند. -(پرسش کلاسی در روز سه شنبه 8 آبان انجام خواهد شد).

فارسی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت آموزشی امروز: -انجام پرسش کلاسی از صفحه 20 دفتر مشق خلاق، روان خوانی. -تکرار و تمرین تاریخ نویسی و روز هفته. -تکرار و تمرین فصل های سال و روز های هفته. -تکرار و تمرین روخوانی نشانه های شهرک الفبای فارسی. -تکرار و تمرین شعر های (خدای مهربان) و (راه مدرسه)(صد دانه یاقوت). -آموزش نشانه ( م) با ایجاد انگیزه داستان ماهیگیری برادران (م). -پخش پاورپوینت سفر به شهرک الفبا و آشنایی با نشانه (م). -آموزش جایگاه و اسم نشانه ی ( م). -زدن مثال از کلماتی که نشانه ی ( م ) دارند و تعیین جایگاه ( م ) در کلمات مختلف. -روخوانی از درس 3(مدرسه) توسط همه ی دانش آموزان کلاس. -آموزش رسم الخط نشانه (م). -تکرار و تمرین کلمه گویی وجمله سازی از درس 3.
تکلیف: نکته ی حائز اهمیت: دانش آموزان حتماً هر روز می‌بایست 15 دقیقه کارت بازی انجام بدهند. انجام کارت بازی در پایه ی اول، نمونه ی بارز معجزه در املا و روان خوانی است؛ خواهشمندیم انجام کارت بازی را در اولویت تکالیف دانش آموزان قرار دهید.

نگارش اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: -انجام صفحه 37 کتاب نگارش. نشانه ی(م). -انجام صفحه 38 کتاب نگارش.نشانه ی (م). -انجام صفحه 39 کتاب نگارش. نشانه ی(م).
تکلیف: دخترانم عزیزم لطفا دفتر مشق خلاق جلد دوم، صفحه ی 21، 22 و 24 را با دقت و خطی خوش تکمیل نمایید.

بازی استراتژیک

مدرس: ساداتی، مبینا
فعالیت: سلام سلام روزپاییزیتون بخیر وارم آپ ریتمیک بازی ترکیبی با چوبک و کاپ گیم بازی حرکتی تعادل بازی ریتمیک با چوبک

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس علوم انگلیسی شاد و جذاب ما ، امروز تمامی مطالبی که آموخته بودیم را مرور کردیم : موجودات زنده و غیر زنده ، حیوانات و بچه های حیوانات ، خوراکی های سالم و ناسالم ، برای تثبیت این مطالب چند فعالیت جذاب انجام دادیم و درنهایت زبان آموزان عزیزم صفحه 12 از کتاب علوم انگلیسی خود را در کلاس تکمیل کردند .
فعالیت: با سلام و احترام خدمت والدین گرامی- در روزهای چهارشنبه با توجه به ارسال ارمغان های هفته بر اساس شماره و محتوای آموزش داده شده یک هفته و همچنین ارسال کتاب کارهای علوی به صورت رندوم با نظر آموزگار محترم به منزل، خواهشمندیم والدین محترم کتاب کار مورد نظر و ارمغان هفته دانش آموز عزیزمان را حتماً ملاحظه و امضاء نمایند تا آموزگار کلاس از امضا، متوجه پیگیری و ملاحظات شما بزرگواران باشد. از همراهی شما عزیزان نهایت سپاس و قدردانی را داریم."این روند تا پایان سال هر چهارشنبه انجام می گردد" با تشکر کیهان معاون آموزشی

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت آموزشی امروز : -آموزش تم 6. - انجام صفحه ی 37 کتاب ریاضی آموزش و پرورش (مبحث انتقال ). - انجام صفحه ی 38 کتاب ریاضی آموزش وپرورش (چوب خط ). - تکرار و تمرین مبحث انتقال.

علوم اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت آموزشی امروز : - انجام صفحه ی 29 کتاب کار (مبحث فصل 3- سالم باش، شاداب باش). - انجام صفحه ی 30 کتاب کار (مبحث فصل 3- سالم باش، شاداب باش). - انجام صفحه ی 31 کتاب کار (مبحث فصل 3- سالم باش، شاداب باش). - انجام صفحه ی 32 کتاب کار (مبحث فصل 3- سالم باش، شاداب باش). - انجام صفحه ی 33 کتاب کار (مبحث فصل 3- سالم باش، شاداب باش).

فارسی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - تمرین و تکرار روزهای هفته همراه شمردن با انگشتان دست. - تمرین و تکرار فصل های سال. - تمرین و تکرار تاریخ نویسی. - تمرین و تکرار 6 ماه اول سال. - آموزش سه ماه سوم سال ( مهر- آبان- آذر) . - بی صدا بازی( روخوانی جدول الفبا و تاکید بر ویژگی های امدادگرها ). - تمرین و تکرار نام، صدا و جایگاه نشانه ی" آ ا ". - تمرین و تکرار نام، صدا و جایگاه نشانه ی" ب ". - تمرین و تکرار نام، صدا و جایگاه نشانه ی" اَ ". - تمرین و تکرار نام، صدا و جایگاه نشانه ی" د
تکلیف: شیرین گندمک های من، لطفا: * دفتر مشق ( جلد دوم) : صفحه ی 20 با دقت و خطی خوش نوشته شود. از قسمت روان خوانی صفحه ی 20 پرسش کلاسی خواهیم داشت.* نکته ی حائز اهمیت *دانش آموزان حتماً هر روز می‌بایست 15 دقیقه کارت بازی انجام بدهند. انجام کارت بازی در پایه ی اول، نمونه ی بارز معجزه در املا و روان خوانی است؛ خواهشمندیم انجام کارت بازی را در اولویت تکالیف دانش آموزان قرار دهید.

املا اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت آموزشی امروز : - انجام دومین املای کلاسی(نشانه آ ، ب و اَ ). - انجام روخوانی از روی املا.
تکلیف: دفترهای املای دخترانم به منزل ارسال گردید؛ لطفاً دفاتر املا در منزل بماند تا اگر اولیایی مایل به نقاشی کردن است، زمان کافی داشته باشد.( دفاتر املا فقط روزهای شنبه جهت املا نویسی باید همراه دخترانم باشد. )

قرآن اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: جشن و سرور بر پاست/شادی و شور بر پاست / کلاس اول ما/چه پر نور و چه زیباست/نوری زلال و رخشان/تا اوج آسمان هاست / نور کتاب قرآن / کتاب داستان هاست / کتابی پر ز قصه / برای ما بچه هاست / از حضرت سلیمان / یا سرگذشت موسی ست / قرآن کتاب خداست / از دشمنی ها جداست / پر از نصیحت و پند / واسه مردم دنیاست / که دوست و یار بمونند / چون این دستور خداست. جشن قرآن مبارک
تکلیف: دلبندان من، در پنجمین روز آبان زیبا، آغاز آموزش درس قرآن خود را جشن گرفتند. عناوین اصلی مراسم جشن قرآن: 1- آموزش آداب قرآن خواندن. 2- گفت و گو در ارتباط با ارزش و احترام به قرآن. 3- نمایش کلیپ آموزشی " جشن قرآن. 4- برگزاری جشن. 5- سرودخوانی. 6- پذیرایی از دختران قرآن دوستمان. 7- عکس یادگاری. 8- اهدای کتاب قرآن و نشانگر خواندن قرآن

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در زنگ ریاضی پر از رنگ و ترانه ما، مبحث جذاب و مهم اشکال هندسی را درکنار هم آموختیم ، اشکال را کشیدیم ، شعر آن را خواندیم و درنهایت در کلاسم خودمان به دنبال اشکال گشتیم و آن هارا پیدا کردیم .

شطرنج

مدرس: انتظاری، مینا
فعالیت: آموزش حرکت وزیر و شاه.
تکلیف: بچه‌های عزیز با همه‌ی مهره ها به جز اسب بازی کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: