فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجاقک 2

ریاضی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خداوند مهربانی ها در زنگ ریاضی صفحات 106 تا 112 کتاب ریاضی ( زنبوری ) مربوط به تم 16 را با تعامل و پرسش و پاسخ دخترهای نازنینم در کلاس انجام دادیم و میزان یادگیری دخترانم از مفاهیم مطرح شده را ارزیابی کردیم .
تکلیف: دختر گلم ، صفحه 110 کتاب زنبوری را حل نکن تا مفاهیم آن تدریس شود.صفحاتی که در کلاس با همراهی هم انجام دادیم را تکمیل و در پرتال ارسال کن « شاد و سلامت باشی سنجاقک ناز ».

علوم اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: امروز روز آخر هفته ملی علوم بود ، و به مناسبت روز آخر فعالیت های مرتبط این هفته کاردستی زیبا با موضوع « چوب بستنی جادویی » درست کردیم و دخترای قشنگم در محیطی آموزشی و شاد لذت بردند و کاری خلاقانه را با درک کار گروهی انجام دادند . و در نهایت نتیجه زحمات دانشمندان کوچک را در کلیپی که معلم مهربان زحمت کشیده بود و درست کرده بود را در محیطی دوستانه با همکلاس هایشان تماشا کردند و لذت بردند.
تکلیف: کلیپ ها بنا به درخواست و استقبال والدین در پل ارتباطی « شاد » به اشتراک گذاشته میشود تا دختران عزیزم و والدین همراه، هر کلیپ را با موضوع مرتبط جدا جدا در اختیار داشته باشد و زحمات این هفته پربار علمی و شیرین را ثبت داشته باشند .

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: امروز روز آخر هفته ملی علوم بود و فعالیت های درس فارسی از دوشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت .
تکلیف: دانش آموز کوشا ، کتاب کار فارسی علوی صفحات 143 تا 146 رابا دقت کل کن و برای معلمت در پرتال ارسال کن .

زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: گزارش کلاس زبان کلاس: English class روز : سه شنبه Tuesday تاریخ: 1400/10/28 1. مرور مکالمه ی پرسش و پاسخ نام و پرسیدن احوال What's your name? I'm ... How are you? I'm fine thank you. And you? 2.گوش دادن به شعرهای : What do you do every day song Do the exercise song 3.مرور انجام فعالیت های روزمره What do you do every day? 4. مرور اشکال Different kinds of shapes 5.مرور داستان Meet Molly 6.مرور mixing colors Science national week 7. مرور الفبا hA a to H
تکلیف: تکلیف: دختر نازم در تعطیلات لطفا نواقص کتاب کار ODI starter و اشکالات Jolly 1 2 3 4 را رفع کرده و تمرین فراموش نشود. تعطیلات خوبی را برای همه شما عزیزان آرزومندم با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی Ms.Tehrani
فعالیت: با سلام به دختران عزیز و پژوهش گر علوی امیدواریم لحظات شادابی را در کلاس علوم پشت سر گذاشته باشید وسایل مورد نیاز برای فردا سه شنبه 1400/10/28 زنگ هفته ملی علوم "چوب بستنی جادوئی" : *تعدادی چوب بستنی *چسب مایع

علوم اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: دانشمند کوچک ، امروز سومین روز از هفته هیجان انگیز و پربارعلمی « هفته ملی علوم » را سپری کردیم و در این روز با سنجاقک های قشنگم فعالیت علمی و پژوهشی زیر را انجام دادیم : * آزمایشی با عنوان ( سیب زمینی چروکیده ) با هدف آشنا کردن دانش آموزان کلاس اولی جویای علم با مضرات نمک و اینکه چگونه نمک آب بدن را خشک میکند . که از برش سیب زمینی و وسایل در دسترس یک تحقیق زیست شناسی ساده انجام دادیم برای مشاهده عینی و درک مملوس علت تشنه شدن بعد از خوردن غذاها و نوشیدنی های شور ؛ و در نهایت دانش آموزان را به صورت گروه های هاووس سیستم در اتاق ها قرار دادیم و سیب زمینی ها و نتیجه گیری های حاصل شده را با همگروهی های خود به اشتراک گذاشتند. * سپس در ساعت بعدی فایل و فیلم محتوای « اهمیت آب بر زندگی جانوران » را با دخترای کوشا و مشتاق علم تماشا و بررسی و تحلیل کردیم و اموزگار دانش اموزان را با مطرح کردن راهکارهای ( جلوگیری از هدر رفتن آب ) به چالش و تعامل کشید و در نهایت در گروه های هاووس سیستمی در اتاق های تعریف شده آموخته ها و نتیجه گیری خودشان را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند .
تکلیف: دانشمند کوچک ، نقاشی زیبا درمورد درست مصرف کردن آب و راه های جلوگیری از مصرف آب بکش و برای معلمت در برنامه « شاد » ارسال کن .

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خداوند مهربانی ها * در زنگ فارسی صفحه 142 کتاب کار فارسی علوی با محوریت تقویت جمله سازی با تعامل دانش آموزان انجام دادیم ، به صورتی که دانش آموزان جملات زیبا و با معنی خود را مطرح کردند و در محیط دوستانه و آموزشی در کتاب خود نوشتند . * دفتر مشق فارسی صفحه 91 مربوط به نشانه « خ خ » را با هدف ارزیابی دختران گلم از تدریس داده شده نشانه مذکور حل و انجام شد .از کلیپ نشانه خ نیز پرسش و پاسخ صورت گرفته شد.
تکلیف: دختر نازنینم ، دفتر مشق فارسی صفحات 89 تا 92 ( صفحه 91 را در کلاس با تعامل دانش آموزان کوشا انجام دادیم ) با دقت بنویس و حل کن و برای معلمت در پرتال ارسال کن .

زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: گزارش کلاس زبان کلاس: English class روز : دوشنبه Monday تاریخ: 1400/10/27 1. مرور مکالمه ی پرسش و پاسخ نام و پرسیدن احوال What's your name? I'm ... How are you? I'm fine thank you. And you? 2.گوش دادن به شعرهای : What do you do every day song Do the exercise song 3.مرور انجام فعالیت های روزمره What do you do every day? 4. مرور اعضای خانواده My family 5.مرور unit 1 Colors 6.تدریس mixing colors Science national week
تکلیف: تکلیف: دختر نازم صفحه 20 کتاب کار ODI starter را انجام دهد و عکس آن را ارسال نماید . با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی Ms.Tehrani
فعالیت: با سلام امیدواریم روز هفته ملی علوم را بخوبی و شادی پشت سر گذاشته باشید. برای فعالیت "عروسک یخی" از فعالیتتون در منزل عکس گرفته و برای معلمتان در برنامه شاد ارسال بفرمائید.
توضیح: برای فردا دوشنبه 1400/10/27 لوازم مورد نیاز برای کلاس" سیب زمینی نمکی چروکیده" : یک عدد سیب زمینی دو عدد کاسه مقداری نمک و آب لازم است. از پدر یا مادر مهربان بخواهید از فعالیت های حین کلاسیتان عکس گرفته و در برنامه شاد برای معلم ارسال کنند. موفقیت های روز افزون شایسته شماست.

علوم اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خداوند زیبایی ها: امروز دومین روز از هفته ملی علوم با موضوع بازی با یخ با هدف آشنایی دانش آموزان با تغییر حالت ماده آغاز شد ،در ابتدای کلاس هنگام ورود دانش آموزان به کلاس موسیقی بی کلام پخش شد. سپس از دانش آموزان خواسته شد وسایلی که برای آزمایش امروز گفته شده بود را آماده کنند.کلاس با پخش عکس و فیلم آموزشی مرتبط با موضوع آزمایش آغاز شد و از همه دانش آموزان خواسته شد نظر خود را در مورد چگونگی آب شدن یخ و نجات عروسک هایشان از یخ بگویند.اینکه با چه وسایلی می توانیم یخ را آب کنیم و عروسک های گرفتار در بند یخ را نجات دهیم.سپس دختران گلم در قالب گروههای هاوس سیستمی خود در مورد این موضوع با دوستانشان تبادل نظر و صحبت کردند و قالب های یخی عروسکی را با روش های مختلف ذوب کردند.از نظر دانشمندان کوچک کلاس روش های نجات عروسک از قالب یخ:گرما ،آب جوش،چکش یا گوش کوب،الکل،نمک وناخن کشیدن روی یخ بودکه همراه هم همه روش ها را امتحان کردیم.
تکلیف: دختر کوشا و دانشمند من:برای آزمایش فردا اعدد سیب زمینی ،2کاسه آب و نمک را آماده کن تا با همراهی هم یک آزمایش جالب و جذاب انجام دهیم.

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خالق دانا و توانا:امروز در زنگ فارسی پس از حضور و غیاب و خواندن سوره ی حمد به شکرانه ی سلامتی همه عزیزان، نشانه جدید خ از روی اسلاید با همراهی دختران قشنگم تدریس شد و به همه دسترسی تخته داده شد تا دور نشانه خ را در کلمات خط بکشند.کلمات و جملات کتاب فارسی درس درخت هم روان خوانی شد و نشانه های آموزش داده شده قبل هم مرور شد. کتاب نگارش فارسی صفحات 81 و 82 به صورت پرسش و پاسخ و تعامل با دختران دانا و کوشای کلاس انجام شد.
تکلیف: دختر نازنین و فعال من:تکلیف امشب شما از دفتر مشق خلاق صفحات 84الی 88است.لطفا با دقت و خوش خط و زیبا آن را بنویس.جملات کتاب نگارش صفحات 81 و 82که در کلاس انجام دادیم را تکمیل و مثل همیشه بخوان و بنویس و در پرتال ارسال کن. خالق خورشید و ماه نگهدار همه ی شما عزیزان باشد.

زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: گزارش کلاس زبان کلاس: English class روز : Sunday یکشنبه تاریخ: 1400/10/26 1. مرور مکالمه ی پرسش و پاسخ نام و پرسیدن احوال What's your name? I'm ... How are you? I'm fine thank you. And you? 2.گوش دادن به شعرهای : What do you do every day song Do the exercise song 3.مرور انجام فعالیت های روزمره What do you do every day? 4. مرور اعضای خانواده My family 5.مرور unit 1 Colors 6.مرور unit 2 School objects 7.مرور unit 3 My family 8.تدریس mixing colors Science national week
تکلیف: تکلیف: دختر نازم صفحه 19 کتاب کار ODI starter را انجام دهد و عکس آن را ارسال نماید. دختران عزیزم تا روز سه شنبه مهلت دارند تا از ترکیب رنگ ها فیلم گرفته همراه با جمله بندی انگلیسی و برای بنده در برنامه شاد ارسال نمایند . با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی Ms.Tehrani
فعالیت: سلام و وقت بخیر با آرزوی شادکامی و نشاط در هفته ملی علوم برای دانش آموزان عزیزمان لطفاً فعالیت ها و تکالیف مرتبط با هفته ملی علوم خود را از جمله عکس، ویس و فیلم را فقط و فقط در**برنامه شاد** برای معلم کلاستان ارسال بفرمائید. گزارش فعالیت های هفته ملی علوم مانند دیگر فعالیت های کلاسی توسط معلم محترم کلاس در پرتال طبق روال همیشه اطلاع رسانی می گردد. فیلم ها و عکس های مرتبط جهت "انجام فعالیت های هفته ملی علوم "در برنامه شاد هر کلاس ارسال خواهد شد.
توضیح: **برای فردا یکشنبه 1400/10/26هفته ملی علوم ** یک عروسک کوچک پلاستیکی را در ظرف آبی قرار داده و داخل فریزر بگذارید تا عروسک در آب یخ بزند و برای فردا در کلاس همراه داشته باشید.

علوم اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خداوند زیبایی ها امروز اولین روز از هفته ملی علوم با موضوع جهش و ورزش با هدف ورزش و تحرک دانش آموزان آغاز شد ،در ابتدای کلاس هنگام ورود دانش آموزان به کلاس موسیقی بی کلام پخش شد و دانش آموزان طبق گروه بندی هاوسیستم در کلاس دوربین های خود را باز کردن ورزش کردن و از حس خوب ورزش کردن و انرژی مثبتی که از ورزش کردن گرفتن صحبت کردند همچنین کلیپ های ورزشی و انگیزشی در کلاس پخش شد و درمورد کلیپ ها صحبت شد. در زنگ شاهنامه خوانی ،کتاب شاهنامه و نویسنده بزرگ آن حکیم ابوالقاسم فردوسی معرفی شد در خصوص مرقد و ارامگاه ایشان صحبت شد و همچنین دوتا داستان از کتاب شاهنامه خوانده شد (داستان سیاوش و داستان زال و سیمرغ) در خصوص داستان دانش آموزان طرق گروه بندی هاو سیستم باهم گفت و گو کردن و خلاصه ای از داستان گفتند.
تکلیف: دختر عزیزم امروز به همراه یکی از اعضا خانواده خود فیلم کوتاهی از ورزش کردن خودتان تهیه کنید و ارسال کنید . از داستان شاهنامه قسمت هایی که معلم مهربانت انتخاب کرده است بخوان و صدایت را ضبط کن و در برنامه شاد ارسال کنید.

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: در زنگ فارسی از دفتر مشق فارسی صفحات 79 و 80 انجام شد . بیدپای فارسی نیز در کلاس خوانده شد و از دختران عزیزم سوالات درک مطلب داستان پرسیده شد.
تکلیف: گلم از دفتر مشق فارسی صفحات 78 _81_82 را با دستان پرتوانت بنویس.

زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: گزارش کلاس زبان کلاس: English class روز : Saturday شنبه تاریخ: 1400/10/25 1. مرور مکالمه ی پرسش و پاسخ نام و پرسیدن احوال What's your name? I'm ... How are you? I'm fine thank you. And you? 2.گوش دادن به شعرهای : What do you do every day song Do the exercise song 3.مرور انجام فعالیت های روزمره What do you do every day? 4. مرور اعضای خانواده My family 5.مرور صدای ng 6.مرور صدای long oo 7.مرور صدای short oo
تکلیف: تکلیف: دختر نازم صفحه 18 کتاب کار ODI starter را انجام دهد و عکس آن را ارسال نماید . صفحه 18 کتاب کار نوشته ها را پررنگ کرده و سپس به تصویر مربوطه وصل کند. با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی Ms.Tehrani
فعالیت: سلام از شنبه 25 دی ماه تا چهارشنبه 29 دی ماه هفته ملی علوم می باشد. برای زنگ "پرش و جهش" روز شنبه با لباس ورزشی در کلاس حاضر شوید . انرژی خیلی خوبی را برای این هفته جذاب پژوهشی برایتان آرزومندیم. با تشکر- واحد آموزش

ریاضی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خداوند مهربانی ها * در زنگ ریاضی کتاب کار ریاضی علوی صفحات 124 تا 128 مربوط به تم 14 به صورت پرسش و پاسخ با دخترهای زرنگ و کوشا حل و انجام شد.
تکلیف: *** ریاضی ، به بچه ها یاد می دهد تا بتوانند رویاهایشان را در واقعیت بسازند . ***

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خداوند مهربانی ها * کلاس را با یاد و توکل برخدا با خواندن سوره حمد ، شروع کردیم . * در ادامه تدریس نشانه ف ف انجام شد و نگارش صفحات 79 و 80 مرتبط به درس داده شده با تعامل دانش آموزان عزیز حل و انجام شد . جشن اسم گندم،نفس و سوفیا برگزار شد.
تکلیف: شکوفه درخت دانش ، دفتر مشق فارسی صفحات 73 تا 77 ( مربوط به نشانه ف ف ) را با دقت انجام بده . « « « خانم معلم به دانش آموزان زرنگ و کوشایی که تکالیف خود را زود انجام می دهند و ارسال می کنند ستاره ویژه طلایی در دفتر نمره ثبت می کند تا اسم آنها به عنوان دانش آموز نمونه در تابلو کلاس زده شود و مورد تشویق و الگو قرار بگیرند . » » »

زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: گزارش کلاس زبان کلاس: English class روز : چهارشنبه Wednesday تاریخ: 1400/10/22 1. مرور مکالمه ی پرسش و پاسخ نام و پرسیدن سوالات مربوطه What's your name? I'm ... ( FarnoushTehrani). How are you? I'm fine thank you. And you? 2.گوش دادن به song : Do the exercise What do you do every day? 3. دوره اعضای خانواده family members Who is she/he? She is a mom. He is a dad. She is a sister. He is a brother. She is a grandma. He is a grandpa. 4.دوره مبحث فعالیت های روزانه در کلاس آنلاین : Daily routines What do you do every day? I wake up every morning. I wash my hands. I wash my face. I brush my teeth. I comb my hair. I eat my breakfast. I wear my uniform. I put on my shoes. ... 5. تدریس صدای long oo food spoon zoo short oo wood foot moon در Jolly phonics 4 همراه با پاور مربوطه 6.تدریس unit 3 My family کتاب ODI starter در کلاس حضوری و گوش دادن به فایل های صوتی کتاب 7. تدریس اعضای خانواده unit 3
تکلیف: تکلیف: دختر نازم گلم آخر هفته خوبی داشته باشید. با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی Ms.Tehrani
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: