فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 1
فعالیت: **هفته پژوهش** سلام دانش آموزان عزیز: در خصوص موضوعات پیشنهادی "هفته پژوهش" موارد فوق را بررسی کرده و در این خصوص با آموزگار خود مشورت کرده و موضوع انتخابی خود را مشخص بفرمائید ، تا بهتر و مطلوب تر فعالیت خود را انجام دهید. فرصت انجام فعالیت و آوردن کارهای پژوهشیتان تا 22/ آذرماه می باشد و بعد از آن کارها بصورت نمایشگاهی برپا خواهد شد و منتخبین به مرکز علوی و اداره آموزش و پرورش ارائه خواهد شد. ادبیات علوم انسانی: تحقیق در خصوص شاعر و نویسنده و داستان نویسی خلاقیت و کارآفرینی: ابداع و اختراع یا طرح اولیه اگر دارید رباتیک: فعالیت های انجام شده در کلاس رباتیک نجوم: روزنامه دیواری همراه با ماکت و هر تحقیقی مورد قبول است حتما پاورپوینت هم داشته باشد گیاهان دارویی و فناوری هوا و حمل و نقل می توانید با موضوع آزاد یا متناسب با محتوای درسی انجام دهید زیست فناوری: در خصوص انسان و حیوان می توانید تحقیق کنید و بدن انسان آزمایش تجربی: هر محتوایی در علوم پایه خود و حتی فراتر از آن لازم بذکر است پایه های سوم تا ششم بایستی پاورپوینت فعالیت عملی خود را نیز داشته باشند. با تشکر کیهان معاون آموزشی

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: ****دخترهای عزیزم، برای روز شنبه این کتاب ها را همراه خود بیاورید:کتاب ریاضی آموزش و پرورش/ کتاب کار ریاضی / کتاب فارسی آموزش و پرورش/ کتاب کار علوم/ دفتر املا (اولیای گرامی ، لطفا دفترهای املا را امضا بفرمایید و دانش آموزانی که دفتر املای خود را روز چهارشنبه تحویل ندادند، شنبه همراه خود بیاورند.) **** دخترهای عزیزم، در صورتیکه این کتاب ها در مدرسه نیست همراه خود بیاورید.**** به دلیل برگزاری ارزیابی های *تیمز* و *پرلز* درس های امروز هفته ی آینده تدریس می شود.
تکلیف: دخترهای گلم، روز شنبه، برای درس ریاضی ، همراه خود گونیا بیاورید.ضرب عدد های 2 و 3 روز شنبه پرسیده می شود. ارمغان 9 را فرصت دارید که روز یکشنبه تحویل دهید.( از ارمغان 9 سوال مربوط به قرآن را انجام ندهید. این سوال در کلاس انجام می شود.)

فارسی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
تکلیف: دخترهای عزیزم، 7 خط املا از درس ششم کتاب فارسی (فداکاران) نوشته شود. و سوال 11 از صفحه ی 51 کتاب کار فارسی را انجام دهید.

ورزش سوم

مدرس: کاظمی، مریم
فعالیت: گزارش چهارشنبه 401/09/16 ورزش هدف جلسه : پرتاب توپ بلند دانش آموزان در مدل ستونی مستقر شده و تمام اعضای بدن را با حرکات کششی و پویا گرم کردند. گروه‌های سبز قرمز آبی و زرد در دو طرف زمین والیبال قرار گرفتند و تلاش کرده با پرتاب پایین و بالا توپ را به سمت دیگر انتقال دهند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: مبحث کسر دوره شد.
فعالیت: با سلام و احترام به اطلاع می رساند ارزیابی بین المللی " پرلز" با محتوای درک مطلب فارسی از سال های قبل دانش آموز و محتوای امسال تا هر بخشی که تدریس شده است همچنین ارزیابی بین المللی "تیمز" با محتوای ریاضی و علوم از سال قبل دانش آموز و تا هر بخشی که از درس ریاضی و علوم امسال تدریس شده است ارزیابی انجام می گردد. "تیمز و پرلز "روز چهارشنبه16/آذرماه در مدرسه بصورت تستی برگزار می شود. مدت زمان آزمون پرلز 90 دقیقه و آزمون تیمز 75 دقیقه می باشد. لازم بذکر است این ارزیابی جایگزینی برای روز های بعد غایبین به هیچ عنوان نداشته و بصورت سراسری در کل شعب علوی اجرا می گردد. با تشکر کیهان معاون آموزشی
توضیح: **هفته پژوهش** سلام دانش آموزان عزیز: در خصوص موضوعات پیشنهادی "هفته پژوهش" موارد فوق را بررسی کرده و در این خصوص با آموزگار خود مشورت کرده و موضوع انتخابی خود را مشخص بفرمائید ، تا بهتر و مطلوب تر فعالیت خود را انجام دهید. فرصت انجام فعالیت و آوردن کارهای پژوهشیتان تا 22/ آذرماه می باشد و بعد از آن کارها بصورت نمایشگاهی برپا خواهد شد و منتخبین به مرکز علوی و اداره آموزش و پرورش ارائه خواهد شد. ادبیات علوم انسانی: تحقیق در خصوص شاعر و نویسنده و داستان نویسی خلاقیت و کارآفرینی: ابداع و اختراع یا طرح اولیه اگر دارید رباتیک: فعالیت های انجام شده در کلاس رباتیک نجوم: روزنامه دیواری همراه با ماکت و هر تحقیقی مورد قبول است حتما پاورپوینت هم داشته باشد گیاهان دارویی و فناوری هوا و حمل و نقل می توانید با موضوع آزاد یا متناسب با محتوای درسی انجام دهید زیست فناوری: در خصوص انسان و حیوان می توانید تحقیق کنید و بدن انسان آزمایش تجربی: هر محتوایی در علوم پایه خود و حتی فراتر از آن لازم بذکر است پایه های سوم تا ششم بایستی پاورپوینت فعالیت عملی خود را نیز داشته باشند. در این خصوص نظرات و موضوعات پیشنهادی خود را می توانید با راهنمائی و همراهی آموزگار مشخص نمایند. با تشکر کیهان معاون آموزشی

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: ****دخترهای عزیزم، برای فردا این کتاب ها را همراه خود بیاورید:کتاب هوش / کتاب اجتماعی / کتاب قرآن / دفتر املا (اولیای گرامی ، لطفا دفترهای املا را امضا بفرمایید و دانش آموزان فردا همراه خود بیاورند.) **** دخترهای عزیزم، در صورتیکه این کتاب ها در مدرسه نیست همراه خود بیاورید.**** فعالیت کلاسی از صفحات 71 و 72 از کتاب کار ریاضی انجام شد. سوال های 4 و 5 و 6 و 7 از صفحه ی 73 از کتاب کار ریاضی انجام شد. رفع اشکال از فصل اول کتاب ریاضی انجام شد.

علوم سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: پرسش از درس چهارم علوم انجام شد.

فارسی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: پرسش از درس چهارم فارسی انجام شد.

سرود

مدرس: صدر بایگی، فرحناز
فعالیت: سلام آموزش متن سرود دختر ایرانم و مرور سرودهای قبل
تکلیف: دانش آموزان عزیز لطفا متن سرود را حفظ نمایید همچون خورشیدم من ذره هایم پربار همچون بارانم من با توانی بسیار باغ سرسبزم من با بهاری جاوید رمز سرسبزی را دیده ام در توحید سرخ خونین جامه لاله هایی دارم ازتوانستن ها قصه هایی دارم گرچه رنگارنگم گرچه با صدنامم وحدتی بی مرزم دختر ایرانم

رایانه

مدرس: نظری، الهه
فعالیت: با عرض سلام و ادب خدمت والدین گرامی و دانش آموزان گل امروز عزیزانم با شیوه ی تغییر و ویرایش متن ها آشنا شده و گزینه های بولد ، ایتالیک ، شادو، آندرلاین ، استریک تروث، هایلایت کننده و تغییر رنگ را یاد گرفتند. آنها همچنین با تغییر فونت و سایز متن ها آشنا شده و توانستد انواع مختلفی از ویرایش را روی متن های خود اجرا کنند.
تکلیف: خواهشمندم برای هفته بعد عزیزانی که در منزل رایانه دارند مطالب تدریس شده را تمرین کرده تا در صورتی که مشکلی دارند هفته دیگر راهنمایی اشان کنم. با تشکر .

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: دوره مبحث گیاهان و وظایف هر بخش از گیاهان تدریس شد.

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: ****دخترهای عزیزم، برای فردا این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب کار علوم / کتاب ریاضی آموزش و پرورش/ کتاب کار ریاضی/ دفتر ریاضی و فارسی/ کتاب کار فارسی **** دخترهای عزیزم، در صورتیکه این کتاب ها در مدرسه نیست همراه خود بیاورید.**** ضرب عدد های 2 و 3 مرور شد. ضرب عدد 4 با شکل در دفتر نوشته شد. ارمغان 8 رفع اشکال و تحویل دانش آموزان شد.
تکلیف: دانش آموزانی که ضرب عدد 4 را در دفتر کامل ننوشتند برای فردا تکمیل کنند و همراه خود بیاورند.*** عزیزانم، برای روز شنبه ضرب عدد های 2 و 3 را حفظ کنید. روز شنبه پرسیده می شود.***

علوم سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
تکلیف: دخترهای عزیزم، فردا درس چهارم علوم پرسیده می شود. درس چهارم علوم از کتاب کار علوم و کتاب علوم آموزش و پرورش خوانده شود.

فارسی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
تکلیف: دخترهای گلم، فردا درس چهارم فارسی هم پرسیده می شود. درس چهارم فارسی از کتاب کار فارسی و کتاب فارسی آموزش و پرورش خوانده شود.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: پرسش از درس های 4 و 5 و 6 هدیه های آسمان انجام شد.

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: عرض سلام و احترام. در این جلسه سواد مالی،به صورت اجمالی درباره "دستگاه کارتخوان" ،به گفت و گو پرداختیم. دختران عزیزم به خوبی ،با این مفاهیم آشنا شدند و مثال های کاربردی برای آنها آورده شد،تا کاملا با این مفاهیم آشنا شوند.
تکلیف: صفحه 66 کتاب انجام شود،نقاشی مفهومی درباره سواد مالی کشیده و به کلاس آورده شود." تا هفته بعد فرصت دارند"

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر والدین و دانش آموزان فعال، امروز با یک آهنگ تند با ریتم 3 تایی warm up انجام دادیم تا کمی هیجان و نشاط در دانش آموزان فعال گردد. سپس بر روی آهنگ شب یلدا مجدد تمرین و تکرار گردید.

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: ****دخترهای عزیزم، برای فردا این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب کار علوم / کتاب ریاضی آموزش و پرورش/ کتاب کار ریاضی/ دفتر ریاضی / کتاب کار فارسی / کتاب نگارش / هدیه های آسمان **** دخترهای عزیزم، در صورتیکه این کتاب ها در مدرسه نیست همراه خود بیاورید.**** مبحث تدریس شده ی دیروز (کاربرد کسر در اندازه گیری) مرور و رفع اشکال شد. مبحث نمایش کسر روی محور ( مفهوم کسر بعد از یک عدد روی محور) تدریس و در دفتر ریاضی تمرین شد.

علوم سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: آزمایش مربوط به تشکیل ابر توضیح داده شد و انجام شد.

فارسی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: تمرین های کتاب کار فارسی از درس ششم انجام شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم، صفحه ی 41 از کتاب نگارش انجام شود. صفحه ی 47 و سوال 7 صفحه ی 49 از کتاب کار فارسی انجام شود.

املا سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: املا از درس پنجم * بلدرچین و برزگر* در دفاتر املا نوشته شد.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
تکلیف: دخترهای عزیزم، فردا پرسش از درس های 4 و 5 و 6 هدیه های آسمان داریم. نمونه سوال های این درس ها خوانده شوند.

زیبانویسی

مدرس: اکبری، ربابه
فعالیت: باسلام واحترام ارائه سرمشق جلسه دوم وسوم
تکلیف: انجام این دوسرمشق در دفتر پوستی

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: مبحث گیاهان و نیاز های آن ها تدریس شد.

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: ****دخترهای عزیزم، برای فردا این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب کار علوم/ کتاب علوم آموزش و پرورش / کتاب ریاضی آموزش و پرورش/ کتاب کار ریاضی/ دفتر ریاضی و فارسی / کتاب کار فارسی / کتاب نگارش **** دخترهای عزیزم، در صورتیکه این کتاب ها در مدرسه نیست همراه خود بیاورید.**** مبحث کاربرد کسر در اندازه گیری از صفحات 49 و 50 از کتاب ریاضی آموزش و پرورش تدریس و انجام شد. رفع اشکال از صفحه ی 68 از کتاب کار ریاضی انجام شد و صفحات 68 و 69 از کتاب کار ریاضی کامل انجام شد.

علوم سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: درس پنجم علوم از کتاب علوم آموزش و پرورش مرور و انجام شد.

فارسی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: شعر * مثل باران * از صفحه ی 55 از کتاب فارسی تدریس و خوانده شد. سوال های 2 و 3 از صفحه ی 39 و سوال 3 از صفحه ی 40 از کتاب نگارش انجام شد.
تکلیف: دخترهای گلم، صفحات 39 و 40 از کتاب نگارش کامل انجام شوند. **** املا از درس پنجم (بلدرچین و برزگر) تمرین شود. فردا املای کلاسی گفته می شود.**** عزیزانم، شعر * مثل باران* از صفحه ی 55 از کتاب فارسی را تا هفته ی آینده، یکشنبه، فرصت دارید که حفظ کنید‌.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: مبحث کسر بخش اول دوره شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: در این جلسه آموزشی ادامه اتیکت میز غذاخوری تدریس شد.
تکلیف: دانش‌آموزان دستمال سفره را طبق آموزشی که دیدند تزیین و تصویر آن را در پرتال ارسال بفرمایند و یا والدین بازخورد خود را مرقوم بفرمایند. لطفا تمامی دانش‌آموزان برای شنبه 19 آذرماه به منظور ادامه آموزش اتیکت غذا خوردن، با خود بشقاب، دستمال سفره و چاپستیک همراه داشته باشند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: