فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 1
فعالیت: سلام به دخترهای گلم- برای روز یکشنبه کتاب های زیر را همراه داشته باشید: 1. کتاب کار فارسی و کتاب فارسی آموزش و پرورش 3. کتاب کار علوم 4. کتاب ریاضی آموزش و پرورش

فارسی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: درس اول ( ستایش خداوند رنگین کمان - محله ی ما ) آموزش داده شد . واژه آموزی و بیاموز و بگو درس اول آموزش داده شد.
تکلیف: کتاب کار علوی فارسی جعبه ی کلمات ( کلمات هم معنی ) صفحه 8، معنی کلمات خواسته شده را از انتهای کتاب فارسی آموزش و پرورش پیدا کنید و سپس در قسمت جعبه ی کلمات هم معنی بنویسید . املا از صفحه 10 کتاب کار علوی فارسی نوشته شود.

هنر سوم

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز در کلاس تکنیک پاستل روغنی انجام شد در منزل تمکیل گردد و همراه خود بیاورید وسایل جلسه بعد پاستل روغنی و ماژیک و دفتر نقاشی
تکلیف: امروز در کلاس تکنیک پاستل روغنی انجام شد در منزل تمکیل گردد و همراه خود بیاورید وسایل جلسه بعد پاستل روغنی و ماژیک و دفتر نقاشی

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: در این جلسه آموزشی دانش آموزان با مفهوم اتیکت و آداب اجتماعی آشنا شدند. در ابتدای کلاس از همه دانش آموزان خواسته شد هر زمان توپ رل در دست گرفتند با این جملات "سلام، روزتون بخیر، من(نام دانش آموز) هستم، از دیدار شما خوشحالم". همکلاسی‌ها پاسخ دادند" سلام (نام دانش آموز) جان، ما هم همچنین." معرفی خود را به شکل صحیح تمرین کنند. در ادامه برای موقعیت اتوبوس و مترو یک رفتار درست و یک رفتار اشتباه بحث شد به این صورت که دانش آموزان به گروه های سه نفره و چهار نفره تقسیم شدند و برای هر گروه یک دبیر گروه(مسئول نت برداری از صحبت های درون گروهی را بر عهده داشت) و یک سخنگوی گروه مواردی که گروه یادداشت کرده بود با کلاس به اشتراک میگذاشت.
تکلیف: برای جلسه آینده برای هر یک از موقعیت‌های رستوران یا کافه، آسانسور، تاکسی، مطب دکتر، سینما یا تئاتر، پیاده‌رو، کلاس درس یک رفتار درست و یک رفتار اشتباه یادداشت شود تا در کلاس در مورد آن صحبت کنیم.
فعالیت: با سلام خدمت اولیای گرامی و دانش آموزان عزیزم-لطفاً فایل pdf منوی ناهار مهرماه را از درس *** مهارت اجتماعی*** بارگزاری بفرمائید. لطفاً جهت دیدن منوی غذایی مهرماه به پیوست درس مهارت اجتماعی مراجعه بفرمائید. همچنین برای روز شنبه تاریخ 1401/7/9 لطفاً کتب دروس فوق را با خود همراه داشته باشید: کتاب کار علوم علوی کتاب علوم آموزش و پرورش کتاب ریاضی آموزش و پرورش کتاب فارسی آموزش و پرورش کتاب کار فارسی علوی

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: از مبحث ** شمارش چند تا چند تا** شمارش دوتا دوتا، سه تا سه تا، چهارتا چهارتا و پنج تا پنج تا مرور شد. مبحث جمع و تفریق تکنیکی اعداد دورقمی مرور شد.

ورزش سوم

مدرس: کاظمی، مریم
فعالیت: سلام گل های زیبا..سال تحصیلی جدید مبارک..سال تحصیلی خوبی داشته باشید و در کنار یادگیری دانش یک عالمه تجربه های خوب با دوستان خوبتون داشته باشید. گزارش چهارشنبه 401/07/06 یوگا و ورزش تمرین راه رفتن به صف با ریتم های مختلف آرام و تند در جهت تقویت عصب و عضله و یادگیری حرکت بصورت پشت سرهم. برای آرامش بین تمرین تنفس بادکنکی پیشنهاد شد. فاز دوم تمرین دانش آموزان به 2 گروه تقسیم شدند و بادکنک را از یک نقطه به نقطه دیگر جابجا کردند.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: با سلام خدمت اولیای گرامی و دانش آموزان عزیزم-لطفاً فایل pdf منوی ناهار مهرماه را از درس *** مهارت اجتماعی*** بارگزاری بفرمائید. لطفاً جهت دیدن منوی غذایی مهرماه به پیوست درس مهارت اجتماعی مراجعه بفرمائید. با تشکر

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: از مبحث * الگوهای عددی* نمونه سوال در دفتر انجام شد. مبحث شمارش دوتا دوتا تمرین شد.

فارسی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: انیمیشن *داستان سلیمان* نمایش داده شد. تمرین روخوانی و جمله سازی برای تصاویر داستان انجام شد. تمرین جمله سازی در دفتر انجام شد.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: با سلام خدمت اولیای محترم و دانش آموزان عزیز و ورزشکار امروز معارفه به صورت بازی " بادی پِرکاشِن" که موجب ایجاد انگیزه و هیجان در آشنائی با ورزش ریتم و گیم است، انجام شد. آشنائی دانش آموزان با ساز چوبک و ریتم گرفتن با موسیقی"خونه مادر بزرگه" اجرا شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم برای ریتم گرفتن هر چه مطلوب تر با موسیقی خونه مادربزرگه" در کلاس ریتم و گیم، پیشنهاد می شود این موسیقی پر خاطره را دانلود کرده و شعر آن را در صورت تمایل بخاطر بسپارند.
فعالیت: با سلام و عرض احترام خدمت دانش آموزان عزیزم و تبریک سال تحصیلی جدید - با آروزی بهترین اتفاق های خوب همراه با موفقیت های روز افزون. لطفاً برای دوشنبه 1401/7/4دفتر خط دار60 برگ خود را برای تمرین ومرور ریاضی و فارسی به همراه داشته باشید.
توضیح: **هنر** دانش آموزان عزیز برای شنبه 1401/7/9 دفتر نقاشی،مداد رنگی ، ماژیک و پاستل روغنی را همراه داشته باشند.

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: مباحث ** جدول ارزش مکانی ** و ** جمع و تفریق تکنیکی ** مرور شد. *** دخترهای عزیزم، فایل برنامه هفتگی مجدد در قسمت کاربرگ برای شما ارسال شد.***

علوم سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: قوانین مربوط به کلاس با دانش آموزان مطرح شد.

فارسی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: تمرین املای کلمات انجام شد.(مرور املا از پایه ی دوم)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: