فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 1
فعالیت: سلام به دانش آموزان عزیز- امیدواریم هفته ملی علوم با کلی خاطرات خوش و تلاش هایی که با ساخت دست سازه و آزمایشات پژوهشی متنوع انجام دادید برایتان لذت بخش بوده با کسب تجربیات جدید بر دانش و اطلاعات شما افزوده شده باشد. با آرزوی موفقیت های روز افزون یادآور می گردد شنبه ارزیابی ماهانه اسفندماه- مداد قرمز سه "درس علوم" برگزار خواهد شد- بودجه بندی را در سایت علوی بخش برنامه آزمون، واحد دبستان، پایه مورد نظر پیگیری بفرمایید. با تشکر واحد آموزش کیهان

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: **** دخترهای عزیزم، روز شنبه این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب کار ریاضی/ کتاب کار علوم / کتاب فارسی آموزش و پرورش / دفتر شطرنجی**** فعالیت کلاسی از صفحات 132 و 133 و 136 و 137 و سوال های 7 و 8 از صفحه ی 134 از کتاب کار ریاضی از مبحث حل مسئله انجام شد. صفحه ی 102 و جمع و تفریق فرآیندی از صفحه ی 103 و سوال 2 از صفحه ی 104 و سوال های 1 و 2 و 3 از صفحه ی 105 از کتاب ریاضی تدریس و انجام شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم، ارمغان 17 انجام شود و روز یکشنبه همراه خود بیاورید. روز شنبه ضرب 6 تا 9 پرسیده می شود.

علوم سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: کلیپ های عکس های گروه ها در هفته ی ملی علوم نمایش داده شد. و در مورد فعالیت های هفته ی ملی علوم گفت و گو شد.
تکلیف: **** دخترهای عزیزم، روز شنبه ارزشیابی از درس علوم انجام می شود. درس های 7 و 8 و 9 از کتاب علوم آموزش و پرورش و کتاب کار علوم و همچنین کاردرکلاس ها و تمرین های این درس ها از کتاب کار علوم با دقت مطالعه شوند تا آمادگی کافی برای ارزشیابی علوم روز شنبه را داشته باشید.**** (صفحات 87 تا 116 از کتاب کار علوم و صفحات 52 تا 72 از کتاب علوم آموزش و پرورش مطالعه شوند.)
فعالیت: با سلام- دانش آموزان عزیزم امیدوارم از هفته پر فعال و جذاب ملی علوم نهایت لذت را برده و توانسته باشید با هم به زیبایی مشارکت نمایید و ثمره ی تلاش و خلاقیت گروهیتان را در فعالیت های هاوسیستمی ببینید و لذت ببرید و این هفته را با خاطرات علمی خوبی به پایان برسانید. یادآور می گردد از روز شنبه 6/اسفندماه ارزشیابی ماهانه اسفند ماه شروع خواهد شد.. با تشکر کیهان معاون آموزشی

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: **** دخترهای عزیزم، فردا این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب ریاضی آموزش و پرورش/ کتاب کار ریاضی / دفتر شطرنجی **** رفع اشکال از نمونه سوال های محیط و مساحت از دفتر شطرنجی انجام شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم، ضرب 6 تا 9 فردا پرسیده می شود.

علوم سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: مباحث برف مصنوعی ، شعبده بازی آب و بازی رنگ ها از هفته ی علوم اجرا شد.

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
تکلیف: دخترهای عزیزم، نمونه سوال های محیط و مساحت ارسال شده در قسمت کاربرگ را در دفتر شطرنجی خود بنویسید و انجام دهید و فردا همراه خود بیاورید.

علوم سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: مباحث تابلو سنگی و دوستان خانگی من از هفته ی علوم در کلاس اجرا شد. *****دخترهای عزیزم، فردا این موارد را برای کلاس های هفته ی علوم همراه خود بیاورید: - یک عدد کاسه ی یک بار مصرف/ یک لیوان نمک/ نصف لیوان مایع نرم کننده لباس/ یک جفت دستکش یک بار مصرف/ یک عدد لیوان طلقی محکم و شفاف (لیوان های مخصوص ژله) / یک عدد ماژیک وایت برد رنگی/ یک عدد قاشق سفید رنگ یک بار مصرف ( قاشق شفاف نباشد. ) / یک عدد ظرف پیش دستی یک بار مصرف/ شش عدد خلال دندان/ یک عدد شیر تک نفره/ یک برگه سفید A4 / یک رنگ خوراکی به دلخواه/ یک عدد نی یا قطره چکان/ چهار عدد گوش پاک کن/ نصف لیوان مایع ظرف شویی/ یک عدد مقوای A3 به رنگ هاوس سیستمی خودتان / چسب مایع **** دخترهای عزیزم، فردا نیازی به آوردن کتاب نیست.****
تکلیف: دخترهای گلم که کاردستی تابلو سنگی آن ها امروز در کلاس کامل نشد، برای فردا تکمیل کنند و همراه خود بیاورند.

فارسی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: پرسش از درس های دهم و یازدهم فارسی انجام شد.

رایانه

مدرس: نظری، الهه
فعالیت: با عرض سلام خدمت عزیزان امروز در کنار معلم پایه عزیز دانش آموزان به تدریس و کار عملی تابلوهای سنگی و صدفی پرداختیم و با انواع سنگ و صدف و مرجان ها آشنا شدیم .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: