فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 1

ریاضی سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: تابستان و کودکی از یک جنس هستند،هنوز طعمش را نچشیده‌ای تمام می‌شود. اما همان اندک طعم آن ،تا همیشه نوک زبانت خواهد ماند. با سلام و احترام خدمت اولیا گرامی. فعالیت امروز دخترهای عزیزمون مرور و یادآوری اعدادسه رقمی پایه دوم در قالب بازی و یادگیری وبا هدف تقویت تمرکز وبالابردن سرعت عمل دانش آموزان عزیز در کلاس به صورت گروهی انجام شد.
تکلیف: اولیا گرامی در صورت دریافت مطالب و خواندن آنها در پرتال ، امروز پیامی مبنی بر مطالعه پرتال برای معلم ارسال فرمایید.پیشاپیش از همکاری و همراهی شما سپاسگزاریم.

فارسی سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: دختران نازنین در ساعت قند پهلو ،شیرینی زبان فارسی را چشیدند و به دایره‌ی لغات خود افزودند ،این بازی با هدف تقویت مهارت گفتاری و گسترش دامنه لغات دانش آموزان به صورت گروهی در کلاس انجام شد .

هنر سوم

مدرس: سیاح مفضلی، پرستو
فعالیت: با سلام خدمت اولیا عزیز و گرامی: امیدواریم که در این شروع پایگاه تابستانه خانواده شما مملو از لحظات خوشبختی و شادی باشد. همچنین، از این به بعد ما روز به روز شاهد رشد و پیشرفت فرزندان گرامی‌تان در مدرسه باشیم. از ساعت 11:10 دقیقه الی 11:45 دقیقه کلاس هنر برگزار شد اول خوش آمد گویی و معرفی خود به دلبندانم سپس صحبت راجع به قوانین کلاسی هنر (شامل نگهداری درست از وسایل و آثار هنری اجرایی سرکلاس، صحبت با شخص معلم راجع به هرمشکلی که سرکلاس برای دانش آموز پیش می آید حتی با اگر اون شخص معلم باشد و عدم نظر منفی یا مثبت راجع به اثر اجرایی سرکلاس که توسط دوست یا همکلاسی شان انجام میشه زیرا چیزی به اسم نقاشی و کار هنری بد و زشت وجود ندارد.) آماده سازی کاغذ و مدادرنگی اجرا نقاشی آزاد و دلبخواه توسط دلبندانم برای آشنایی با ذهنت و خلاقیت و نرمی دست دانش آموز در نحوه اجرا.
تکلیف: تکلیف داد نشده لوازم هنری مورد نیاز برای جلسه آینده تاریخ یکشنبه 24تیر / لوازم مورد نیاز:آبرنگ_مقوا گرم بالای آبرنگ (مقوا های a3 که تهیه شده لطفا از وسط از قسمت طول به طول قیچی بشه و تبدیل یه سایز A4 بشه )_ خط کش_ قلمو_ کاور a4 پلاستیکی 1عدد_ چسب کاغذی_کاور روپوش_دستمال کاغذی و دستمال پارچه ای بلااستفاده استفاده (برای خشک کردن قلمو و مواقع مورد نیاز )
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: