فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 2

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: صفحات 48 و 49 از کتاب کار ریاضی علوی در کلاس های حضوری انجام شد.تمرین تبدیل ریال و تومان و برعکس در کلاس انجام شد.
تکلیف: دانش آموزانی که در کلاس های حضوری بودند، تکلیف مربوط به ریال و تومان که در دفترشان نوشتند، انجام دهند. و دانش آموزانی که در کلاس های حضوری نبودند، صفحات 48 و 49 از کتاب کار ریاضی علوی و تکلیف ریال و تومان را که در فیلم ( در واتس آپ) برایشان ارسال شد، انجام دهند.

املا سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
تکلیف: دخترهای گلم، روز چهارشنبه از درس سوم کتاب فارسی (آسمان آبی، طبیعت پاک) املای کلاسی گفته خواهد شد. تمرین املا از این درس داشته باشید.

زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: 1. مرور دروس 2.مشاهده فیلم اموزشی 3. لغات مربوط به مشاغل دوره شد. با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی
تکلیف: کتاب کار صفحه 24 انجام شود.

هوش و ریاضی

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: صفحات 15 و 16 از کتاب هوش انجام شد.
تکلیف: دخترهای گلم، صفحه ی 17 از کتاب هوش انجام شود. و عکس صفحات 15 و 16 از کتاب هوش که در کلاس انجام شد، ارسال شوند.
فعالیت: دخترهای گلم، برای کلاس های حضوری فردا موارد زیر را همراه داشته باشید: کتاب کار ریاضی علوی کتاب کار علوم علوی ( جهت مرور و حل تمرین ) دفتر ریاضی یا دفتر مشق لوازم التحریر ( مداد ، پاک کن ، تراش و ... ) بطری آب وسایل بهداشتی( ماسک و الکل و دستمال کاغذی جیبی) با تشکر
توضیح: توجه توجه در تمامی روز های حضوری دانش اموزان میبایست کتاب زبان- کتاب کار - دفتر و جزوه زبان راه به همراه داشته باشند. با تشکر دپارتمان زبان

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: صفحه ی 32 از کتاب ریاضی تدریس شد.
تکلیف: دخترهای گلم، عکس صفحه ی 32 کتاب ریاضی ارسال شود. شعر تبدیل ریال و تومان به یکدیگر برای شما ارسال شد.

علوم سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: صفحه ی 49 و بخشی از صفحه ی 50 ( مفهوم حجم و اندازه گیری حجم مایعات) از کتاب کار علوم علوی تدریس شد.
تکلیف: دخترهای گلم، مطالب تدریس شده، مرور شوند.

نگارش سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: در مورد بند نویسی و صفحه ی 29 کتاب نگارش توضیح داده شد.
تکلیف: دختر های گلم، روخوانی درس چهارم کتاب فارسی (آواز گنجشک) تمرین شود. و صفحات 25 و 29 کتاب نگارش کامل انجام شوند.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: درس پنجم ( روز دهم ) تدریس شد.
تکلیف: دخترهای گلم، پاسخ سوالات صفحات 34 تا 38 درس پنجم از کتاب هدیه های آسمان را در کتاب هایتان بنویسید و ارسال کنید. فایل پاسخ ها برای شما ارسال شد.**** دخترهای گلم، دقت داشته باشید صفحه ی آخر فایل جهت اطلاعات بیشتر شما گذاشته شده است. این بخش در کتاب نیست.**** **** مهم مهم مهم **** دخترهای گلم، دقت داشته باشید هفته ی آینده روز دوشنبه (1400/8/17) درس های اول تا پنجم هدیه های آسمان در کلاس پرسیده می شود، حتما برای جلسه آینده درس های اول تا پنجم از کتاب هدیه های آسمان و نمونه سوال هایی که از این درس ها به شما تحویل داده شد با دقت خوانده شوند.

زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: 1. مرور دروس 2.مشاهده فیلم اموزشی 3. ساختار جمله با would youتدریس شد. با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی
تکلیف: کتاب کار صفحه 23 انجام شود.
فعالیت: ** مهم مهم مهم ** دخترهای گلم، دقت داشته باشید هفته ی آینده روز یکشنبه ( 1400/8/16) درس های اول تا پنجم اجتماعی در کلاس پرسیده می شود، حتما برای جلسه آینده درس های اول تا پنجم از کتاب اجتماعی و نمونه سوال هایی که از این درس ها به شما تحویل داده شد با دقت خوانده شوند.

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: صفحه ی 31 از کتاب ریاضی تدریس شد.
تکلیف: دخترهای گلم، عکس صفحه ی 31 کتاب ریاضی ارسال شود. و نمونه سوالی که ارسال شده، در دفتر خود بنویسید و مانند مثالی که انجام شده، شما هم مانند نمونه برای اعداد ذکر شده در سوال انجام دهید.( یک نمونه به عنوان مثال در فایلی که ارسال شده، انجام شده است.)

فارسی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: روخوانی درس چهارم (آواز گنجشک) از کتاب فارسی انجام شد. کلمات املایی درس مشخص شد.
تکلیف: دخترهای گلم، معنی این کلمات را از انتهای کتاب فارسی پیدا کنید، روی برگه بنویسید و بالای برگه را به صفحه ی 36 کتاب فارسی بچسبانید یا منگنه کنید. منتظر _ روزنامه دیواری _ احوال پرسی _ مشورت _ آلودگی _ آلودگی صوتی _ سکوت _ کنجکاوی _ گوش خراش _ ترقه _ فشفشه _ آسیب _ منظم *****کلمات املایی از فایل ارسال شده در کتاب خط کشیده شوند و کلمات مخالف و هم خانواده از فایل ارسال شده نوشته شوند.*****

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: درس پنجم (خانواده ام را دوست دارم.) تدریس شد.
تکلیف: دخترهای گلم، پاسخ سوالات صفحات 14 و 15 از کتاب اجتماعی نوشته شوند. فایل پاسخ ها برای شما ارسال شد. **** مهم مهم مهم **** دخترهای گلم، دقت داشته باشید هفته ی آینده روز یکشنبه ( 1400/8/16) درس های اول تا پنجم اجتماعی در کلاس پرسیده می شود، حتما برای جلسه آینده درس های اول تا پنجم از کتاب اجتماعی و نمونه سوال هایی که از این درس ها به شما تحویل داده شد با دقت خوانده شوند.

ورزش سوم

مدرس: کاظمی، مریم
فعالیت: گزارش روز یکشنبه 400/08/09 : بوسیله تمرینات یوگای خنده بدن را از صورت تا انگشتان پای گرم نموده و دانش آموز، آموزش وضعیت های حرکتی مار کبری و قله کوه را دید و آماده شد برای چرخه سلام بر خورشید که بصورت یک سیکل 1.خم به عقب 2.خم به جلو 3.دونده 4.سرسره 5.هشت نقطه 6.مار کبری 7.دونده 8.خم به جلو 9.خم به عقب قرار گرفت. انتها کلاس در وضعیت خوابیده با توجه به حواس لامسه و شنیداری خود، متمرکز شد به فرایند بیداری هستی در هنگام طلوع. و خورشید هر روز صبح یاد آور این است که ما هم می توانیم با نور خویش بدرخشیم.

زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: 1. مرور دروس 2.مشاهده فیلم اموزشی 3. روخوانی مربوط به پوشاک بخش اول تدریس شد. با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی
تکلیف: کتاب کار صفحه 21 انجام شود.

رایانه

مدرس: سامری، آناهیتا
فعالیت: آموزش مبحث text fill Text outline
تکلیف: لطفا با توجه به فایل ارسالی یک متن مطابق نمونه ایجاد کنید که دارای رنگ داخلی و رنگ دور خط باشد

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: سوال های 3 و 4 و 6 از صفحه ی 44 و سوال های 5 و 7 از صفحه ی 45 کتاب کار ریاضی علوی انجام شد.
تکلیف: دخترهای گلم، صفحات 44 و 45 کتاب کار ریاضی علوی کامل انجام شوند.

علوم سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: پرسش و پاسخ از دروس 1 تا 3 از کتاب کار علوم علوی (در دو زنگ علوم و قرآن) انجام شد.

فارسی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: سوال های 5 و 6 از صفحه ی 28 و سوال 10 از صفحه ی 29 کتاب کار فارسی علوی انجام شد. (سوال های 7 و 8 از صفحه ی 28 توضیح داده شد‌.)
تکلیف: دخترهای عزیزم، صفحات 28 و 29 کتاب کار فارسی علوی کامل انجام شوند. 5 خط املا از درس سوم کتاب فارسی (آسمان آبی، طبیعت پاک) نوشته شود. ***دخترهای گلم، تا روز چهارشنبه فرصت دارید، فیلم مربوط به شعر پدربزرگ (صفحه ی 19 کتاب فارسی) را که حفظ کردید، ارسال کنید. عزیزانم، حتما در فیلمی که ازخودتان ارسال می کنید، لباس فرم با مقنعه داشته باشید. و فیلم های خود را در واتس آپ ارسال کنید.***

قرآن سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
تکلیف: دخترهای گلم، ذکر های قنوت و رکوع و قیام و سجده از صفحات 9 و 10 از کتاب قرآن حفظ شوند. سپس فیلمی از خودتان تهیه کنید و ذکر ها را با نشان دادن حرکات مربوط به آن ها بگویید. (مثال: برای ذکر قنوت دو دست را به حالت دعا نگه می داریم، برای ذکر رکوع خم می شویم، برای ذکر قیام بعد از رکوع می ایستیم و ... ) **** دخترهای گلم در فیلمی که از خودتان ارسال می کنید لباس فرم با مقنعه داشته باشید و تا روز جمعه (1400/8/14) فرصت دارید که فیلم های خود را در واتس آپ ارسال کنید‌.****

هنر سوم

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز در کلاس نقاشی کشیده شد جلسه بعد با آبرنگ رنگ آمیزی میشود نقاشی کامل شود جلسه بعد مقوا فابریانو اندازهA4 و ابرنگ همراه داشته باشید
تکلیف: نقاشی کامل شود جلسه بعد مقوا فابریانو اندازهA4 و ابرنگ همراه داشته باشید

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: 1. مرور دروس 2.مشاهده فیلم اموزشی 3.گروه مواد غذایی بخش دوم تدریس شد. با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی
تکلیف: جزوه زبان صفحه 16 و کتاب کار صفحه 21 انجام شود.
فعالیت: مهم مهم مهم* دخترهای گلم، دقت داشته باشید روز شنبه درس های 1 و 2 و 3 از کتاب کار علوم علوی آموزگار پرسش خواهد داشت. حتما دروس ذکر شده با دقت خوانده شوند. روز شنبه دو زنگ علوم خواهیم داشت. زنگ های چهارم و ششم

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: صفحه ی 29 و سوال های 4 و 5 و قسمت دلیل بیاور از صفحه ی 30 از کتاب ریاضی انجام شد. در مورد انواع باز شده ی مکعب توضیح داده شد. سوال 1 و 2 از کار در کلاس صفحه ی 43 از کتاب کار ریاضی علوی انجام شد. بید پای ریاضی در کلاس شفاهی انجام شد.
تکلیف: دخترهای گلم، صفحات 29 و 30 کتاب ریاضی کامل انجام شوند. و عکس صفحه ی 43 کتاب کار ریاضی علوی که در کلاس انجام شد، ارسال شود.

علوم سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: تمرین های صفحات 44 و 45 کتاب کار علوم علوی از طریق پرسش کلاسی انجام شد.
تکلیف: * مهم مهم مهم* دخترهای گلم، دقت داشته باشید روز شنبه درس های 1 و 2 و 3 از کتاب کار علوم علوی پرسیده خواهد شد. حتما دروس ذکر شده با دقت خوانده شوند. روز شنبه دو زنگ علوم خواهیم داشت و به جای زنگ قرآن هم زنگ علوم خواهد بود.

املا سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: تمرین املای گروهی از درس سوم کتاب فارسی انجام شد. صفحه ی 21 کتاب نگارش توضیح داده شد و انجام شد.
تکلیف: دخترهای گلم، صفحات 21 و 23 و 24 کتاب نگارش کامل انجام شوند.

زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: 1. مرور دروس 2.مشاهده فیلم اموزشی 3. گرامر مربوط به پوشاک بخش دوم تدریس شد. با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی
تکلیف: کتاب کار صفحه 20 انجام شود. تمرین مکالمه شماره 2 و دیکته روزانه 5 لغت انجام شود.

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: تدریس رابطه بین فکر و احساس
تکلیف: انجام تکلیف صفحه 17
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: