فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 3

ریاضی سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: در ریاضیات آن چه مهم است، فکر کردن است! ریاضیات الفبایی است که خداوند جهان را بر مبنای آن خلق کرد."(گالیله) با سلام و عرض ادب خدمت اولیاء گرامی دختران گلمون امروز در هشتمین روز از پایگاه تابستانیشون در درس ریاضی، با فرآیند انجام بازی تلفیقی ریاضی و فارسی ،دانش آموزان همزمان با نشان دادن زمان خواسته شده روی ساعت نصب شده در کلاس با کلمه هایی که در اطراف ساعت نوشته شده بود ،جمله طنز و خلاق ساختند.
تکلیف: دخترهای گلمون امروز در دفتر یک ساعت کشیده و زمان خواب خود را روی ساعت نشان داده و به عدد و حروف بنویسید.و فردا بیاورند. دخترهای نازنینم برای زنگ ریاضی روز سه شنبه چینه و چوب خط همراه خود داشته باشند.

زنگ تفریح

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: با سلام خدمت اولیای گرامی برگه‌های رضایت نامه به دانش آموزان تحویل داده شد.لطفا در برگه رضایت نامه سایز کفش دخترهای نازنینمون نوشته شود.با تشکر از همراهی شما

خلاقیت

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس هنرمان با انتخاب و ذوق هنریِ شخصی شما عزیزان فضا سازی این شب رویایی به همراه ستاره گذاری را انجام دادید . از خلاقیت شما دختران هنرمندم بسیار هیجان زده و خشنود شدم...
تکلیف: دانش آموز خوبم لطفاً برای جلسه آینده فضا سازی قسمت شب رویایی را به دلخواه و با توجه به تکنیکی که سر کلاس گفته شد به طور کامل انجام دهید و بدون اضافه کردن طرح در قسمت های دیگر فعالیت امروز را با وسایل آبرنگ به همراه داشته باشید .

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: مبحث آشنایی و احترام با حقوق خود و دیگران تدریس گردید
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: