1400/11/09
علوم ششم
باباپور، الهام
ادامه درس 9 تدریس شد.
درس 9 پرسیده شد.
درس 7و9 مطالعه شود.
قرآن ششم
باباپور، الهام
بخشی از درس 11 تدریس شد.
سوال خانم ریاضی حل شد.
زبان انگلیسی
ساعد، الهه
کلاس اول:
1. تماشای ویدئوی ترانه ی Warm-up و پرسش مکالمات روزانه
2. خواندن و پرسش مکالمه ی
At the restaurant
3. تماشای ویدئوی ترانه ی
What are you going to do?
4. انجام فعالیت صفحه ی 55 کتاب دانش آموز (Pupils book)
کلاس دوم:
1. تماشای ویدئوی ترانه ی Warm-up
2. خواندن و هجی کردن کلمات Spelling bee
3. تماشای ویدئوی
At the nature
4. تدریس کلمات مبحث
At the nature
1. ده کلمه ی اول لیست کلمات Spelling bee که در کلاس خوانده شدند را تمرین کنید و برای پرسش کلاسی آماده باشید.
2. مکالمات اول و دوم را مطالعه کنید و برای ارزیابی آنها آماده باشید.
1400/11/06
علوم ششم
باباپور، الهام
انرژی پتانسیل فصل 9 تدریس شد.
درس 9 مطالعه شود.
زبان انگلیسی
ساعد، الهه
1. تماشای ویدئوی ترانه ی Warm-up
2. خواندن و پرسش مکالمه ی
At the restaurant
3. تماشای ویدئوی ترانه ی
What are you going to do?
4. مرور مبحث going to' و انجام فعالیت 22 صفحه ی 61 کتاب دانش آموز (Pupils book)
1. مکالمه ی ارسالی At the restaurant را بخوانید و فایل صوتی یا ویدئویی را ارسال کنید.
2. فعالیت های صفحات 56 و 57 کتاب کار (Activity book) را انجام دهید.
رایانه
سامری، آناهیتا
پروژه ی رنگین کمان و گربه توسط دانش آموزان اجرا گردید و مشاهده شد
پروژه ی طراحی چراغ راهنمایی توسط دانش آموزان بصورت کنفرانس اجرا شد
پروژه ی چراغ راهنمایی برای جلسه ی آینده طراحی شود
بلاک برنامه در واتساپ ارسال می شود.
هوش و استعداد تحلیلی
باباپور، الهام
2صفحه از تمرینات کتاب حل شد.
1400/11/05
ریاضی ششم
باباپور، الهام
3 صفحه از تمرینات کار در کلاس حل شد.
تمرینات صفحه 92و 93 کتاب درسی حل شود.
زبان انگلیسی
ساعد، الهه
1. تماشای ویدئوی ترانه ی Warm-up
2. پرسش مکالمه ی
At the restaurant
3. تماشای ویدئوی ترانه ی
What are you going to do?
4. تدریس صفحه ی 60 کتاب دانش آموز (Pupils book)
1. فایل صوتی فعالیت 21 در صفحه ی 60 کتاب دانش آموز (Pupils book) را دوباره گوش کنید و سپس از روی تکست بخوانید و فایل صوتی را ارسال کنید.
2. فعالیت 21 صفحه ی 60 کتاب دانش آموز (Pupils book) را انجام دهید.
1400/11/04
فعالیت:
با سلام و احترام
دانش آموزان عزیزم پشتکار و تلاشی که در نیم سال اول تحصیلی داشته اید قابل تحسین است. امیدوارم در ارزیابی حضوری فردا نیز ما را به باور هر چه بیشتر تلاش و پشتکاری که در این مدت کرونا و مجازی داشته اید برسانید که همه نگاه و امید ما به موفقیت های روزافزون و تلاش بی شائبه شما عزیزانم هست.
موفقیت شایسته شما دختران عزیزمان بوده و خواهد بود
با تشکر - واحد آموزش کیهان
علوم ششم
باباپور، الهام
تمرینات درس 8 رفع اشکال شد.
تدریس درس 9 را شروع کردیم.
مطالعه درس 7تا هفته بعد انجام شود.
بخش های تدریس شده از درس 9 مطالعه شود.
فارسی ششم
باباپور، الهام
درسنامه کتاب کار (درس 11) تدریس و سوالاتش حل شد.
بخشی از سوالات نگارش درس 11 حل شد.
نگارش درس 11 کامل شود.زمان ارسال تا روز 4شنبه می باشد.
زبان انگلیسی
ساعد، الهه
1. تماشای ویدیوی ترانه ی Warm-up
2. پرسش مکالمات روزانه و خواندن مکالمه ی At the restaurant
3. تماشای ویدیوی مبحث
'carnivores-omnivores-herbivores'
3. مرور مبحث و خواندن تکست صفحه ی 59 کتاب دانش آموز (Pupil's book)
5. انجام فعالیت مرتبط با مبحث
1. فعالیت های صفحه ی 55 کتاب کار (Activity book) انجام شوند.
2. ده خط اول مکالمه ی ارسالی (At the restaurant) را بخوانید و تمرین کنید.
سواد مالی
ناطق، زهرا
تکالیف هفته گذشته ( همراه بانک ) با مشارکت دانش آموزان تصحیح و بررسی شد . درس 15 ( مشاغل خدماتی و تولیدی ) تدرس شد . دانش آموزان با مفاهیم کالا و خدمت ، مشاغل خدماتی و تولیدی و سازمانهای تولیدی و خدماتی آشنا شدند . پاور پوینت مروبط به درس نمایش داده شد . کتاب داستان پسرک فانوس بان از انتشارات قدیانی معرفی شد . فیلم کوتاهی درباره کارخانه تولید کیک وکلوچه نمایش داده شد .فعالیت کلاسی صفحه ی 93 با همکاری دانش آموزان انجام شد .
دخترهای خوبم فعالیت کلاسی و منزل صفحات 93 و 94 را در کتاب انجام دهید .
مهارت اجتماعی
قاضی نژاد، نیکو
امروز در مورد آخرین بخش اتیکت وسایل میز غذاخوری صحبت کردیم. پاورپوینت "پایان میز غذا" نمایش داده شد. فیلم و نحوه استفاده درست از کاتلری (قاشق، چنگال و کارد) نمایش داده شد. پاورپوینت پوزیشن های مختلف معنای کاتلری نمایش داده شد. از دانش آموزان خواسته شد کاتلری خود را در پوزیشن صحیح قرار دهند و در صورت امکان با وبکم نشان دهند. در نهایت اسلاید جملات "چه بگوییم" مربوط به میز غذا نشان داده شود و بایدها و نبایدهای رفتارهای مربوط به میز غذا آموزش داده شد.
دانش آموزان عزیز با توجه به آنچه سر کلاس تمرین کردیم، از پوزیشن (وضعیت) های مختلف کاتلری در منزل عکس بگیرید و در پرتال ارسال کنید.
1400/10/28
زبان انگلیسی
ساعد، الهه
1. Greetings و تماشای ویدیوی ترانه ی warm-up
2. تماشای ویدئوی مبحث
s blending words
3. مرور مبحث
s blending words
4. انجام فعالت های صفحه ی 58 کتاب دانش آموز (Pupil's book)
5. تماشای ویدیوی مبحث kinds of animals
6. تدریس مبحث kinds of animals
فعالیتهای صفحات 51, 52 و 54 کتاب کار (Activity book) انجام شوند.