فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: قاصدک
فعالیت: شب یلدا همیشه جاودانی است زمستان را بهار زندگانی است شب یلدا شب فر و کیان است نشان ازسنت ایرانیان است **فردا دوشنبه 29/آذرماه جشن یلدا منتظر حضور پر مهرشما دختران نازنینمان در مدرسه علوی هستیم.

علوم ششم

مدرس: باباپور، الهام
فعالیت: بخش اصطحکاک از درس 7تدریس شد.
تکلیف: مباحث تدریس شده مطالعه شود.

فارسی ششم

مدرس: باباپور، الهام
فعالیت: بخشی از درس 9 تدریس شد.

املا ششم

مدرس: باباپور، الهام
فعالیت: املا از درس 1تا 8 گفته شد.
تکلیف: عکس از صفحه نوشته شده را بفرستید.

ورزش ششم

مدرس: کاظمی، مریم
فعالیت: امروز یکشنبه 400/09/28 گزارش یوگا کلاس با دیدن فیلم از مسیر دستگاه تنفس شروع شد و اینگونه دانش آموزان با هر بار دم و بازدم سفری به درون و مسیری هوایی داشتند و متمرکز بر تنفس بودند. از اهمیت تنفس کامل در جابجایی انرژی به اندام ها و فواید آن بر مغز مطلع شدند .

زبان انگلیسی

مدرس: ساعد، الهه
فعالیت: 1. تماشای ویدئوی ترانه ی Warm-up 2. برگزاری مسابقه ی spelling bee 3. تماشای ویدئوی ترانه ی What did you do? 4. تدریس مبحث زمان گذشته و شکل منفی افعال 5. تمرین مبحث از طریق بازی مرتبط
تکلیف: فعالیت های صفحه ی 40 کتاب کار (Activity book) را انجام دهید.

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: باباپور، الهام
فعالیت: 2صفحه از تمرینات حل شد.
فعالیت: دوشنبه 29/آذرماه منتظر حضور گرم شما دانش آموزان عزیزمان در جشن یلدا طبق سانس اطلاع رسانی شده هستیم.

ریاضی ششم

مدرس: باباپور، الهام
فعالیت: تدریس فصل 4 را شروع کردیم.مبحث تقارن مرکزی تدریس شد.

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: باباپور، الهام
فعالیت: تدریس درس 11 تمام شد.
تکلیف: درس 11مطالعه شود. تمرناتش حل شود و با پاسخ نامه چک شود.

زبان انگلیسی

مدرس: ساعد، الهه
فعالیت: 1. Greetings 2. برگزاری مسابقه ی spelling bee 3. تماشای ویدئوی ترانه ی What did you do? 4. تدریس بخش دوم فعالیت های زمان گذشته
تکلیف: 1. کلمات صفحات 42، 43، 44 و 45 کتاب دانش آموز (Pupil's book) و شکل گذشته ی افعال را مطالعه کنید و برای جمله سازی آماده باشید. 2. فعالیت های کاربرگ شماره ی 11 در صفحه ی 44 جزوه ی آموزشی را انجام دهید.
فعالیت: دختران عزیزم هفته بعد بیدپای فارسی در کلاستان اجرا خواهد شد. خواهشمندم در فرصت مناسب محتوای بیدپا را مطالعه بفرمائید تا با آمادگی شایسته در کلاس پاسخگو معلم عزیز باشید . با تشکر واحد آموزش

ریاضی ششم

مدرس: باباپور، الهام
فعالیت: چند نمونه سوال از تقسیم اعشار حل کردیم. فصل 3 ریاضی تمام شد.

علوم ششم

مدرس: باباپور، الهام
فعالیت: نیروی الکتریکی در فصل 7 تدریس شد و بچه ها چند آزمایش را با وب کن انجام دادند.
تکلیف: مباحث تدریس شده مطالعه شود.

فارسی ششم

مدرس: باباپور، الهام
فعالیت: تدریس درس 9 را شروع کردیم.
تکلیف: برای روز یکشنبه املا تمرین کنید و بیدپای فارسی مطالعه شود

هدیه‌های آسمان ششم

مدرس: باباپور، الهام
فعالیت: درس 8 به شکل گروه های کلاسی پرسش شد و تدریس درس 9 تمام شد.
تکلیف: درس 9 مطالعه شود.

زبان انگلیسی

مدرس: ساعد، الهه
فعالیت: 1. تماشای ویدئوی ترانه ی Warm-up و پرسش مباحث روزانه 2. تماشای ویدئوی ترانه ی What did you do? 3. تدریس مبحث گرامری زمان گذشته ی ساده Yesterday I watched TV. Last Friday she went skateboarding. Last Month he played the guitar. 4. انجام فعالیت های 3 و 4 صفحات 42 و 43 کتاب دانش آموز (Pupils book) 5. انجام فعالیت مرتبط با زمان گذشته ی ساده
تکلیف: 1. فعالیت های صفحات 38 و 39 کتاب کار را انجام دهید. 2. کلمات Spelling bee را تمرین کنید و برای مسابقه در هفته ی آینده آماده باشید.

رایانه

مدرس: سامری، آناهیتا
فعالیت: مشاهده و بررسی پروژه ی سوم کتاب انجام شد.
فعالیت: دانش آموزان عزیز به جهت هفته پژوهش فعالیت های پژوهشی و عملی خود را در روزهای حضوری به مدرسه تحویل دهید همچنین پاورپوینت های پژوهشی خود را تا تاریخ 1400/9/24 برای آموزگار خود ارسال نمائید. یادآور میشوم در اسلاید اول و دوم مشخصات خود و موضوع تحقیقی خود را مشخص بفرمائید. با تشکر واحد آموزش

ریاضی ششم

مدرس: باباپور، الهام
فعالیت: کار در کلاس و تمرینات کتاب کار حل شد. تدریس و تمرینات فصل 3 تمام شد.
تکلیف: تمرینات گذاشته شده با دقت حل شود.

علوم ششم

مدرس: باباپور، الهام
فعالیت: نیروهای غیر تماسی فصل 7 تدریس شد. انیمیشن برای یادآوری خصوصیات آهنرباها نمایش داده شد.
تکلیف: بخش های تدریس شده مطالعه شود.

قرآن ششم

مدرس: باباپور، الهام
فعالیت: تدریس درس 9 کامل شد. 10دقیقه از کلاس سودوکو حل شد در گروه ها.

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: تدریس مبحث صبوری کردن از فصل روابط بین فردی

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: ساعد، الهه
فعالیت: 1. تماشای ویدئوی ترانه ی Warm-up و پرسش مکالمات روزانه 2. تماشای ویدئوی ترانه ی 3D shapes 3. تدریس مبحث 3D shapes 4. پرسش و تمرین کلمات spelling bee
تکلیف: کلمات spelling bee فایل ارسالی را تمرین کنید و برای پرسش کلاسی آماده باشید.
فعالیت: دانش آموزان عزیز به جهت هفته پژوهش فعالیت های پژوهشی و عملی خود را در روزهای حضوری به مدرسه تحویل دهید همچنین پاورپوینت های پژوهشی خود را تا تاریخ 1400/9/24 برای آموزگار خود ارسال نمائید. یادآور میشوم در اسلاید اول و دوم مشخصات خود و موضوع تحقیقی خود را مشخص بفرمائید. با تشکر واحد آموزش

ریاضی ششم

مدرس: باباپور، الهام
فعالیت: کار در کلاس درس 4 از فصل سوم در کتاب کار حل شد.
تکلیف: 2مدل تقسیم اعشاری مثل روز قبل نوشته شود.

نگارش ششم

مدرس: باباپور، الهام
فعالیت: نگارش درس 8 کامل شد. با موضوعات مشخص شده در روز قبل بند نویسی ها در کلاس خوانده شد.

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: باباپور، الهام
فعالیت: درس 9و10 پرسیده شد.(کوییز 5نمره ای) انیمیشن درس 11 نمایش داده شد.
تکلیف: درس 11مطالعه شود.

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: تکالیف هفته گذشته ( تورم ) با مشارکت دانش آموزان تصحیح شد . درس 11 ( بانک و بانکداری ) تدریس شد . دانش آموزان با بانک و انواع بانک از نظر فعالیتی که انجام میدهند ( مرکزی ، پس انداز ، سرمایه گذاری ، تجاری ، تخصصی یا توسعه ای ) و انواع حسابهای بانکی ( قرض الحسنه و سرمایه گذاری ) آشنا شدند .فعالیت کلاسی انجام شد . فیلم طنز کوتاهی درباره ی بانک نمایش داده شد . پاورپوینت مربوط به درس نشان داده شد .
تکلیف: دخترهای خوبم فعالیت کلاسی و منزل صفحات 69 و 70 را در کتاب انجام داده و تصاویر با کیفیت و واضح برای من در پرتال ارسال کنید .

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: ساعد، الهه
فعالیت: 1. تماشای ویدئوی ترانه ی Warm-up و Greetings 2. پرسش dictation 3. تماشای ویدئوی مبحث Material changes 4. تدریس مبحث Material changes و پرسش و تمرین مبحث
تکلیف: 1. یک تغییر بازگشت پذیر (reversible) و یک تغییر غیر قابل بازگشت (irreversible) ماده نام ببرید. (ویدئو ارسال کنید یا در دفتر بنویسید.) 2. کلمات spelling bee ارسالی را تمرین کنید و برای پرسش کلاسی آماده باشید.

مهارت اجتماعی

مدرس: قاضی نژاد، نیکو
فعالیت: امروز در مورد اتیکت وسایل میز غذاخوری صحبت کردیم. پاورپوینت "اجزای میز" را نمایش داده شد. از دانش آموزان با بارش فکری پرسیده شد داخل چت باکس بنویسند معمولا چه آیتم هایی روی میز غذا قرار میگیرد. کلمه Cutlery آموزش داده شد. نام و کاربرد ظروف روی میز را با بچه ها مرور شد. از دانش آموزان پرسیده شد این میز غذاخوری به چه وسایل دیگری نیاز دارد تا به یک میز غداخوری رسمی تبدیل شود؟ فیلم آموزش تزئین دستمال سفره نمایش داده شد و از دانش آموزان خواسته شد همراه فیلم، دستمال خود را ببندند. همچنین فیلم آموزش نحوه استفاده از چاپستیک را نمایش داده شد و از دانش آموزان خواسته شد همراه با فیلم، از چاپستیکهای خود استفاده نمایند.
تکلیف: دانش آموزان عزیز با توجه به فعالیتی که سر کلاس انجام دادیم، یک مدل دستمال سفره را تزیین کرده و عکس آن را در پرتال ارسال کنید. مطابق با فیلم آموزشی، چاپستیک های خود را در دست گرفته و عکس آن را هم در پرتال ارسال‌کنید. فیلم آموزشی استتفاده از چاپستیک و تزیین دستمال سفره در اینترنت نیز موجود است.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: