1400/09/09
ریاضی ششم
باباپور، الهام
تقسیم چکشی در فصل 3 برای یادآوری تدریس شد.
5 نمونه سوال از تقسیم چکشی خودتان بنویسید و حل کنید و با ماشین حساب درستی پاسخ خود را چک کنید.
(در تقسیم ها مقسوم علیه 2رقمی باشد بهتر است)
علوم ششم
باباپور، الهام
تدریس درس 6 را شروع کردیم
قرآن ششم
باباپور، الهام
ادامه درس7 و بخشی از درس 8 تدریس شد.
مهارت زندگی
جوانبخت، عارفه
تدریس روابط بین فردی مبحث حسادت
انجام تکلیف صفحه25
1400/09/08
فعالیت:
سلام بر دانش آموزان عزیزم دختران فعال و پویا - خدا قوت جهت اتمام ارزشیابی "مدادقرمز یک" - دروس پایه و زبان آبانماه
دانش آموزان عزیز روز پنج شنبه 11/آذرماه ساعت 10 صبح آزمون تیزهوشان "پرگار2" پرانرژی شرکت بفرمائید. با تشکر واحد آموزش
ریاضی ششم
باباپور، الهام
تمرینات کتاب کار از مبحث مرور ضرب و تقسیم اعشار حل شد.
سوالات باقی مانده از تمرینات را حل کرده و با پاسخ نامه چک کنید.
فارسی ششم
باباپور، الهام
شعر حفظی درس 7 تدریس شد.
1صفحه شامل 20 کلمه از کلمات دشوار درس 5تا7 بنویسید.
مطالعات اجتماعی ششم
باباپور، الهام
درس 9با مشارکت دانش آموزان تدریس شد.
تا آخر هفته درس 7و8 مطالعه کنید.
سواد مالی
ناطق، زهرا
تکالیف هفته گذشته با مشارکت دانش آموزان تصحیح و بررسی شد . درس 9 ( عرضه ، تقاضا ، قیمت ) تدریس شد . دانش آموزان با مفاهیم عرضه ، تقاضا ، عرضه کنندگان ، تولید کنندگان ، قانون عرضه و تقاضا ، تعادل بازار و کالای جانشین آشنا شدند . داستان کوتاهی درباره عرضه و فروش موز گفته شد و انیمیشن کوتاهی مربوط به درس نمایش داده شد . فعالیت کلاسی صفحه ی 58در کلاس انجام شد . کتاب داستان چرخ گاری باید بچرخد از انتشارات قدیانی معرفی شد .
دخترهای خوبم فعالیت کلاسی و منزل صفحات 58و 59را درکتاب انجام داده و برای من در پرتال ارسال کنید .
علوم به زبان انگلیسی
ساعد، الهه
1. تماشای ویدئوی ترانه ی Weather و پرسش مکالمات روزانه
2. تماشای ویدئوی مبحث
deforestation (جنگل زدایی)
3. تدریس مبحث deforestation
(جنگل زدایی)
4. انجام فعالیت مرتبط با مبحث
در خصوص راهکارهای مقابله با جنگل زدایی به شکل فردی یا گروهی تحقیق کنید و حداقل 2 راهکار را نام ببرید(فایل ویدئویی یا صوتی تهیه کنید).
همچنین میتوانید به صورت فردی یا گروهی فایل پاورپوینت بسازید و در کلاس ارائه داشته باشید.
مهلت ارسال: تا روز چهارشنبه ساعت 15:00
مهارت اجتماعی
قاضی نژاد، نیکو
امروز درباره ادامهی اتیکت (آداب) میزبانی صحبت کردیم. از دانش آموزان خواسته شد یک مهمانی را طراحی کنند و بودجه را فقط 200 هزار تومان در نظر بگیرند؛ در طراحی خود باید به دکور، زمان، پذیرایی اولیه، اسنک، غذای اصلی، سرگرمی مناسب، تفاوت سلیقه مهمانان شامل تفاوت در رژیمهای غذایی مثلا گیاهخواری، غذاهای قندی برای افراد مبتلا به دیابت و ... و جملات کلیدی که در مهمانی باید به کار ببرند، اشاره کنند. از برخی دانش آموزان خواسته شد میکروفون خود را روشن کنند و پاسخهای خود را به اشتراک بگذارند.
دانش آموزان عزیز کسانی که تکلیف جلسه گذشته را ننوشتید این جلسه دوباره فرصت دارید انجام دهید. یک نمونه از رفتارهای مناسب یک میزبان را که تا به حال تجربه داشتهاید در پرتال نویسید. لطفا دقت کنید و در مورد محیط و حرکات، زبان بدن و کلام میزبان بنویسید. کسانی هم که تکلیف را دفعه قبل انجام دادند و من برایشان کامنت تشکر گذاشتم فقط این جمله را در پرتال بنویسند: "هفته قبل انجام داده ام."
1400/09/07
فعالیت:
ارسال آزمون زبان در پرتال تکالیف انجام شد و دانش آموزان تا پایان ساعت 18 فرصت انجام، ارسال و بارگزاری پاسخ های خود را در پرتال تکالیف بخش زبان انگلیسی دارند- با آرزوی موفقیت و سربلندی عزیزان دبستان علوی مرکز
علوم ششم
باباپور، الهام
سوالات آزمون ریاضی و اجتماعی چک شد که بحث آزمون ها تمام شود.
بازی سوال و جواب علوم انجام شد.(درس5)
فارسی ششم
باباپور، الهام
تمرینات کتاب کار از درس 7 حل شد.
درس 6 کتاب نگارش چک شد.
درباره ی هفته پژوهش صحبت شد
نمونه ای از سودوکو در کلاس حل شد.
نگارش درس 6 و 7 رو تا 4شنبه بنویسید و بفرستید.
ورزش ششم
کاظمی، مریم
گزارش یکشنبه 400/09/07 یوگا:
دادن اطلاعاتی جغرافیایی درباره کشور هند، جایی که یوگا از آنجا زاده شده است.
دانش آموز در وضعیت کوه از شمال هند را تصویر سازی کرد تا گونه حیوانات محبوب در جنوب هند.
در وضعیت میمون قرار گرفت و با ساختن وضعیت فلوت زن و رقص مار با سرگرمی های مردم این کشور آشنا شد
هدف جلسه: تمرین آگاهانه تعادل و انعطاف با سرگرمی و داستان سرایی.
هوش و استعداد تحلیلی
باباپور، الهام
سوالات آزمون هوش حل شد و 2نمونه سوال از کتاب استعداد حل کردیم.
1400/09/06
فعالیت:
امروز شنبه ارزشیابی ریاضی در پرتال
ریاضی ششم
باباپور، الهام
هر 2 زنگ ریاضی حل تمرین و رفع اشکال برای آزمون امروز داشتیم
زبان انگلیسی
ساعد، الهه
1. Greetings و پرسش مکالمات روزانه
2. انجام فعالیت 7 صفحه ی 34 کتاب دانش آموز (Pupils book)
3. خواندن و تمرین تکست صفحه ی 36 کتاب دانش آموز (Pupils book)
4. انجام فعالیت مرتبط با مبحث reading
فعالیت های صفحه ی 32 کتاب کار (Activity book) را انجام دهید.
برای ارزیابی دروس 1 و 2 کتاب odi3 آماده باشید.
1400/09/04