1400/08/15
مطالعات اجتماعی ششم
باباپور، الهام
تمرینات کتاب کار چک شد.(درس 5)
دانش آموزان حضوری
درس 5 مطالعه شود.
هدیههای آسمان ششم
باباپور، الهام
پرسش درس 5 و تدریس ادامه درس پنجم انجام شد.
بخشی از درس 6 تدریس شد.
درس 6 مطالعه شود.
زبان انگلیسی
ساعد، الهه
1. تماشای ویدئوی ترانه ی Warm-up و پرسش مکالمات روزانه
2. مرور مبحث writing a description
3. انجام فعالیت 15 صفحه ی 23 کتاب کار (Activity book)
4. تماشای ویدئوی مثال های صدای er و صدای ay
5. تدریس مبحث صداهای er-ay
6. انجام فعالیت های صفحه ی 28 کتاب دانش آموز (Pupil's book)
1. فعالیت های صفحه ی 24 کتاب کار (Activity book) را انجام دهید.
2. فعالیت های کاربرگ 6 در صفحه ی 39 جزوه ی آموزشی را انجام دهید.
1400/08/13
1400/08/12
ریاضی ششم
باباپور، الهام
مبحث تقسیم کسرها تدریس شد.
کار در کلاس و فعالیت کتاب درسی حل شد.
تمرینات کتاب درسی حل شود و بعد با ویدئو آفلاین چک شود.(صفحه ی 35)
علوم ششم
باباپور، الهام
بخشی از درس 4 با کمک فیلم آموزشی تدریس شد.
قسمت اول درس 4 پرسیده شد.
به طور دقیق درس 4 مطالعه شود.(بخش های تدریس شده)
فارسی ششم
باباپور، الهام
درک مطلب و اامه درس 5 تدریس شد.
آرایه ادبی کنایه و مبالغه توضیح داده شد.
5 کنایه را از فضای مجازی یا خانواده پیدا کنید و معنی دور آن را بنویسید.
معنی عبارت و آرایه های درس 5 را با دقت زیاد مطالعه کنید.
زبان انگلیسی
ساعد، الهه
1. تماشای ویدئوی ترانه ی Warm-up و پرسش مکالمات روزانه
2. مرور مبحث character description
3. تدریس مبحث writing در صفحه س 27 کتاب دانش آموز (Pupil's book)
character description
4. تماشای ویدئوی مبحث
comparatives
5. تدریس مبحث comparison
as ... as
برای ویژگی یکسان بین دو شخص، آیتم، ...
Hes as tall as his brother.
1. فعالیت های صفحه ی 23 کتاب کار (Activity book) را انجام دهید.
فعالیت 13: جملات را باز نویسی کنید و شکل مخفف با ( ) برای افعال is و has را بنویسید. به عنوان مثال:
He is: Hes
There is: Theres
He has: Hes
فعالیت 14: جاهای خالی را درباره ی کارکتر مورد علاقه ی خود پر کنید و به سوالات پاسخ دهید.
فعالیت 15: مشابه فعالیت 10 صفحه ی 26 کتاب دانش آموز (Pupils book) و فعالیت 12 صفحه ی 27 کتاب دانش آموز (Pupils book), یک پاراگراف بنویسید و شخصیت مورد علاقه ی خود در یک فیلم، سریال (series) یا کتاب را توصیف کنید.
2. فعالیت های 13 و 14 در صفحه ی 27 کتاب دانش آموز (Pupils book) را انجام دهید.
فعالیت 13: با توجه به فعالیت 12، درباره ی کارکتر Jim اطلاعات مورد نظر را بنویسید.
فعالیت 14: اطلاعات در مورد شخصیت Mary را بخوانید و تکست مرتبط را کامل کنید.
رایانه
سامری، آناهیتا
معرفی برنامه اسکرچ . نحوه ی سوییچ برنامه به زبان فارسی و انگلیسی . تنظیمات سایز .افزودن شکلک . حذف آن . پس زمینه ی استیج . و...
تا صفحه ی 18 کتاب تدریس شد.
عزیزان لطفا مطابق فایل ارسالی شکلک اردک و خرچنگ را درج کنید و سپس یک بگراند مطابق تصویر ایجاد کنید. تا جلسه ی آینده آماده برای کد دهی باشند.
1400/08/11
ریاضی ششم
باباپور، الهام
تمرینات و کار در کلاس بخش ضرب کسر ها حل شد و رفع اشکال شد.
تمرینات حل شده مطالعه شود.
علوم ششم
باباپور، الهام
تدریس درس 4 را شروع کردیم.
بخش تدریس شده مطالعه شود.
قرآن ششم
باباپور، الهام
درس 4 با روخوانی و مشارکت دانش آموزان تدریس شد.
مهارت زندگی
جوانبخت، عارفه
تدریس مبحث انتظارات منطقی
1400/08/10
فارسی ششم
باباپور، الهام
نگارش درس 4 با موضوع بند نویسی توسط دانش آموزان خوانده شد.
تدریس درس 5 فارسی را با عنوان هفت خوان رستم با نمایش انیمیشن آموزشی شروع کردیم.
آفلاین درس 5 را نگاه کنید.
مطالعات اجتماعی ششم
باباپور، الهام
درس 5 تدریس شد.
کاربرگ 5و6 به شکل گروهی حل شد.
درسنامه درس 5 از کتاب کار مطالعه شود.
درس 5 کتاب درسی مطالعه شود.
تمرینات درس 5 حل شود.(کتاب کار)
سواد مالی
ناطق، زهرا
تکالیف هفته گذشته ( درس هزینه ) با مشارکت دانش آموزان تصحیح و بررسی شد . درس 5 ( سود و زیان ) تدریس شد . دانش آموزان با مفاهیم سود ، زیان ، نقطه سر به سری و صورت سود و زیان آشنا شدند . انیمیشن بیزنس پر سود نمایش داده شد . پاور پوینت سود و زیان نشان داده شد . صفحات درس 5 به صورت پی دی اف با اجازه دانلود برای دانش آموزان گذاشته شد . کتاب داستان { چگونه برای تفریح پول درآوریم ؟} از انتشارات قدیانی معرفی شد .
دخترهای خوبم فعالیت کلاسی و فعالیت منزل درس 5 ( سود و زیان ) صفحه ی 36و 37و 38 را بادقت در کتاب انجام داده و برای من عکس گرفته و در پرتال ارسال کنید .
مهارت اجتماعی
قاضی نژاد، نیکو
امروز درباره اتیکت (آداب) عذرخواهی صحبت کردیم. در مورد این که در چه شرایطی عذرخواهی کنیم یا نکنیم نمونه هایی نمایش داده شد. همچنین مثالهای عذرخواهی جعلی (غلط) نیز نمایش داده شد. به بعضی از دانش آموزان دسترسی میکروفون داده شد تا مثالها را تمرین کنند.
دانش آموزان عزیز لطفا یک نمونه واقعی از عذرخواهی که انجام داده اید را در پرتال بنویسید و با استدلال مشخص کنید آیا عذرخواهی واقعی بوده یا خیر.