1400/08/01
فعالیت:
میان همهمه برگهای خشک پاییزی
فقط ما ماندهایم که هنوز از بهار لبریزیم
برای من که دلم چون غروب پاییز است
صدای گرم تو از دور هم دل انگیز است
تقدیم به شاگردان عزیز علوی - پاییز آبانماه مبارک
هدیههای آسمان ششم
مدرس:
باباپور، الهام
فعالیت:
درس 1تا 3 از تمام دانش آموزان پرسیده شد.
تدریس درس 4 تمام شد.
تکلیف:
درس 4 مطالعه شود.
زبان انگلیسی
مدرس:
ساعد، الهه
فعالیت:
1. تماشای ترا نه ی warm-up و پرسش مکالمات روزانه
2. تماشای ویدیوی مبحث Appearance
3. تدریس مبحث Appearance
4. انجام فعالیت مرتبط با مبحث
تکلیف:
1. فعالیت های کاربرگ 3# در صفحه ی 36 جزوه ی آموزشی را انجام دهید.
2. مکالمه ی 1# در صفحه ی 24 جزوه ی آموزشی را بخوانید و فایل صوتی یا ویدیویی را ارسال کنید.
1400/07/28
فعالیت:
بیدپای فارسی و ریاضی مهر ماه جهت مطالعه دانش آموزان عزیز با هدف درک مطالب مفاهیم روانخوانی و فارسی "طرح پرلز" در فایل های ریاضی و فارسی پرتال ارسال گردید. با تشکر واحد آموزش
علوم ششم
مدرس:
باباپور، الهام
فعالیت:
بخش اسید و باز تدریس شد.
تکلیف:
ویدئو آفلاین با دقت بالا دیده شود.
درس سوم مطالعه شود.
زبان انگلیسی
مدرس:
ساعد، الهه
فعالیت:
1. تماشای ویدیوی ترانه ی Warm-up و پرسش مکالمات روزانه
2. مرور درس 1 و انجام فعالیت مرتبط با درس
تکلیف:
1. فعالیت های صفحه 21 کتاب دانش آموز (Pupil's book) را انجام دهید.
2. فعالیت های صفحه ی 17 کتاب کار (Activity book) را انجام دهید.
رایانه
مدرس:
سامری، آناهیتا
فعالیت:
مرور و دوره موارد تدریس شده
آموزش مبحث insert row
رفع اشکال و دسترسی به دانش آموزان
نحوه ی محاسبه ی ضرب و قیمت
تکلیف:
عزیزان لطفا طبق موارد تدریس شده جدولی تحت عنوان فروشگاه لوازم تحریر در برنامه اکسل اجرا کرده و تعداد 7 قلم کالا در آن درج کنید به همراه قیمت واحد و تعداد و در نهایت قیمت کل را محاسبه کنید.
شاد باشید
1400/07/27
فعالیت:
پیشرفت های کوچک روزانه
کلیدی برای نتایج بلند مدت حیرت آور هستند. با آروزی تلاش روزافزون
واحد آموزش کیهان
علوم ششم
مدرس:
باباپور، الهام
فعالیت:
از بخش اول درس سوم پرسش شد.
قسمتی از درس 3 تدریس شد.
تکلیف:
درس 3 مطالعه شود.
قرآن ششم
مدرس:
باباپور، الهام
فعالیت:
ادامه درس 2 و بخشی از درس 3 تدریس شد.
تکلیف:
معنی لغات عربی و پیام های قرآنی را یاد بگیرید.
مهارت زندگی
مدرس:
جوانبخت، عارفه
فعالیت:
درس پذیرش از مبحث خوداگاهی تدریس شد
تکلیف:
صفحه 13 انجام شود
1400/07/26
ریاضی ششم
مدرس:
باباپور، الهام
فعالیت:
تدریس بخش اعداد صحیح کامل شد.
کار در کلاس و فعالیت کتاب حل شد.
نمونه سوالاتی که به عنوان تکلیف داده شده بود در کلاس حل شد.
تکلیف:
تمرینات صفحه ی 11 را با کمک ویدئو های ارسال شده در کانال حل کنید.
فارسی ششم
مدرس:
باباپور، الهام
فعالیت:
درسنامه درس 3 وبخش زیادی از تمرینات حل شد.
تکلیف:
درس 3 مطالعه شود.
مطالعات اجتماعی ششم
مدرس:
باباپور، الهام
فعالیت:
درس 2 پرسیده شد.
درس 3 تدریس شد.
تکلیف:
تمرینات درس 3 حل شود.(کتاب کار)
درس 3مطالعه شود.
زبان انگلیسی
مدرس:
ساعد، الهه
فعالیت:
1. Greetings و پرسش مکالمات روزانه
2. تدریس مبحث
Foods around the world
3. خواندن و پرسش تکست صفحه ی 20 کتاب دانش آموز (Pupils book)
تکلیف:
1. تکست فعالیت 21 در کتاب دانش آموز (Pupils book) را بخوانید و پاسخ سوالات فعالیت 22 صفحه ی 20 کتاب دانش آموز (Pupils book) را در دفتر بنویسید.
2. فعالیت های صفحه ی 16 کتاب کار (Activity book) را انجام دهید.
با تشکر
سواد مالی
مدرس:
ناطق، زهرا
فعالیت:
تکالیف هفته گذشته با مشارکت دانش آموزان بررسی و تصحیح شد . درس 3 ( درآمد ) تدریس شد . دانش آموزان با مفهوم درآمد ، درآمد ماهانه ، درآمد روزانه و درآمد پروژه ای آشنا شدند . کارتون کوئیچی و میمون برفی نمایش داده شد . کتاب دکه لیموناد فروشی از انتشارات قدیانی معرفی شد .
تکلیف:
دخترهای عزیزم لطفاً تکالیف را بادقت و با علاقه انجام دهید .
مهارت اجتماعی
مدرس:
قاضی نژاد، نیکو
فعالیت:
امروز درباره اتیکت (آداب) تلفن زدن صحبت کردیم. درخواست تلفنی در یک موقعیت رسمی مثل تماس با مجموعه دیجی کالا و درخواست اصلاح مشکل سایت فروش برای دانش آموزان توضیح و نشان داده شد. بایدها و نبایدهای تلفن زدن (بایدها: به صورت رسمی، صدای رسا، لحن ملایم، لبخند، با سلام، معرفی خود، با خداحافظی) و (نبایدها: لحن خودمانی، لحن تحکم آمیز و دستوری، بیحوصلگی، بدون سلام، صدای پایین، عجله داشتن، بدون خداحافظی) تمرین شد و در انتها از برخی دانش آموزان خواسته شد دوربین خود را روشن کنند و به صورت به دو به تمرین یک مکالمه تلفنی رسمی را انجام دهند.
تکلیف:
از والدین گرامی درخواست میشود دانش آموز یکی از تماسهای رسمی منزل را انجام دهد و آنالیز و برداشت خود را در مورد اینکه فرد یا شرکت مورد نظر چگونه تلفن را پاسخ داده است، به صورت کتبی در چند خط کوتاه نوشته و در سامانه بارگذاری کند. چنانچه امکان تماس به صورت واقعی نبود، والدین نقش پاسخ دهنده را در یک تماس فرضی ایفا کنند.
سپاس