1400/09/22
فعالیت:
دانش آموزان عزیز به جهت هفته پژوهش فعالیت های پژوهشی و عملی خود را در روزهای حضوری به مدرسه تحویل دهید همچنین پاورپوینت های پژوهشی خود را تا تاریخ 1400/9/24 برای آموزگار خود ارسال نمائید.
یادآور میشوم در اسلاید اول و دوم مشخصات خود و موضوع تحقیقی خود را مشخص بفرمائید.
با تشکر واحد آموزش
ریاضی ششم
باباپور، الهام
کار در کلاس درس 4 از فصل سوم در کتاب کار حل شد.
2مدل تقسیم اعشاری مثل روز قبل نوشته شود.
نگارش ششم
باباپور، الهام
نگارش درس 8 کامل شد.
با موضوعات مشخص شده در روز قبل بند نویسی ها در کلاس خوانده شد.
مطالعات اجتماعی ششم
باباپور، الهام
درس 9و10 پرسیده شد.(کوییز 5نمره ای)
انیمیشن درس 11 نمایش داده شد.
درس 11مطالعه شود.
سواد مالی
ناطق، زهرا
تکالیف هفته گذشته ( تورم ) با مشارکت دانش آموزان تصحیح شد . درس 11 ( بانک و بانکداری ) تدریس شد . دانش آموزان با بانک و انواع بانک از نظر فعالیتی که انجام میدهند ( مرکزی ، پس انداز ، سرمایه گذاری ، تجاری ، تخصصی یا توسعه ای ) و انواع حسابهای بانکی ( قرض الحسنه و سرمایه گذاری ) آشنا شدند .فعالیت کلاسی انجام شد . فیلم طنز کوتاهی درباره ی بانک نمایش داده شد . پاورپوینت مربوط به درس نشان داده شد .
دخترهای خوبم فعالیت کلاسی و منزل صفحات 69 و 70 را در کتاب انجام داده و تصاویر با کیفیت و واضح برای من در پرتال ارسال کنید .
علوم به زبان انگلیسی
ساعد، الهه
1. تماشای ویدئوی ترانه ی Warm-up و Greetings
2. پرسش dictation
3. تماشای ویدئوی مبحث
Material changes
4. تدریس مبحث Material changes و پرسش و تمرین مبحث
1. یک تغییر بازگشت پذیر (reversible) و یک تغییر غیر قابل بازگشت (irreversible) ماده نام ببرید.
(ویدئو ارسال کنید یا در دفتر بنویسید.)
2. کلمات spelling bee ارسالی را تمرین کنید و برای پرسش کلاسی آماده باشید.
مهارت اجتماعی
قاضی نژاد، نیکو
امروز در مورد اتیکت وسایل میز غذاخوری صحبت کردیم. پاورپوینت "اجزای میز" را نمایش داده شد. از دانش آموزان با بارش فکری پرسیده شد داخل چت باکس بنویسند معمولا چه آیتم هایی روی میز غذا قرار میگیرد. کلمه Cutlery آموزش داده شد. نام و کاربرد ظروف روی میز را با بچه ها مرور شد. از دانش آموزان پرسیده شد این میز غذاخوری به چه وسایل دیگری نیاز دارد تا به یک میز غداخوری رسمی تبدیل شود؟ فیلم آموزش تزئین دستمال سفره نمایش داده شد و از دانش آموزان خواسته شد همراه فیلم، دستمال خود را ببندند. همچنین فیلم آموزش نحوه استفاده از چاپستیک را نمایش داده شد و از دانش آموزان خواسته شد همراه با فیلم، از چاپستیکهای خود استفاده نمایند.
دانش آموزان عزیز با توجه به فعالیتی که سر کلاس انجام دادیم، یک مدل دستمال سفره را تزیین کرده و عکس آن را در پرتال ارسال کنید. مطابق با فیلم آموزشی، چاپستیک های خود را در دست گرفته و عکس آن را هم در پرتال ارسالکنید. فیلم آموزشی استتفاده از چاپستیک و تزیین دستمال سفره در اینترنت نیز موجود است.
1400/09/21
فعالیت:
سلام و وقت بخیر
دانش آموزان عزیز کلاس ششم قاصدک، درس اتیکت در تاریخ دوشنبه بیست و دوم آذرماه مربوط به چیدمان میز غذا است، لطفاً سر کلاس لوازم زیر را به همراه داشته باشید تا با هم بخشی از آیتم های جدید و جذاب میز غذا را تمرین کنیم:
-یک دستمال سفره (یک دستمال پارچه ای بزرگ یا یک دستمال کاغذی بزرگ)
-دو عدد مداد یک اندازه یا دو عدد سیخ چوبی (به منظور استفاده از چاپستیک)
-مقدار کمی پاپ کورن یا بادام زمینی.
**هفته پژوهش**
دانش آموزان عزیز در روزهای حضوری کلاسشان فعالیت ها و کارهای عملی خود را جهت نمایشگاه هفته پژوهش حتماً حتماً همراه داشته باشند و به معلم خود تحویل نمایند**
با تشکر واحد آموزش
علوم ششم
باباپور، الهام
تدریس درس 7 را شروع کردیم.
انیمیشن متناسب با درس نمایش داده شد.
فارسی ششم
باباپور، الهام
تمرینات درس 8 در کتاب کار حل شد.
درس 8 مطالعه شود.
انشا و نگارش ششم
باباپور، الهام
کتاب نگارش درس 8 چک شد.
سوالات بند نویسی در درس 8 نوشته شود.
ورزش ششم
کاظمی، مریم
امروز 400/09/21 یوگا
تمرین هوازی برای گرم کردن بدن و اجرای کامل 14 مرحله سلام بر ماه
1.ایستاده 2.هلال ماه 3.فرشته 4.ستاره 5.پرچم 6.رنگین کمان 7.دونده 8.موشک(چمباتمه) 9.دونده 10.رنگین کمان 11.پرچم 12.ستاره 13.فرشته 14.هلال ماه و در آخر تمرین تعادل فلامینگو و رقص ماه.
*در شب های بلند سال یکی از تفریح های سالم برای اوقات فراغت، ورزش کردن است امیدوارم هر شب با تن آرام و حال خوب از شمردن ستاره و ماه به خواب برید عزیزان
زبان انگلیسی
ساعد، الهه
1. تماشای ویدئوی ترانه ی Warm-up و پرسش مکالمات روزانه
2. تماشای ویدئوی ترانه ی
What did you do?
3. تدریس مبحث activities و شکل گذشته ی افعال
4. تمرین و پرسش کلمات spelling bee
1. از روی کلمات فعالیت 1 در صفحات 42 و 43 کتاب دانش آموز (Pupils book) پنج مرتبه بنویسید و یا با هر فعالیت یک جمله بسازید و برای پرسش (dictation) آماده باشید.
2. کلمات spelling bee فرستاده شده را تمرین کنید و برای پرسش کلاسی آماده باشید.
هوش و استعداد تحلیلی
باباپور، الهام
2صفحه از تمرینات کتاب حل شد.
سوال خانم ریاضی پرسیده و حل شد در کلاس
به5 سوال بعد از آخرین سوال حل شده فکر شود.
1400/09/20
فعالیت:
**هفته پژوهش**
دانش آموزان عزیز در روزهای حضوری کلاسشان فعالیت ها و کارهای عملی خود را جهت نمایشگاه هفته پژوهش حتماً حتماً همراه داشته باشند و به معلم خود تحویل نمایند** در صورت شرایط خاص و عدم حضور با هماهنگی مدرسه تحویل معاون آموزشی شود.
با تشکر واحد آموزش
زبان انگلیسی
ساعد، الهه
1. تماشای ویدئوی ترانه ی Warm-up و پرسش مکالمات روزانه
2. مرور انواع مختلف homes و تدریس صفحه ی 40 کتاب دانش آموز (Pupils book)
3. انجام فعالیت مرتبط با تکست
4. تمرین و پرسش کلمات spelling bee
1. فایل صوتی تکست فعالیت 21 در صفحه ی 40 کتاب دانش آموز (Pupil's book) را گوش کنید. سپس فعالیت 22 صفحه ی 45 کتاب دانش آموز (Pupil's book) را انجام دهید.
2. فعالیت های صفحه ی 36 کتاب کار (Activity book) را انجام دهید.
1400/09/19
1400/09/17
فعالیت:
**هفته پژوهش**
دانش آموزان عزیز در روزهای حضوری کلاسشان فعالیت ها و کارهای عملی خود را جهت نمایشگاه هفته پژوهش حتماً حتماًهمراه داشته باشند و به معلم خود تحویل نمایند**
با تشکر واحد آموزش
سلام و وقت بخیر
دانش آموزان عزیز کلاس ششم قاصدک، درس اتیکت در تاریخ دوشنبه بیست و دوم آذرماه مربوط به چیدمان میز غذا است، لطفا سر کلاس لوازم زیر را به همراه داشته باشید تا با هم بخشی از آیتم های جدید و جذاب میز غذا را تمرین کنیم:
-یک دستمال سفره (یک دستمال پارچه ای بزرگ یا یک دستمال کاغذی بزرگ)
-دو عدد مداد یک اندازه یا دو عدد سیخ چوبی (به منظور استفاده از چاپستیک)
-مقدار کمی پاپ کورن یا بادام زمینی
ریاضی ششم
باباپور، الهام
تقسیم عدد اعشار در اعشار تدریس شد.
کار در کلاس حل شد.
تمرینات صفحه ی 59 را با کمک ویدئو آفلاین حل کنید.
4 نمونه تقسیم عدد اعشار در اعشار بنویسید.(مثل 435/2تقسیم بر 0/5)
علوم ششم
باباپور، الهام
درس 6 پرسیده شد.(به این شکل که سوالات 4گزینه ای را در صفحه قرار دادم و از هر گروه house system یک نفر انتخاب شد برای جواب دادن و هم گروهی ها جواب را چک می کردند و نهایتا نمره برای همه محاسبه شد)
ادامه کتاب درسی برای درس 6 چک شد.
درس 6 مطالعه شود.
هدیههای آسمان ششم
باباپور، الهام
درس 9 تدریس شد.
درس 8 و 9 مطالعه شود.
زبان انگلیسی
ساعد، الهه
1. تماشای ویدئوی ترانه ی Warm-up و پرسش مکالمات روزانه
2. تماشای ویدئوی mosaic art
3. تدریس مبحث mosaic art
4. انجام فعالیت های صفحه ی 39 کتاب دانش آموز (Pupils book)
5. تمرین و پرسش کلمات spelling bee
1. فعالیت های صفحه ی 35 کتاب کار (Activity book) را انجام دهید.
2. کلمات spelling bee ارسالی را تمرین کنید و برای پرسش کلاسی آماده باشید.