1400/07/18
فعالیت:
با احترام روز جهانی کودک بر دانش آموزان عزیز و نازنینمان که دختران شایسته و خانومی هستند مبارک و خجسته باد- با تشکر واحد آموزش
علوم ششم
باباپور، الهام
تدریس درس 2 تمام شد.
کار در کلاس درس 2 حل شد.
درس دوم مطالعه شود.
تمرینات درس دوم (کتاب کار) حل شود.
فارسی ششم
باباپور، الهام
درسنامه درس دوم از کتاب کار (باموضوعات موصوف و صفت و حرف اضافه)تدریس شد.
جعبه لغات و تمرینات درس دوم حل شد.
5ترکیب اضافه و 5 ترکیب وصفی از درس 1و 2 پیدا کنید.
درس دوم مطالعه شود.
ورزش ششم
کاظمی، مریم
گل های باغ امید امروز یکشنبه 400/07/18 به مناسبت هفته کودک بوسیله بالنِ نفس ها مون به پارک رفتیم . اونجا که رسیدیم با دیدن وسیله های بازی در وضعیت های حرکتی سرسره و تاب قرار گرفتیم و خوشحال و خندان در وضعیت دوچرخه سوار دور پارک را دور زدیم.
تمام روزهای خوب روز قشنگ کودک است
سالم باشید، شاد باشید
تکالیف: به پارک بروید و درباره محیط اطراف بنویسد یا نقاشی بکشید. از شما خواهش می کنم بجای وسایل بازی خودتون را در وضعیت های حرکتی (تاب.سرسره.دوچرخه) قرار دهید.
ممنون از توجه شما والدین و دانش آموزان عزیز
زبان انگلیسی
ساعد، الهه
1. Greetings و پرسش مکالمات روزانه
2. تماشای ویدئوی مبحث
groceries
3. مرور مبحث groceries و پرسش و پاسخ
4. انجام فعالیت 7 صفحه ی 14 کتاب دانش آموز (Pupils book)
5. گوش دادن به استوری صفحه ی 16 کتاب دانش آموز (Pupils book)
6. خواندن و تمرین استوری و پرسش
فعالیت های صفحات 10 و 12 کتاب کار (Activity book) انجام شوند.
هوش و استعداد تحلیلی
باباپور، الهام
2صفحه از سوالات کتاب با مشارکت دانش آموزان حل شد.
به 5سوال بعد از آخرین سوال حل شده در کتاب فکر کنید و پاسخ دهید.
1400/07/17
مطالعات اجتماعی ششم
باباپور، الهام
درسنامه و تمرینات کتاب کار ( درس اول) چک و حل شد.
درس اول مطالعه شود.
هدیههای آسمان ششم
باباپور، الهام
درس پرسیده شد.
درس سوم تدریس شد.
درس دوم و سوم مطالعه شود.
زبان انگلیسی
ساعد، الهه
1. تماشای ویدئوی ترانه ی
Where were you
و پرسش مکالمات روزانه
2. تماشای ویدئوی مرتبط با روز جهانی پست
2. تدریس مبحث مرتبط با روز جهانی پست
3. انجام فعالیت
At the market
4. تدریس مبحث گرامری سوالات با any
Is there any honey?
Yes, there is.
No, there isnt.
Are there any peaches?
Yes, there are.
No, there arent.
5. تمرین مبحث از طریق پرسش و پاسخ و جمله سازی
1. فعالیت های کاربرگ شماره ی 2 در صفحه ی 35 جزوه ی آموزشی را انجام دهید.
2. فعالیت های صفحه ی 11 کتاب کار (Activity book) را انجام دهید.
1400/07/14
ریاضی ششم
باباپور، الهام
کار در کلاس صفحه ی 9 توسط دانش آموزان حل شد.
درسنامه و کار در کلاس عدد نویسی در کتاب علوی چک و حل شد.
تمرینات صفحه 10 کتاب درسی را با کمک ویدئو های ارسال شده در کانال حل کنید.
علوم ششم
باباپور، الهام
بخش اول درس دوم پرسیده شد.
مراحل ساخت کاغذ تدریس شد.
درس دوم مطالعه شود.
فارسی ششم
باباپور، الهام
تدریس درس 2 کامل شد.
درس 2 مطالعه شود.
معنی لغات درس 2 ارسال شود.
تمرینات درس 2 حل شود.(کتاب کار)
رایانه
سامری، آناهیتا
باسلام و احترام
مباحث تدریس شده امروز
معرفی برنامه ی اکسل . کاربرد آن
پرسش و پاسخ . رفع اشکال درخصوص نحوه ی نصب برنامه اسکرچ
دختران گلم لطفا چک بفرمایید برنامه اسکرچ بر روی سیستم تان نصب باشد.
لطفا در روزهایی که کلاس رایانه دارید حدالامکان با سیستم به کلاس متصل شوید. ممنون
آخر هفته ی دل انگیزی برایتان آرزو دارم.
علوم به زبان انگلیسی
ساعد، الهه
1. Greeting و پرسش مکالمات روزانه
2. تماشای ویدئوی مبحث
Body organs
3. تدریس مبحث Body organs
فعالیت های صفحات 2، 3 و 5 کتاب کار (Activity book) را انجام دهید.
1400/07/12
ریاضی ششم
باباپور، الهام
دو صفحه از کار در کلاس کتاب ریاضی حل شد.
بخش عدد نویسی رفع اشکال شد.
صفحه ی 9 کتاب درسی در منزل حل شود.
5 نمونه عدد نویسی در دفتر نوشته شود.(به حروف و به عدد و گسترده)
مطالعات اجتماعی ششم
باباپور، الهام
درس اول به شکل گفت و گو محور تدریس شد.
دانش آموزان وب کن خود را روشن کردند و درباره ی شخصیت خودشان و دوستانشان در کلاس صحبت کردند.
درس اول مطالعه شود.
زبان انگلیسی
ساعد، الهه
1. Greetings و پرسش مکالمات روزانه
2. تماشای ویدئوی مبحث
Countable - Uncountable
3. تدریس مبحث some / any و کلمات قابل شمارش و غیر قابل شمارش
4. انجام فعالیت صفحه ی 13 کتاب دانش آموز
5. انجام فعالیت مرتبط با مبحث
1. فعالیت ها ی صفحه ی 9 کتاب کار (Activity book) را انجام دهید.
2. پنج غذای قابل شمارش (countable)و پنج غذای غیر قابل شمارش (uncountable) از بین کلمات صفحات 12، 13 و 14 کتاب دانش آموز (Pupils book) را مشخص کنید و جمله بنویسید.
For example:
Flour is uncountable.
Mangoes are countable.
روز چهارشنبه ارزیابی (Dictation) کلمات foods انجام خواهد شد.
سواد مالی
ناطق، زهرا
درس اول ( پول ) تدریس شد . دانش آموزان با مبادله کالا با کالا / تاریخچه ی پول در ایران و جهان و انواع واحد های پولی در کشور های مختلف آشنا شدند . صفحات درس اول کتاب سواد مالی به صورت pdf با اجازه دانلود برای دانش آموزان گذاشته شد . به وسیله پاورپونت واحدهای پولی و نمادهای پولی آموزش داده شد . موشن گرافی رواج پول نمایش داده شد . کتاب داستان سفر پول از انتشارات قدیانی معرفی شد .
دخترهای باهوشم لطفا تکالیف را بادقت و باعلاقه انجام دهید .
مهارت اجتماعی
قاضی نژاد، نیکو
آشنایی با دانش آموزان، آشنایی با مفهوم آداب اجتماعی (اتیکت)، استفاده از کلمات جایگزین و مناسب در شروع و خاتمه مکالمه آشنایی، به چند نفر از دانش آموزان برای تمرین دو به دوی مکالمه دسترسی دوربین داده شد.
تکلیف مجزایی برای این جلسه وجود ندارد
1400/07/11
علوم ششم
باباپور، الهام
بخشی از درس دوم تدریس شد.
انیمیشن آموزشی درس دوم در کلاس پخش شد.
درس دوم تا بخش تدریس شده مطالعه شود.
فارسی ششم
باباپور، الهام
پرسش کلاسی از درس اول انجام شد.
باقی مانده درس اول تدریس شد.
بخشی از درس دوم تدریس شد.
دختران عزیز درس اول مطالعه شود.
انشا و نگارش ششم
باباپور، الهام
نگارش درس اول در کلاس چک شد.
دانش آموزان گروه بندی شدند و به هم املا تخته ای گفتند.
سوالات مشخص شده در منزل حل شود.
ورزش ششم
کاظمی، مریم
گزارش روز یکشنبه 400/7/11 یوگا: با شبیه سازی وضعیت ستاره و هلال ماه بدن را گرم کرده و بهمراه فیلم و فایل ها قرار گیری در وضعیت ها حرکتی برای دانش آموز پرواز موشک و سفر به ماه را تصویر سازی کرده به این صورت در محیط فعال و خلاق به مهارت ها جدید آگاهی بدست آوردند
دختران توانمند و خلاق لطفا با وضعیت های حرکتی ستاره. هلال ماه. موشک. ماه کامل داستانی بسازید برای من بصورت نوشته یا نقاشی در پرتال علوی ارسال کنید.
ممنون از توجه شما والدین و دانش اموزان عزیز
زبان انگلیسی
ساعد، الهه
1. Greetings و پرسش مکالمات روزانه
2. تماشای ویدیوی مبحث foods
3. تدریس بخش دوم کلمات مبحث foods
4. انجام فعالیت 6 صفحه ی 14 کتاب دانش آموز (Pupil's book)
5. تمرین مبحث از طریق بازی
1. فعالیت های کاربرگ 1 در صفحه ی 34 جزوه ی آموزشی را انجام دهید.
2. فایل صوتی فعالیت 6 صفحه ی 14 کتاب دانش آموز را گوش کنید و از روی کلماتی که میشنوید بنویسید.
جلسه ی آینده از کلمات فایل pdf ارسالی ارزیابی (dictation) انجام خواهد شد.
هوش و استعداد تحلیلی
باباپور، الهام
دو صفحه از سوالات کتاب با همکاری و مشارکت دانش آموزان حل شد.
به 5 سوال بعد در خانه فکر کنید و سعی کنید حل کنید.