فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: قاصدک
فعالیت: با سلام و احترام دانش آموزان عزیزم پشتکار و تلاشی که در نیم سال اول تحصیلی داشته اید قابل تحسین است. امیدوارم در ارزیابی حضوری فردا نیز ما را به باور هر چه بیشتر تلاش و پشتکاری که در این مدت کرونا و مجازی داشته اید برسانید که همه نگاه و امید ما به موفقیت های روزافزون و تلاش بی شائبه شما عزیزانم هست. موفقیت شایسته شما دختران عزیزمان بوده و خواهد بود با تشکر - واحد آموزش کیهان

علوم ششم

مدرس: باباپور، الهام
فعالیت: تمرینات درس 8 رفع اشکال شد. تدریس درس 9 را شروع کردیم.
تکلیف: مطالعه درس 7تا هفته بعد انجام شود. بخش های تدریس شده از درس 9 مطالعه شود.

فارسی ششم

مدرس: باباپور، الهام
فعالیت: درسنامه کتاب کار (درس 11) تدریس و سوالاتش حل شد. بخشی از سوالات نگارش درس 11 حل شد.
تکلیف: نگارش درس 11 کامل شود.زمان ارسال تا روز 4شنبه می باشد.

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: باباپور، الهام
فعالیت: درس 15 تدریس شد
تکلیف: درس 13و14 مطالعه شود.تمرینات درس 14،15 حل شود و با پاسخ نامه چک کنید و تیک بزنید و تا روز 5شنبه ارسال کنید

زبان انگلیسی

مدرس: ساعد، الهه
فعالیت: 1. تماشای ویدیوی ترانه ی Warm-up 2. پرسش مکالمات روزانه و خواندن مکالمه ی At the restaurant 3. تماشای ویدیوی مبحث 'carnivores-omnivores-herbivores' 3. مرور مبحث و خواندن تکست صفحه ی 59 کتاب دانش آموز (Pupil's book) 5. انجام فعالیت مرتبط با مبحث
تکلیف: 1. فعالیت های صفحه ی 55 کتاب کار (Activity book) انجام شوند. 2. ده خط اول مکالمه ی ارسالی (At the restaurant) را بخوانید و تمرین کنید.

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: تکالیف هفته گذشته ( همراه بانک ) با مشارکت دانش آموزان تصحیح و بررسی شد . درس 15 ( مشاغل خدماتی و تولیدی ) تدرس شد . دانش آموزان با مفاهیم کالا و خدمت ، مشاغل خدماتی و تولیدی و سازمانهای تولیدی و خدماتی آشنا شدند . پاور پوینت مروبط به درس نمایش داده شد . کتاب داستان پسرک فانوس بان از انتشارات قدیانی معرفی شد . فیلم کوتاهی درباره کارخانه تولید کیک وکلوچه نمایش داده شد .فعالیت کلاسی صفحه ی 93 با همکاری دانش آموزان انجام شد .
تکلیف: دخترهای خوبم فعالیت کلاسی و منزل صفحات 93 و 94 را در کتاب انجام دهید .

مهارت اجتماعی

مدرس: قاضی نژاد، نیکو
فعالیت: امروز در مورد آخرین بخش اتیکت وسایل میز غذاخوری صحبت کردیم. پاورپوینت "پایان میز غذا" نمایش داده شد. فیلم و نحوه استفاده درست از کاتلری (قاشق، چنگال و کارد) نمایش داده شد. پاورپوینت پوزیشن های مختلف معنای کاتلری نمایش داده شد. از دانش آموزان خواسته شد کاتلری خود را در پوزیشن صحیح قرار دهند و در صورت امکان با وبکم نشان دهند. در نهایت اسلاید جملات "چه بگوییم" مربوط به میز غذا نشان داده شود و بایدها و نبایدهای رفتارهای مربوط به میز غذا آموزش داده شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز با توجه به آنچه سر کلاس تمرین کردیم، از پوزیشن (وضعیت) های مختلف کاتلری در منزل عکس بگیرید و در پرتال ارسال کنید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: