فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: ماهک

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: لوازم مورد نیاز آزمایش علوم در صورت آنلاین شدن کلاس روز دوشنبه: اولیای گرامی لطفا سه لیوان آب با طعم های مختلف برای دخترم آماده کرده ولی طعم آن‌ها را بیان نکنید تا در کلاس دختر نازم طعم ها را چشیده و آزمایش را انجام دهند. 1- یک لیوان آب و شکر. 2- یک لیوان آب و نمک. 3- یک لیوان آب و آبلیمو. نوآموز عزیز می‌تواند خوراکی های مختلف با طعم‌های متفاوت را به کلاس آورده و برای دوستان خود مزه‌ی آن‌ها را توضیح دهد.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: نقاشی اشکال مختلف و نقاشی با خلاقیت کودک بر روی آرد یا نمک با هدف دست‌ورزی انجام شد.
تکلیف: اگر کودک در کنترل دست ورزی دچار مشکلات باشد ممکن است این موارد را داشته باشد: گرفتن مداد به صورت نامناسب و کنترل ضعیف و نامناسب مداد. داشتن مشکل در نگه داشتن و استفاده از قیچی. تمایل به استفاده از تمام دست برای دست‌کاری یک شی به جای فقط چند انگشت. استقامت ضعیف برای فعالیت‌های مبتنی بر مداد و قیچی. داشتن مشکل در انجام کارهای خود مراقبتی ، مانند بستن بند کفش و بستن دکمه‌ها. داشتن مشکل در گرفتن و رها کردن اشیاء به روش کنترل شده.دست خط بد و یا کند. عدم رعایت فواصل خطوط هنگام رنگ آمیزی یا برش دادن اشکال. داشتن مشکل در باز کردن ظروف یا درب‌های بدون سیم.
فعالیت: دختران نازنینم امیدواریم در صحت و سلامتی باشید و در کلاس آنلاین نیز مثل حضوری پر شور و هیجان شرکت کنید و از تدریس و همکاری با مربیتان لذت ببرید. موق باشید. کیهان معاون آموزشی

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: خوانداری: دوره‌ی کلمات هم‌آغاز انجام شد. نوشتاری: چیدن نخود و لوبیا برروی خطوط با هدف مهارت دست‌ورزی، تقویت عضلات ریز دست و کمک به صحیح گرفتن مداد در دست انجام شد.

دستان توانا

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: لوازم مورد نیاز کلاس دستان توانمند روز یکشنبه: 1- سینی نمک یا آرد مانند pdf بارگذاری شده. 2- یک برگه A4. (یک برگه مربع شکل) 3- مداد رنگی یا پاستل.

ضریب هوشی

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: دوره مباحث علوم و کامل کردن کتاب تا صفحه 29 انجام شد.

ماهرشو

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: به مناسبت روز کادو دختران ماهک کاردستی هدیه درست کردند و به دوستان خود هدیه دادند.

فعالیت

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: به مناسبت روز هواپیمایی امروز در کلاس نقاشی و کلاژ هواپیما انجام شد.

دنیای خیال

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: تعریف قصه "المر" برای انگیزه الگو سازی و تمرین چیدن الگو با استفاده از چینه‌ها انجام شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: گزارش کلاس ریاضی انگلیسی: 1. مرور اعداد انجام شد . 2. اشکال دایره circle و مربع square مجدد مرور شد و صفحه 25 کتاب ریاضی حل شد .
تکلیف: لطفا از دخترای گلم بپرسید که از اعداد 1 تا 5 برای شما اولیا عزیز شمارش کنند .با تشکر از همکاری شما

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: کتاب تا صفحه 32 کامل شد.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: خوانداری: کتاب تا صفحه 37 کامل شد. نوشتاری: کاربرگ صورت با هدف دست‌ورزی و افزایش خلاقیت در کلاس انجام شد.

مهارت زندگی پیش‌دبستانی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: با سلام مبحث آداب سفر و گردش تدریس گردبد

دومینو

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: 1- طرز صحیح دست گرفتن دومینو(از پایین دومینو با دو انگشت شصت و اشاره)، 2- فاصله درست بین دومینو‌ها(به اندازه‌ی یک دومینوی غایب)، 3- ساخت یک خط صاف روی خط کشیده‌ی میز و 4- درست کردن خط راست بدون راهنما تمرین شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: 1. مرور مجدد مبحث living things and Non living things. 2. نقاشی از مبحث living things and Non living things کشیده شده و برای دخترای گلم مجدد مفهوم آن توضیح داده شد . 3. کتاب علوم انگلیسی صفحه 20 حل شد .

نمایش خلاق

مدرس: میرزاجانی، انیسه
تکلیف: با سلام و احترام از شما والدین گرامی در خواست داریم جهت اجرا نمایش یلدا با دختر نازنینمان قسمت‌های مشخص شده کار بفرمائید.با تشکر

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: درباره‌ی طرز تهیه و اسراف نکردن نان و انواع نان صحبت شد. صفحه 25 و 26 کتاب از فصل غذای سالم و ناسالم حل شد.

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: صفحات 18 و19 حل شد.

دنیای رنگی

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: امروز دختران ماهک با استفاده از آرد، روغن، آب، نمک و رنگ خوراکی خمیربازی درست کرده و یک روز متفاوت، به یادماندنی و شادی را کنار هم سپری کردند.

رایانه

مدرس: نظری، الهه
فعالیت: با عرض سلام و ادب خدمت والدین و نوآموزان عزیزم امروز بچه های گل ما با نحوه ی درست روشن و خاموش کردن رایانه ها آشنا شده و توانستند خودشان سیستم ها را روشن کنند. سپس در ادامه مباحث برنامه نقاشی عزیزان با نحوه ی کشیدن خط مستقیم با رنگ بندی ها و سایز های مختلف آشنا شدند و توانستد اشعه های خورشید بکشند.
تکلیف: والدین عزیزم با عرض سپاس از همه نوآموزانی که تکالیف خود را انجام دادند با توجه به نزدیک شدن زمان ارزیابی عملی برای نوآموزان خواهشمندم عزیزان مباحث تدریس شده را با راهنمایی گرفتن از کتاب هایی که امروز بین آن ها توزیع شد، تمرین کرده تا اگر مشکلی دارند متوجه شده و به من اطلاع دهند تا با ایشان بیشتر کار شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: با سلام خدمت اولیا عزیز گزارش کلاس زبان ریاضی ( Maths) انگلیسی: 1. آموزش اعداد 4 و 5 و نحوه نوشتار اعداد . 2. شمارش اعداد 1 تا 5 تمرین شد . 3. صفحات 23 و 24 کتاب ریاضی در کلاس حل شد .
تکلیف: دخترای گلی که کتاب pencil control را به منزل برده آمد لطفا فردا به همراه خود داشته باشند که در قفسه کتاب دخترای گلم نگهداری شود. با تشکر از همکاری شما عزیزان
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: