فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: ماهک

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: با عرض سلام و احترام 1. مرور مفاهیم ( inside داخل و outside بیرون ) . 2. مرور مفاهیم (in front of جلو و behind پشت ). 3. آموزش مفاهیم : above بالا و below پایین.
تکلیف: اولیا عزیز لطفا این مفاهیم برای دخترای گلم به فارسی ترجمه نشود و فقط از طریق عکس و اشیا در منزل نشان داده شود . و سوالی که پیش میاد این است که فرق below و under چیست ؟ این دو حرف اضافه مکان معانی یکسانی دارند اما کاربرد و موقعیتشان متفاوت می‌باشد: ما وقتی از below استفاده میکنیم که چیزی در سطح یا ارتفاعی پایین تر از یک چیز دیگر باشد. مثلا The cat is below the box. اما under به معنای زیر زمانی استفاده میشه که چیزی زیر دیگری قرار گیرد و بالایی کاملا آن را بپوشاند و کاور کند . لطفا یک نقاشی با با استفاده از مفاهیم above و below بکشید . 1. پروانه بالای گل قرار داشته باشد . 2. گربه زیر درخت قرار داشته باشد . - دخترای گلم کاربرگ ارسالی زیر که دیروز تحویل شما عزیزان داده شد را نیز تکمیل کنند . باتشکر

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: درست کردن کاردستی شیر با تاکید بر صدای اول انجام شد. با همکاری نوآموزان برای صدای "ش" هم‌آغاز و هم‌پایان‌هایی گفته شد.
فعالیت: با سلام و عرض احترام خدمت اولیای گرامی پیش دبستان فردا سه شنبه 22/آذرماه ساعت 14/30 جلسه آموزشی با مربی پیش دبستان سرکار خانم میرزاجانی و مربی زبان در دبستان دخترانه علوی برگزار می گردد. امیدواریم با حضور تان به موقع تان در جلسه و ایجاد ارتباط اثر بخش بین دبستان و خانه موجب هماهنگی های مطلوب تر و اثر بخش آموزشی و پرورشی در نو آموزانمان در کنار یکدیگر باشیم . با تشکر مجموعه دخترانه علوی

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: گفت‌وگو درباره‌ی من شگفت‌انگیز و اعضای بدن انجام شد. حس چشایی با انجام آزمایش تثبیت شد و درمورد طعم و مزه‌های مختلف صحبت شد.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: لوازم مورد نیاز کلاس خوانداری روز سه‌شنبه: (1- یک عدد کاغذ رنگی *زرد* رنگ A4.) (2- نصف برگه A4 به رنگ نارنجی.) (3- چسب و قیچی.) (4- چشم متحرک یا ماژیک مشکی برای کشیدن چشم و دهان عروسک.) (عزیزان در صورت نداشتن کاغذ رنگی دختر گلم میتوانند کاردستی را با برگه A4 سفید درست کرده و با پاستل یا ماژیک رنگ‌آمیزی کنند.)

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: لوازم مورد نیاز آزمایش علوم در صورت آنلاین شدن کلاس روز دوشنبه: اولیای گرامی لطفا سه لیوان آب با طعم های مختلف برای دخترم آماده کرده ولی طعم آن‌ها را بیان نکنید تا در کلاس دختر نازم طعم ها را چشیده و آزمایش را انجام دهند. 1- یک لیوان آب و شکر. 2- یک لیوان آب و نمک. 3- یک لیوان آب و آبلیمو. نوآموز عزیز می‌تواند خوراکی های مختلف با طعم‌های متفاوت را به کلاس آورده و برای دوستان خود مزه‌ی آن‌ها را توضیح دهد.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: نقاشی اشکال مختلف و نقاشی با خلاقیت کودک بر روی آرد یا نمک با هدف دست‌ورزی انجام شد.
تکلیف: اگر کودک در کنترل دست ورزی دچار مشکلات باشد ممکن است این موارد را داشته باشد: گرفتن مداد به صورت نامناسب و کنترل ضعیف و نامناسب مداد. داشتن مشکل در نگه داشتن و استفاده از قیچی. تمایل به استفاده از تمام دست برای دست‌کاری یک شی به جای فقط چند انگشت. استقامت ضعیف برای فعالیت‌های مبتنی بر مداد و قیچی. داشتن مشکل در انجام کارهای خود مراقبتی ، مانند بستن بند کفش و بستن دکمه‌ها. داشتن مشکل در گرفتن و رها کردن اشیاء به روش کنترل شده.دست خط بد و یا کند. عدم رعایت فواصل خطوط هنگام رنگ آمیزی یا برش دادن اشکال. داشتن مشکل در باز کردن ظروف یا درب‌های بدون سیم.
فعالیت: دختران نازنینم امیدواریم در صحت و سلامتی باشید و در کلاس آنلاین نیز مثل حضوری پر شور و هیجان شرکت کنید و از تدریس و همکاری با مربیتان لذت ببرید. موق باشید. کیهان معاون آموزشی

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: خوانداری: دوره‌ی کلمات هم‌آغاز انجام شد. نوشتاری: چیدن نخود و لوبیا برروی خطوط با هدف مهارت دست‌ورزی، تقویت عضلات ریز دست و کمک به صحیح گرفتن مداد در دست انجام شد.

دستان توانا

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: لوازم مورد نیاز کلاس دستان توانمند روز یکشنبه: 1- سینی نمک یا آرد مانند pdf بارگذاری شده. 2- یک برگه A4. (یک برگه مربع شکل) 3- مداد رنگی یا پاستل.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: