فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: ماهک

نقد فیلم

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: عزیزان آخر هفته دختران ماهک انیمیشن "درجستجوی دوری (در ادامه‌ی انیمیشن نمو)" را درمنزل نگاه کنند و بعد از تماشای آن خلاصه داستان را برای شما تعریف کنند و بیان کنند نتیجه داستان چیست؟ (چه چیزی از داستان یاد گرفتند.)طبق برنامه درسی، یکشنبه آینده در کلاس نوآموزان خلاصه داستان را برای دوستان دیگر تعریف کرده، قسمت‌هایی از انیمیشن را نگاه کرده و درمورد داستان و نتیجه بحث می‌کنیم. ممنون از همراهی شما

ماهرشو

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: امروز در کلاس ماهرشو دختران ماهک با خلاقیت و سلیقه‌ی خود عروسک آردی درست کردند. (استفاده از عروسک ها و اسباب بازی های آماده و پیش ساخته از خلاقیت کودک میکاهد و باعث می‌شود ابتکار و قوه ی تخیل او خوب پیشرفت نکند. بنابراین خوب است که گاه به گاهی خودمان در خانه دست به کار شویم و همراه با کودکمان یک عروسک یا وسیله ی بازی بسازیم. یکی از این عروسک های قابل ساخت در منزل همین عروسک هایی است که می‌توان آنها را به هر شکلی درآورد.)
فعالیت: با سلام و احترام خدمت اولیای گرامی با توجه به آلودگی هوا و احتمال آنلاین شدن کلاس های چهارشنبه9/آذرماه لطفاً پرتال دانش آموز خود را جهت تعریف شدن کلاس آخر وقت امشب چک بفرمائید تا از برنامه های آموزشی آنلاین فردا مطلع شوید. با تشکر کیهان معاون آموزشی
توضیح: برای کلاس آنلاین فردا: لوازم مورد نیاز کلاس ماهرشو برای ساخت عروسک آردی: 1- یک یا دو عدد بادکنک. 2- ماژیک مشکی یا چشم متحرک (هر کدام در دسترس بود) 3- آرد یک یا دو لیوان. 4- یک عدد قیف. 5- چسب مایع. 6-پیش بند جهت حفظ نظافت لباس خود

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: کتاب تا صفحه 28 کامل شد. مبحث تدریس شده امروز درباره‌ی مفهوم "هم‌اندازه" بود.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: خوانداری: تمرین و تکرار صدای "ای" انجام شد و صفحات 32 و33 حل شد. نوشتاری: صفحه 43 حل شد.

دومینو

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: 1- طرز گرفتن دومینو و قرار گرفتن آن روی زمین تمرین شد. 2- اندازه فاصله‌ی دو دومینو باهم گفته شد. 3- چینش استاندارد خط صاف با فاصله‌ی مناسب تمرین شد. (برای چینش خط راست ابتدا خط‌های موزایک در نظر گرفته شده و خط صاف چیده می‌شود. فاصله‌ی مناسب بین دومینو‌ها به اندازه‌ی یک دومینوی غایب است.)

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: با سلام خدمت اولیا عزیز گزارش کلاس علوم science پیش دبستان ماهک( moon let): 1. مرور جلسه گذشته بخش موجودات زنده و غیر زنده living things and Non living things. 2. حل تمرین صفحه 19 کتاب علوم در کلاس .

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: کتاب تا صفحه 22 کامل شده است. مبحث امروز علوم درباره‌ی مراقبت های هنگام بیماری بود و مقدمه‌ای برای غذای سالم و ناسالم بیان شد.

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: تمرین کتاب با هدف پیدا کردن تفاوت و شباهت بین یک مجموعه حل شد. کتاب تا صفحه 18 کامل شده است.

دنیای رنگی

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: درست کردن خوراکی‌های سالم(میوه‌ها، سبزیجات و...) با خمیربازی با هدف دست‌ورزی و مقدمه‌ای برای مبحث سالم و ناسالم(مرتبط با درس علوم) انجام شد.

فعالیت

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: کاربرگ افزایش ضریب هوشی و کاربرگ خلاق انجام شد.

رایانه

مدرس: نظری، الهه
فعالیت: با سلام و وقت به خیر خدمت والدین و نو آموزان عزیزم امروز عزیزان پروژه کشیدن نقاشی جوجه با تمام ابزار هایی را داشتند که تا کنون یاد گرفتند تا هم مروری بر درس هایشان باشد هم بتوانند یک نقاشی مرتب تحویل دهند.
تکلیف: برای منزل لطفا عزیزان همه قبل از دوشنبه هفته ی بعد تا قبل از تاریخ 13آذر در رایانه های منزل خود نقاشی آدمکی با استفاده از شکل ها ، سطل رنگ و قلمو ها کشیده و عکس آن را به عنوان تکلیف بارگذاری نمایند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: گزارش کلاس زبان ریاضی : 1. نحوه نوشتار اعداد 1، 2 ، 3 تدریس شد . 2. از کتاب ریاضی صفحه 21 حل شد .

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: حل صفحه 25 با مفهوم پر، خالی و الگو انجام شد.

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: خواندن و مرور شعر حافظ خوانی انجام شد. آشنایی با داستان و اجرای شب یلدا انجام شد.

هنر پیش‌دبستانی

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز در کلاس نقاشی خانم مرغه و جوجه تکنیک پاستل روغنی و ماژیک انجام شد
تکلیف: وسایل لازم جلسه بعد :ماژیک و مدادرنگی و دفتر نقاشی همراه داشته باشید

نقد فیلم

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: گفت‌وگو و بیان خلاصه داستان "نمو" و نتیجه گیری از داستان انجام شد. (نتیجه داستان: همکاری و انجام کار گروهی.)

دستان توانا

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: دست ورزی و برش دایره و ساخت کاردستی حلزون انجام شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: گزارش کلاس علوم انگلیسی( science): 1. مرور جلسه گذشته موجودات زنده living things. 2. تدریس قسمت موجودات غیر زنده) Non _living things). 3. صفحه 18 کتاب علوم در کلاس کار شد .

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: خوانداری: کره ی زمین به کلاس آورده شد و گفت‌و گو درباره‌ی کره‌ی زمین انجام شد. درباره‌ی خشکی‌های زمین صحبت کردیم و کشور ایران با تاکید به صدای اول "ای" معرفی شد. تدریس صدای "ای" و حل صفحه 31 انجام شد. نوشتاری: صفحات 41 و 42 حل شد.

ورزش پیش‌دبستانی

مدرس: کاظمی، مریم
فعالیت: گزارش شنبه 401/09/05 ورزش. هدف جلسه: بهبود استقامت عضلانی، آشنایی نسبی با مفهوم استقامت عضلانی و آشنایی با برخی تمرینات استقامت عضلانی در پایین تنه و ایجاد علاقه با بازی‌های گروهی مثل جفت پریدن در خانه های کرم رنگی و لی لی رفتن در خانه های روی زمین. دویدن پی در پی با توجه به علائم. اگر قرمز بود علامت ایست. اگر زرد بود،حرکت آرام و سبز دویدن آزاد.

آزمایشگاه

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: امروز دختران ماهک کاربرگ کشتی را رنگ‌آمیزی کرده و پیشاپیش به استقبال7/آذرماه روز نیروی دریایی رفتیم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: