فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: ماهک

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: بازی ریتمیک ابتدای کلاس و انجام بازی با هدف آشنایی با کلمات هم‌آغاز. آشنایی با صدای "آ" و حل صفحه 7 و 8 کتاب خوانداری.

ورزش پیش‌دبستانی

مدرس: کاظمی، مریم
فعالیت: گزارش امروز 401/07/09 ورزش و ریتموگیم تمرین سلام و احوالپرسی موزیکال. دانش آموزان شکل های مختلفی را با چوبک هایی که بهشون داده شد ساختند و شعر اتل متل یک مورچه، پرید و اومد تو کوچه را با ریتم چوبک تمرین کردند. ورزش: مهارت دویدن مهارت در دویدن روی پنجه پا(در دوهای آرام و طولانی ، ابتدا پا روی زمین قرار می گیرد) _مهارت در حرکت هم زمان دست و پای مخالف رعایت حرکات پایه صحیح دویدن. دانش آموزان در مهارت دویدن با استقرار پراکنده با علامت معلم یک حرکت را انجام دادند و با صدای سوت متوقف شدند.به دانش آموزان گفته شد که مراقب باشند به همدیگر برخورد نکنند. _اجرای بازی های مختلف با هدف دویدن (به دانش آموزان سه رنگ معرفی شد، با بالا آوردن رنگ قرمز بچه ها باید بایستند و رنگ نارنجی به آرامی راه بردند و با رنگ سبز شروع به دویدن کردند)
فعالیت: با سلام خدمت اولیای گرامی و نوآموزان عزیزم- بر اساس برنامه ناهاری که از قبل هماهنگی های انجام شده است منوی ناهاری مهرماه در درس *آسمانه پیش دبستان* فایل pdf آن بارگزاری شده است. لطفاً جهت دیدن منوی غذایی مهرماه به پیوست درس آسمانه مراجعه بفرمائید. با تشکر

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: تمرین سوره های کوثر و توحید. صحبت و آشنایی به مناسبت روز آتش نشان. خواندن شعرِ شماره‌ی اتش نشانی‌. درست کردن کلاه آتش نشان به همراه دختران گل ماهک.

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: جهت ملاحظه منوی غذایی مهرماه پیوست درس آسمانه را دانلود بفرمائید. با تشکر
تکلیف: منوی غذایی مهرماه در پایین این کادر قابل دانلود می باشد.
فعالیت: سلام به دختران عزیزم - نو آموزان قشنگ والدین گرامی، لطفاً برای روز چهارشنبه وسایل فوق را همراه داشته باشید: چسب ماتیکی و مایع مقوای a4 قرمز یک عدد مقوای a4 زرد یک عدد قیچی عزیزان حتماً وسایل نوآموزان وسایل برچسب اسم داشته باشند. با تشکر

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: بازی آشنایی با نوآموزان عزیز. انجام بازی های تقویت ذهن و حسی حرکتی. خواندن شعر و دوره و یادآوری سوره کوثر. تمرین سوره توحید با نواموزان ماهک.

رایانه

مدرس: نظری، الهه
فعالیت: با سلام خدمت اولیا و نوآموزان عزیزم- امروز بعد از آشنائی و معرفی دانش آموزان با مفاهیم اولیه و قطعات اصلی و کلی رایانه آشنا شده و تصاویر آن را مشاهده کردند. نو آموزان چگونگی ارتباط بین قطعات را فراگرفتند. در کلاس رایانه مهم است که نوآموزان عزیزم با مفاهیم درست و کاربردی رایانه آشنا شوند.
تکلیف: نو آموزان عزیزم برای هفته بعد 11/مهر/1401 روز دوشنبه از رایانه های منزل خود نقاشی کشیده و با خود با کلاس بیاورند. خواهشمندم در برگه a4 و در داخل کاور یا پوشه دکمه دار به مدرسه آورده شود تا هنر نقاشی عزیزانم مطلوب به دست مربی برسد.
فعالیت: با سلام و احترام- آرزومندم سال تحصیلی خوب توام با اتفاق های رنگی و شادابی برای دانش آموزان عزیزمان باشد و سالی از پیشرفت های آموزشی و تحصیلی مطلوبی را با یکدیگر تجربه کنیم. با تشکر معاون آموزشی کیهان ** لطفا برای دوشنبه 1401.7.4 وسیله فوق را به همراه داشته باشید: خمیر بازی جهت دست ورزی

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: بازی آشنایی با نوآموزان عزیز. انجام بازی های تقویت ذهن و حسی حرکتی. خواندن شعر و دوره و یادآوری سوره کوثر.

ورزش پیش‌دبستانی

مدرس: کاظمی، مریم
فعالیت: سلام گل های زیبا..سال تحصیلی جدید مبارک..سال تحصیلی خوبی داشته باشید و در کنار یادگیری دانش یک عالمه تجربه های خوب با دوستان خوبتون داشته باشید. گزارش شنبه 401/7/2 یوگا و ورزش و ریتمو گیم. آشنایی دانش آموزان با مهارت ریتمو گیم و نحوه حرکت با ضرب آهنگ های مختلف صدای دست ، پا و موسیقی. حرکت در جهات مختلف و بازی با صدای ضرب آهنگ دست و پا. نحوه سلام و احوال پرسی با ریتمو گیم با هدف فعال سازی هوش حسی و حرکتی
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: