فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: چکاوک 1
فعالیت: با سلام و احترام دانش آموزان عزیزم پشتکار و تلاشی که در نیم سال اول تحصیلی داشته اید قابل تحسین است. امیدوارم در ارزیابی حضوری فردا نیز ما را به باور هر چه بیشتر تلاش و پشتکاری که در این مدت کرونا و مجازی داشته اید برسانید که همه نگاه و امید ما به موفقیت های روزافزون و تلاش بی شائبه شما عزیزانم هست. موفقیت شایسته شما دختران عزیزمان بوده و خواهد بود با تشکر - واحد آموزش کیهان

ریاضی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: صفحه 84(ساخت انواع زاویه ها با گونیا )تدریس شد. مسابقه خانم ریاضی برگزار شد.
تکلیف: دخترم صفحه 100 و 101 و 102 کتاب کار ریاضی علوی (که جمعا 10 سوال می شود ) را حل و ارسال کن .

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: فعالیتهای درس یازده حل و بررسی شد . درس دوازده تدریس شد . فعالیتهای درس دوازده حل و بررسی شد بیدپای فارسی حل شد .

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: تکالیف هفته گذشته ( دستگاه خودپرداز ) بررسی و تصحیح شد . درس 14مشاغل خدماتی و تولیدی تدریس شد . دانش آموزان با مفاهیم کالا و خدمت و مشاغل تولیدی و خدماتی آشنا شدند . پاور پوینت مربوطه نمایش داده شد .کتاب داستان پسرک فانوس بان از انتشارات قدیانی معرفی شد . فعالیت کلاسی صفحه ی89 با همکاری دانش آموزان انجام شد .
تکلیف: دخترهای خوبم فعالیت کلاسی و منزل صفحات 89 و 90 را انجام دهید .

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: تعدادی از سوالات جلسه یازده کتاب با مشادکت دانش آموران حل و بررسی شد .
تکلیف: دخترم سوالات باقی مانده جلسه 11 استعداد تحلیلی (یعنی سوالات 2 و 4 و 5 و 6) را حل و ارسال کن .عزیزانم من پاسخ این جلسه را در گروه فرار می دهم بعد از اینکه در خانه این سوالات را حل کردید به پاسخ مراجعه کنید و اشتباهاتتان را اصلاح کنید و بعد عکس پاسختان را برایم ارسال کنید .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: