1401/05/10
1401/05/09
ریاضی چهارم
توکلی، سارا
شعر مادر برای اختامیه تابستان تمرین شد
فارسی چهارم
توکلی، سارا
کلمات هم خانواده مرور شد .تفاوت کلمات هم خانواده با کلمات هم اوا بیان شد .دانش اموزان گروه بندی شدند و کاردستی کلمات هم خانواده انجام شد .
دخترهای گلم کار دستی کلمات هم خانواده اماده و تا هفته آینده تحویل داده شود.کاربرگ کلمات هم خانواده را حل کنید و فردا همراهتان بیاورید .
هنر چهارم
اکبری، ربابه
سلام به دختران هنر دوست
امروز بشقاب سفالی خام کامل سنباته زده شد و با تکنیک رنگ آمیزی کامل به رنگ سیاه رنگ آمیزی شد.
کار تکمیلی بشقاب ها در برنامه آموزشی متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.
ورزش چهارم
کاظمی، مریم
گزارش یکشنبه 401/05/09 ورزش
اهداف جزئی: نشاط و هیجان و همکاری تیمی، مهارت نشانه گیری.
دانش آموزان به دو گروه تقسیم شدند و با پاسکاری مانع گرفتن توپ توسط تیم مقابل می شدند، هر 10 پاس موفق یک امتیاز محسوب می شود. اگر تیم مقابل حین پاسکاری بتواند توپ را توی هوا بگیرد مالک توپ هستند
1401/05/08
فعالیت:
سلام به دانش آموزان عزیزم
برای فردا وسایل مورد نیاز درس هنر را حتماً همراه داشته باشید:
بشقاب سفالی خام و قلمو
قرار است یه کار جدید آموزش داده شود و نوبت به دومین بشقاب خام سفالیتان رسیده که حتماً فردا همراه داشته باشید-"بشقاب سفالی که رنگ نشده" به همراه قلموهایتان.
ریاضی چهارم
توکلی، سارا
مبحث کسر مرور شد،بحث کسرهای مساوی تدریس شد .با مشارکت دانش اموزان به وسیله چوب بستنی کسرهای مساوی نمایش داده شد .
دختر گلم کاربرگ کسرها را حل کن و فردا همراهت بیاور .فردا جدول ضرب 7 پرسیده می شود .
علوم چهارم
توکلی، سارا
مبحث اندازه گیری مواد مرور شد .واحدهای اندازه گیری(لیتر و کیلوگرم و....) دوره شد . با شیشه های نوشابه و ترازو در مورد واحدهای اندازه گیری گفت و گو شد .
گل من کاربرگ واحدهای اندازه گیری را حل کن و فردا بیاور .
فارسی چهارم
توکلی، سارا
شعر مادر کار شد .و همه دانش اموز به صورت تکی شعر را اجرا کردند .
هنر چهارم
اکبری، ربابه
سلام دختران عزیزم برای فردا یکشنبه ظرف سفالی خام و قلمو همراه داشته باشید .با تشکر
موسیقی
صدر بایگی، فرحناز
باسلام و احترام. جلسه امروز پرسیدن متن سرود صدای نور به صورت تک تک و دسته جمعی
دانش آموزان عزیز برای جلسه آینده متن سرود واهنگ با کلام صدای نور را تکرار و تمرین نمایید.باسپاس
1401/05/02
1401/05/01