فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: چکاوک 1
فعالیت: سلام به دانش آموزان عزیز علوی، برای فردا سه شنبه 18/بهمن ماه برای درس رباتیک (پک های شماره دو) را حتما با خود همراه داشته باشید. توصیه می شود قطعات را داخل جعبه بگذارید تا گم نشود. با تشکر واحد آموزش

ریاضی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: صفحه 102 و 103 تدریس شد.برای فردا کتاب کار و کتاب درسی ریاضی،کتاب کار و درسی مطالعات ،کتاب کار علوم ،کتاب درسی فارسی ،و دفتر املای کلاسی همراهتان باشد .
تکلیف: صفحه 113 و 114 کتاب کار حل شود.

علوم چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: درس نهم کتاب کار حل و بررسی شد.

نگارش چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: نگارش درس 13 حل و بررسی شد .

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: درس 15 (یک ماجرای زیبا) تدریس شد.

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: عرض سلام و ادب. در این جلسه سواد مالی، درباره " کالا و خدمات" صحبت کردیم.
تکلیف: لطفا صفحه 106 و 107 کامل شود.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: امروز بر روی یه آهنگ 6 ضربی همراه با کشیدن نقاشی و اجرای بدن کوب (بادی پرکاشن) تمرین و اجرا شد. همچنین بر روی آهنگ عید نوروز تمرین و تکرار گردید.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: ساعد، الهه
فعالیت: 1. Greetings و تمرین مکالمات روزانه و خواندن آیت الکرسی 2. مرور مبحث fractions کسرها 3. تدریس مبحث مقایسه ی کسرها 4. انجام فعالیت های کتاب و فعالیت مرتبط با مبحث
فعالیت: با سلام و احترام از حضور والدین گرامی در تحویل کارنامه آموزشی علوی نهایت سپاس و تشکر را داریم.امیدواریم در نیمه دوم سال تحصیلی بتوانیم با تلاش بیشتر و همراهی شما والدین گرامی بستری مطلوب تر برای دانش آموزان عزیزمان محیا کرده و اسباب موفقیت های روز افزون را برای آینده سازان کشور بیشتر از پیش محیا نمائیم. باتشکر دبستان دخترانه علوی
توضیح: از دانش آموزان عزیز خواهشمندیم طبق برنامه آموزشی و آنچه معلم در پرتال ذکر می نماید کتاب های آموزشی را همراه داشته باشید. با تشکر

ریاضی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: عدد مخلوط صفحه 100 و 101 و 102 کتاب درسی تدریس شد .برای فردا کتاب درسی ریاضی ،کتاب نگارش , کتاب کار علوم ,هدیه همراهتان باشد.
تکلیف: کتاب کار صفحه 111 و 112 حل شود .

علوم چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: کتاب کار علوم درس 9 حل و بررسی شد .
تکلیف: کتاب کار درس نهم کامل حل شود .

نگارش چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: شعر حفظی پرسیده شد.نگارش صفحه 66 و 67 حل و بررسی شد.

استعداد تحلیلی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: جلسه 12 استعداد تحلیلی بررسی شد .

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: مبحث درک تفاوت فرضیه با واقعیت تدریس گردید
فعالیت: با سلام و احترام ولادت مولی الموحدین امیرالمومنین حیدر کرار شیر خدا مولود کعبه و فرا رسیدن روز پدر را خدمت پدران گرامی تبریک و تهنیت عرض می کنیم. دختران عزیزم جهت برپایی نمایشگاه آموزشی به سلیقه خود یک فعالیت یا کار عملی از درس هنر، سواد مالی رایانه،اتیکت اسکول و یا فعالیت های عملی پژوهشی که در هفته پژوهشی داشته اید را می توانید به دلخواه برای یکشنبه16/بهمن به مدرسه آورده و به معلم پایه تحویل دهید. با تشکر واحد آموزش

ریاضی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: صفحه 98 و 99 کتاب درسی تدریس شد.ارزشیابی مداد سیاه 2 انجام شد. برای روز یکشنبه،کتاب کار و درسی ریاضی ،دفتر املای کلاسی ،کتاب کار علوم ،نگارش ،استعدا تحلیلی همراهتان باشد.
تکلیف: کتاب کار صفحه 107 و 108 و 109 حل شود.

علوم چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: دستگاه گوارش تدریس شد .
تکلیف: کتاب کار صفحه 124 و 125 و 126 و 127 حل شود .

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: درس 14(اولین بانوی مسلمان تدریس شد ).

قرآن چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: تدریس درس 9 تکمیل و دو جلسه از درس 10 تدریس شد.برای گوش دادن به قرائت درس به لینک زیر مراجعه کنید. https://ahlolbait.com/media/24871/%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D8%AA-%D9%82%D8%B1%D8%A2%D9%86-%D8%AF%D8%B1%D8%B3-%D8%AF%D9%87%D9%85-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%82%D8%B1%D8%A2%D9%86-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D9%87-%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1%D9%85

ورزش چهارم

مدرس: کاظمی، مریم
فعالیت: هدف جلسه : آشنایی با مهارت ایستگاهی در چهار ایستگاه مجزا مانع ها چیده شده و در هر ایستگاه یکی از مدل های طناب زنی که بچه ها آموزش دیده اند، انجام شد( دویدن با طناب، پرش ساده، مکث روی یک پا، جاگینگ) هدف انگیزشی: مسابقه بین کسانی که موفق به گذراندن تمام ایستگاه ها شده اند و اهدا کارت امتیاز.
فعالیت: با سلام خدمت دانش آموزان عزیز و والدین گرامی ، دختران عزیزم جهت برپایی نمایشگاه آموزشی به سلیقه خود یک فعالیت یا کار عملی از درس هنر، سواد مالی رایانه،اتیکت اسکول و یا فعالیت های عملی پژوهشی که در هفته پژوهشی داشته اید را می توانید به دلخواه برای فردا چهارشنبه به مدرسه آورده و به معلم پایه تحویل دهید. با تشکر واحد آموزش با احترام و عذر تاخیر به جهت کندی اینترنت تکالیف با مشکل و تاخیر ارسال گردید با تشکر کیهان

ریاضی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: صفحه 98 و 99 تدریس شد .برای فردا کتاب درسی ریاضی،کتاب کار علوم ،کتاب قران ،کتاب هدیه ،نگارش همراهتان باشد.فردا ارزشیابی مداد سیاه تستی(ریاضی از فصل 1 تا اخر فصل 3،علوم از فصل 1 تا اخر 6،فارسی از درس 1 تا آخر 7)برگزار خواهد شد.

علوم چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: سلول و انواع سلولها و تقسیم سلولی با مولاژ تدریس شد.

فارسی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: کتاب کار درس 12 کامل حل و بررسی شد .

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: درس 15 (کوه و دشت های ایران ) تدریس شد .
تکلیف: کتاب کار درس 15 حل شود .

رباتیک

مدرس: جابری، پریسا
فعالیت: ساخت چرخ لجباز (لطفاً در برنامه هفتگی در کنار درس رباتیک پک رباتیک یادداشت شود و دانش آموزان فراموش نکنند) (برای هفته آینده تمامی دانش آموزان پک شما دو همراهشان باشد)

رایانه

مدرس: نظری، الهه
فعالیت: با عرض سلام و وقت به خیر خدمت والدین عزیزم و دانش آموزان گل امروز عزیزان درس آدرس دهی سلول را تمرین کرده و سپس با حالت های مختلف انتخاب کردن با کنترل و شیفت و درگ کردن آشنا شده و در انتها در صفحات اکسل خود با استفاده از این انتخاب ها نقاشی کشیدند.
تکلیف: خواهشمندم در صورت تمرین و تکرار مطالب تدریس شده در پرتال عکس های کاربرگ های خود را با بنده به اشتراک بگذارید . با تشکر .

ریاضی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: کتاب کار حل شد .برای فردا کتاب کار علوم ،کار فارسی ،کتاب درسی و کار ریاضی و کتاب درسی مطالعات ،و دفتر املا همراهت باشد .
تکلیف: زاویه های 146 و 22 و 151 رسم شود .

علوم چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: درس 9 تدریس شد .

فارسی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: کتاب کار درس 13 بررسی شد.
تکلیف: صفحه 105 و 106 کار حل شود

نگارش چهارم

مدرس: توکلی، سارا
تکلیف: نگارش صفحه 72 و 72 و 74 حل شود.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: درس 13 تدریس شد

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: با عرض سلام خدمت دختران نازنینم. در این جلسه " سوادمالی" درباره " کارآفرینی" به بحث و تبادل نظر و تماشای کلیپ پرداختیم.
تکلیف: عزیزانم،لطفا برای جلسه بعد،صفحه 100 و 101کامل شود.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: امروز بعد از یک warmup چهار ضربی برای هیجان و آمادگی دانش آموزان برای کلاس، بر روی آهنگ 4 ضربی هفته گذشته مجدد تمرین و تکرار شد و حرکات جدیدی برای دانش آموزان اضافه گردید.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: ساعد، الهه
فعالیت: 1. Greetings و تمرین مکالمات روزانه و خواندن آیت الکرسی 2. مرور مبحث کسرها 3. تدریس مبحث معادل کسر 4. انجام فعالیت های مرتبط با مبحث
تکلیف: فعالیت ریاضی نوشته شده در دفتر را انجام دهید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: