فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: چکاوک 1

ریاضی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: صفحه3 و 4 و 5 و ابتدای 6 حل و بررسی شد .
تکلیف: دخترهای عزیزم برای امروز از تمرین صفحه 6 تا انتهای صفحه 7 را حل کنید .فردا تکلیفت به صورت حضوری در کلاس بررسی و این سوالات حل و رفع اشکال می شود.

فارسی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: درس زیبایی افرینش تدریس شد.
تکلیف: .دخترم معنی لغات را با استفاده از کتاب کارت در کتاب اموزش و پرورش پیدا کن و بنویس. کتاب کار فارسی صفحه 8 و 9 نوشته شود و در کتاب اموزش و پروش کلمات پیدا و معنیشان وارد شود . و 10 و11 پیش خوانی شود . .جلسه بعد تکلیفت دیده می شود .

هنر چهارم

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز در کلاس نقاشی ماندلا انجام شد و بافت گذاری جلسه بعد انجام میشود در کلاس وسایل لازم ماژیک
تکلیف: امروز در کلاس نقاشی ماندلا انجام شد و بافت گذاری جلسه بعد انجام میشود در کلاس وسایل لازم ماژیک

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: در این جلسه آموزشی دانش آموزان با مفهوم اتیکت و آداب اجتماعی آشنا شدند. در ابتدای کلاس از همه دانش آموزان خواسته شد هر زمان توپ رل در دست گرفتند با این جملات "سلام، روزتون بخیر، من(نام دانش آموز) هستم، از دیدار شما خوشحالم". همکلاسی‌ها پاسخ دادند" سلام (نام دانش آموز) جان، ما هم همچنین." معرفی خود را به شکل صحیح تمرین کنند. در ادامه برای موقعیت اتوبوس و مترو یک رفتار درست و یک رفتار اشتباه بحث شد به این صورت که دانش آموزان به گروه های سه نفره و چهار نفره تقسیم شدند و برای هر گروه یک دبیر گروه(مسئول نت برداری از صحبت های درون گروهی را بر عهده داشت) و یک سخنگوی گروه مواردی که گروه یادداشت کرده بود با کلاس به اشتراک میگذاشت.
تکلیف: برای جلسه آینده برای هر یک از موقعیت‌های رستوران یا کافه، آسانسور، تاکسی، مطب دکتر، سینما یا تئاتر، پیاده‌رو، کلاس درس یک رفتار درست و یک رفتار اشتباه یادداشت شود تا در کلاس در مورد آن صحبت کنیم.
فعالیت: با سلام خدمت اولیای گرامی و دانش آموزان عزیزم-لطفاً فایل pdf منوی ناهار مهرماه را از درس *** مهارت اجتماعی*** بارگزاری بفرمائید. لطفاً جهت دیدن منوی غذایی مهرماه به پیوست درس مهارت اجتماعی مراجعه بفرمائید. با تشکر

ریاضی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: صفحه 3 کتاب اموزش و پرورشی حل و بررسی شد .برای روز شنبه کتاب ریاضی ،و کتاب کار ریاضی ،کتاب فارسی و کتاب مطالعات همراهتان باشد .

علوم چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: مراحل وروش تحقیق و پژوهش تدریس شد.

قرآن چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: قران درس 1 جلسه 1 و 2 بررسی شد

ورزش چهارم

مدرس: کاظمی، مریم
فعالیت: سلام گل های زیبا..سال تحصیلی جدید مبارک..سال تحصیلی خوبی داشته باشید و در کنار یادگیری دانش یک عالمه تجربه های خوب با دوستان خوبتون داشته باشید. گزارش چهارشنبه 401/07/06 یوگا و ورزش گروه بندی دانش آموزان به سبک بادبزنی، قرار گرفتن سرپرست در جلو صف و گرم کردن به روش یکی از چرخه های یوگا. فاز دو تمرین پرش جفت پیش نیاز مهارت طناب زنی انجام شد برای فاز آخر، بازی آتشنشانی پیشنهاد شد و هر نفر از یک مسیر نیم متری می پرید و با لی لی دانش آموزی که داخل بود، با خود میاورد بیرون

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: با سلام خدمت اولیای گرامی و دانش آموزان عزیزم-لطفاً فایل pdf منوی ناهار مهرماه را از درس *** مهارت اجتماعی*** بارگزاری بفرمائید. لطفاً جهت دیدن منوی غذایی مهرماه به پیوست درس مهارت اجتماعی مراجعه بفرمائید. با تشکر
فعالیت: دختران عزیزم، برای روز چهارشنبه کتاب ریاضی ،کتاب کار علوم و کتاب قرآن همراهتان باشد.

ریاضی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: ریاضی صفحه 2 کتاب آموزش و پرورش بررسی شد .دخترهای گلم به سوال پایین صفحه 2 پاسخ دهید .برای روزچهارشنبه کتاب ریاضی ،کتاب کار علوم و کتاب قرآن همراهتان باشد.

علوم چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: علوم درس زنگ علوم بررسی شد.

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: با سلام خدمت اولیا و دانش آموزان عزیز و گرامی ضمن تبریک شروع سال تحصیلی جدید، در جلسه اول امروز بعد از خوشامدگویی و احوالپرسی، با بچه ها در ارتباط با تعریف سواد مالی و نقش آن در زندگی روزمره بچه ها صحبت کردیم.در ادامه در ارتباط با پول و انواع پول و تاریخچه پول نقش آن در جامعه صحبت شد‌. با اسکناس های مخالف از 100 تومانی گرفته تا 10 هزارتومانی آشنا شدیم.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم، برای جلسه چند مورد از کاربرد سواد مالی و پول که در زندگی روزمره با آن درگیر هستید در جامعه را برای جلسه بعد 11/07/1401 روز دوشنبه یادداشت و به کلاس بیاورید. همچنین توضیحاتی درباره تصاویر اسکناس هایی که در کلاس به آنها پرداختیم را یادداشت و برای جلسه بعد با خود همراه داشته باشید.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: با سلام خدمت اولیای محترم و دانش آموزان عزیز و ورزشکار امروز معارفه به صورت بازی " بادی پِرکاشِن" که موجب ایجاد انگیزه و هیجان در آشنائی با ورزش ریتم و گیم است، انجام شد. آشنائی دانش آموزان با ساز چوبک و ریتم گرفتن با موسیقی"خونه مادر بزرگه" اجرا شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم برای ریتم گرفتن هر چه مطلوب تر با موسیقی خونه مادربزرگه" در کلاس ریتم و گیم، پیشنهاد می شود این موسیقی پر خاطره را دانلود کرده و شعر آن را در صورت تمایل بخاطر بسپارند.
فعالیت: با سلام و احترام- آرزومندم سال تحصیلی خوب توام با اتفاق های رنگی و شادابی برای دانش آموزان عزیزمان باشد و سالی از پیشرفت های آموزشی و تحصیلی مطلوبی را با یکدیگر تجربه کنیم. با تشکر معاون آموزشی کیهان **هنر** دانش آموزان عزیز برای شنبه 1401/7/9 دفتر نقاشی،مداد رنگی ، ماژیک را همراه داشته باشند.

ریاضی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: آغاز سال تحصیلی،بهار تعلیم و تربیت را به دانش اموزان عزیزم عرض می کنم . قوانین کلاس ،نحوه تدریس،برد طرح تشویقی بررسی شد.یک سوال الگو مرور شد. برای روز دوشنبه کتاب فارسی ،کتاب علوم ،کتاب ریاضی اموزش و پرورش همراهتان باشد .

فارسی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: ستایش خدا روخوانی شدو معنی آن بررسی شد .

نگارش چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: دانش اموزان انشایی با موضوع شغل آینده خود نوشتند و در کلاس خواندند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: