فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: چکاوک 1
فعالیت: سلام به دانش آموزان عزیز- امیدواریم هفته ملی علوم با کلی خاطرات خوش و تلاش هایی که با ساخت دست سازه و آزمایشات پژوهشی متنوع انجام دادید برایتان لذت بخش بوده با کسب تجربیات جدید بر دانش و اطلاعات شما افزوده شده باشد. با آرزوی موفقیت های روز افزون یادآور می گردد شنبه ارزیابی ماهانه اسفندماه- مداد قرمز سه "درس علوم" برگزار خواهد شد- بودجه بندی را در سایت علوی بخش برنامه آزمون، واحد دبستان، پایه مورد نظر پیگیری بفرمایید. با تشکر واحد آموزش کیهان

ریاضی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: شنبه ارزشیابی علوم از درس 7 تا آخر درس 9 گرفته خواهد شد.برای روز شنبه کتاب درسی و کار ریاضی،کتاب درسی فارسی ،کتاب درسی وکار مطالعات همراهتان باشد.امروز دانش اموزان به صورت گروه های دونفری فصل 4 را مرور کردند.
تکلیف: کتاب کار صفحه 120 و 121و 122 و 123 حل شود.

علوم چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: پوسترهای هفته ملی علوم ساخته شد.
فعالیت: با سلام- دانش آموزان عزیزم امیدوارم از هفته پر فعال و جذاب ملی علوم نهایت لذت را برده و توانسته باشید با هم به زیبایی مشارکت نمایید و ثمره ی تلاش و خلاقیت گروهیتان را در پوسترهای هاوسیستمی ببینید و لذت ببرید. لازم بذکر است حتما نسبت به مسئولیت های داده شده در گروه های خود مسئول و پیگیر باشید تا کار تیمیتان شایسته اجرا و به درستی به اتمام برسد. و این هفته را با خاطرات علمی خوبی به پایان برسانید. یادآور می گردد از روز شنبه 6/اسفندماه ارزشیابی ماهانه اسفند ماه شروع خواهد شد.. با تشکر کیهان معاون آموزشی

ریاضی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: برای فردا کتاب درسی و کتاب کار ریاضی همراهتان باشد .

علوم چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: دانش آموزان اسلایم ساختند.با هنر اپ ارت اشنا شدند و کاربرگ اپ ارت راخودشان رنگ امیزی کردند.

ریاضی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: جمع و تفریق عدد اعشاری تدریس شد.برای فردا (روغن بچه ،،یک مقوا A3 به رنگ گروه هاوس سیستمتان ،و چسب و قیچی و دستکش یک بار مصرف ،مداد رنگی ،همراهتان باشد )

علوم چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: دانش اموزان با عنکبوت ها اشنا شدند و کار دستی عنکبوت را ساختند.با انواع قارچ ها آشنا شدند و قارچ را با ذره بین مشاهده کردند.برای فردا (روغن بچه ،،یک مقوا A3 به رنگ گروه هاوس سیستمتان ،و چسب و قیچی ،دست کش یکبار مصرف و مداد رنگی،همراهتان باشد )

رایانه

مدرس: نظری، الهه
فعالیت: با عرض سلام خدمت عزیزان امروز با همکاری معلم پایه دانش آموزان عزیز توانستیم با انواع عنکبوت ها و حالت های آنها آشنا شده و سپس کارعملی ساخت تارعنکبوت و خود عنکبوت را با مواد بازیافتی یاد گرفتیم .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: