فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: چکاوک 1

ریاضی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: سوالات کتاب کار( مبحث عدد مخلوط) رفع اشکال شد.(برای فردا کتاب کار ریاضی ،کتاب کار علوم و کتاب کار مطالعات ،کتاب کار فارسی ،و دفتر املای منزل همراهتان باشد .)
تکلیف: کتاب کار صفحه 40 و 41حل شود .

علوم چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: پاسخ تمام فعالیتهای کتاب علوم در کلاس گفته و نوشته شد .(دانش اموزان غایب در زمان حضور کتاب دوستان خود را گرفته و کتابشان را کامل کنند.)

فارسی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: درس پنجم و دانش اموزی درس 5 تدریس شد .
تکلیف: کتاب کار صفحه 36 و 38 و 39 حل شود .

نگارش چهارم

مدرس: توکلی، سارا
تکلیف: نگارش صفحه 25 و 26 حل شود.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: پاسخ فعالیتهای درس 4بررسی شد .درس پنجم تدریس شد .

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: عرض سلام و ادب و احترام خدمت اولیای گرامی و دختر فعال و نازنینم. در این جلسه " سوادمالی" درباره" سود وزیان "به صورت اجمالی به ، بحث و گفت و گو پرداختیم. همچنین،دختران عزیزم ایده های خود را برای کسب سود بیشتر و متحمل نشدن زیان برای کسب و کار مطرح کرده و به بحث ، گفت و گو و تبادل نظر ،در این زمینه پرداختند.
تکلیف: فعالیت منزل کتاب ،برای جلسه بعد انجام شود.سپاس از همراهی شما،دختران عزیزم

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر اولیا محترم و دانش آموزان فعال و زرنگ، امروز با آهنگ wallerman همراه چوبک حرکات سرعتی و بدنی (برای هیجان بالا و انرژی فرزندان عزیزمان) با شمارش 4 تایی به صورت دایره و گروهی انجام دادیم. و همچنین بر روی آهنگی که هفته قبل به صورت ساده و با دو حرکت کار شده بود دو حرکت دیگر اضافه کردیم و تمرین و اجرا کردیم.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: ساعد، الهه
فعالیت: 1. Greetings و مرور قوانین کلاسی 2. مرور مبحث multiplication 3. مرور مبحث multiples of 2 and 5 4. تدریس مبحث Input/Output machines 5. انجام فعالیت های کتاب و فعالیت های مرتبط با مبحث

ریاضی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: سوالات کتاب کار مبحث عدد نویسی تکمیل شد. برای فردا کتاب کار ریاضی،کتاب درسی و کار علوم ،کتاب درس فارسی و نگارش،و کتاب درسی هدیه ها همراهتان باشد .(تا یکشنبه هفته بعد ارمغان هفته شماره 2 حل شود )

علوم چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: ازمون فصل 3 گرفته شد .

فارسی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: سوالات باقی مانده از درس 3 کتاب کار حل شد .ازمون از درس 3 گرفته شد

املا چهارم

مدرس: توکلی، سارا
تکلیف: از اول کتاب تا انتهای درس 3املای لغت نوشته شود .

استعداد تحلیلی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: جلسه 5 استعداد تحلیلی با مشارکت دانش اموزان و گروه بندی بررسی شد

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: تدریس مبحث مهارت نه گفتن انجام گرفت
تکلیف: انجام تکلیف ص 15

زیبانویسی

مدرس: اکبری، ربابه
فعالیت: با سلام خدمت اولیای گرامی و دانش آموزان عزیزم امروز یکشنبه طبق یادآوری های انجام شده تدریس زیبا نویسی با کاغذ پوستی انجام شد و تمرینات و سر مشق به دانش آموزان داده شد ( تمرین جلسات اول و دوم حروف- ترکیبات الف و ب پ ت ث )
تکلیف: دانش آموزان عزیز سرمشق های زیبانویسی که بصورت برگه های کوچک در کلاس توزیع شده است تمرین و تکرار شود و در کاغذ پوستی بنویسید. جلسه بعد حتماً تکالیف ملاحظه خواهد شد. ***حتماً حتماً در دفتر های پوستی خطوط را با رعایت فاصله ی دو سانت دوسانت با خودکار بکشید و توجه داشته باشید خطوط منظم و کج و بی نظم نباشد. جهت تمرین زیبانویسی به نوشتن در دفترهای پوستی امریست مهم و ضروری**** تشکر

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: ساعد، الهه
فعالیت: 1. Greetings و مرور قوانین کلاسی 2. تماشای ویدئوی ترانه ی multiplication 3. تدریس مبحث multiples of 2 and 5 4. انجام فعالیت های کتاب و فعالیت های مرتبط با مبحث

ریاضی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: مبحث جمع و تفریق کسرها روی محور ،با شکل و به صصورت مساله تدریس شد.برای فردا :کتاب کار ریاضی ،کتاب کار علوم ، کتاب کار و کتاب آموزش و پرورش فارسی ،و کتاب استعداد همراهتان باشد.(دخترهای عزیزم فردا تمام این کتابها به غیر از استعداد توسط معلم مدرسه مشاهده و بررسی می شود ).فردا ارمغان 3و 1را که آخر هفته حل کرده ای را به معلم تحویل دهید. فردا از درس سوم علوم ازمونک داریم.
تکلیف: صفحه 37 و 38 کتاب کار حل شود .

فارسی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: شعر حفظی از تمام دانش اموزان پرسیده شد. فردا از درس سوم ازمونک داریم ،مطالعه فراموش نشود .

نگارش چهارم

مدرس: توکلی، سارا
تکلیف: نگارش صفحه 22 و 23و 24 حل شود

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: درس پنجم (زندگی در شهر و روستا ) تدریس شد .
تکلیف: سوالات کتاب کار درس پنج تا جلسه بعد مطالعات حل شود.(جلسه بعد مطالعات این تکلیف بررسی می شود )

هنر چهارم

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز در کلاس نقاشی میوه ها تکنیک پاستل روغنی و ترکیب رنگ انجام شد جلسه بعد در کلاس تکمیل میشود وسایل لازم جلسه بعد :پاستل روغنی و ماژیک و مدادرنگی و دفتر نقاشی همراه داشته باشید
تکلیف: امروز در کلاس نقاشی میوه ها تکنیک پاستل روغنی و ترکیب رنگ انجام شد جلسه بعد در کلاس تکمیل میشود وسایل لازم جلسه بعد :پاستل روغنی و ماژیک و مدادرنگی و دفتر نقاشی همراه داشته باشید

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: ساعد، الهه
فعالیت: 1. Greetings و مرور قوانین کلاسی 2. مرور مبحث مبحث environmnet natural disasters and man-made disasters 4. تدریس مبحث بازیافت recycling 5. انجام فعالیت کتاب و فعالیت مرتبط با مبحث

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: در این جلسه آموزشی در مورد عذرخواهی کردن صحبت کردیم و از دانش‌آموزان خواسته شد از تجربه خودشان مثال بزنند و بگویند آخرین باری که عذرخواهی کردند کی و چطور بوده؟ سپس مراحل عذرخواهی کردن آموزش داده شد و در مورد کلمات جادویی "ببخشید، عذرخواهی میکنم و معذرت می‌خواهم" صحبت شد. سپس در مورد تئوری سوسک صحبت شد و تفاوت واکنش و پاسخ بحث کردیم و در مورد تفاوت ان توضیح داده شد و از دانش‌آموزان خواسته شد مثال‌هایی بزنند.
تکلیف: دانش‌آموزان تئوری سوسک را به اولیای خود توضیح دهند و آن را ضبط کرده و فایل صوتی آن را و یا یادداشت کنند و در پرتال ارسال بفرمایند. همچنین مثال‌هایی از تفاوت واکنش و پاسخ که آموزش داده شده است، یادداشت کنند تا در جلسه آینده کلاس در مورد آن صحبت کنیم.
فعالیت: با سلام اولیای گرامی به اطلاع می رسانیم روز شنبه مورخ 7 /آبان ماه مراسم صبحانه سالم در دبستان برگزار خواهد شد. خواهشمند است دختران گلمان حتما حتما تا ساعت 7:45 در دبستان حضور داشته باشند. به جهت آشنایی با غذای سالم و شکرگزاری از نعمت های خداوند لطفا به سلیقه ی خودتان صبحانه سالم که شامل (تخم مرغ، پنیر، خامه، شیرسفید،عسل و...)می باشد تهیه کنید و روز شنبه صبح همراه دانش آموز به دبستان ارسال کنید تا در کنار دوستان خود میل کنند. از همراهی شما عزیزان کمال تشکر را داریم. مسئول امور پرورشی خانم صحت

ریاضی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: صفحه 28 و 29تدریس شد.(ارمغان شماره 3 و 1 حل شود و روز یکشنبه تحویل داده شود).کتاب اموزش و پرورش درس ریاضی ،و فارسی و مطالعات همراهتان باشد.
تکلیف: کتاب کار صفحه 33 و 35 و 36 حل شود .

علوم چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: فیلم فندق درس سوم نمایش داده شد .سوالات کتاب کار رفع اشکال شد.
تکلیف: برای روز یکشنبه هفته بعد فرفره موجود درس سوم درست شود و جلسه بعد علوم همراهت باشد.

نگارش چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: انشای من و ارزوهایم را دانش اموزان خواندند.
تکلیف: نگارش درس سوم صفحه 20 و21 حل شود .

قرآن چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: قران عبارتهای حفظ از دانش اموزان پرسیده شد.درس چهارم تا جلسه دوم تدریس شد .

ورزش چهارم

مدرس: کاظمی، مریم
فعالیت: گزارش چهارشنبه 401/08/04 ورزش و یوگا هدف جلسه: طناب زنی، مکث روی یک پا. گرم کردن بدن با بازی سنگ (مثل کوه استوار و محکم) قیچی ( باز شدن دست و پا به سمت عقب و جلو ) کاغذ (باز شدن دست و پا به طرفین) کاغذ؛ سنگ می برد و قیچی؛ کاغذ رو می برد و سنگ؛ قیچی رو می برد. آموزش مهارت مکث روی پا : کنترل سرعت طناب و پرش دو ضرب؛ با دو پرش یکبار طناب از پشت سر میاد جلو و از زیر پنجه و بعد پاشنه رد می شه. تمرین و تکرار و پاسخگویی به سوالات بمدت 8 دقیقه، دانش آموزان مهارت را در حضور مربی اجرا کرده و فرم درست طناب زدن ساده و دو ضرب را انجام دادند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: ساعد، الهه
فعالیت: 1. Greetings و مرور قوانین کلاسی 2. مرور مبحث حالتهای ماده States of matter و فرم آنها 3. تدریس مبحث environmnet natural disasters and man-made disasters 4. انجام فعالیت مرتبط با مبحث

ریاضی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: صفحه 26 و 27 تدریس شد .برای فردا کتاب اموزش و پرورش ریاضی و قران ،کتاب کار علوم ،دفتر املا و انشا همراهتان باشد .
تکلیف: صفحه 31 و 32 کتاب کار حل شود .(پیک ارمغان هفته ،دیروز به دانش اموزان تحویل داده شد .شماره 3 ارمغان هفته تا یکشنبه هفته بعد حل شود و روز یکشنبه تحویل داده شود)

علوم چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: سوالات کتاب کار درس سوم بررسی شد .
تکلیف: صفحه 41 و 42 کتاب کار حل شود .

فارسی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: سوالات کتاب کار درس سوم بررسی شد .
تکلیف: صفحه 34 کتاب کار حل شود .

املا چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: املای کلاسی درس سوم گفته شد .
تکلیف: املای کلمات درس سوم در منزل نوشته شود.فردا دفتر املا همراهت باشد.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: تمام سوالات درس چهارم با مشارکت دانش اموزان در کلاس حل و بررسی شد .

ورزش چهارم

مدرس: کاظمی، مریم
فعالیت: به نام خداوند اراده و توان. دختران پایه چهارم به منظور اجرای مهارت اصلی رشته طناب زنی فردا چهارشنبه 401/08/04 هر نفر طناب شخصی خود را بهمراه داشته باشد "خانم کاظمی معلم ورزش

رباتیک

مدرس: جابری، پریسا
فعالیت: شروع به ساخت ربات فرفره
تکلیف: دانش آموزانی که پک رباتیک 1 همراهشون نبود حتما حتما در منزل تا جایی که انجام دادیم تکمیل کنید.

رایانه

مدرس: نظری، الهه
فعالیت: با عرض سلام و روز به خیر خدمت دانش آموزان و والدین گرامی امروز عزیزانم با مفاهیم شیت(برگه) و ورک بوک(کتاب کار) آشنا شدند و توانستد شیت های جدیدی بسازند و همچنین اسامی آنها را تغییر داده و آنها را جا به جا کنند همچنین آنها را رنگ کرده و حذف نمایند. و سپس با مفاهیم سطر و ستون و سلول آشنا شدند و توانستند در سلول ها اسامی خودشان را تایپ کنند و سپس با بزرگ کردن و کوچک کردن صفحه اکسل آشنا شدند.
تکلیف: خواهشمندم هر هفته تمام مطالب تدریس شده را عزیزان در منزل تمرین کنند که فراموش نکنند. برگه های جدید بسازید، اسامی آنها را تغییر داده و رنگ آنها را عوض کنید و با اسکرول های افقی و عمودی کار کنید و در سلول ها متنی بنویسید و سپس برگه های اضافه را حذف کنید.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: ساعد، الهه
فعالیت: 1. Greetings و مرور قوانین کلاسی 2. مرور مبحث حالتهای ماده States of matter و فرم آنها 3. تدریس مبحث environmnet natural disasters and man-made disasters 4. انجام فعالیت مرتبط با مبحث
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: