فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: چکاوک 2

ریاضی چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: تدریس مبحث تساوی کسرها انجام شد.
تکلیف: عزیزانم صفحه‌ی 53 کتاب کار علوی تا سوال 3 را بادقت حل کنید. صفحه‌ی 42 کتاب ریاضی (آموزش و پرورش) را با دقت حل کنید‌. دخترهای باهوشم پاسخنامه‌ی صفحه‌های 30،31،32 را ارسال میکنم، لطفا با پاسخ‌های خودتون چک کنید اگر درست نوشته بودید با مداد سبز تیک بزنید.اگر اشتباه نوشته بوید با مداد صورتی دورش خط بکشید.و مجدد ارسال کنید.

علوم چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: ادامه ی تدریس درس چهارم علوم انجام شد.
تکلیف: گل دخترهای من صفحه‌ی 52،53،54 کتاب کار علوی را با دقت حل کنید.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: پرسش‌وپاسخ مطالعات انجام شد.

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: فعالیت منزل مربوط به درس سود و زیان با مشارکت دانش آموزان بررسی و تصحیح شد . درس 6 ( پس انداز ) تدریس شد . دانش آموزان با مفهوم پس انداز ، پولهایی که میتوان پس انداز کرد و مصارف پس انداز آشنا شدند . کارتون درباره پس انداز نمایش داده شد . پاورپوینت راههای پس انداز کردن نشان داده شد . کتاب داستان خرج بیجا از انتشارات قدیانی معرفی شد . فعالیت کلاسی درس 6 با مشارکت دانش آموز در کلاس انجام شد .
تکلیف: دخترهای قشنگم لطفا فعالیت کلاسی و منزل صفحه های 47 و 48 را در کتاب انجام داده و تصویر آنها را برای من در پرتال ارسال کنید .

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی فردپور، مونا
فعالیت: مرور درس گذشته ار منابع تامین الکتریسیته مرور مثالهایی از تامین انرژی ابزار و وسایلی که از برق یا باطری استفاده می کنند آموزش ایجاد جریان الکتریکی آموزس لغات مرتبط برای ساخت یک مدار و برقراری جریان الکتریکی آشنایی با عملکرد باطری و نحوه برقراری جریان در یک مدار توسط سیم های مسی
تکلیف: فراهم کردن ابزار های لازم برای ساخت یک مدار جریان الکتریکی. لطفا فیلم کوتاهی از ساخت این مدار تهیه شود به نحوی که در آن دانش آموزان لغات یادگرفته شده از قطعات مدار و جملات انگلیسی مربوط به قطع و وصل جریان و روشن و خاموش شدن لامپ را بکار ببرند. در جلسه حضوری هفته آینده ابزارها همراه دانش آموزان باشد. لامپ کوچکء سرپیچء باطریء سیم نازک یک رشته ای به اندازه پنجاه سانتی متر. پاسخ های کاربرگ های علوم در فایل زیر ارایه شده است.عزیزان لطفا بادقت کامل جواب را چک بفرمایید و پس از تصحیح تصویر چک شده تمرین ها را ارسال نمایید.در صورت داشتن سوال می توانید آنها را یادداشت کرده و در جلسات حضوری رفع اشکال نمایید.

مهارت اجتماعی

مدرس: قاضی نژاد، نیکو
فعالیت: امروز درباره اتیکت (آداب) عذرخواهی صحبت کردیم. در مورد این که در چه شرایطی عذرخواهی کنیم یا نکنیم نمونه هایی نمایش داده شد. همچنین مثالهای عذرخواهی جعلی (غلط) نیز نمایش داده شد. به بعضی از دانش آموزان دسترسی میکروفون داده شد تا مثالها را تمرین کنند.
تکلیف: دانش آموزان عزیز لطفا یک نمونه واقعی از عذرخواهی که انجام داده اید را در پرتال بنویسید و با استدلال مشخص کنید آیا عذرخواهی واقعی بوده یا خیر.

ریاضی چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: 3 زنگ ریاضی : حل کاردرکلاس صفحه‌ی 41 و تمرین صفحه‌ی 42 و نصف 43 (کسرها) کتاب کار علوی، حل صفحه 31،32،33 کتاب ریاضی (آموزش پرورش ) در کلاس انجام شد.
تکلیف: عزیزانم صفحه‌ی 30،31،32،33 کتاب ریاضی (آموزش و پرورش) را با دقت حل کنید. تمامی صفحات در کلاس حل شد و توضیح داده شد پس با دقت بنویسید دخترهای قشنگم‌.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: نویدی، الناز
تکلیف: عزیزانم درس 4 و 5 مطالعات را بخوانید.پرسش و پاسخ انجام خواهد شد.

قرآن چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: صفحه‌های 14،15،16،17،18 کتاب تدریس شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم صفحه‌ی 18 کتاب قران را بخوانید.و پیام صوتی آن را ارسال کنید‌.

ورزش چهارم

مدرس: کاظمی، مریم
فعالیت: امروز یکشنبه 400/08/16 مرحله 1:شروع تمرین تنفس بینی از بینی یا گرم کننده داخل بدن به روش گربه ای و تمرین چشم. گرم کردن بیرون بدن با دوره درس قبلی سلام بر خورشید 1 مرحله 2: آموزشِ درس جنگجو و کماندار، که به صورت تلفیق دو وضعیت بود و دانش آموز با تمرکز و اجرای وضعیت، عصب و عضله را هماهنگ ساخت.

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی فردپور، مونا
فعالیت: تمرین مهارت خواندن و درک مطلب صفحه 104 پرسش و پاسخ از بخش تشخیص جمله صحیح و غلط تدریس واژگان جدید مرتبط با متن درس پرسش و پاسخ از بخش سوالات درک مطلب نمایش پاسخ صحیح سوالات درک مطلب برای تکلیف منزل دیروز صفحه 96-97
تکلیف: عزیزان تکلیف امروز ء نوشتن یک متن کوتاه چهار جمله ای طبق مدل متن صفحه 104. طرح کردن دو سوال از متن خود و نوشتن جواب برای هر کدام از سوالات. پاسخ تکالیف دیروز ارسال شده. پس از تصحیح با مداد قرمز و چک کردن جواب ها لطف تصویر آن را همراه با تکلیف نوشتاری امروز در پرتال ارسال نمایید.

ریاضی چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: ارزشیابی از درس اول تا مبحث جمع و تفریق اعداد کسری انجام شد‌.
تکلیف: عزیزانم صفحه‌های 48،49،50 کتاب کار علوی را با دقت حل کنید‌.

هنر چهارم

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز در کلاس طراحی گاو انجام شد تکمیل شود عکس آن ارسال شود وسایل ساخت خمیر، دو عدد شونه تخم مرغ مقوای و یک قوطی چسب چوب برای ساخت ماکت چسب کاغذ و سه عدد لوله دستمال کاغذی خمیر ساخته شود همراه با ماکت گاو ماکت اولیه ساخته شد خمیر روی آن قرار گیرد برای جلسه بعد رنگ آمیزی شود در کلاس با گواش
تکلیف: امروز در کلاس طراحی گاو انجام شد تکمیل شود عکس آن ارسال شود وسایل ساخت خمیر، دو عدد شونه تخم مرغ مقوای و یک قوطی چسب چوب برای ساخت ماکت چسب کاغذ و سه عدد لوله دستمال کاغذی خمیر ساخته شود همراه با ماکت گاو ماکت اولیه ساخته شد خمیر روی آن قرار گیرد برای جلسه بعد رنگ آمیزی شود در کلاس با گواش

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی فردپور، مونا
فعالیت: کلاس حضوری: رفع اشکال ریاضی مبحث انجام عملیات ریاضی روی اعداد رفع اشکال و تصحیح تکالیف کتاب کار زبان انجام صفحه بیست جزوه زبان در کلاس کلاس آنلاین: تدریس ص 96-96 و پرسش از روخوانی بخش درس داده شده. پخش فایل شنیداری و انجام تمرین صفحه 97
تکلیف: عزیزان لطفا تمرین چهارم از صفحه 96 و تمرین ششم از صفحه 97 کتاب اصلی انجام شود.
فعالیت: عزیزان لطفا شنبه کتاب کار ریاضی همراه داشته باشید. سپاس از شما دختران نازنین

ریاضی چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: زنگ ریاضی و حل تمرین : حل و رفع اشکال صفحه 28،29 ( مبحث اعدادمخلوط) و تدریس جمع و تفریق کسر در کلاس انجام شد.
تکلیف: عزیزانم صفحه 44،46،47 کتا کار علوی را با دقت حل کنید.

علوم چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: تدریس درس چهارم علوم انرژی الکتریکی انجام شد.
تکلیف: عزیزانم صفحه های 38،39،40 کتاب کار علوی را با دقت حل کنید .

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: درس 1 الی 5 هدیه های آسمانی مرور و پرسش و پاسخ انجام شد.

رایانه

مدرس: سامری، آناهیتا
فعالیت: مرور مباحث دسترسی به دانش آموزان جهت ارائه رفع اشکال آموزش مبحث ضرب دو عدد
تکلیف: عزیزان لطفا جدول قبلی را قسمت ستون قیمت کل را مطابق موارد تدریس شده ی امروز تکمیل بفرمایید و برای جلسه ی آینده آماده داشته باشید.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی فردپور، مونا
فعالیت: -مرور واحدهای اعداد.یکان دهگان صدگان هزارگان -مرور چیدن اعداد از بزرگ به کوچک و بالعکس -مرور ارزش بزرگتری و کوچکتری اعداد -آموزش نحوه بیان اعداد ورودیء اجرای الگوی عملیات ریاضی روی آن ها و اعداد خروجی بدست آمده. -یادگیری و تشخیص الگوی ریاضی اعمال شده روی اعداد _یافتن الگوی عملیات ریاضی از روی جواب ها
تکلیف: دختران خوب لطفا کاربرگ زیر برای تمرین بیشتر با قوانین الگوهای عملیاتی ریاضی در منزل انجام داده شود. در صفحه سوم کاربرگ پاسخنامه کتاب کار زبان ضمیمه شده تا در پایان هفته به دقت پاسخ های خود را با آن گنترل کنید. درصورت صحیح بودن جلوی پاسخ ها با مداد قرمز علامت تیک زده شد و غلط ها را با مدادقرمز تصحیح کرده. لطفا عزیزان دقت کنند که تصویر تکالیف چک شده خود با پاسخنامه را همراه با تکلیف ریاضی امروز در پرتال ارسال نمایید. لطفا اشکالات خود را یادداشت نمایید و در جلسات حضوری بپرسید. برای جلسات حضوری دفتر زبانء کتاب کار و جزوه زبان در تمامی جلسات حضوری همراهتان باشد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: