فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: چکاوک 2
فعالیت: کودکان ، نزدیک ترین راه های رسیدن به عشق را از پرنده ها بهتر بلدند. روز جهانی کودک مبارک

ریاضی چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: تدریس مبحث میلیون انجام شد. از صفحه 16 الی 19 بررسی و حل شد.
تکلیف: عزیزانم صفحه 20 الی 21 کتاب آموزش و پرورش را با دقت حل کنید.

فارسی چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: تدریس شعر خبر داغ انجام شد. صندلی صمیمیت بررسی گردید‌. برای روز (سه شنبه) شعر خبر داغ را حفظ کنید.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: پرسش درس اول انجام شد.
تکلیف: دانش آموزانی که درس اول کتاب کار مطالعات را ننوشتند لطفا انجام دهند.بررسی خواهد شد.

هنر چهارم

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز در کلاس نقاشی فرشته تکنیک مدادرنگی انجام شد تکمیل شود و برای جلسه بعد همراه داشته باشید وسایل لازم جلسه بعد مدادرنگی و دفتر نقاشی همراه داشته باشید
تکلیف: امروز در کلاس نقاشی فرشته تکنیک مدادرنگی انجام شد تکمیل شود و برای جلسه بعد همراه داشته باشید وسایل لازم جلسه بعد مدادرنگی و دفتر نقاشی همراه داشته باشید

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: در این جلسه آموزشی در مورد دو رفتار صحیح و دو رفتار ناصحیحی که دانش آموزان هفته قبل خارج از منزل و مدرسه مشاهده کردند و به نظرشان خلاف اتیکت بوده یادداشت کرده بودند در کلاس بحث کردیم. همچنین ادامه فیلمی در خصوص رفتارهای هنجار و ناهنجار اجتماعی نشان داده شد و در مورد درست و غلط بودن رفتارها بحث شد.
تکلیف: برای جلسه آینده برای هر یک از موقعیت‌های رستوران یا کافه، آسانسور، تاکسی، مطب دکتر، سینما یا تئاتر، پیاده‌رو، کلاس درس یک رفتار درست و یک رفتار اشتباه یادداشت شود تا در کلاس در مورد آن صحبت کنیم.
فعالیت: ***توجه توجه*** با سلام و احترام . والدین گرامی به اطلاع می رساند دبستان علوی از هفته پیش رو طبق برنامه کلاسی توزیع شده ، در نظر دارد دانش آموزان عزیز را جهت اجرای مطلوب مهارت های تربیت بدنی، به سالن ورزشی شهید حیدرنیا واقع در خیابان حافظ ببرد لذا شایسته است "شناسنامه تندرستی و رضایت نامه حضور در مجموعه ورزشی" را مطالعه کرده و تا روز شنبه تاریخ 1401/7/16 تکمیل و به معلم پایه تحویل نمائید. **قابل ذکر است** دانش آموزان طبق برنامه آموزشی در روزهایی که ورزش دارند با لباس ورزشی در مدرسه حاضر شده و ضرورتی به پوشیدن لباس فرم ندارند. لطفاً "ماسک، الکل ، قمقمه آب" همراه داشته و حتماً با کفش ورزشی به مدرسه تشریف بیاورند. با تشکر - مربی ورزش خانم کاظمی
توضیح: با سلام خدمت اولیای گرامی - برنامه طول سال تحصیلی جدید بصورت برگه به دانش آموزان تحویل داده شده است.فایل pdf برنامه آموزشی کلاس را می توانید از درس "هنر" دانلود بفرمائید. با تشکر کیهان

ریاضی چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: حل صفحه‌ی 15 کتاب با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: برای شنبه کتاب کار فارسی و آموزش و پرورش کتاب کار مطالعات و آموزش و پرورش کتاب ریاضی همراهتان باشد.

علوم چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: ت فصل دوم علوم مخلوط ها تا انتهای محلول ها تدریس شد.
تکلیف: عزیزانم لطفا در روزهای تعطیل مطالعه علوم داشته باشید .×حتما × توجه با توجه به اهمیت همراه داشتن کتاب درسی و کامل کردن آن در کلاس، خواهشمندم در این باره توجه کافی داشته باشید.

فارسی چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: کتاب کار فارسی درس اول تا صفحه‌ی 14 انجام شد.

نگارش چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: حل و بررسی درس اول نگارش تا صفحه ی 10 در کلاس انجام شد.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: نویدی، الناز
تکلیف: درس اول کتاب کار مطالعات اجتماعی نوشته شود با توجه به متن کتاب . روز شنبه درس اول پرسش کلاسی خواهیم داشت.

هنر چهارم

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: با سلام خدمت اولیای گرامی - برنامه طول سال تحصیلی جدید بصورت برگه به دانش آموزان تحویل داده شده است.فایل pdf برنامه آموزشی کلاس را می توانید از درس "هنر" دانلود بفرمائید. با تشکر کیهان

رباتیک

مدرس: جابری، پریسا
فعالیت: آموزش تعریف ربات و کاربرد ربات همچنین آموزش تعریف ماشین و کاربرد و کارکرد آن
تکلیف: پنج مورد از ماشین های موجود در منزل را نام ببرید و بنویسید (طبق توضیح ماشین لطفا نام ببرید)

رایانه

مدرس: نظری، الهه
فعالیت: سلام و عرض ادب خدمت اولیا و دانش آموزان عزیزم امروز 12 مهر اولین جلسه رایانه عزیزان بود و پس از معرفی دانش آموزان و آشنایی اجمالی با آنها از ایشان راجع به برنامه هایی که در سال های قبل از رایانه فراگرفتند سوال شد و از تک تک دانش آموزان راجع به سطح اطلاعاتشان از سیستم های کامپیوتری سوال شد . آشنایی دانش آموزان و یاد آوری مطالب سال قبل از جمله قطعات اصلی رایانه مانند ماوس و صفحه کلید و صفحه نمایش و ... و کار با ماوس بیان شد . سپس برای عزیزان از برنامه های آفیس صحبت شد و با مبحث برنامه اکسل آشنا شدند. همچنین آنها با نوار وظیفه و دسکتاپ و میزکار و منوی شروع یا استارت آشنا شده و توانستند برنامه ی اکسل را یافته و آن را باز و بسته کنند و نیز پنجره ها را بزرگ و کوچک کنند.
تکلیف: برای جلسه بعد روز سه شنبه 19 مهر 1401 دانش آموزان عزیزی که در منزل ایشان سیستم رایانه ای وجود دارد میتوانند به عنوان تمرین شخصی برنامه ی اکسل را در منوی استارت رایانه خود پیدا کنند و یک فایل جدید باز کرده و چنانچه در رایانه های خود اکسل ندارید حتما نصب بفرمایید .

ریاضی چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: تدریس مبحث ماشین وروری و خروجی انجام شد.
تکلیف: عزیزانم صفحه15 کتاب ریاضی آموزش و پرورش حل شود.

علوم چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: تکمیل درس اول علوم انجام شد . درس اول کتاب کار علوم حل و بررسی گردید.

فارسی چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: آزمون تشخیصی فارسی برگزار گردید

هنر چهارم

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: سلام عزیزانم عکس کار و نقاشی جلسه قبل
تکلیف: سلام عزیزانم عکس کار و نقاشی جلسه قبل

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: عرض سلام و وقت بخیر، خدمت شما دختر عزیزم و اولیای گرامی. در جلسه اول مورخ 11 / 07 /1401 ،جلسه دوم، درس اول،تاریخچه پول در ایران در زمان های مختلف،به طور اجمالی توضیح داده شد و تمرین های کلاسی کتاب (درس اول) به صورت کامل انجام شد. درباره واحد پولی دلار، یورو ، دینار،پوند،روبل،روپیه و... .. به دانش آموزان، اطلاعات کاربردی و کشورهای آنها، توضیح داده شد. از دانش آموزان خواسته شد،درباره پول ،پول خارجی و واحدهای پولی کشورهای مختلف اگر اطلاعاتی دارند مطرح کنند.
تکلیف: تکالیف کتاب صفحه 17 و 18،در منزل انجام شود.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر والدین محترم و دانش آموزان عزیز، امروز جلسه اول کلاس ریتمو گیم با معرفی دانش آموزان با یک بازی بادی پرکاشن جهت هیجان و انگیزه آغاز گردید، سپس ساز چوبک به دانش آموزان معرفی گردید و با پخش آهنگ خونه مادربزرگه با چوبک ریتم را اجرا کردیم.
تکلیف: پیشنهاد میگردد دانش آموزان متن آهنگ خونه مادربزرگه را حفظ کنند تا در موقع پخش در کلاس بتوانند همخوانی کنند.

ریاضی چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: حل و بررسی صفحه های 6 و 7 با مشارکت دانش آموزان انجام شد. کتاب ریاضی (آموزش و پرورش) کتاب فارسی(آموزش و پرورش) کتاب علوم(آموزش و پرورش و کتاب کار)

علوم چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: آزمایش حباب ها درس اول با مفتول انجام شد.

فارسی چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: صفحه ی 8 کتاب کار فارسی انجام شد.
تکلیف: عزیزانم فردا صفحه‌ی 8 و 9 کتاب کار علوی پرسیده می‌شود. لطفا با دقت بخوانید.

استعداد تحلیلی چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: انجام صفحه‌ی 7 کتاب انجام شد.

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: تدریس مبحث شناخت علائم استرس
تکلیف: انجام تکلیف صفحه 9

زیبانویسی

مدرس: اکبری، ربابه
فعالیت: با سلام خدمت اولیا گرامی و دانش آموزان عزیزم- با گفتگو و نظرات دانش آموزان تعیین مسئولیت بین آن ها در زنگ خوشنویسی انجام گردید. آموزش زیبا نویسیِ حرف" الف" تدریس شد و تمرین زیبانویسی آن در کتاب صفحه 6 انجام گردید
تکلیف: دختران عزیزم، برای جلسه بعد تاریخ 17/مهرماه تکالیف ملاحظه و رفع اشکال می شود. از آنجائی که زیبانویسی نیاز به صبوری و تمرکز بسیار دارد از دختران عزیزم می خوام با صبر و بردباری و توجه لازم تمرینات خود را انجام داده و خود را برای تغییر در نوشتار و زیبانویسی آماده کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: