فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: چکاوک 2
فعالیت: سلام به دانش آموزان عزیز- امیدواریم هفته ملی علوم با کلی خاطرات خوش و تلاش هایی که با ساخت دست سازه و آزمایشات پژوهشی متنوع انجام دادید برایتان لذت بخش بوده با کسب تجربیات جدید بر دانش و اطلاعات شما افزوده شده باشد. با آرزوی موفقیت های روز افزون یادآور می گردد شنبه ارزیابی ماهانه اسفندماه- مداد قرمز سه "درس علوم" برگزار خواهد شد- بودجه بندی را در سایت علوی بخش برنامه آزمون، واحد دبستان، پایه مورد نظر پیگیری بفرمایید. با تشکر واحد آموزش کیهان

علوم چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: ساخت پوسترها انجام شد.
تکلیف: عزیزانم برای روز شنبه: کتاب ریاضی آموزش‌وپرورش و کار/ کتاب فارسی آموزش‌وپرورش همراهتان باشد. ******************************** روز شنبه ارزیابی درس علوم از درس 7،8،9 انجام خواهد شد. مطالعه کافی و لازم را داشته باشید دخترهای گلم.
فعالیت: با سلام- دانش آموزان عزیزم امیدوارم از هفته پر فعال و جذاب ملی علوم نهایت لذت را برده و توانسته باشید با هم به زیبایی مشارکت نمایید و ثمره ی تلاش و خلاقیت گروهیتان را در پوسترهای هاوسیستمی ببینید و لذت ببرید. لازم بذکر است حتما نسبت به مسئولیت های داده شده در گروه های خود مسئول و پیگیر باشید تا کار تیمیتان شایسته اجرا و به درستی به اتمام برسد. و این هفته را با خاطرات علمی خوبی به پایان برسانید. یادآور می گردد از روز شنبه 6/اسفندماه ارزشیابی ماهانه اسفند ماه شروع خواهد شد.. با تشکر کیهان معاون آموزشی

علوم چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: اسلایم در کلاس تهیه شد و نقاشی آپ آرت توضیح داده شد سپس طرح ها رنگ آمیزی شد و در زنگ سوم ساخت پوستر ها انجام شد. .
تکلیف: عزیزانم برای فردا کتاب کار ریاضی و کتاب آموزش و پرورش همراهتان باشد.

ریاضی چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: تدریس صفحه‌های 100،101،102 ریاضی تدریس گردید.حتما تمرین داشته باشید.

علوم چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: مبحث « قارچ ها و عنکبوت ها » و ماهیت قارچ ها و اجزای قارچ نشان داده شد، درباره انواع قارچ های سمی و خوراکی صحبت کردیم‌. به همراه سیخ چوبی و کاموا تار عنکبوت ساختیم و درباره عنکبوت های مختلف بحث و گفتگو کردیم.
تکلیف: عزیزانم برای فردا حتما دستکش یکبار مصرف پزشکی و مداد رنگی همراهتان باشد.

رایانه

مدرس: نظری، الهه
فعالیت: با عرض سلام خدمت عزیزان امروز با همکاری معلم پایه دانش آموزان عزیز توانستیم با انواع عنکبوت ها و حالت های آنها آشنا شده و سپس کارعملی ساخت تارعنکبوت و خود عنکبوت را با مواد بازیافتی یاد گرفتیم .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: