1401/08/02
فعالیت:
سلام و وقت بخیر خدمت اولیا و دانش آموزان عزیزم:
به دلیل اجرای عصرمانه علوی امروز دانش آموزان تکلیف ندارند. با تشکر
کیهان معاون آموزشی
ریاضی چهارم
نویدی، الناز
صفحه های 24 و 25 کتاب ریاضی تدریس شد(فصل 2)
علوم چهارم
نویدی، الناز
تدریس درس سوم علوم انرژی نیاز هر روز ما انجام شد.
فارسی چهارم
نویدی، الناز
پرسش درس دوم انجام شد.
(به صورت کتبی )
مطالعات اجتماعی چهارم
نویدی، الناز
تدریس درس 4 مطالعات انجام شد.
سواد مالی
خان بابایی، مریم
عرض سلام و ادب و احترام خدمت اولیای گرامی و دختران عزیزم،انشا... ایام به کام شما عزیزان باشد. در این جلسه درس"سوادمالی" به صورت اجمالی درباره"هزینه" به بحث و گفت و گو و تبادل نظر پرداختیم. دختران عزیزم،تمرین کتاب را با شور و اشتیاق انجام دادند و همه آنها در بحث مربوط به کلاس، شرکت داشتند. آزمون کتاب باز ، از سه درس اول کتاب" سوادمالی" کتاب از دختران عزیزم،گرفته شد.
فعالیت صفحه 30 کتاب " سوادمالی" در منزل،برای جلسه بعد انجام شود.
بازی استراتژیک
بیک وردی، بهار
درود بر والدین محترم و دانش آموزان فعال، امروز 4 بازی انجام شده در مهرماه مجدد با دانش آموزان گلم تمرین و تکرار شد، و یک بازی جدید همراه آهنگ جدید با شمارش 4 تایی ،با لیوان(کاپ) و بادی پرکاشن به صورت گروهی انجام آموزش داده شد.
ریاضی به زبان انگلیسی
ساعد، الهه
1. Greetings و مرور قوانین کلاسی
2. مرور مبحث
largest number
smallest number
3. تدریس مبحث Ordering numbers
4. انجام فعالیت کتاب ریاضی و فعالیت مرتبط با مبحث
1401/08/01
ریاضی چهارم
نویدی، الناز
حل صفحه های 17 و 18 کتاب کار علوی در کلاس انجام شد.
آزمونک فصل اول ریاضی برگزار شد.
بیدپای ریاضی انجام شد.
صفحه های 18 و 19 کتاب کار علوی حل شود.
کتاب ها
کتاب ریاضی آموزش و پرورش
فارسی آموزش و پرورش
مطالعات آموزش و پرورش
علوم آموزش و پرورش
علوم چهارم
نویدی، الناز
درس سوم علوم تا صفحهی 21 در کلاس تدریس شد.
برای فردا عزیزانم فرفره درست کرده و به همراه داشته باشند.
فارسی چهارم
نویدی، الناز
صندلی صمیمیت و شعر روباه و زاغ تدریس شد.
پرسش لغات هم معنی،هم خانواده،متضاد درس دوم فارسی پرسیده خواهد شد.
یک صفحه دیکته شب در دفتر مشق از درس 1 تا3 نوشته شود.
مهارت زندگی
جوانبخت، عارفه
مبحث نقش افکار منطقی و غیرمنطقی در ایجاد استرس تدریس گردید
تهیه فهرستی از عوامل ایجاد کننده استرس و مشخص کردن منطقی یا غیرمنطقی بودن آنها