فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: چکاوک 2

ریاضی چهارم

مدرس: عظیمی چتابی، عذرا
فعالیت: دانش اموزان با هدف مرور و یادگیری محیط اشکال، در گروه های هاوسیستمی خودضلع های اشکال را اندازه گرفتند و همان شکل ها را روی کاغذ رنگی کشیدند و روی کاربرگ چسباندند.

علوم چهارم

مدرس: عظیمی چتابی، عذرا
فعالیت: دانش آموزان به صورت گروهی با هدف افزایش سرعت عمل و تقویت حافظه دیداری، مبحث جانوران را با بازی و یادگیری در کلاس انجام دادند‌.

زنگ تفریح

مدرس: عظیمی چتابی، عذرا
فعالیت: دوخت و دوز با هدف دست ورزی ، شکل قلب را دانش آموزان دوختند.
فعالیت: پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر چون شیشه عطری که درش گم شده باشد ... فرارسیدن ایام شهادت امام حسین (ع) تسلیت باد

فارسی چهارم

مدرس: عظیمی چتابی، عذرا
فعالیت: مبحث : جادوی واژه سازی با هدف آشنایی دانش اموزان با مفهوم پسوند ،دانش آموزان در گروه های هاوسیستمی خود کلمات جدید را ساختند.
فعالیت: " به یادگیری و مطالعه ادامه بده ولی یادت باشد کتاب، فقط کتاب است و تو باید خود بیندیشی فکر کنی. با سلام و وقت بخیر خدمت والدین گرامی و ارجمند. خواهشمندیم پرتال را به صورت مرتب پیگیری و مطالعه بفرمایید و حتماً در روزهای اخیر پایگاه تابستانی به معلم محترم در پرتال اعلام نمایید که به پرتال دسترسی داشته و مطالب معلم را دنبال می نمایید. با تشکر کیهان معاون آموزشی

ریاضی چهارم

مدرس: عظیمی چتابی، عذرا
فعالیت: مرور و یاد آوری الگویابی در قالب کاردستی در کلاس انجام شد .

علوم چهارم

مدرس: عظیمی چتابی، عذرا
فعالیت: سلول گیاهی و جانوری (سلول پیاز و بزاق دهان) با میکروسکوپ آزمایش انجام شد. و تفاوت‌های سلول ها بررسی گردید. دانش آموزان طبق مشاهده‌ی خود نقاشی سلول جانوری و گیاهی را کشیدند.

زنگ تفریح

مدرس: عظیمی چتابی، عذرا
فعالیت: آشنایی دانش آموزان ،با دوخت و دوز و درست کردن طرح گل لاله انجام شد.
فعالیت: " به یادگیری و مطالعه ادامه بده ولی یادت باشد کتاب، فقط کتاب است و تو باید خود بیندیشی فکر کنی. با سلام و وقت بخیر خدمت والدین گرامی و ارجمند. خواهشمندیم پرتال را به صورت مرتب پیگیری و مطالعه بفرمایید و حتماً در روزهای اخیر پایگاه تابستانی به معلم محترم در پرتال اعلام نمایید که به پرتال دسترسی داشته و مطالب معلم را دنبال می نمایید. با تشکر کیهان معاون آموزشی

ریاضی چهارم

مدرس: عظیمی چتابی، عذرا
فعالیت: سلام و عرض ادب مبحث : بازی و ریاضی یادآوری جدول ارزش مکانی و عدد نویسی در قالب بازی و یادگیری اولیای گرامی که هنوز در پرتال پیام تایید چک کردن پرتال رو نگذاشتن لطفا پیام بگذارید، سپاس از همراهی شما .

هنر چهارم

مدرس: سیاح مفضلی، پرستو
فعالیت: با سلام خدمت اولیا عزیز و گرامی: امیدواریم که در این شروع پایگاه تابستانه خانواده شما مملو از لحظات خوشبختی و شادی باشد. همچنین، از این به بعد ما روز به روز شاهد رشد و پیشرفت فرزندان گرامی‌تان در مدرسه باشیم. در جلسه ی اول چه گذشت:ابتدا خوش آمد گویی و معرفی خود به عنوان معلم هنر به دلبندانم سپس صحبت راجع به قوانین کلاسی هنر (شامل نگهداری درست از وسایل و آثار هنری اجرایی سرکلاس، صحبت با شخص معلم راجع به هرمشکلی که سرکلاس برای دانش آموز پیش می آید حتی با اگر اون شخص معلم باشد و عدم نظر منفی یا مثبت راجع به اثر اجرایی سرکلاس که توسط دوست یا همکلاسی شان انجام میشه زیرا چیزی به اسم نقاشی و کار هنری بد و زشت وجود ندارد.) آماده سازی کاغذ و مدادرنگی اجرا نقاشی با موضوع طبیعت سبز و اضافه کردن جزئیات مورد علاقه توسط دلبندانم برای آشنایی با میزان مهارت دانش آموز، خلاقیت و نرمی دست دانش آموز در نحوه اجرا و به تصویر کشیدن ذهنت خلاقشان
تکلیف: تکلیف داده نشده اما کار کلاسی بعضی دلبندانم برای رنگ آمیزی موند و مهلت دادم تا جلسه آینده آمده کرده و تحویل من دهند . لوازم هنری جلسه آینده سه شنبه 2مرداد : ماژیک رنگی _ مدادرنگی_تخته شاسی_ کاغذ a4 چندعدد _ خط کش باتشکر از توجه شما.معلم هنر سیاح

پرتال هوش

مدرس: عظیمی چتابی، عذرا
فعالیت: در این جلسه دانش آموزان در گروه های خود با استفاده از روش اکتشافی و با هدف قدرت تفکر و استدلال ، بازی فکر و بکر را انجام دادند .

هنر چهارم

مدرس: سیاح مفضلی، پرستو
تکلیف: باسلام و خسته نباشید خدمت اولیا محترم لوازم مورد نیاز فردا سه شنبه تاریخ 19 تیر مدادرنگی _ماژیک رنگی _خط کش_ کاغذ a4 چند عدد _تخته شاسی a4 باتشکر از توجه شما معلم هنر ،سیاح

زنگ تفریح

مدرس: عظیمی چتابی، عذرا
فعالیت: سلام و عرض ادب مبحث : برگزاری اردو امروز با دخترهای گل و دوست داشتنی یک روز شاد و مفرح داشتیم اردوی بازدید از سرزمین افسانه ها (برج میلاد) . اولیای گرامی که هنوز در پرتال پیام تایید چک کردن پرتال رو نگذاشتن لطفا پیام بگذارید، سپاس از همراهی شما .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: