1403/08/02
ریاضی چهارم
عظیمی چتابی، عذرا
دختران عزیزم ، ارزشیابی از فصل 2 مبحث راهبر های حل مسئله داریم مطالعه ی لازم را داشتهباشید
علوم چهارم
عظیمی چتابی، عذرا
دختران عزیزم ، ارمغان شماره 5 انجام شود و توسط اولیا امضا شود و روز شنبه آورده شود.
فارسی چهارم
عظیمی چتابی، عذرا
تدریس کتاب کار فارسی درس 3 مبحث راز نشانه ها ص 28 تا31 انجام شد.
اولیا ی گرامی کتاب کار فارسی ص 25 امضا شود و روز شنبه همراه دانش آموز باشد.
مطالعات اجتماعی چهارم
عظیمی چتابی، عذرا
تدریس کتاب کار مطالعات درس6 مبحث جهت های جغرافیایی انجام شد.
هدیههای آسمان چهارم
عظیمی چتابی، عذرا
ارزشیابی هدیه درس 3 ( ما به مسجد می رویم )انجام شد.
مهارت زندگی
جوانبخت، عارفه
مبحث مهارت جراتمندی و نه گفتن تدریس گردید
علوم به زبان انگلیسی
طاهرخانی، زینب
با سلام.
امروز درس دو کتاب علوم، مبحث environment تدریس شد. صفحه ی 15 کتاب نیز تدریس شد.
1403/08/01
فعالیت:
با سلام و احترام خدمت والدین گرامی- در روزهای چهارشنبه با توجه به ارسال ارمغان های هفته بر اساس شماره و محتوای آموزش داده شده یک هفته و همچنین ارسال کتاب کارهای علوی به صورت رندوم با نظر آموزگار محترم به منزل، خواهشمندیم والدین محترم کتاب کار مورد نظر و ارمغان هفته دانش آموز عزیزمان را حتماً ملاحظه و امضاء نمایند تا آموزگار کلاس از امضا، متوجه پیگیری و ملاحظات شما بزرگواران باشد. از همراهی شما عزیزان نهایت سپاس و قدردانی را داریم."این روند تا پایان سال هر چهارشنبه انجام می گردد" با تشکر کیهان معاون آموزشی
ریاضی چهارم
عظیمی چتابی، عذرا
ارزشیابی ریاضی انجام شد. کار در کلاس ص 31 سوال 1 انجام شد.
علوم چهارم
عظیمی چتابی، عذرا
حل تمرین کتاب کار علوم فصل 3 ، انرژی نیاز هر روزما، ص 30 تا 33 انجام شد.
مطالعات اجتماعی چهارم
عظیمی چتابی، عذرا
تدریس کتاب کار مطالعات درس 6، جهت های جغرافیایی انجام شد.
هدیههای آسمان چهارم
عظیمی چتابی، عذرا
تدریس درس 5( سخنی که سه بار تکرار شد )انجام شد.
دختران گلم، درس 3 هدیه (ما به مسجد می رویم) روز چهار شنبه 8/2 پرسیده می شود. هم کتاب درسی و هم جزوه مطالعه شود.
ریاضی به زبان انگلیسی
طاهرخانی، زینب
با سلام خدمت اولیای گرامی. امروز ما مبحث input and output machine را در کلاس یاد گرفتیم و با بازی مهیج آن را تمرین کردیم. در این بازی بنده یک input and output machine واقعی سر کلاس برده و اعدادی بر آن چسبانده، سپس از دانش آموزان خواستم تا با توجه به فرمول داده شده، جواب را بدست آورند.