فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: چکاوک 2

ریاضی چهارم

مدرس: عظیمی چتابی، عذرا
تکلیف: دختران گلم ، ارزشیابی ار فصل اول و فصل دوم تا آخر جمع و تفریق کسر انجام می شود.کتاب کار و درسی ریاضی تمرین شود.

علوم چهارم

مدرس: عظیمی چتابی، عذرا
فعالیت: تدریس و حل تمرین کتاب کار علوم ،فصل 5 مبحث گرما و ماده ص 47 تا 52 انجام شد.

نگارش چهارم

مدرس: عظیمی چتابی، عذرا
فعالیت: کتاب نگارش ، درس آرش کمان گیر انجام شد.

استعداد فضایی چهارم

مدرس: عظیمی چتابی، عذرا
فعالیت: کتاب کار استعداد ، جلسه 7 انحام شد.

سواد مالی

مدرس: غلام زاده، منیره
فعالیت: به نام خدای مهربون . درس 7 ( خواسته و نیاز ) تدریس شد .همه ما نیاز داریم لباس بپوشیم ؛ این یک نیاز پایه‌ای است اما اینجا جادوی خواسته‌ها شروع می‌شود: تو می‌توانی با همان پول، یک تی‌شرت خفن با طرح مورد علاقه‌ات بخری، در حالی که دوستت ترجیح می‌دهد یک شلوار راحت‌تر تهیه کند؛ خواسته‌ها همان سلیقه‌های شخصی ما هستند. با مدیریت هوشمندانه پول، می‌توانیم اول نیاز اصلی را با بهترین قیمت تهیه کنیم و بعد پول برای آن خواسته های دوست‌داشتنی کنار بگذاریم

رباتیک

مدرس: محمدی پناه، زهرا
فعالیت: با سلام ادامه ساخت آسانسور و تکمیل بدنه اصلی آن

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس علوم انگلیسی امروز مباحث بازیافت و بلایای طبیعی و غیر طبیعی مرور و ارزیابی کلاس از همه دانش آموزان انجام شد.

ریاضی چهارم

مدرس: عظیمی چتابی، عذرا
فعالیت: حل تمرین فصل دوم مرور فصل کتاب ریاضی ص 42 و 43 انجام شد.

فارسی چهارم

مدرس: عظیمی چتابی، عذرا
فعالیت: تدریس و روانخوانی کناب فارسی درس هفتم، آرش کمانگیر ( درست و نادرست ، درک مطلب، دانش زبانی ) و شعر باران ص 54 تا 61 انجام شد.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: عظیمی چتابی، عذرا
فعالیت: تدریس کتاب کار مطالعات ، درس هفتم مبحث جغرافی دانان چگونه محیط های زندگی را مطالعه می کنند ص 34 تا36 انجام شد.
تکلیف: دختران عزیزم، ارزشیابی مطالعات از درس 1 تا آخر درس 4 انجام می شود. کتاب کار و درسی مطالعات به خوبی مطالعه شود.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: عظیمی چتابی، عذرا
فعالیت: تدریس کتاب درسی هدیه درس هفتم نماز در کوهستان ص 50 و 51 انجام شد.

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: مبحث نقش برنامه ریزی در کاهش استرس تدریس گردید

ریاضی چهارم

مدرس: عظیمی چتابی، عذرا
فعالیت: حل تمرین کتاب درسی ریاضی ص 41 مبحث ضرب عدد در کسر انجام شد و حل تمرین کتاب کار ریاضی مبحث ضرب عدد در کسر ص 51 و 52 انجام شد.
تکلیف: دختران گلم، ص 42 و 43 کتاب ریاضی درسی را انجام دهید.

فارسی چهارم

مدرس: عظیمی چتابی، عذرا
تکلیف: دخترای گلم فردا ارزشیابی استعداد فضایی و ارزشیابی املاء از درس اول تا انتهای درس چهارم ارزش علم گرفته خواهد شد.

رایانه

مدرس: نیکومنش، آناهیتا
فعالیت: با سلام و احترام حضور دانش آموزان در اردو مدرسه
فعالیت: با سلام و احترام، با توجه به برگزاری اردوی دانش آموزان پایه چهارم تا ششم در روز دوشنبه 19/آبانماه و برگزاری ارزشیابی ماهانه فارسی تأکید می گردد فردا ارزشیابی راس ساعت 7:45 در کلاس برگزار می گردد لذا دانش آموزان عزیز به هیچ عنوان تأخیر نداشته باشند. با تشکر کیهان معاون آموزشی

ریاضی چهارم

مدرس: عظیمی چتابی، عذرا
فعالیت: تدریس کتاب درسی ریاضی ، مبحث ضرب عدد در کسر ص 38 تا40 انجام شد.
تکلیف: دختران گلم، تمرین ص 41 کتاب درسی ریاضی انجام شود.

علوم چهارم

مدرس: عظیمی چتابی، عذرا
فعالیت: تدریس کتاب درسی علوم مبحث گرما و ماده ص 41 تا 46 انجام شد.
تکلیف: برای روز دوشنبه، کتاب کار ریاضی، کتاب درسی ریاضی، کتاب درسی فارسی

فارسی چهارم

مدرس: عظیمی چتابی، عذرا
فعالیت: حل تمرین کتاب کار فارسی، درس 4، ارزش علم ص 41 و 42انجام شد.تدریس و حل تمرین درس 5 رهایی از قفس انجام شد.
تکلیف: دختران گلم، ارزشیابی فارسی ، از درس 1 تا آخر درس 4 کتاب کار و درسی فارسی خوانده شود.

هنر چهارم

مدرس: سیاح مفضلی، پرستو
فعالیت: هنر را در آغوش بگیر یقینا بهترین دوستت خواهد شد.در کلاس هنر چه گذشت: اجرای طرح نهایی روی مقوا برای (طرح دوسالانه هنر) با موضوع بازیافت و انرژی تجدید پذیر در کلاس انجام شد .

بازی استراتژیک

مدرس: ساداتی، مبینا
فعالیت: اهداف بازی اول: بازی با کاپ گیم و بادی پرکاشن: اهداف مهارت های حرکتی: تقویت تعادل و هماهنگی دو نیم‌کره بدن (استفاده از پای مخالف) تقویت هماهنگی چشم، دست و پا تقویت توان کنترل عضلات درشت و ظریف افزایش تمرکز در انجام حرکات هماهنگ با ریتم اهداف شناختی: درک و تشخیص تغییر ریتم و واکنش به آن پیروی از دستورالعمل‌ها و هماهنگی با علائم شنیداری (سوت، ریتم) افزایش توجه و تمرکز شنیداری اهداف اجتماعی و عاطفی: تقویت همکاری و تعامل گروهی افزایش احساس اعتماد و مسئولیت متقابل تقویت مهارت حل مسئله مشترک (هماهنگی برای بلند کردن لیوان) ایجاد احساس شادی، انگیزه و نشاط گروهی اهداف بازی دوم: بازی با حلقه و کاپ گیم: اهداف مهارت های حرکتی: تقویت چابکی، سرعت واکنش و هماهنگی حرکتی تمرین حرکت در ریتم مشخص تقویت قدرت کنترل و دقت در حرکت و توقف اهداف شناختی: تقویت حافظه دیداری و الگو‌سازی (تکمیل الگو با رنگ‌ها) تمرین دقت، تمرکز و پیروی از دستورالعمل‌ها تشخیص توالی و نظم رنگی اهداف اجتماعی و عاطفی: تقویت روحیه همکاری و رقابت سالم ایجاد حس تعلق گروهی و کار تیمی

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس علوم انگلیسی امروز مباحث مربوط به محیط زیست ، بلایای طبیعی و غیر طبیعی، همچنین مبحث بازیافت زباله ها را باهم تمرین و با انجام فعالیتی جذاب تکرار و مرور کردیم.
فعالیت: سلام و عرض احترام - رضایت نامه اردوی روز دوشنبه 19/آبان ماه پیوست شده است.

ریاضی چهارم

مدرس: عظیمی چتابی، عذرا
فعالیت: ارمغان شماره 7 حل و تمرین شد.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: عظیمی چتابی، عذرا
فعالیت: تدریس کتاب درسی مطالعات ،درس 7 جغرافی دانان چگونه محیط های زندگی را مطالعه می کنند؟ انجام شد.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: عظیمی چتابی، عذرا
تکلیف: دختران گلم، ارزشیابی هدیه از درس 1 تا آخر درس 3 انجام می شود.

قرآن چهارم

مدرس: عظیمی چتابی، عذرا
فعالیت: تدریس قران ص 23 تا 26 انجام شد.

متن اطلاعاتی چهارم

مدرس: عظیمی چتابی، عذرا
فعالیت: سلام و عرض احترام - رضایت نامه اردوی روز دوشنبه 19/آبان ماه پیوست شده است.

ورزش چهارم

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: باسلام امروز دخترای گلم: تمرین گروهی توپ و هدف(هدف اموزش چابکی و جا به جایی)-تمرین گروهی توپ و تعادل-آموزش دیریبل و بازی توپی را انجام دادند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس ریاضی انگلیسی امروز مبحث زاویه ها را مرور کردیم ، سپس اسامی مختلف آن ها مانند (acute,right,...) تدریس شد و تمرین آن را حل کردیم.

مهارت اجتماعی

مدرس: مواسات، سمانه
فعالیت: در این جلسه، دانش‌آموزان با آداب صحیح میز غذا آشنا شدند. آن‌ها چیدمان وسایل و نحوه‌ی استفاده از کاتلری را تمرین کردند. در پایان، رفتارهای درست و نادرست هنگام غذا خوردن را به‌صورت گروهی مرور کردند.
تکلیف: فعالیت منزل: دانش آموزان عزیز : از پوزیشن های مختلف کاتلری (قاشق ،چنگال، کارد) و غذا خوردن خود عکس گرفته و از اتیکت غذاخوری خود، هفته ی آینده در کلاس شرح دهید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: