فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: چکاوک 1
فعالیت: با سلام و خسته نباشید فردا ارزشیابی زبان برگزار می گردد.با تشکر

ریاضی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: ازمون ریاضی برگزار شد،سوالات رفع اشکال شد . برای تمام دختران گلم آرزوی موفقیت ، سلامتی و سعادت دارم .
فعالیت: دختران عزیزم برای ارزشیابی روز سه شنبه 27/ اردیبهشت ماه درس هدیه آسمانی و قرآن مطالعه کافی و لازم را داشته باشید همچنین برای استعداد هنری روز چهارشنبه 28/ اردیبهشت ماه نیاز به مطالعه خاصی نیست و بیشتر جنبه استعداد سنجی دانش آموزان را می باشد. موفق باشید و سربلند

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: درس هدیه ها به صورت گروهی و فردی مطالعه ومرور شد. برای فردا مطالعه امتحان هدیه انجام شود .و کتاب کار ریاضی همراهتان باشد .
فعالیت: دانش آموزان عزیز برای ارزشیابی فردا دوشنبه 26/ اردیبهشت ماه درس فارسی مطالعه کامل و دقیقی داشته باشید و با دقت نکات دستور زبان فارسی و مباحث کتاب را مطالعه بفرمائید. تلاش با هدف داشته باشید که موفقیت از آن شماست.

فارسی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: ارزشیابی نیمسال دوم و ازمون جامع کتاب کار فارسی حل و رفع اشکال شد .دخترهای عزیز برای امتحان فارسی فردا مطالعه فراموش نشود و برای فردا کتاب هدیه همراهتان باشد.

زبان انگلیسی

مدرس: زعیم حسین آبادی، حلیمه
فعالیت: انجام صفحات 101، 102 و 103 کتاب ODI3
تکلیف: انجام صفحات 95 کتاب کار (Activity Book) برای فردا آوردن کتاب کار ضروریست. دانش‌آموزانی که کتاب ریاضی و علوم خود را جهت بررسی نهایی تحویل نداده‌اند حتما فردا کتاب خود را تحویل دهند.
فعالیت: دختران عزیزم برای فردا یکشنبه 25/اردیبشهت ماه ارزشیابی مطاعات اجتماعی را مطلوب و کامل و جامع مطالعه بفرمائید و برای ارزشیابی نیم سال دوم آمادگی لازم را داشته باشید.تلاش کنید که موفقیت از آن شماست عزیزانم

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: ارزشیابی جامع کتاب کار مطالعات حل و بررسی شد .عزیزانم برای ازمون مطالعات فردا،مطالعه فراموش نشود .کتاب کار فارسی همراهتان باشد.

هنر چهارم

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز در کلاس نقاشی با موضوع آزاد انجام شد تکمیل شود برای جلسه بعد پاستل روغنی و ماژیک و مدادرنگی و دفتر نقاشی همراه داشته باشید
تکلیف: امروز در کلاس نقاشی با موضوع آزاد انجام شد تکمیل شود برای جلسه بعد پاستل روغنی و ماژیک و مدادرنگی و دفتر نقاشی همراه داشته باشید

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: زعیم حسین آبادی، حلیمه
فعالیت: انجام سنجش ریاضی به زبان انگلیسی
تکلیف: دانش‌آموزانی که کتاب ریاضی خود را جهت بررسی نهایی تحویل نداده‌اند، فردا کتاب را به بنده تحویل دهند. آوردن کتاب ODI3 نیز ضروری است.
فعالیت: سلام به دانش آموزان عزیزم. ارزشیابی نیم سال دوم تحصیلیتان روز شنبه24/اردیبهشت ماه درس علوم می باشد. با آروزی موفقیت برای دختران گلم. امیدوارم مطالعه کافی و کاملی رو در روزهای ارزشیابی ها داشته باشید. با تشکر

ریاضی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: ریاضی ازمون مدادسیاه 2 رفع اشکال شد. برای روز شنبه کتاب کار مطالعات اجتماعی و کتاب کار ریاضی علوی همراهتان باشد .

زبان انگلیسی

مدرس: زعیم حسین آبادی، حلیمه
فعالیت: کوئیز یونیت 8 امتحان شفاهی علوم
تکلیف: انجام صفحه 94 کتاب کار (Activity Book) تکمیل کتاب ریاضی شنبه آخرین مهلت تحویل کتاب کامل شده ریاضی است! ریاضی مطالعه شود.

رایانه

مدرس: سامری، آناهیتا
فعالیت: آزمون عملی از 4عمل اصلی و محاسبات آپشن autosum انجام شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: