فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: کفشدوزک 1

ریاضی دوم

مدرس: مدانلو، حدیثه
فعالیت: باسلام واحترام صفحه 56 کتاب ریاضی درسی (فصل 4 ،عددهای 3 رقمی )تدریس شد اجرای کلیپ مربوط به معرفی عدد 100 استفاده از کوییزنر برای ساخت عدد های 3 رقمی

علوم دوم

مدرس: مدانلو، حدیثه
تکلیف: عزیزانم درس 6 علوم خوانده شود (فردا پرسش کلاسی داریم )

فارسی دوم

مدرس: مدانلو، حدیثه
فعالیت: صفحات 50 تا 53 کتاب کار فارسی (درس 6 ،کوشا و نوشا ) انجام شد تمرین ها با مشارکت دانش آموزان انجام شد
تکلیف: عزیزانم 1.صفحات 54 تا 56 کتاب کار فارسی راانجام دهید 2.یک دیکته از درس کوشا و نوشا بنویسید 3.فردا تحقیق فردوسی در کلاس خوانده میشود ،آماده باشید

قرآن دوم

مدرس: مدانلو، حدیثه
فعالیت: درس 7 کتاب قرآن تا صفحه 46 تدریس شد آیات قرآن توسط دانش آموزان روخوانی شد اجرای کلیپ مربوط به فتح مکه
تکلیف: عزیزانم صفحات 34 و 35 کتاب قرآن (قسمت یاداوری 1) را انجام دهید

زبان انگلیسی

مدرس: پریشان، مهسا
فعالیت: گزارش کلاس زبان روز : دوشنبه Monday تاریخ: 1400/9/15 1. مرور مکالمه ی شماره های 1و 2 و 3 2. مرور سوره ی "الفیل" و مرور شمارش اعداد 1 تا 100 3.گوش دادن به شعر: Hello song. 4. مرور blending Jolly 3 و روخوانی کلمات توسط دانش آموزان. 5.مرور داستان درس سوم و روخوانی داستان توسط دانش آموزان. 6.مرور مبحث s' (مالکیت و مخفف) 'S: Ali's car/ Peter's hat/ Maryam's book. 'S: He is happy./ He's happy. She is cold. / She's cold. 7.مرور لغات بخش CLIL مربوط به مبحث اعضای خانواده parents: mum and dad grandparents: grandma and grandad Old/young/children 8.مرور بخش culture کتاب و روخوانی این صفحه توسط دانش آموزان. 9. انجام فعالیت های صفحه ی 39 کتاب ODI 1
تکلیف: تکلیف: دختر قشنگم پنج کلمه ی اول Spelling bee را تمرین نماید و کلمات را spell کند و صفحه ی 37 کتاب کار ODI 1 را انجام دهد وعکس صفحه ی 39 کتاب ODI 1 (انجام شده در کلاس آنلاین) همراه با عکس تکالیف در پرتال بارگزاری شود. تمرین 19 صفحه ی 37 کتاب کار ODI 1: دختر نازم تصاویر و شماره های آن ها را با دقت ببیند و سپس با توجه به شماره ها، کلمات را بخواند و اگر کلمه درست بود، دور True را خط بکشد و اگر اشتباه بود، دور False را خط بکشد. تمرین 20 صفحه ی 37 کتاب کار ODI 1: دختر قشنگم جملات را کامل کند و با مداد رنگی به تصاویر لوازم و وسایل مربوط به خودشان متصل کند. با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: پریشان، مهسا
فعالیت: گزارش کلاس Math (ریاضی به زبان انگلیسی) روز : دوشنبه Monday تاریخ: 1400/9/15 1. مرور مکالمه ی شماره های 1 و 2و 3 2. مرور سوره ی "الفیل" 3.گوش دادن به شعر Hello song. 4.مرور مبحث اعداد ( شمارش اعداد 0 تا 100) 0, 1, 2, 3, ... , 100. 5. مرور مبحث After After number four is number five. After number eight is number nine. 6. مرور مبحث before Before number four is number three. Before number eight is number seven. 7. مرور مبحث between Between numbers 35 and 37 is number 36. Between numbers 12 and 14 is number 13. Between numbers 56 and 58 is number 57. 8.تدریس مبحث less than (کمتر از) Five is less than ten. Six is less than nine. Two is less than four. Ten is less than twenty.
تکلیف: تکلیف: دختر نازم صفحات 24،26،27 جزوه ی جدید (آذر ماه) را انجام دهد و عکس صفحه ی 25 جزوه ی جدید(آذر ماه) که در کلاس آنلاین انجام شده است، همراه با عکس تکالیف در پرتال بارگزاری شود. صفحه ی 24 جزوه ی جدید: دختر قشنگم اعداد قبل از اعداد داده شده را بنویسد. صفحه ی 26 جزوه ی جدید: دختر قشنگم اعداد قبل و بعد از اعداد داده شده را بنویسد. صفحه ی 27 جزوه ی جدید: دختر قشنگم اعداد بین اعداد داده شده را بنویسد. با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی.

ریاضی دوم

مدرس: مدانلو، حدیثه
فعالیت: مرور مبحث ساعت و رفع اشکال
تکلیف: صفحات 80 تا 82 کتاب کار ریاضی انجام شود

علوم دوم

مدرس: مدانلو، حدیثه
فعالیت: کار در کلاس صفحه 66 کتاب کار علوم انجام شد خواندن تحقیق توسط دانش آموزان

فارسی دوم

مدرس: مدانلو، حدیثه
فعالیت: تدریس حکایت خوش اخلاقی تدریس درس 7 کتاب فارسی درسی (دوستان ما ) گفتن کلمات مهم اجرای کلیپ

نگارش دوم

مدرس: مدانلو، حدیثه
تکلیف: عزیزانم صفحه 45 کتاب نگارش انجام شود

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: مدانلو، حدیثه
فعالیت: پرسش از درس 8 تدریس درس 9 (اهل بیت پیامبر)9

ورزش دوم

مدرس: کاظمی، مریم
فعالیت: گزارش 400/09/14 ورزش و یوگا گرم کردن بدن با تمرینات چابکی و قرار گرفتن در وضعیت رنگین کمان سرد کردن: ایجاد ارتباط بین وضعیت های حرکتی و تنفس با تعریف داستان ، دانش آموزان در وضعیت های حرکتی خانه، هیزم شکن و درخت قرار گرفتند و تکنیک تنفس را مابین تمرینات انجام دادند

زبان انگلیسی

مدرس: پریشان، مهسا
فعالیت: گزارش کلاس زبان روز : یک شنبه Sunday تاریخ: 1400/9/14 1. مرور مکالمه ی شماره های 1و 2 و 3 2. مرور سوره های "توحید،الکوثر،الفیل" و مرور شمارش اعداد 1 تا 100 3.گوش دادن به شعر و تماشای ویدیوی: Hello song. Jobs song. 4. مرور blending Jolly 3 و روخوانی کلمات توسط دانش آموزان. 5.مرور داستان درس سوم و روخوانی داستان توسط دانش آموزان. 6.مرور مبحث s' (مالکیت و مخفف) 'S: Ali's car/ Peter's hat/ Maryam's book. 'S: He is happy./ He's happy. She is cold. / She's cold. 7.تدریس لغات بخش CLIL مربوط به مبحث اعضای خانواده parents: mum and dad grandparents: grandma and grandad Old/young/children 8.تدریس بخش culture کتاب و روخوانی این صفحه توسط دانش آموزان. 9. انجام فعالیت های صفحات 35،37، 38 کتاب درسی.
تکلیف: تکلیف: دختر قشنگم پنج کلمه ی اول Spelling bee را تمرین نماید و کلمات را spell کند. (فیلم آفلاین در واتساپ ارسال شده است.) و صفحات 35و 36 کتاب کار ODI 1 را انجام دهد وعکس صفحات 35،37،38 کتاب ODI 1 (انجام شده در کلاس آنلاین) همراه با عکس تکالیف در پرتال بارگزاری شود. تمرین 15 صفحه ی 35 کتاب کار ODI 1: دختر نازم نام هر تصویر را از کادر بالا انتخاب کرده و در جای مناسب خودش بنویسد. تمرین 16 صفحه ی 35 کتاب کار ODI 1: دختر قشنگم جملات را بخواند و با مداد رنگی به تصاویرشان متصل کند. تمرین 17 صفحه ی 36 کتاب کار ODI 1: دختر گلم کلمات مناسب را از کادر بالا انتخاب کرده و جملات را کامل کند. تمرین 18 صفحه ی 36 کتاب کار ODI 1: دختر ماهم جملات را کامل کند و به تصاویرشان متصل کند. دخترم برای پرکردن جاهای خالی می توتند از کلمات Where's و He's استفاده کند. با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی.

ریاضی دوم

مدرس: مدانلو، حدیثه
فعالیت: باسلام و احترام صفحات 77 تا 79 کتاب کار ریاضی مبحث تقارن 4 قسمتی انجام شد

علوم دوم

مدرس: مدانلو، حدیثه
فعالیت: صفحات 62 تا 65 کتاب کار علوم (درس 6 ،پیام رمز را پیدا کن 2)انجام شد
تکلیف: عزیزانم صفحات 67 و 68 کتاب کار علوم انجام شود تحقیق مربوط به صفحه 53 کتاب علوم را کامل کنید تا در روز یک شنبه در کلاس بخوانید

نگارش دوم

مدرس: مدانلو، حدیثه
تکلیف: عزیزانم صفحات 43و44 کتاب نگارش انجام شود

املا دوم

مدرس: مدانلو، حدیثه
فعالیت: پرسش از کلمات هم معنی و مخالف و قسمت واژه سازی و بیاموز و بگو (درس 6 ،کوشا و نوشا)

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: مدانلو، حدیثه
تکلیف: عزیزانم درس 8 هدیه ها فرداپرسش میشود حتما مطالعه کنید

هنر دوم

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز در کلاس نقاشی اتوبوس ووبچه ها کشیده شد، تکمیل گردد و عکس ان ارسال ارسال شود. برای جلسه بعد دفتر نقاشی، پاستل. ماژیک همراه داشته باشید
تکلیف: امروز در کلاس نقاشی اتوبوس ووبچه ها کشیده شد، تکمیل گردد و عکس ان ارسال ارسال شود. برای جلسه بعد دفتر نقاشی، پاستل. ماژیک همراه داشته باشید

زبان انگلیسی

مدرس: پریشان، مهسا
فعالیت: گزارش کلاس زبان روز : شنبه Saturday تاریخ: 1400/9/13 1. مرور مکالمه ی شماره های 1و 2 2. مرور سوره های "توحید،الکوثر،الفیل" 3.گوش دادن به شعر و تماشای ویدیوی: Hello song. Disabled people s' day video. 4. مرور blending Jolly 3 و روخوانی کلمات توسط دانش آموزان. 5.مرور داستان درس سوم و روخوانی داستان توسط دانش آموزان. 6.تدریس لغات و جملات مربوط به روز جهانی معلولین Disabled people 's day: blind: He can't see. He is blind. deaf: She can't hear. She is deaf. Speech impaired/disabled/... 7.تدریس مبحث s' (مالکیت و مخفف) 'S: Ali's car/ Peter's hat/ Maryam's book. 'S: He is happy./ He's happy. She is cold. / She's cold.
تکلیف: تکلیف: دختر قشنگم صفحات 32،33،34 کتاب کار ODI 1 را انجام دهد و عکس تکالیف در پرتال بارگزاری شود. تمرین 7 صفحه ی 32 کتاب کار ODI 1: دختر نازم جملات را بخواند و دور شکل مناسب هر کدام دایره بکشد. تمرین 8 صفحه ی 32 کتاب کار ODI 1: دختر گلم کلمات را با مداد رنگی پررنگ کند و به تصاویرشان با مداد رنگی متصل کند. تمرین 9 صفحه ی 33 کتاب کار ODI 1: دختر ماهم تصویر خانواده ی خود را با لباس مشاغلشان داخل کادر بکشد. تمرین 10 صفحه ی 33 کتاب کار ODI 1: دختر عزیزم در مورد اعضای خانواده ی خود بنویسد. در جای خالی اول نام خود را نوشته و در جاهای خالی بعدی خانواده ی خود را معرفی کرده و شغلشان را بنویسد. مانند نمونه: Hi!I'm Mahsa. This is my family. This is my mum. She's a teacher. This is my dad. He's a pilot. تمرین 11 صفحه ی 34 کتاب کار ODI 1: دخترم کلمات را بخواند و دور تصاویرشان دایره بکشد. تمرین 12 صفحه ی 34 کتاب کار ODI 1: دختر عزیزم دور اولین حروف هر کلمه دایره بکشد و صدای آن را بگوید. تمرین 13 صفحه ی 34 کتاب کار ODI 1: دختر عزیزم کلماتی که آخرشان مانند هم است را به هم متصل کند. تمرین 14 صفحه ی 34 کتاب کار ODI 1: دختر قشنگم نام تصاویر را بنویسد. با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی.

هوش و ریاضی

مدرس: مدانلو، حدیثه
فعالیت: صفحه 31 کتاب هوش انجام شد

ریاضی دوم

مدرس: مدانلو، حدیثه
فعالیت: باسلام قسمت کامل کن صفحه 49 کتاب ریاضی درسی ( مبحث ربع در ساعت )تدریس شد سوالات 3 و 4 کتاب ریاضی درسی صفحه 50 انجام شد تمرین صفحه 51 توضیح داده شد و رفع اشکال شد
تکلیف: عزیزانم کاربرگ مربوط به مبحث ربع (15 دقیقه) را انجام دهید

علوم دوم

مدرس: مدانلو، حدیثه
فعالیت: با سلام 1.خواندن تحقیق صفحه 51 کتاب علوم درسی (انتقال پیام در گذشته و حال ) توسط دانش آموزان 2.توضیح و بررسی کاردرکلاس صفحه 53 کتاب علوم درسی 3.اجرای کلیپ مربوط به چراغ راهنما
تکلیف: عزیزانم باتوجه به توضیحات کلاس آنلاین ،کاردرکلاس صفحه 53 کتاب علوم را انجام دهید (با توجه به انتخاب شرایطی که در جدول نوشته شده است ،راهکار خود را بنویسید )

فارسی دوم

مدرس: مدانلو، حدیثه
فعالیت: با سلام و احترام 1.قسمت گوش کن و بگو،واژه سازی و بیاموز و بگو درس 6 کتاب فارسی درسی (کوشا و نوشا )انجام شد. 2.پرسش از کلمات هم معنی و مخالف
تکلیف: دخترای گلم قسمت واژه سازی ، بیاموز و بگو و کلمات هم معنی و مخالف روز شنبه پرسش می شود،حتما مطالعه شود. عزیزانم درباره فردوسی ،شاعر بزرگ ایران تحقیق کنید و در دفتر فارسی بنویسید.

نگارش دوم

مدرس: مدانلو، حدیثه
تکلیف: عزیزانم صفحات 41 و 42 کتاب نگارش انجام شود

زبان انگلیسی

مدرس: پریشان، مهسا
فعالیت: گزارش کلاس زبان روز : چهارشنبه Wednesday تاریخ: 1400/9/10 1. مرور مکالمه ی شماره های 1و 2 و 3 2. مرور سوره های "توحید،الکوثر،الفیل" 3.گوش دادن به شعر Hello song. Jobs song. 4. مرور شمارش اعداد 1 تا 100 5. مرور مبحث اعضای خانواده و گرامر مربوط به این مبحث This is a/my mum/dad/sister/brother/grandma/... . I've got a mum/dad/sister/brother/grandma/... . How old is your brother? He is ... How old is your sister? She is ... Have you got a brother/sister? Yes, I have. No, I haven't. 6. مرور مبحث مشاغل و جمله سازی با آن ها He's/She's a doctor/teacher/vet/police officer/... . He/She isn't a doctor/teacher/vet/police officer/... . Is he/she a doctor/teacher/vet/police officer/... ? Yes, he/she is. No, he/she isn't. 7. تدریس blending Jolly 3 و روخوانی کلمات توسط دانش آموزان. 8.تدریس داستان درس اول و روخوانی داستان توسط دانش آموزان. 9.انجام فعالیت های صفحات 32،33،36 کتاب ODI 1
تکلیف: تکلیف: دختر قشنگم صفحات 59,60,61,78 جزوه ی ODI 1 را انجام دهد و عکس صفحات 32،33،36 کتابODI 1 همراه با عکس تکالیف در پرتال بارگزاری شود. صفحه ی 59 جزوه ی ODI 1: دختر نازم سوالات را بخواند و پاسخ درست مربوط به هر کدام را از قسمت بالا انتخاب کرده و بنویسد. صفحات 60 و 61 جزوه ی ODI 1: دختر گلم جاهای خالی را مانند نمونه های داده شده کامل کند. صفحه ی 78 جزوه ی ODI 1: دختر خوشگلم جملات را بخواند و شکل مربوط به هر کدام را بکشد. با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی.

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: مبحث روابط دوستانه در فصل روابط بین فردی تدریس گردید
تکلیف: انجام جدول صفحه27

رایانه

مدرس: سامری، آناهیتا
فعالیت: ص 19 کتاب تدریس شد. مبحث جلوه ی گرافیکی متن و دسترسی به دانش آموزان جهت ارائه فعالیت انجام شد.
تکلیف: عزیزان لطفا مطابق فیلم آفلاین که خدمتتان ارسال می شود، متنی با عنوان computer class را جلوه ی طیف رنگ به آن اعمال کنید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: