فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: کفشدوزک 1
فعالیت: برنامه حضوری دانش آموزان: باسلام اولیای گرامی لطفا دانش آموزان عزیزم در روز سه شنبه 14 دی ماه موارد زیر را همراه داشته باشند : کتاب کار علوم کتاب کار ریاضی کتاب ODI 1، کتاب Science 2، مداد قرمز و مشکی، پاک کن و تراش و مداد رنگی توجه توجه دختران قشنگم لطفا جهت رعایت پروتکل های بهداشتی، قمقمه ی آب ،الکل و ماسک حتما همراه خود داشته باشند .

ریاضی دوم

مدرس: مدانلو، حدیثه
فعالیت: با سلام و احترام صفحات 100 تا 102 کتاب کار ریاضی مبحث آمادگی برای جمع و تفریق انجام شد تقریب اعداد 3 رقمی رفع اشکال شد کلیپ مربوط به یادبود شهید سردار حاج قاسم سلیمانی اجرا شد
تکلیف: عزیزانم ارزشیابی درس 4 کتاب کار ریاضی صفحات 199 تا 202 انجام شود برای چهارشنبه کتاب کار ریاضی و کتاب کار فارسی را همراه داشته باشید

علوم دوم

مدرس: مدانلو، حدیثه
فعالیت: صفحات 97 تا 100 کتاب کار علوم درس سر گذشت دانه ها (درس 9) انجام شد

ورزش دوم

مدرس: کاظمی، مریم
فعالیت: امروز سه شنبه 400/10/14 گزارش یوگا و ورزش دانش آموزان با هرم مواد غذایی آشنا شدند و از اولویت خوردن غذا ها دانستند با توجه به ارزش غذایی که هر طبقه دارد. درباره دستگاه گوارش صحبت شد و تمرین هایی که کمک می کند به عمل هضم و جذب غذا. در وضعیت پیچ پرچم و خم به جلو گوزن و خم به عقب سورتمه قرار گرفتند.

زبان انگلیسی

مدرس: پریشان، مهسا
فعالیت: گزارش کلاس زبان روز : سه شنبه Tuesday تاریخ: 1400/10/14 1.گوش دادن به شعر: Hello song. 2.مرور مکالمه در مدرسه. Conversation at school. 3. مرور حیوانات مزرعه Farm animals: Duck, cow, goat, turkey, horse, ... 4.روخوانی متن صفحه ی 42 کتاب ODI 1 توسط دانش آموزان. 5.مرور داستان درس سوم و روخوانی این صفحه توسط دانش آموزان 6.تدریس علائم نگارشی( نقطه، ویرگول، علامت سوال) و کاربرد آن ها Question mark (?) Full stop (.) Comma (,) 7.تدریس blending حروف b/h/r/u و روخوانی کلمات. red, rat, bag, big, hat, hand, up, mum,... 8. انجام فعالیت های صفحات 55 و 56 کتاب ODI 1
تکلیف: تکلیف: دختر قشنگم صفحه ی 52 کتاب کار ODI 1 را انجام دهد و عکس صفحات 55 و 56 کتاب ODI 1 (انجام شده در کلاس آنلاین) همراه با عکس تکالیف در پرتال بارگزاری شود. تمرین 8 صفحه ی 52 کتاب کار ODI 1: دختر نازم با توجه به داستان درس صفحه ی 54 کتاب ODI 1، تصاویر را به ترتیب شماره گذاری کند. تمرین 9 صفحه ی 52 کتاب کار ODI 1: دختر عزیزم با توجه داستان درس صفحه ی 54 کتاب ODI 1، دور کلمات درست دایره بکشد. تمرین 10 صفحه ی 52 کتاب کار ODI 1: دختر گلم حیوانات را به محصولاتشان متصل کند. با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی.

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: اموزش گفتگوی صحیح
تکلیف: تکلیف صفحه 39

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: پریشان، مهسا
فعالیت: گزارش کلاس Science (علوم به زبان انگلیسی) روز : سه شنبه Tuesday تاریخ: 1400/10/14 1. مرور مکالمه در مدرسه Conversation at school. 2.گوش دادن به شعر: Hello song. 4.مرور مبحث آب و هوا و دما Weather: It's rainy,snowy,sunny,... It's sunny and hot. It's windy and cold. 5.مرور مبحث حالت های ماده جامدات و ویژگی های آن ها، مایعات و گازها The brush us solid. It's rough. The egg is solid. It's smooth. The mug is solid. It's smooth. 6.انجام فعالیت های صفحات 9 و 18 کتاب Science 2
تکلیف: تکلیف: دختر قشنگم عکس صفحات 9 و 18 کتاب Science 2 (انجام شده در کلاس آنلاین) را ارسال کند. با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی.
فعالیت: امیدوارم امروز دوشنبه1400/10/13 ارزشیابی فارسی را به خوبی انجام و موفقیت های روزافزون نصیبتان گردد. با آرزوی موفقیت بیشتر برای شما عزیزانم- واحد آموزش کیهان

ریاضی دوم

مدرس: مدانلو، حدیثه
فعالیت: با سلام و احترام کلاس حضوری و آنلاین صفحه 62 کتاب ریاضی درسی مبحث حل مسیله انجام شد
تکلیف: عزیزانم صفحات 70 تا 72 کتاب ریاضی درسی انجام شود

فارسی دوم

مدرس: مدانلو، حدیثه
فعالیت: کلاس حضوری و آنلاین ارزشیابی درس 7 و8 کتاب کار فارسی حل و رفع اشکال شد

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: پریشان، مهسا
فعالیت: گزارش کلاس Math (ریاضی به زبان انگلیسی) روز : دوشنبه Monday تاریخ: 1400/10/13 1. مرور مکالمه در مدرسه Conversation at school. 2.گوش دادن به شعر Hello song. 3. مرور مبحث اشکال هندسی (گوشه و لبه) This is a triangle. It's got three(3) sides. It's got three(3) corners. This is a rectangle. It's got four(4) sides. It's got four(4) corners. This is a square. It's got four(4) sides. It's got four(4) corners. This is a pentagon. It's got five(5) sides. It's got five(5) corners. 4. تدریس مبحث کمتر " less than" 6 < 8 Six is less than eight. 23 < 86 Twenty-three is less than eighty-six. 5. تدریس مبحث بیشتر " greater than" 16 > 8 Sixteen is greater than eight. 99 < 86 Ninety-nine is greater than eighty-six.
تکلیف: تکلیف: دختر قشنگم pdf ارسال شده را وارد دفتر خود کرده و آن را انجام دهد. تمرین های pdf: دختر نازم اعداد را باهم مقایسه کند و علامت < یا > بگذارد. با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی.
فعالیت: باسلام اولیای گرامی لطفا دانش آموزان عزیزم در روز دوشنبه 13 دی ماه موارد زیر را همراه داشته باشند : کتاب کار فارسی کتاب ریاضی درسی کتاب ODI 1، دفتر مشق زبان انگلیسی، مداد قرمز و مشکی، پاک کن و تراش و مداد رنگی توجه توجه دخترای قشنگم لطفا جهت رعایت پروتکل های بهداشتی، قمقمه ی آب ،الکل و ماسک حتما همراه خود داشته باشند . باتشکر

ریاضی دوم

مدرس: مدانلو، حدیثه
فعالیت: صفحات 67 و 68 کتاب ریاضی درسی مبحث آمادگی برای جمع و تفریق تدریس شد
تکلیف: عزیزانم سوال 1و2 تمرین های صفحه 97 کتاب کار ریاضی انجام شود

علوم دوم

مدرس: مدانلو، حدیثه
فعالیت: صفحات 90 تا 96 کتاب کار علوم (درس 9 سرگذشت دانه ها )انجام شد

فارسی دوم

مدرس: مدانلو، حدیثه
فعالیت: با سلام و احترام ارزشیابی درس 6 و سوال 1و2 ارزشیابی درس 7 کتاب کار فارسی انجام و رفع اشکال شد
تکلیف: عزیزانم ارزشیابی درس 7و8 کتاب کار فارسی انجام شود درس 1تا8 کتاب فارسی درسی وکتاب کار و همچنین کلمات هم معنی و مخالف جهت امادگی در آزمون فردا دوره شود برای روز دوشنبه کتاب کار فارسی را همراه داشته باشید

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: مدانلو، حدیثه
فعالیت: تدریس درس 13 هدیه (بهترین دوست ) اجرای کلیپ مربوط به مهربانی امام حسن
تکلیف: عزیزانم جلسه بعد از درس 12 و 13 پرسش میشود

قرآن دوم

مدرس: مدانلو، حدیثه
فعالیت: بخش آخر درس 8 و بخش اول درس 9تدریس و روخوانی شد

زبان انگلیسی

مدرس: پریشان، مهسا
فعالیت: گزارش کلاس زبان روز : یکشنبه Sunday تاریخ: 1400/10/12 1.گوش دادن به شعر: Hello song. 2.مرور مکالمه در مدرسه و تماشای ویدیوی آن. Conversation at school. 3. مرور حیوانات و گرامر مربوط به آن ها Animals: cat,dog,rabbit,tortoise,mouse,parrot,... Sentences: It's got two legs/eyes/ears/.... . Has it got two legs/eyes/ears/.... ? Yes, it has. No, it hasn't. They've got two legs/eyes/ears/.... . Have they got two legs/eyes/ears/.... ? Yes, they have. No, they haven't. It's big/small. Is it big/small? Yes, it is. No, it isn't. They're big/small. Are they big/small? Yes, they are. No, they aren't. 4.روخوانی متن صفحه ی 42 کتاب ODI 1 توسط دانش آموزان. 5.تدریس داستان درس سوم و روخوانی این صفحه توسط دانش آموزان
تکلیف: تکلیف: دختر قشنگم صفحه ی 51 کتاب کار ODI 1 را انجام دهد. تمرین 6 صفحه ی 51 کتاب کار ODI 1: دختر نازم با توجه به تصاویر حیوانات، دور کلمات درست را دایره بکشد. تمرین 7 صفحه ی 51 کتاب کار ODI 1: دختر عزیزم با توجه به تصاویر حیوانات، کلمات را از کادر انتخاب کرده و در جای مناسب خودشان بنویسد. با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی.
فعالیت: امیدوارم امروز شنبه 1400/10/11 ارزشیابی علوم را بخوبی انجام و موفقیت های روز افزون نصیبتان گردد. دوشنبه 1400/10/13برگزاری ارزشیابی فارسی را دختران گلم بخوبی مطالعه کنید با آروزی موفقیت های بیشتر برای شما عزیزانم - واحد آموزش کیهان

ریاضی دوم

مدرس: مدانلو، حدیثه
فعالیت: 1.مرور مبحث تقریب عدد های 3 رقمی با حذف یکان و حذف یکان و دهگان 2.ادامه پرسش از درس علوم جهت امادگی در آزمون
تکلیف: عزیزانم صفحه 98 و 99 کتاب کار ریاضی انجام شود

فارسی دوم

مدرس: مدانلو، حدیثه
فعالیت: با سلام و احترام 1.حکایت (همکاری)تدریس شد 2.پرسش از درس علوم جهت آمادگی در آزمون انجام شد
تکلیف: عزیزانم ارزشیابی درس 6 کتاب کار فارسی صفحات 151و152 انجام شود مطالعه کردن درس 1تا8 فارسی فراموش نشود

هنر دوم

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز نقاشی و کلاژ صورتَک انجام شد تکمیل شود و عکس ان ارسال گردد برای جلسه بعد پاستل روغنی و ماژیک و دفتر نقاشی همراه داشته باشید
تکلیف: امروز نقاشی و کلاژ صورتَک انجام شد تکمیل شود و عکس ان ارسال گردد برای جلسه بعد پاستل روغنی و ماژیک و دفتر نقاشی همراه داشته باشید

زبان انگلیسی

مدرس: پریشان، مهسا
فعالیت: گزارش کلاس زبان روز : شنبه Saturday تاریخ: 1400/10/11 1.گوش دادن به شعر: Hello song. 2.مرور مکالمه در مدرسه و تماشای ویدیوی آن. Conversation at school. 3. مرور حیوانات و گرامر مربوط به آن ها Animals: cat,dog,rabbit,tortoise,mouse,parrot,... Sentences: I've got a dog/rabbit/tortoise/mouse/parrot/... . He's got a dog/rabbit/tortoise/mouse/parrot/... . She's got a dog/rabbit/tortoise/mouse/parrot/... . It's got two legs/eyes/ears/.... . Has it got two legs/eyes/ears/.... ? Yes, it has. No, it hasn't. They've got two legs/eyes/ears/.... . Have they got two legs/eyes/ears/.... ? Yes, they have. No, they haven't. 4.تدریس گرامر جدید مربوط به حیوانات It's big/small. Is it big/small? Yes, it is. No, it isn't. They're big/small. Are they big/small? Yes, they are. No, they aren't. 5.گوش دادن به فایل های صوتی کتاب صفحات 52 و 53 و انجام فعالیت های این دو صفحه.
تکلیف: تکلیف: دختر قشنگم صفحه ی 50 کتاب کار ODI 1 را انجام دهد و عکس صفحات 52 و 53 کتاب ODI 1 (انجام شده در کلاس آنلاین) ارسال شود. تمرین 4 صفحه ی 50 کتاب کار ODI 1: دختر نازم نام حیوانات را بنویسد. تمرین 5 صفحه ی 50 کتاب کار ODI 1: دختر عزیزم با توجه به تصاویر حیوانات، کلمات را از کادر انتخاب کرده و در جای مناسب خودشان بنویسد. با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی.

رایانه

مدرس: سامری، آناهیتا
فعالیت: پروژه ی نیم سال اول بصورت آنلاین توسط دانش آموزان ارائه شد و بررسی و رفع اشکال انجام شد
تکلیف: عزیزان لطفا بعد از اتمام پروژه داستان نویسی آن را بصورت پی دی اف ارسال بفرمایید از طریق واتساپ

هوش و ریاضی

مدرس: مدانلو، حدیثه
فعالیت: ،صفحه36 و 37 کتاب هوش انجام شد (مبحث تقریب) 2،ادامه پرسش علوم از دانش آموزان

ریاضی دوم

مدرس: مدانلو، حدیثه
فعالیت: حضوری و آنلاین صفحات 94 تا 97 کتاب کار ریاضی مبحث اعداد سه رقمی تقریبی در کلاس انجام شد سوال 4 و 8 صفحه 92 و 93 اصلاح ورفع اشکال شد

علوم دوم

مدرس: مدانلو، حدیثه
فعالیت: بخش آخر درس 9 کتاب علوم (سرگذشت دانه )تدریس شد اجرای کلیپ های مربوط به پراکنده شدن دانه و قلمه زدن
تکلیف: عزیزانم ارزشیابی درس 5 و 6 کتاب کار علوم انجام شود درس 1 تا 6 کتاب علوم درسی ،کتاب کار و سوالات مربوط به این درس ها جهت آمادگی در آزمون علوم مرور شود

زبان انگلیسی

مدرس: پریشان، مهسا
فعالیت: گزارش کلاس زبان روز : چهارشنبه Wednesday تاریخ: 1400/10/8 1.گوش دادن به شعر: Hello song. 2.مرور مکالمه در مدرسه. Conversation at school. 3. مرور حیوانات و گرامر مربوط به آن ها Animals: cat,dog,rabbit,tortoise,mouse,parrot,... Sentences: I've got a dog/rabbit/tortoise/mouse/parrot/... . He's got a dog/rabbit/tortoise/mouse/parrot/... . She's got a dog/rabbit/tortoise/mouse/parrot/... . It's got two legs/eyes/ears/.... . Has it got two legs/eyes/ears/.... ? Yes, it has. No, it hasn't. 4.تدریس گرامر جدید مربوط به حیوانات They've got two legs/eyes/ears/.... . Have they got two legs/eyes/ears/.... ? Yes, they have. No, they haven't. 5.گوش دادن به فایل های صوتی کتاب صفحات 50 و 51 و انجام فعالیت های این دو صفحه.
تکلیف: تکلیف: دختر قشنگم فعالیت 2 صفحه ی 49 کتاب کار ODI 1 را انجام دهد و عکس صفحات 50 و 51 کتاب ODI 1 (انجام شده در کلاس آنلاین) ارسال شود، سپس متن های c و d صفحه ی 48 کتاب ODI 1 و متن صفحه ی 50 کتاب ODI 1 را بخواند و voice (صدای) او ارسال شود. نکته: ابتدا توجه داشته باشید که دختر نازم به فایل ارسال شده چندین بار با دقت گوش دهد، سپس متن را بخواند و صدای او ارسال شود. تمرین 2 صفحه ی 49 کتاب کار: دختر نازم تعداد حیوانات نوشته شده را بخواند و آن ها را در تصویر پیدا کرده و دور آن ها را دایره بکشد. با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: