1400/12/23
فعالیت:
با سلام و وقت بخیر- کلاس ها تا چهارشنبه 1400/12/25 برگزار می گردد. باتشکر
1400/12/22
ریاضی دوم
مدانلو، حدیثه
صفحه 141 تا 143 کتاب کار ریاضی مبحث تفریق اعداد 3 رقمی به روش انتقال انجام و رفع اشکال شد
عزیزانم
صفحات 144 و 145 کتاب کار ریاضی انجام شود
علوم دوم
مدانلو، حدیثه
مرور درس های 12 و 13 کتاب علوم (برای جشن آماده شویم -بعد از جشن )
فارسی دوم
مدانلو، حدیثه
با سلام و احترام
صفحات 108 تا 110 کتاب کار فارسی (درس پرچم ) انجام شد
صفحات 111تا 113 کتاب کار فارسی در زنگ املا انجام شد
عزیزانم
1.صفحه 84 کتاب نگارش انجام شود
2.کلمات هم معنی و مخالف درس پرچم روز 3 شنبه پرسش میشود
زبان انگلیسی
پریشان، مهسا
گزارش کلاس زبان
روز : یکشنبه Sunday
تاریخ: 1400/12/22
1.تماشای ویدیوهای:
Hello song.
The Ant & The Dove story.
2. پرسش و پاسخ از داستان
The Ant & The Dove story.
و روزهای هفته و ماه های سال.
3.مرور لغات درس هفتم مبحث "Food"
Food: meat, chicken, salad, milk, juice, water, chocolate, ...
4.مرور گرامر درس هفتم مربوط به مبحث "Food"
I like/don't like salad/yoghurt/bread/cheese.
Do you like salad/yoghurt/bread/cheese?
Yes, I do. / No, I don't.
He/She likes...
He/She likes salad/yoghurt/bread/cheese.
He/She doesn't like....
He/She doesn't like salad/yoghurt/bread/cheese.
Does he/She like salad/yoghurt/bread/cheese?
Yes, he/she does.
No, he/she doesn't.
5.مرور داستان درس هفتم و روخوانی از متن داستان توسط دانش آموزان
6.مرور مراحل درست کردن پیتزا
7. مرور blending حروف j,w,v,ss و خواندن کلمات
jet, jam, vet, van, wig, window, mess, kiss
8.تدریس مبحث "good/bad foods"
Milk/salad/fruit is good for me.
Chocolate/burger/cake is bad for me.
9.تدریس بخش culture و روخوانی متن توسط دانش آموزان.
10.انجام فعالیت های صفحات 77 و 78 کتاب کار ODI 1
تکلیف: دختر قشنگم صفحات 62،63،64 جزوه ی ODI 1 را انجام دهد و عکس صفحات 77 و 78کتاب ODI 1 (انجام شده در کلاس آنلاین)ارسال شود.
صفحات 62،63،64 جزوه ی ODI 1:
دختر گلم مانند نمونه های داده شده با استفاده از کلمه ها جمله بسازد.
با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی.
1400/12/21
ریاضی دوم
مدانلو، حدیثه
صفحات 137 تا 140 کتاب کار ریاضی (مبحث جمع اعداد 3 رقمی به روش انتقال ) انجام شد
صفحه 140 در زنگ هدیه ها انجام شد
فارسی دوم
مدانلو، حدیثه
با سلام و احترام
تدریس قسمت واژه سازی و بیاموز و بگو درس 14 کتاب فارسی درسی (درس پرچم)
قسمت پیدا کن و بگو و فکر کن و بگو (درس پرچم)انجام شد
بید پای فارسی انجام شد
عزیزانم
صفحات 82 و 83 کتاب نگارش انجام شود
عزیزانم به خاطر آزمون زبان شما دخترای گلم برای ارسال تکلیف امروز تا روز دوشنبه فرصت دارید
زبان انگلیسی
پریشان، مهسا
گزارش کلاس زبان
روز : شنبه Saturday
تاریخ: 1400/12/21
1.تماشای ویدیوی:
The Ant & The Dove story.
2. پرسش و پاسخ از داستان
The Ant & The Dove story.
و روزهای هفته و ماه های سال.
3.مرور دروس پنجم و ششم کتاب ODI 1 به طور کامل و پرسش و پاسخ برای آمادگی بیشتر در ارزیابی امروز
تکلیف: دختران گلم با دقت به سوالات پاسخ دهید.
عزیزان دلم موفق باشید.
رایانه
سامری، آناهیتا
فعالیت شماره 1 از تمرینات دوره ای ص 54 انجام شد
لطفا ص 54 سوال شماره 2 را انجام بفرمایید
هوش و ریاضی
مدانلو، حدیثه
صفحه 54 کتاب هوش انجام شد
عزیزانم
صفحات 55 و 56 کتاب هوش انجام شود
1400/12/18
فعالیت:
با سلام و احترام به اطلاع می رساند شنبه 1400/12/21 دوم کفشدوزک 1 ساعت 11 کلاس هنر تشکیل نخواهد شد و دانش آموزان عزیز ساعت 11 درس هدیه های آسمانی خواهند داشت.
با تشکر
توضیح:
با آرزوی موفقیت های روز افزون در ارزشیابی زبان برای شما دختران عزیزم در روز شنبه 1400/12/21
ریاضی دوم
مدانلو، حدیثه
باسلام و احترام
صفحه 104 کتاب ریاضی درسی مبحث تفریق اعداد 3 رقمی به روش تکنیکی انجام شد
عزیزانم
صفحه 105 کتاب ریاضی درسی انجام شود
فارسی دوم
مدانلو، حدیثه
عزیزانم
صفحات 102 تا 106 کتاب کار فارسی انجام شود
زبان انگلیسی
پریشان، مهسا
گزارش کلاس زبان
روز : چهارشنبه Wednesday
تاریخ: 1400/12/8
1.تماشای ویدیوهای:
Hello song.
The Ant & The Dove story.
2. پرسش و پاسخ از داستان
The Ant & The Dove story.
و روزهای هفته و ماه های سال.
3.مرور لغات درس هفتم مبحث "Food"
Food: meat, chicken, salad, milk, juice, water, chocolate, ...
4.مرور گرامر درس هفتم مربوط به مبحث "Food"
I like/don't like salad/yoghurt/bread/cheese.
Do you like salad/yoghurt/bread/cheese?
Yes, I do. / No, I don't.
He/She likes...
He/She likes salad/yoghurt/bread/cheese.
He/She doesn't like....
He/She doesn't like salad/yoghurt/bread/cheese.
Does he/She like salad/yoghurt/bread/cheese?
Yes, he/she does.
No, he/she doesn't.
5.مرور داستان درس هفتم و روخوانی از متن داستان توسط دانش آموزان
6.تدریس مراحل درست کردن پیتزا
7. تدریس blending حروف j,w,v,ss و خواندن کلمات
jet, jam, vet, van, wig, window, mess, kiss
8.انجام فعالیت های صفحه ی 76 کتاب کار ODI 1
تکلیف: دختر قشنگم صفحات 60 و 61 جزوه ی ODI 1 را انجام دهد و عکس صفحه ی 76کتاب ODI 1 (انجام شده در کلاس آنلاین)ارسال شود و از روی PDF ارسال شده برای تمرین املاء شماره ی 28،یک خط از روی کلمات در دفتر مشق خود بنویسد و تمرین نماید تا برای املاء روز شنبه آماده باشد، سپس عکس تکالیف همراه باعکس املاء شماره ی 27 در پرتال بارگزاری شود.
صفحات 60 و 61 جزوه ی ODI 1:
دختر گلم مانند نمونه های داده شده با استفاده از کلمه ها جمله بسازد.
با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی.
1400/12/17
فعالیت:
باسلام اولیای گرامی
لطفا دانش آموزان عزیزم در روز چهارشنبه 18 اسفند ماه موارد زیر را همراه داشته باشند :
کتاب ریاضی درسی
کتاب کار فارسی
کتاب اصلی و کتاب کار و جزوه ی ODI 1،مداد قرمز و مشکی، پاک کن و تراش و مداد رنگی
توجه توجه
دختران قشنگم لطفا جهت رعایت پروتکل های بهداشتی، قمقمه ی آب ،الکل و ماسک حتما همراه خود داشته باشند .
باتشکر
ریاضی دوم
مدانلو، حدیثه
با سلام و احترام
صفحه 103 کتاب ریاضی درسی مبحث تفریق به روش تکنیکی یا انتقال تدریس شد
علوم دوم
مدانلو، حدیثه
1.پرسش از درس 13 علوم (بعد از جشن )
2.اجرای کلیپ تولد زمستانی ها
ورزش دوم
کاظمی، مریم
گزارش سه شنبه 400/12/17 یوگا و ورزش.
سوار بر قالیچه پرنده با تمرکز بر استفاده از نیم کره راست مغز رویا پردازی کردند و تو خیال خودشون رسیدن به سرزمین بازی پیچیشی
در وضعیت غزال و عقاب پیچیدن را تمرین کردند
و برای تمرین چرخشی با شال حلقه درست کردند و به دور محور بدن حلقه را چرخاندن
و اینگونه نیم کره راست و چپ مغز متعادل شد
برای آرامش آخر کلاس به صدای دریا گوش کردند و در وضعیت ماهی قرار گرفتند
دختران زیبا و قوی برای جلسه آینده با خود حلقه هولاهوپ داشته باشید
زبان انگلیسی
پریشان، مهسا
گزارش کلاس زبان
روز : سه شنبه Tuesday
تاریخ: 1400/12/17
1.تماشای ویدیوهای:
Hello song.
The Ant & The Dove story.
2. پرسش و پاسخ از داستان
The Ant & The Dove story.
3.مرور لغات درس هفتم مبحث "Food"
Food: meat, chicken, salad, milk, juice, water, chocolate, ...
4.مرور گرامر درس هفتم مربوط به مبحث "Food"
I like/don't like salad/yoghurt/bread/cheese.
Do you like salad/yoghurt/bread/cheese?
Yes, I do. / No, I don't.
He/She likes...
He/She likes salad/yoghurt/bread/cheese.
He/She doesn't like....
He/She doesn't like salad/yoghurt/bread/cheese.
Does he/She like salad/yoghurt/bread/cheese?
Yes, he/she does.
No, he/she doesn't.
5.مرور داستان درس هفتم و روخوانی از متن داستان توسط دانش آموزان
6.انجام فعالیت های صفحات 70 و 71 کتاب کار ODI 1
تکلیف: دختر قشنگم صفحات 37 و 38 جزوه ی ODI 1 را انجام دهد و عکس صفحات 70 و 71 کتاب کار ODI 1 (انجام شده در کلاس آنلاین) ارسال شود و از روی PDF ارسال شده برای تمرین املاء شماره ی 27،یک خط از روی کلمات در دفتر مشق خود بنویسد و تمرین نماید تا برای املاء روز چهارشنبه آماده باشد، سپس عکس تکالیف همراه باعکس املاء شماره ی 26 در پرتال بارگزاری شود.
صفحه ی 37 جزوه ی ODI 1:
دختر گلم با توجه به تصاویر جاهای خالی را با استفاده از likes و doesn't like پر کند.
صفحه ی 38 جزوه ی ODI 1:
دختر نازم با توجه به تصاویر، پاسخ کوتاه مربوط به هر قسمت را از کادر بالا انتخاب کرده و بنویسد.
با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی.
مهارت زندگی
جوانبخت، عارفه
بحث ازاد در خصوص مهارت ارتباطی
علوم به زبان انگلیسی
پریشان، مهسا
گزارش کلاس Science (علوم به زبان انگلیسی)
روز : سه شنبه Tuesday
تاریخ: 1400/12/17
1. تماشای ویدیوهای:
Hello song.
The ant and the dove video.
2.پرسش از داستان
The ant and the dove story.
3.مرور مبحث حیوانات و نوع حرکت های آن ها
The movement of the animals:
The frog/kangaroo can hop.
The bird/sparrow can fly.
4.مرور مبحث زیستگاه های جانوران مختلف.
The snake lives in the desert.
The blowfish lives in the sea.
5.تدریس مبحث پوشش های بدن جانداران
The swan/bird/eagle has got feathers.
The panda/mouse has got fur.
The lizard/crocodile has got scales.
6.انجام فعالیت های صفحه ی 36 کتاب Science 2 (پوشش بدن جانوران مختلف)
تکلیف: دختر قشنگم عکس صفحه ی 36 کتاب Science 2 (انجام شده در کلاس آنلاین) را ارسال کند.
صفحه ی36 کتاب Science 2:
دختر گلم می بایست حیوانات را براساس پوشش بدنشان دسته بندی کند و درجاهای خالی نام حیوانات را بنویسد.
با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی.