1402/07/16
ریاضی دوم
معماری، نیلوفر
مرور مبحث جمع و تفریق و حل صفحات 10 و 11 کتاب درسی ریاضی در کلاس انجام شد.
کتابهای روز دوشنبه: ریاضی درسی، ریاضی کار، فارسی کار، نگارش
عزیزان، تمرین صفحه 12 کتاب درسی را انجام دهید.
علوم دوم
معماری، نیلوفر
تمرین صفحات 12 ، 13 و 14 کتاب کار علوم، درس اول، در کلاس توسط دانشآموزان انجام و رفع اشکال شد.
نگارش دوم
معماری، نیلوفر
نگارش صفحه 17 را انجام دهید.
هنر دوم
بلورپارسا، فاطمه
دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس هنرمان با اشکال هندسی (دایر-نیم دایره-مثلث یا سه گوش)هر کدام از شما عزیزانم حیوانات خود را ساختید(هر دانش آموز 2 الی 3 حیوان با خلاقیت و تفکر خود)و در ادامه برای نشان دادن محل زندگی حیوانات از اشکال هندسی (دایره -نیم دایره-مثلث-چهار گوش )استفاده کردیم.
دانش آموز خوبم لطفاً رنگ آمیزی را با ماژیک کامل کنید و برای جلسه آینده دفتر نقاشی و ماژیک به همراه داشته باشید.
هوش و ریاضی
معماری، نیلوفر
تمرین صفحههای 10 و 11 کتاب هوش و ریاضی در کلاس انجام شد.
علوم به زبان انگلیسی
اکبرتهرانی، فرنوش
در کلاس علوم شاد ما ،تدریس انواع آب و هوا با صداهای آن انجام شد.
مهارت اجتماعی
کاظمی، نیره
با سلام و وقت بخیر .
موارد آموزش داده شده در این جلسه :
آموزش حریم شخصی 2( حریم شخصی بدن ،اطلاعات خانوادگی .احساسات....)
عکس ارسال شده در پیوست دانش آموزان در حال دیدن پاورپوینت مبحث تدریس شده هستند.
دانش آموزان باید در مورد قوانین حریم شخصی در خانه ،مدرسه ،فضاهای عمومی با والدین خود صحبت کنند
1402/07/15
ریاضی دوم
معماری، نیلوفر
تدریس مبحث حل مسئله و صفحه 8 و 9 ریاضی درسی در کلاس انجام شد.
کتابهای روز یکشنبه: علوم کار، ریاضی درسی، ریاضی هوش، فارسی درسی و کتاب نگارش
فارسی دوم
معماری، نیلوفر
روخوانی و کلمات هممعنی و مخالف درس اول کتابخانهی کلاس ما در کلاس پرسیده شد. تدریس واژهسازی و بیاموز و بگو درس اول انجام شد .
نگارش دوم
معماری، نیلوفر
عزیزان، صفحه 15 و 16 نگارش درس اول کتابخانهی کلاس ما را انجام دهید.
قرآن دوم
معماری، نیلوفر
درس اول قرآن به صورت کامل تدریس شد.
هنر دوم
بلورپارسا، فاطمه
دانش آموز خوبم سلام لطفاً برای فردا وسایل زیر را به همراه داشته باشید:
ماژیک -مداد رنگی-دفتر نقاشی
زیبانویسی
بلورپارسا، فاطمه
دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس زیبا نویسی درس دوم داده شد و شما دانش آموزان عزیزم همراه با پخش موزیک لذت بخش ، درس دوم کتاب خطاط شو را کامل کردید.
دانش آموز خوبم لطفاً جلسه آینده کتاب خطاط شو را به مدرسه بیاورید.
1402/07/14
1402/07/12
ریاضی دوم
معماری، نیلوفر
مرور مبحث دستههای دهتایی و یکی، همچنین ساخت عدد با کارت و رقم در کلاس انجام شد. تمرین صفحههای 18 و 19 در کلاس رفع اشکال شد.
تحویل ارمغان شماره 2 روز شنبه میباشد.
کتابهای روز شنبه: قرآن، ریاضی درسی، فارسی درسی، دفتر مشق
علوم دوم
معماری، نیلوفر
مرور درس اول علوم، زنگ علوم، و همچنین فعالیتهای کلاسی صفحات 10 و 11 در کلاس توسط دانشآموزان انجام شد.
فارسی دوم
معماری، نیلوفر
کلمات هممعنی و مخالف درس اول، کتابخانهی کلاس ما، صفحه 8 کتاب کار فارسی گفته شد.
عزیزان،روخوانی و کلمات هممعنی و مخالف درس کتابخانهی کلاس ما را مطالعه کنید، روز شنبه پرسش کلاسی داریم.
یک املا از درس کتابخانهی کلاس ما بنویسید.
هدیههای آسمان دوم
معماری، نیلوفر
درس اول هدیههای آسمانی، هدیههای خدا، تدریس شد.
ورزش دوم
بهرامی، فاطمه
با سلام
امروز دخترای گلم:
گرم کردن-آموزش دویدن-آموزش تغییر جهت-آموزش پرش ساده اصلاحی-بازی همراه با دویدن-سرد کردن
دخترای گلم حتما صبحا صبحانه میل کنند و همراهشون قمقمه داشته باشند.
1402/07/10
فعالیت:
سلام خدمت والدین گرامی و دانش آموزان عزیز، با توجه به تعداد کتاب کارهای علوی لطفاً تمامی کتاب کارها به مدرسه آورده شود تا آموزگار در قفسه های فردی دانش آموزان قرار داده و بر اساس تدریس و مطالعه دانش آموزان به منزل فرستاده شود . ضمناً درس اتیکت اسکول به صورت پروژه ای بر اساس تجربیات دانش آموزان اجرا می شود و یا طبق تکالیف مورد نظر به صورت برگه ای تحویل مربی خواهد شد.با تشکر معاون آموزشی کیهان
ریاضی دوم
معماری، نیلوفر
مرور مبحث دستههای دهتایی و یکی و همچنین حل فعالیت کلاسی، صفحه 18 کتابکار ریاضی توسط دانشآموزان در کلاس انجام شد.
ارمغان شماره 2 را روز شنبه تحویل دهید.
کتابهای روز چهارشنبه: فارسی کار، ریاضی کار، علوم کار، هدیههای آسمانی
عزیزان، تمرین صفحه 19 و 20 و فعالیت عملکردی صفحه 21 را انجام دهید.
ارمغان شماره 2 را انجام دهید.
علوم دوم
معماری، نیلوفر
درس اول علوم، زنگ علوم، تدریس شد.
فارسی دوم
معماری، نیلوفر
درس اول کتاب فارسی، کتابخانهی کلاس ما و درک مطلب آن تدریس شد.
بازی استراتژیک
بیک وردی، بهار
درود فراوان
امروز تکرار بازی 4ضربی جلسه قبل با نام های حیوانات و رنگ ها به صورت گروهی در دایره با دانش آموزان تمرین و اجرا گردید.
سپس به صورت گروهی (2نفره هر دانش آموز رو به روی دوستش) با یک آهنگ 4ضربی (شمارش 4تایی)(پا/پا/دست/دست)حرکات تمرین و اجرا گردید.